چگونه یک رابطه سالم و جذاب برقرار کنیم؟

یکی از بزرگترین مشکلات زوجین امروزی این است که نمیدانند داشتن یک رابطه زناشویی سالم و مطلوب تا چه اندازه در زندگی آنها تاثیرگذار است. متاسفانه امروزه بیشتر زن و شوهر ها در زندگی خود دچار یکنواختی می شوند، اگر در این وضعیت تغییری ایجاد نکنید باعث از بین رفتن رابطه تان می شود. پس سعی کنید با به کارگیری روش های زیر یک رابطه سالم و جذاب ایجاد کنید:

۱. به بدن خود عشق بورزید
اگر خودتان را دوست نداشته باشید هیچ کس عاشق شما نخواهد شد. خودتان را دوست داشته باشید و بدنتان را از سر تا پا لمس کنید این تنها بدن شماست و تا آخر عمر آن را خواهید داشت. خوشبختانه، روش های زیادی برای تغییر اندام وجود دارد که می تواند اندامتان را کامل کند. ما اکنون در مورد جراحی صحبت نمی کنیم، اگرچه این گزینه نیز وجود دارد. با این حال، اگر نمی خواهید درباره تناسب اندام خود پول خرج کنید، می توانید ورزش کنید و یک رژیم غذایی سالم داشته باشید. باید به یاد داشته باشید که لباس های مناسب، مدل های مختلف مو و آرایش خوب نقش بسیار مهمی در زیبایی دارند. منتظر معجزه نباشید، اگر احساس می کنید که نیاز دارید تا از نظر جسمی بهبود پیدا کنید، کاری انجام دهید.

۲. اعتماد به نفس پاسخ خوبی است
یکی دیگر از اصول مهم رابطه سالم این است که اعتماد به نفس داشته باشید. دختران خجالتی زیبا هستند، اما اکثر مردم نیاز به ارتباط دارند و دیر یا زود باید ارتباط برقرار کنند تا دیگران بتوانند شخصیت آن ها را بشناسند. اگر بعد از چند وقت کسی را به طور کامل شناختید، احساس خجالت نکنید. واقعیت این است که بیشتر افرادی که با آنها ملاقات می کنید زمانی که به چشمان شما نگاه می کنند فکر می کنند شما نگران هستید. راحت باشید و به آرامی به جلو بروید. اگر فکر می کنید بیش از حد متواضع و خجالتی هستید، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

۳. نگرش چیز خوبی است
ابراز نگرش نشان می دهد شما چه کسی هستید. راه دیگری وجود ندارد که مردم بتوانند شما را بشناسند، اما اگر افکار و احساس خود را بیان کنید شناسایی شما امکان پذیر می شود. ما درباره خشونت صحبت نمی کنیم. منظور ما عقیده شما در مورد مهم ترین موضوعات و نکات است. شما نباید شبیه دیگران باشید و اگر می دانید با دیگران متفاوت هستید، به خودتان افتخار کنید و این تفاوت را نشان دهید.

۴. چند ترفند کلیدی بیاموزید
برای افزایش علاقه همسرتان نسبت به خود تکنیک های مختلفی بیاموزید. وقتی به آن ها نیاز دارید از آنها استفاده کنید و واکنش او را ببینید. گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که شریک زندگی تان نسبت به شما کم علاقه شده است، این اتفاق بسیار ناخوشایند است. بعضی از دخترها نمی دانند در این مواقع چه کاری باید انجام دهند و گاهی مرتکب اشتباهاتی می شوند. با تغییر روش خود، عزیزان خود را شگفت زده کنید، سعی کنید جذاب تر و مرموزتر باشید.

۵. یک حرکت منحصر به فرد انجام دهید
اگر فرد مغروری هستید سعی کنید اولین حرکت را انجام دهید. دختران معمولا منتظر هستند تا مردان قدم اول را بردارند. این فقط یک تعصب است و شما می توانید قوانین را تغییر دهید. یک حرکت و رویکرد جذاب انجام دهید مثلاً سلام بدهید و در مورد چیزهای بی اهمیت مانند آب و هوا و یا رویدادهای کنونی صحبت کنید. اگر متوجه شدید که مخاطبتان آماده پاسخگویی است، ادامه دهید. دوستانه و مثبت باشید اجازه دهید او در کنارتان احساس راحتی کند.

۶. وفادار باشید
وفادار باشید و با شخصیتی که دارید روی آن تمرکز کنید. هیچ کس به اندازه شریک فعلی شما مهم نیست. احساسات و عواطف خود را نادیده نگیرید. از همین امروز علاقه خود را معطوف به شخصی کنید که در حال تلاش برای ایجاد رابطه جدید با او هستید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.