معرفی بهترین مراکز خرید در تهران

یکی از تفریحات لذت‌بخش به‌خصوص برای خانم‌ها قدم زدن در مراکز خرید است، حتی اگر قصد خرید هیچ وسیله‌ای را نداشته باشید دوست دارید ساعت‌ها در این مراکز خرید قدم زده و لذت ببرید. تهران نیز ازجمله شهرهای بزرگ ایران است که گردشگران داخلی و خارجی زیادی وارد آن می‌شود، بنابراین این مراکز خرید می‌تواند محل مناسبی برای خوش‌گذرانی و خرید سوغاتی باشد.

در این مطلب قصد داریم بهترین مراکز خرید در ۵ ناحیه تهران(شمال، جنوب، شرق و غرب و مرکز) را به شما معرفی کنیم و مسیرها دسترسی به آن را نشان دهیم. البته تهران بزرگ مراکز خرید متنوع و بیشتری دارد و به علت کمبود زمان نمی‌توان به همه آن‌ها بپردازیم و تنها چند نمونه معروف را ارائه می‌دهیم.

مراکز خرید در شمال تهران

  • مرکز خرید قائم

این پاساژ در تجریش و شمال تهران واقع شده با این وجود محصولاتی که ارائه می‌کنند قیمت مناسبی دارند، شما می‌توانید در این مرکز خرید انواع  لباس‌ها، مانتو، روسری و شال تهیه کنید. علاوه بر پوشاک در طبقه بالاتر آن رستوران نیز دایر است.

آدرس بازارچه قائم: میدان تجریش، خیابان شهرداری، بازار قائم

  • مرکز خرید میدان ونک

در میدان ونک شما می‌توانید مراکز خرید بسیار زیادی را ببیند؛ مثلاً مرکز خرید آینه ونک، آسمان ونک، بازار ونک در این منطقه قرار داده شده است. مثلاً مرکز خرید آسمان ونک پوشاک و کیف و کفش بانوان با قیمت‌های مناسبی ارائه می‌دهد.

آدرس مرکز خرید آسمان ونک: میدان ونک- ابتدای خیابان ونک- مرکز خرید آسمان ونک

  • پالادیوم تهران

این مرکز خرید از شیک‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید در تهران به حساب می‌آید که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن یافت می‌شود. .پالادیوم در خیابان زعفرانیه قرار دارد. در این مرکز خرید می‌توانید محصولات انواع برندهای معروف دنیا را مشاهده کنید. لباس‌های زنانه، مردانه، بچگانه، کیف و کفش، جواهرات، لوازم آرایشی و عطر در پالادیوم عرضه می‌شود. پالادیوم علاوه بر فروشگاه سالن ورزشی، استخر، سالن زیبایی و ماساژ، بانک و رستوران و کافی‌شاپ نیز دارد.

آدرس پالادیوم تهران: خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، مرکز خرید پالادیوم.

  • مجتمع تجاری سام سنتر

سام سنتر یک مجتمع لوکس در شمال تهران است. در این مجتمع فروشگاه‌های با برندهای مطرح وجود دارد و علاوه بر آن می‌توانید از رستوران‌های و کافی‌شاپ‌های آن مانند کافه سام نیز استفاده کنید.

آدرس مجتمع سام سنتر: تهران، الهیه، خیابان فرشته

  • مجتمع تجاری سپید

این مجموعه یک مرکز خرید کامل در منطقه تهران‌پارس است که در آن اجناس متنوعی ازجمله جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع مدل‌های پوشاک، تزیینات، خدمات موبایل و … ارائه می‌شود. در مجتمع تجاری سپید سه تالار پذیرایی و یک تالار فود کورت نیز وجود دارد. دسترسی به این مرکز خرید از طریق مترو، خطوط بی آر تی، اتوبوس و سایر وسایل نقلیه عمومی بسیار آسان است.

آدرس مجتمع تجاری سپید: تهران، کاظم آباد.

  •  مرکز  خرید میرداماد

در این مجتمع نیز انواع فروشگاه‌های کیف و کفش و پوشاک قرار دارد و در کنار آن‌ها می‌توانید در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های آن خستگی در کنید. کیف و کفش و پوشاک این بازار دارای شهرت هستند اما انواع و اقسام کالاها را می‌توان در مرکز خرید میرداماد یافت.

آدرس مرکز خرید میرداماد: تهران، داودیه

  • مرکز خرید تندیس

مرکز تجاری اداری تندیس واقع در تجریش دارای فروشگاه‌های پوشاک آقایان، بانوان، بچگانه، کیف و کفش، لوازم خانگی، جواهرت، موبایل و کامپیوتر،  گل‌فروشی، عطر و ادکلن و رستوران و کافی شاپ است.

