انواع پخش کننده‌های موزیک برای اندروید

موسیقی جز جدایی‌ناپذیر زندگی ما است و همیشه آرامش‌بخش و همراه لحظات خوب و بد ما بوده است. امروزه گوشی‌های هوشمند به یک وسیله کاربردی برای پخش موزیک تبدیل شده‌اند.  درصورتی‌که از گوشی اندروید استفاده می‌کنید شاید بعد از مدتی از پخش‌کننده موسیقی یا همان موزیک پلیر گوشی خسته شوید. امروزه برنامه‌های پخش موزیک بسیار زیادی طراحی‌شده‌اند که قابلیت‌های بسیار متنوعی را در اختیار شما قرا ر می‌دهند. . البته امروزه موزیک پلیر های پخش موسیقی به‌صورت آنلاین وارد بازار شده‌اند ، اما این موزیک پلیر ها  نکات منفی نیز دارند.  بنابراین در این مطلب تنها تمرکز ما بر روی موزیک پلیر های پخش موسیقی آفلاین است. برخی از  این موزیک پلیر های آفلاینتم های رنگی و زیبایی دارند که باعث علاقه شما می‌شود و برخی دیگر از قابلیت‌هایی مانند کنترل حرکتی برخوردارند.  در این مطلب سعی کردیم بهترین  برنامه‌های پخش موسیقی یا همان موزیک پلیر های اندرویدی را به شما معرفی کنیم که بسیار جذاب و کاربردی هستند. با همراه باشید.

نکته: بسیاری از برنامه‌های محبوب پخش موسیقی مانند Spotify و YouTube Music توانایی دانلود موسیقی برای پخش آفلاین را دارند، اما ما قصد نداریم آن‌ها را در این مطلب عنوان کنیم.

۱. برنامه AIMP
رایگان

پخش کننده‌ موزیک

در نگاه اول برنامه AIMP اندکی ساده است. اما این موزیک پلیر قابلیت‌های بسیاری در قالب یک رابط کاربری ساده در اختیار شما قرار می‌دهد. این موزیک پلیر از بیشتر فایل‌ها صوتی با فرمت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند، و این فایل‌ها را باکیفیت  اصلی و بدون افت پخش می‌کند . شما می‌توانید فایل‌های صوتی  را از طریق روش‌های مختلفی از جمله Add Files , Add Folder , Add Playlist و حتی Drag به برنامه وارد کنید. رادیو اینترنتی، انتخاب آهنگ به‌عنوان آلارم،  فیلترهای مختلف جست‌وجو فایل،  امکان میکس فایل‌ها به‌صورت مونو و … از ویژگی‌های موردتوجه این موزیک پلیر است.

JetAudio2.

پخش کننده‌ موزیک

نسخه رایگان و پولی
این موزیک پلیر در دو نسخه رایگان و پولی ارائه می‌شود. و تنها تفاوت مهم آن‌ها تبلیغاتی است که در نسخه رایگان آن وجود دارد و ممکن است اندکی آزاردهنده باشد. در موزیک پلیر جت آیدیو ، تایمر خواب، ۲ باند اکولایزر گرافیکی، موتور قدرتمند برای پخش فایل‌ها قرار داده شده است.. این موزیک پلیر از فرمت‌های متنوعی مانند wav ، mp3 ، ogg ، flac ، m4a ، mpc ، tta ، wv ، ape ، mod ، spx و wma پشتیانی می‌کند.

۳. Rocket Player

پخش کننده‌ موزیک

نسخه رایگان و پولی
این موزیک پلیر زیبا،  با محیط کاربری آسان خود می‌تواند قابلیت‌های خوبی در اختیار شما قرار دهد. شما می‌توانید  موسیقی را به همراه نمایش آلبوم،  خواننده، پادکست  و لیست پخش مشاهده نمایید و در آن تایمر خواب قابل‌برنامه‌ریزی قرار داده شده است.  در این موزیک پلیر از ۱۰ باند اکولایزر استفاده‌شده  و شما می‌توانید بسته به نیاز خود پوشه و لیست پخش درست کنید. در راک پلیر ۳۰ تم موجود است که بنا به سلیقه خود می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید،  شما می‌توانید از نسخه پولی آن برای دریافت امکانات بیشتر استفاده کنید.

