پنج جزیره معروف با سواحل سرخ گون

سفر کردن برای سلامتی جسم و روح فواید بسیاری دارد، به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند تعطیلات خود را به گشت و گذار بپردازند. اگر شما هم دائما در حال مسافرت کردن هستید، پس سواحل طلایی متعددی را مشاهده کرده اید. ممکن است مشاهده ماسه های سفید برفی غیر معمول نباشند. با این حال، حتی مسافران با تجربه هم نمی دانند که سواحل صورتی رنگ هم وجود دارد. در اینجا لیستی از ساحل هایی با شن های سرخ گون وجود دارد که زیبایی آنها واقعا خیره کننده است:

۱- سواحل باربودا
شما می توانید سواحل صورتی متعددی را در دریای کارائیب پیدا کنید. بین اقیانوس اطلس و دریای کارائیب یک جای فوق العاده وجود دارد. باربودا سواحل بسیار متعددی دارد. همه آنها صورتی نیستند، اما مواردی که ما در باره آن صحبت می کنیم، از بقیه متفاوت تر است. محبوب ترین نقطه Pink Beach است که می توانید آن را در جنوب غربی پیدا کنید. این سواحل چشم انداز واقعا باور نکردنی دارد.

سواحل باربودا

۲- سواحل کومودو، اندونزی
کشور اندونزی بیش از ۱۷،۵۰۰ جزیره دارد که سواحل کومودو یکی از آنهاست. پارک ملی که در این جزیره واقع شده است نیز همین نام را دارد. این سواحل تنها مکانی هستند که می توانید بزرگترین سوسمارهای سیاره را ببینید. با این حال، این تنها دلیلی نیست که مردم به این منطقه جذب می شوند. سواحل این منطقه یک رنگ صورتی مبهم دارد که کاملا غیر معمول است.

سواحل کومودو

۳- سانتا کروز بزرگ، فیلیپین
این سواحل یکی دیگر از سواحل صورتی رنگ است که در فیلیپین واقع شده است. این نقطه واقعا خاص است و اگر آن را ببینید قطعا شگفتی آن را درک می کنید. اگرچه قلمرو کل کشور چشمگیر است، اما این جزیره تنها جزیره ای است که دارای سواحل صورتی رنگ است. منشا این رنگ طبیعی است و توسط انسان ساخته نشده است. رنگ این سواحل از طریق مرجان های قرمز رنگ بدست آمده است.

سانتا کروز بزرگ

۴- سواحل الفانسی، کرت، یونان
چند جزیره یونانی وجود دارد که در تاریخ معروف هستند. یکی از این مکان ها در دریای مدیترانه واقع شده است. کرت هر ماه توسط هزاران گردشگر بازدید می شود، آب و هوای این جزیره برای افرادی که مایل به لذت بردن از نور خورشید هستند بسیار مناسب است. الفانسی متعلق به کرت است و به عنوان بخش معروف آن شناخته شده است. اگرچه این جزیره نسبتا سنگی است، اما مردم به خاطر چشم انداز و رنگ های غیر معمولی اش آن را دوست دارند.

کرت

۵- جزیره کارائیب هلند
به جزیره کارائیب هلند خوش آمدید. این جزیره یکی دیگر از مناطق ویژه در دریای کارائیب می باشد. آمریکای جنوبی از جاذبه های جذاب بسیاری بهره می برد و این جزیره یکی از این موارد است. جزیره کارائیب هلند باور نکردنی است این جزیره جزء مناطقی می باشد که حتما باید آن را ببینید. یا دیدن این جزیره اعتقاد پیدا می کنید که چنین مکان هایی واقعا وجود دارد. با تشکر از فروامینیفرا به خاطر اینکه سواحل صورتی متعددی ارائه می دهد، این شن های ویژه را در هیچ کجای دیگر پیدا نمی کنید.

جزیره کارائیب هلند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.