آدرس مرکز خرید تندیس: میدان تجریش، ابتدای خیابان جعفری، مرکز خرید تندیس

 

مراکز خرید در غرب تهران

  • گیشا و مرکز خرید نصر

اگر در غرب تهران هستید می‌توانید به خیابان گیشا و مرکز خرید نصر بروید. در این مرکز خرید انواع لباس‌ها، پالتو و کاپشن و … با قیمت‌های مناسب ارائه می‌شود. تنوع در این مرکز خرید بالا بوده و  محصولاتی مشابه با برندهای مطرح با قیمت‌های پایین‌تر عرضه می‌شوند.

آدرس مرکز خرید نصر: تهران، کوی نصر (گیشا)، نرسیده به جلال آل احمد

  • مرکز خرید میلاد نور

مجتمع تجاری میلاد نور یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در تهران است که در آن می‌توانید انواع لوازم خانگی، لباس، لوازم تزئین و … تهیه کنید.

آدرس مرکز خرید میلاد نور: تهران، شهرک قدس- «شهرک غرب»-میدان صنعت – بلوار فرحزادی – مجتمع تجاری میلاد نور

  • مرکز خرید بام لند

مرکز خرید بام لند یکی از مراکز خرید در اطراف دریاچه چیتگر است. شما می‌توانید از این مجتمع زیبا دیدن کرده و در آن انواع پوشاک، بدلیجات، کیف و کفش برای هر سنی خریداری کنید. علاوه بر این رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های زیادی در این منطقه واقع شده است.

آدرس بام لند: تهران، انتهای اتوبان همت، خروجی دریاچه خلیج فارس (خروجی کاشان جنوب)، میدان موج، بلوار موج

  • مرکز خرید تیراژه

در مرکز خرید تیراژه هر چیزی که بخواهید پیدا می‌کنید. این مرکز خرید دارای واحدهای تجاری متنوعی است، که در هر یک از آن‌ها وسایل زنانه مردانه و بچگانه یافت می‌شود. در این مرکز خرید شهربازی، نمایشگاه مبل نیز موجود است و سه‌طبقه پارکینگ دارد. البته این مرکز در شمال غرب واقع شده است.

آدرس مرکز خرید تیراژه: بزرگراه اشرفی اصفهانی- پایین‌تر از پل همت ، مرکز خرید تیراژه.

  • مرکز خرید کوروش

مرکز خرید کوروش یکی از بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین مراکز خرید در تهران است. این مجموعه از چند طبقه و زیر زمین تشکیل شده که در هر طبقه خدمات و محصولات متنوعی ارائه می‌شود. آخرین طبق زیر زمین پارکینگ است  و به ترتیب در بقیه طبقه ها، گل‌فروشی و کافی شاپ، واحدهای تجاری و بورس جواهرات، بورس موبایل، سرزمین بازی، سینما و کافی شاپ و فست‌فود، .. می‌باشد.

آدرس مرکز خرید کوروش: بزرگراه شهید ستاری، تقاطع خیابان پیامبر مرکزی، کورش مال .

  • مرکز خرید مگامال

این مجتمع مکانی مناسب برای خرید و تفریح است. شما می‌توانید در این مجموعه انواع فروشگاه‌های پوشاک، مبلمان، جواهرات، صنایع‌دستی، موبایل و کامپیوتر، بانک، سالن ورزشی، پردیس سینمایی و شهربازی مشاهده کنید. بنابراین با رفتن به مگامال علاوه بر خرید می‌توانید تفریح کرده و غذاهای لذیذ بخورید.

آدرس مرکز خرید مگامال: بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز ۲، میدان شهید صارمی

 

مراکز خرید در مرکز تهران

  • بازارچه شانزه لیزه

بازارچه شانزه لیزه یا میلاد قائم در مرکز تهران قرار گرفته است. این بازارچه یکی از شلوغ‌ترین مراکز خرید در تهران محسوب می‌شود. شما می‌توانید در این بازارچه انواع لباس و پوشاک مانند لباس مجلسی و مانتو تهیه کنید.

آدرس بازارچه شانزه لیزه: تقاطع ولیعصر و جمهوری، بازارچه میلاد قائم- شانزه لیزه

  • کوچه برلن

کوچه برلن یک نام آشنا برای تهرانی‌ها است، در این منطقه که در نزدیکی خیابان جمهوری واقع شده است می‌توانید لباس‌ها و وسایل خانگی متنوعی را خریداری کنید. بازارچه پروانه و بازارچه کمپانی ازجمله پاساژهای معروف در کوچه برلن است.

آدرس کوچه برلن: تهران، فردوسی

  •  هفت‌تیر

میدان هفت‌تیر شامل مغازه‌های متعددی برای خرید مانتو و پالتو است. شما می‌توانید در این مغازه‌ها محصولات متنوعی با قیمت‌های خوب تهیه کنید.