۴. Phonograph

پخش کننده‌ موزیک

نسخه رایگان
برنامه Phonograph  یک برنامه پخش موزیک اندروید عالی است.  رنگ‌های به‌کاررفته در این موزیک پلیر آن را جذاب کرده است. شما می‌توانید از رنگ‌های متنوعی و جذابی برای موزیک پلیر خود استفاده کنید. علاوه بر این موزیک پلیر به‌صورت خودکار و متناسب با آهنگ و محتوا، رنگ‌ها را تغییر می‌دهد. رابط کاربری این برنامه بسیار زیبا و کاربردی است و شما می‌توانید لیست‌های پخش جدید بسازید و یا لیست‌های پخش قبلی را ویرایش کنید.  درصورتی‌که صفحه‌نمایش گوشی قفل است از روی لاک اسکرین قابلیت کنترل موزیک فعال است.

۵. Pixel Music Player Plus
نسخه پولی و رایگان

پخش کننده‌ موزیک

این موزیک پلیر با طراحی فلت و فوق‌العاده خود،  از اکثر فرمت‌های صوتی رایج پشتیبانی می‌کند شما می‌توانید رنگ و تم برنامه را متناسب باسلیقه خود سفارشی‌سازی کنید. علاوه بر فایل‌های صوتی، این برنامه قابلیت پخش ویدئوهای تصویری را نیز در خود جای‌داده است.

ایستگاه رادیو آنلاین، اکولایزر و پخش‌کننده صدای سه‌بعدی،  دانلود متن موسیقی در حال پخش، و … از ویژگی‌های مهم این پخش‌کننده موزیک است. همچنین می‌توانید به‌صورت خودکار یا دستی برای فایل‌های موسیقی‌تان به‌صورت آنلاین کاور دانلود کرده و بر روی آهنگ‌ها قرار دهید.

۶. Impulse Music Player

پخش کننده‌ موزیک

نسخه رایگان و پولی
این موزیک پلیر، جذاب بر اساساً Gestures و حرکات طراحی‌شده است و نیازی به‌به زدن دکمه و یا لمس صفحه ندارید. بنابراین از این موزیک پلیر می‌توانید در ماشین و در حین رانندگی نیز استفاده کنید.  این موزیک پلیر  با یک اکولایزر ۵ بانده سفارشی‌سازی شده است و  شما می‌توانید تصویر موردعلاقه‌تان را بر روی پس‌زمینه موزیک پلیر قرار دهید.   وجودتم ها در این موزیک پلیر آن را هیجانی‌تر می‌کند و شما می‌توانید بسته به سلیقه‌تان هرروز از یک تم استفاده کنید.  قابلیت ایجاد لیست پخش و یا ویرایشان نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این پخش‌کننده موزیک می‌باشد.

۷. Shuttle Player

پخش کننده‌ موزیک

نسخه رایگان
یک پخش‌کننده موزیک با رابط کاربری بصری و کم حجم که  بسیار ساده طراحی‌شده و نیازهای شما را به یک پخش‌کننده موزیک پاسخ می‌دهد. Shuttle Player بیشتر فرمت‌های صوتی را پشتیبانی می‌کند. دارا بودن اکولایزر ۵ بانده، پشتیبانی از حالت عمودی و افقی، سه پوسته متفاوت،  تم‌های متنوع،  قطع خودکار موزیک بعد از خارج کردن هنسفری،  ایجاد و ویرایش لیست پخش،  کنترل موزیک از طریق لاک اسکرین و … از ویژگی‌های جذاب و کاربردی این موزیک پلیر زیبا است.

