برنامه های کاربردی برای زوج های جوان

نام برنامه : Simply Us
• مناسب برای زوج ها
• فرمت: سازگار با سیستم عامل ios
• رایگان

Simply Us یک برنامه مناسب و کاربردی برای زوج ها است که به آنها اجازه می دهد تا زندگی مشترکشان را سازماندهی کنند. برخی از افراد دارای اختلال وسواس فکری-عملی می باشند و ترجیح می دهند همسرشان در جریان تمام اتفاقات و وقایع قرار گیرد. تمرکز اصلی این برنامه بر روی سازماندهی رفتار ها است و به زوج ها اجازه می دهد از طریق آن یکدیگر را در جریان امور کاری و زندگی خود قرار دهند.

تقویم اشتراکی: در این برنامه یک تقویم وجود دارد که با وارد کردن رویدادهای مهم بر روی آن می توانید همسرتان را نیز در جریان آن مسائل مهم قرار دهید. شما می توانید قرار ملاقات ها، سالگرد ازدواج و یا تولد، مهمانی ها، نوبت دکتر و یا هر رویداد اشتراکی دیگر را در این تقویم وارد کرده و همسرتان را نیز در جریان آن قرار دهید. این تقویم به اشتراک گذاشته قابلیت آن را دارد که با تقویم گوشی شما و همسرتان همگام سازی شود.

لیست اشتراکی: در این برنامه یک لیست اشتراکی وجود دارد که در صورت لزوم می توانید مواردی را که مهم است با همسرتان به اشتراک بگذارید، مثلا اگر همسرتان در بیرون از خانه است با استفاده از آن می توانید لیست مواد غذایی مورد نیاز خانه را برای او بفرستید.

پیام خصوصی: در این برنامه از قابلیت چت و پیام خصوصی نیز استفاده شده است.

نام برنامه : couples
• فرمت: سازگار با سیستم عامل ios و اندروید
• رایگان

این برنامه مناسب زوج هایی است که دوست دارند همیشه در کنار هم باشند، حتی زمان هایی که دور از هم هستند. این برنامه تمام لحظات خاص و خصوصی شما را ثبت می کند و دارای قابلیت صوتی ، ویدئو و عکس،استیکر، لیست کارهای روزانه و بازی می باشد.

جدول زمانی خصوصی: جدا از شبکه ها اجتماعی که افراد در آن، وقایع و رویداد های زندگی خود را به اشتراک می گذارند، برخی از کاربران تمایل دارند که این اشتراک گذاری به صورت کاملا خصوصی باشد و تنها خودشان و همسرشان از آن مطلع شود. این برنامه به شما اجازه می دهد که یک تایم لاین خصوصی با همسرتان داشته باشید تا لحظات خود را با تاریخ و متن های زیبا با او به اشتراک بگذارید.

عکس های مخفی: این ویژگی بسیار جالب است، شما می توانید عکس های مخصوصی را برای شریک تان بفرستید و برای آن محدوده زمانی در نظر بگیرد تا بعد از گذشت آن زمان، عکس های خود به خود پاک شود.

نام برنامه icebreak
• فرمت: سازگار با سیستم عامل ios
• رایگان

اگر قصد دارید با یک فرد آشنا شوید و یا به تازگی ازدواج کرده اید و همسرتان را به خوبی نمی شناسید، می توانید از این برنامه استفاده کنید. همانطور که از اسم آن مشخص است شما با استفاده از این برنامه ” یخ طرف مقابل تان را آب می کنید” و به راحتی می توانید سوالاتی را از او بپرسید و او را بهتر بشناسید. در این برنامه قسمتی در نظر گرفته شده است که به صورت خلاصه وار فعالیت های شما در برنامه را نمایش می دهد.

ثبت همین لحظه: با استفاده از این قابلیت می توانید عکس خود را به صورت روزانه برای همسر تان بفرستید و هنگامی که دور از هم هستید و یا کار می کنید، او را خوشحال کنید.

پاداش: هر بار که از این برنامه در جهت شناخت و ارتقای روابط خود استفاده میکنید، در پایان به شما سکه ای اختصاص داده می شود که در صورت رسیدن این سکه ها به حد نصاب می توانید یک بلیط سینما دو نفره دریافت کنید؛ البته این قابلیت تنها در چند شهر اروپایی فعال می باشد.

نام برنامه: You&Me
• فرمت: سازگار با سیستم عامل ios
• رایگان

این برنامه نوعی برنامه ارتباطی بین شما و افراد مهم زندگی تان است. عملکرد این برنامه شبیه به اسنپ چت می باشد اما برای زوج ها طراحی شده است.

لوگو اختصاصی: در هنگام ثبت نام برای این برنامه می توانید حروف اسم خود و همسرتان را به لوگوی برنامه تبدیل کنید. مثلا می توانید از اول حروف اسم تان استفاده کنید و به جای نام برنامه، اسم خودتان را مشاهده کنید. به طور مثال M & R برای رز و مارتین.

دکمه “&”: این قابلیت به شما این امکان را می دهد چیزهای زیبا و دوس داشتنی برای همسر و یا نامزدتان ارسال کنید. (مثلا عکس های زیبا ، ویدئو، پیام صوتی و … )

Photobooth: قابلیت ثبت عکس و تبدیل آن به شبکه ۴ در ۴ نیز در این برنامه قرار داده شده است.

