طراحی عجیب رستوران ها و غذاهای خارق العاده

بسیاری از افراد به مکان های خارق العاده علاقه دارند و دوست دارند در آن مکان ها وقت بگذرانند و از جاذبه هایش بازدید کنند. مکان های خارق العاده بیشماری در سراسر جهان وجود دارد که یکی از آن ها رستوران های معروف و خاص است که غذاهای عالی و منظره ای خارق العاده ارائه می کنند. پس از خواندن مقاله زیر قادر نخواهید بود در برابر مسافرت به این مکان ها مقاومت کنید. افرادی که به مسافرت در مکان های دورتر اهمیت می دهند باید امکانات غیر عادی و منحصر به فرد این مکان ها را تجربه کنند.

۱- Tosca، هنگ کنگ
این رستوران فوق العاده در هنگ کنگ واقع شده است. سرآشپز رستوران Tosca همه کارهای لازم را انجام خواهد داد تا شما احساس کنید که در ایتالیا هستید. بهتر است نگاهی به محیط دراماتیک و فضای لوکس آن داشته باشید. فضای داخلی آن با لوسترها، چشمه ها و سقف های بلند تزئین شده است. خط افقی و همچنین بندر هنگ کنگ را می توانید به راحتی از طریق پنجره های بزرگ آن مشاهده کنید. کارشناسان ادعا می کنند که منوی این رستوران شامل بهترین غذاهای دریایی است، بهتر است آن ها را امتحان کنید و ببینید که آیا نظر آن ها درست است.

توسکا هنگ کنگ

۲- Le Panoramic، فرانسه
در فرانسه مکان های بسیاری برای اسکی وجود دارد، یکی از قدیمی ترین مکان های اسکی چامونیکس است. این مکان یکی از محبوب ترین مکان های اسکی است که در ایستگاه اسکی به نام Brévent قرار دارد. بهتر است با اسکی چرخی بزنید و ناهار خود را در این رستوران خارق العاده سرو کنید و یک میان وعده عالی داشته باشید. شما می توانید یک فنجان قهوه در آنجا میل کنید و از قله های مونت بلان لذت ببرید که دومین کوه بلند اروپا می باشد. به مهمانان لی پانورامیک غذاهای مشهور اروپایی مانند استیک، سوپ و ماکارونی ارائه می شود.

لی پانورامیک

۳- رستوران Ascher Clif، سوئیس
اگر برای چالش آماده هستید، می توانید از رستوران Ascher Cliff واقع در سوئیس دیدن کنید، این رستوران حدود ۵ کیلومتر از سطح دریا فاصله دارد. بهتر است برای یک صعود طولانی آماده شوید زیرا برای رسیدن به این رستوران باید حداقل ۳ ساعت کوهنوردی کنید. خب، پس از چنین ماجراجویی قطعا به مواد غذایی نیاز دارید تا شارژ شوید! این مناظر واقعا شگفت انگیز است و هرگز پشیمان نخواهید شد که در آنجا قدم بزنید. منوی این رستوران شامل برخی از بهترین غذاها و نوشیدنی هاست.

 Ascher Cliff

۴- هتل Eden Rock، سنت بارتز
هتل های مجموعه اوتکر به دلیل امکانات لوکس خود مشهور هستند. یکی از آنها Eden Rock می باشد که محل مخصوص غذا خوردن است و در عین حال مدرن و ظریف است. این رستوران نزدیک به خلیج سنت ژان ساخته شده است و چشم انداز خیره کننده ای از ماسه های سفید برفی را فراهم می کند. این مکان توسط دو آشپز مشهور بین المللی Jean-Georges Vongerichten و Eric Desbordes اداره می شود.

سنت بارتز

۵- رستوران یخی پومری، کانادا
هر فردی که از روستای برفی مونترال بازدید می کند، باید از این رستوران جذاب نیز دیدن کند. Matthieu Saunier تنها یک آشپز نیست، بلکه رستوران یخی پومریری به لطف او است که آنقدر محبوب شده است. این رستوران بسیار جذاب ساخته شده است و درست مثل خانه یخی است که هر ساله بازسازی می شود. محل سرو غذا در واقع غیر معمولی است و شام خود را در دمای منفی سرو می کنید. ولی نگران نباشید، شما به سختی می توانید یخ بزنید زیرا منوی این رستوران شامل غذاهایی است که قلب شما را گرم خواهد کرد.

رستوران یخی پومری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.