چگونه شخصیت جذاب داشته باشید؟

گاهی اوقات با افرادی ملاقات می کنیم که بسیار جذاب هستند و توجه دیگران را به خود جلب می کنند. اولین سوالی که به ذهن هر فردی می رسد این است که راز آنها چیست و چه چیزی در آنها وجود دارد که بسیار جذاب به نظر می رسند؟

ما تحقیقات بسیاری انجام دادیم و متوجه شدیم که برخی از قوانین خاص وجود دارد که می توانند در ایجاد شخصیت مغناطیسی به شما کمک کنند. مراحل زیر آسان است، از این اسرار استفاده کنید و مردم را به سمت خود جذب کنید. برای رسیدن به این خواسته ها باید تلاش کنید، مطمئنا بعد از انجام تمرینات زیر موفق می شوید.

۱. یک خواننده مشتاق باشید
در مورد آنچه اتفاق می افتد کنجکاو باشید و اطلاعات خود را درباره اطراف خود افزایش دهید. جهان در حال حرکت است، دانشمندان راه های جدیدی برای درمان بیماری ها کشف می کنند، ورزشکاران به موفقیت های جدید دست پیدا می کنند، نویسندگان جایزه نوبل دریافت می کنند و کارگردانان جایزه اسکار دریافت می کنند! کنجکاو باشید و کتاب ها و مجلات زیادی بخوانید، اطلاعات خود را بروز کنید تا بتوانید یک شخصیت جالب برای صحبت کردن باشید. هر چقدر اطلاعات شما بیشتر باشد افراد بیشتری تمایل خواهند داشت با شما صحبت کنند.

۲. قبل از تبدیل شدن به یک سخنران خوب، یک شنونده خوب باشید
همه ما دوست داریم صحبت کنیم، هر گاه می خواهیم صحبت می کنیم در واقع به دنبال کسی هستیم که به حرف های ما گوش دهد. صحبت کردن بدون شنونده بودن بسیار خودخواهانه است. اگر بیش از حد صحبت می کنید، در واقع معتقد هستید که خودتان مهم تر از دیگران هستید. اگر می خواهید از افراد قدردانی کنید، یاد بگیرید که به حرف های آن ها گوش دهید. به خانواده و دوستان خود گوش دهید و آنها را مورد احترام قرار دهید.

۳. برای خودتان دوستان جدیدی پیدا کنید
هرچقدر که بزرگتر می شویم، بیشتر به خودمان متکی می شویم اما همه ما در تمام شرایط نیاز به یک دوست وفادار داریم که بتوانیم به او اعتماد کنیم. با این وجود، بهترین کارها را انجام دهید و فردی را پیدا کنید که بتوانید با او دوست باشید. پیوستن به یک کلاس سرگرمی یا یک باشگاه بسیار خوب است، این مکان ها، بهترین مکان ها هستند که می توانید به راحتی با افراد جدید آشنا شوید و چیز جدیدی یاد بگیرید.

۴. یک فرد الهام بخش باشید
یک نگرش مثبت داشته باشید، مردم تمایل دارند با افرادی دوست باشند که دیدگاه خوش بینانه ای نسبت به زندگی دارند. نگرش منفی و ناخوشایند تنها باعث می شود دیگران از دیدارتان منصرف شوند. در عوض، همیشه به دنبال کلمات خوب باشید تا درباره مردم و حوادث آن صحبت کنید. اجازه دهید دیگران به شما لبخند بزنند و از مصاحبت با شما لذت ببرند.

۵. به دیگران احترام بگذارید
طنز می تواند متفاوت باشد. تفاوت بین طعنه و طنز را یاد بگیرید. طعنه دردناک است در حالی که شوخی به مراتب کمتر تهاجمی است. به مردم نخندید، این نشانه بی ادبی است. برعکس، دیگران را تشویق کنید و حمایت خود را به آن ها نشان دهید. با اطرافیان خود با احترام و صداقت رفتار کنید، تا آن ها از شما گله ای نداشته باشند.

۶. کشف کنید که واقعا چه کسی هستید و به دنبال چه چیزی هستید
به یاد داشته باشید که خودتان باشید، تظاهر نکنید و ماسک را از صورت خود بردارید. به جای اینکه با مهارت ها و کیفیت هایی که ندارید مردم را فریب دهید، آن مهارت ها را بیاموزید و خودتان را غنی کنید. در حال رشد و توسعه فردی خود باشید و همیشه فرصتی جدید برای بهبود خودتان پیدا کنید. این یک فرآیند پایان ناپذیر است، اما بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.