Halfsie: این قابلیت بسیار جذاب است. نیمی از تصویر متعلق به عکس شما و نیمی دیگر متعلق به همسرتان است. اگر در حالت چهره و سایر ویژگی های عکس دقت کنید، می توانید یک تصویر زیبا درست کنید. شما همچنین می توانید با استفاده از این برنامه عکس های خود را به صورت تار و مه آلود ارسال کنید تا همسرتان با دست کشیدن بر روی عکس و پاک کردن سطح آن، چهره شما را ببیند.

نام برنامه : Avocado
• فرمت: سازگار با سیستم عامل ios و اندروید
• رایگان

این برنامه به سازماندهی روابط شما کمک می کند و به وسیله آن می توانید عکس، تصاویر، لیست های مورد نظرتان را ارسال کرده و یا چت کنید. این برنامه مناسب زوج هایی است که به برنامه پیشرفته ای نیاز نداشته و تنها می خواهند روابط خود را سازماندهی کنند.

تقویم: در این برنامه یک تقویم اشتراکی قرار داده شده است که شما می توانید با وارد کردن رویداد ها، اتفاقات، قرار ملاقات ها و یا هر تاریخ مهم دیگر، همسرتان را در جریان امور قرار دهید تا برنامه ریزی های لازم انجام شود.

عکس: عکس هایی که در این برنامه آپلود می شود درون یک کتابچه عکس خصوصی قرار می گیرد.

پیام خصوصی: با استفاده از آن می توانید به صورت رایگان با همسرتان چت کنید.

نام برنامه : Kouply
• فرمت: سازگار با سیستم عامل ios
• رایگان

این برنامه روابط شما را به بازی تبدیل می کند. در این صورت وقتی همسرتان از میزان علاقه و خوشحالی شما در قبال کارهای خود، آگاه می شود سعی می کند تا آنها را ادامه دهد. مثلا وقتی به مهمانی می روید و همسرتان در بستن کفش تان به شما کمک می کند، این کار شما را خوشحال کرده و شما می توانید در برنامه به او یک امتیاز دهید و در نهایت نتایج کارهایتان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. شما حتی می توانید این برنامه را به صورت رقابتی با زوج های اطرافتان انجام داده و به آنها نیز انگیزه دهید.

نام برنامه: LokLok
• فرمت: سازگار با سیستم عامل اندروید
• رایگان

با استفاده از این برنامه می توانید عکس ها، یادداشت های مهم و روزانه و … را برای همسرتان ارسال کنید؛ در این حالت همسرتان این محتوا را بر روی لاک اسکرین ( صفحه قفل گوشی ) خود مشاهده می کند. بنابراین در هنگام چک کردن گوشی خود با این یادداشت ها و عکس ها مواجه خواهد شد.

در واقع صفحه قفل گوشی شما مانند یک تخته سیاه است که به راحتی می توانید بر روی آن حرف بزنید و همسرتان این محتوا را بر روی قفل گوشی خود مشاهده کند.

نام برنامه : Happy Couple
• فرمت: سازگار با سیستم عامل ios و اندروید
• رایگان

این برنامه شبیه یک بازی است که به شما کمک می کند تا اطلاعات بیشتری در مورد علایق، افکار و ویژگی های همسر و یا نامزدتان بدانید.

سوالات روزانه: روزانه ۶ سوال از شما پرسیده می شود که به انتخاب خود می توانید به ۵ مورد آن پاسخ دهید، همسرتان نیز می تواند این کار را انجام دهد. در نهایت پاسخ های شما برای یکدیگر به نمایش در می آید و شما می توانید از آنها مطلع شده و در مورد آن حرف بزنید.

نکات کاربردی: در این برنامه به صورت روزانه نکات و فعالیت های مهم ارائه می شود که با انجام آن می توانید روابط خود را ارتقا ببخشید.

نام برنامه : Expressing Needs
• فرمت: سازگار با سیستم عامل ios و اندروید
• ۱.۹۹ دلار

این برنامه با ارائه ایده ها و بازی های دونفره، سعی می کند روابط شما را بهتر و مستحکم تر کند.

نام برنامه : Between
• فرمت: سازگار با سیستم عامل ios و اندروید
• رایگان

کاربرانی که از نوشتن لذت می برند می توانند از این برنامه برای ارتقا روابط خود با همسرشان استفاده کنند. واژه ها دارای قدرت هستند و Between به شما کمک می کند تا با استفاده از واژه ها، احساسات خود را با همسرتان در میان بگذارید و به مرور یاد بگیرید این کلمات را به صورت رو در رو به او ابراز نمایید. این برنامه شامل پیام های متنی و صوتی، عکس و .. است.

وبلاگ: این برنامه به شما امکانی می دهد تا با ایجاد وبلاگ رابطه خود با همسرتان را بهتر کنید. شما می توانید نوشته ها، عکس های دو نفره خود را در این وبلاگ بگذارید و او را لبریز از عشق کنید.

حریم خصوصی: در این برنامه حریم خصوصی کاملا رعایت شده است و برنامه دارای یک رمز می باشد تا افراد دیگر به این برنامه و نوشته های شما دسترسی نداشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.