  • مرکز تجاری اداری نور:

در این مرکز شما تعدادی زیادی مغازه، واحدهای اداری، سوپرمارکت و بانک مشاهده می‌کنید که می‌توانید بیشتر کارهای خود را در آنجا انجام دهید. علاوه بر این، این مرکز دارای پارکینگ اختصاصی نیز است.

آدرس مرکز تجاری اداری نور: تهران- خیابان ولیعصر- تقاطع مطهری – مجتمع نور تهران

  •  مرکز خرید هایلند

هایلند یک مرکز خرید جمع‌وجور است، که در یک طبقه آن می‌توانید مواد غذایی و بهداشتی خریداری کنید و در طبق دیگر انواع لوازم آرایشی، زیورآلات و عطر ارائه می‌شود.

آدرس مرکز خرید هایلند: تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان احمد قصیر، پلاک ۵۱

  •  بازارچه لاله

در بازارچه لاله می‌توانید انواع کیف‌ها از برندهای معروف را خریداری کنید، علاوه بر آن فروشگاه‌های پوشاک زنانه و مردانه و بچگانه، زیورآلات، ساعت و عینک در این مجتمع قرار دارند.

آدرس بازارچه لاله: تهران خیابان فاطمی ، روبروی پارک لاله ، مرکز خرید لاله.

مراکز خرید در شرق تهران

  • هفت‌حوض نارمک

بازار هفت‌حوض یکی از بازارهای شلوغ، متنوع و ارزان در شرق تهران است. در این بازار شما می‌توانید وسایل مختلف با قیمت‌های متنوعی را خریداری کنید.

  • مجتمع تجاری دنیای نور

تنوع کالا و محصولات در این بازارچه بزرگ باعث شده تا دست خالی از آن خارج نشوید. شما می‌توانید در این مجموعه انواع پوشاک زنانه، کیف و کفش، پوشاک مردانه، لباس کودک و نوجوان، طلا و جواهر، اجناس بدلی، لوازم آشپزخانه، لوازم تزییناتی، لوازم ورزشی، آرایشی و بهداشتی، محصولات فرهنگی و هنری، اسباب‌بازی و … در دسترس داشته باشید.

آدرس مجتمع تجاری دنیای نور: بزرگراه رسالت، بین بزرگراه امام علی و شهید صیاد شیرازی

  • مجتمع تجاری سون سنتر:

این مجتمع ۷ طبقه در شرق تهران تمامی نیازهای و خریدهای شما را پاسخگو است شما با مراجعه به سون سنتر می‌توانید انواع کیف و کفش، پوشاک زنانه و مردانه، لباس کودک و نوجوان، طلا و جواهر، بدلی، لوازم تزیینی، لوازم آشپزخانه، وسایل ورزشی، آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، لوازم الکترونیکی و .. خریداری کنید.

آدرس مجتمع تجاری سون سنتر: خیابان دکتر آیت، ضلع جنوب غربی میدان نبوت (هفت‌حوض)

مراکز خرید در جنوب تهران

  • بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید در تهران است که محصولات متنوعی با قیمت‌های بسیار مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهد. این بازار تنها مرکز خرید نیست بلکه یکی از جاذبه‌های تهران محسوب می‌شود و بیشتر گردشگران از آن دیدن می‌کنند. در این بازار انواع  لباس‌ها، لوازم بهداشتی، خوراکی، لوازم آرایشی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی و … ارائه می‌شود.

  • بازارچه کویتی‌های رضا

بازار کویتی‌ها نیز یکی از بازارهای معروف در بازار بزرگ تهران است که لباس‌های مجلسی و پوشاک متنوعی را ارائه می‌دهد.

دسترسی به بازار بزرگ تهران و بازار کویتی:  این محدوده در طرح ترافیک است و می‌توانید از طریق مترو پانزده خرداد به آن دسترسی داشته باشید.

  • بازار دوم نازی‌آباد

بازار دوم نازی‌آباد نیز یک بازار مشابه با بازار بزرگ تهران است. در این بازار شما می‌توانید بیشتر وسایل مورد نیازتان را با قیمت بسیار پایین تهیه کنید. لباس‌های مردانه، بچگانه و زنانه با تنوع بسیار بالایی در این بازار فروخته می‌شود و در بیشتر مواقع شلوغ است. شما حتی تا اواخر شب نیز می‌توانید به این فروشگاه‌ها و بازار سر بزنید.

  • مجتمع تجاری زمرد

البته این مجتمع در جنوب شرق تهران واقع شده است که یکی از مراکز خرید اصلی محدوده جنوب شرقی تهران و محله تیردوقلو به شمار می‌رود که در آن انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، شال و روسری و .. عرضه می‌شود.

آدرس مجتمع تجاری زمرد: پایین‌تر از میدان خراسان – خیابان ۱۷ شهریور جنوبی – نبش سه‌راه تیر دوقلو – مرکز تجاری زمرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.