۸. BlackPlayer

پخش کننده‌ موزیک

نسخه رایگان و پولی
BlackPlayer یک پخش‌کننده موزیک مدرن و زیبا است که رابط کاربری خوب و ساده‌ای دارد. این موزیک پلیر اندرویدی از فرمت‌های MP3, WAV, OGG و Flac پشتیبانی می‌کند و دارای ۵ باند اکولایزر پیش‌فرض و قابل تنظیم، ارتقا دهنده بیس و پخش صدای ۳D می‌باشد. از ویژگی‌های خاص این موزیک پلیر، پخش موزیک بدون وقفه است. امکان ویرایش نام آهنگ، خواننده و آلبوم نیز در این موزیک پلیر قرار داده شده است.

BlackPlayer EX نسخه پولی این موزیک پلیر است که دران تم‌ها بیشتر، فونت‌های قابل سفارش سازی و امکانات دیگر قرار گرفته است.

۹. DoubleTwist

پخش کننده‌ موزیک

نسخه رایگان و پولی
موزیک پلیر DoubleTwist یک پخش‌کننده موزیک زیبا و بدون هیچ تبلیغاتی است که به‌صورت رایگان ارائه می‌شود. با استفاده از این برنامه می‌توانید انواع فایل‌های صوتی مختلف را درگوشی خود باکیفیت بالا اجرا کنید. این نرم‌افزار دارای امکان سفارشی‌سازی نحوه پخش فایل‌های صوتی درگوشی همراه می‌باشد. از دیگر امکانات این نرم‌افزار می‌توان به اکولایزر حرفه‌ای و پشتیبانی از DLNA اشاره کرد. پشتیبانی از قابلیت‌های AirSync, AirPlay, DLNA از دیگر ویژگی‌های این موزیک پلیر است، درواقع  در نسخه پولی آن می‌توانید  موسیقی‌های خود را با رایانه‌تان از طریق وایفای همگام‌سازی کنید،  و یا موسیقی‌تان را بر روی تلویزیون پخش کنید.

۱۰. PlayerPro

پخش کننده‌ موزیک

نسخه رایگان و پولی
این پخش‌کننده علاوه بر فایل‌های صوتی از فرمت‌های ویدئویی نیز پشتیبانی می‌کند،  و فیلم‌هایی باکیفیت و وضوح بالا به نمایش می‌گذارد و همین کیفیت بالا باعث شده که کاربران اندروید از آن استفاده نمایند. در این برنامه انواع پلاگین ها مختلف قرار داده شده است که یک از آن‌ها برای دانلود موسیقی است. شما می‌توانید در این موزیک پلیر یک تایمر قرار دهید تا بعد از مدتی قطع شود،  تم‌های آن را تغییر دهید تا دچار روزمرگی نشوید،  علاوه بر کنترل لمسی می‌توانید به‌صورت حرکتی نیز  موسیقی ها را تغییر دهید و از این قابلیت در هنگام رانندگی استفاده  کنید درواقع با تکان دادن گوشی، آهنگ عوض می‌شود.  این موزیک پلیر از یک اکولایزر قوی برخوردار است  و صدا را بدون هیچ نویزی اجرای کند. درنهایت شما می‌توانید با این پخش‌کننده، موسیقی‌های موردعلاقه خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و از آن‌ها در کنار دوستانتان لذت ببرید.

۱۱. Pulsar

پخش کننده‌ موزیک

نسخه رایگان و پولی
اگر از دستگاه‌های اندروید قدیمی استفاده می‌کنید که فضای ذخیره‌سازی زیادی در دسترس ندارند. می‌توانید از این موزیک پلیر با حجم کم استفاده کنید. طراحی منحصربه‌فرد این موزیک پلیر با انیمیشن‌های جذاب شما را سرگرم خواهد کرد. شما می‌توانید لیست‌های پخش حرفه‌ای ایجاد کرده و موسیقی‌های موردعلاقه خود را به آن اضافه کنید.  استفاده از تم‌های زیبا و دلربا و همچنین تایمر  برای متوقف سازی خودکار آهنگ‌ها  نمونه‌ای دیگر از این قابلیت‌ها است. شما به‌راحتی می‌توانید نام موزیک، آلبوم  هنرمند را در این موزیک پلیر جست‌وجو کرده و آهنگ موردنظرتان را پیدا کنید.

https://www.makeuseof.com/tag/music-player-apps-android/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.