چگونه در بیزینس خود موفق باشید؟

آیا می خواهید در بیزینس خود موفق باشید: زنان را بازار هدف خود قرار دهید
زنان جمعیت بسیار زیادی از جامعه ما را تشکیل می دهد که در بسیاری از زمینه ها فعالیت دارند. نقش زنان از گذشته تا کنون تغییرات زیادی داشته است. در سال های قبل زنان فقط به نقش خانه داری خود می پرداختند و خیلی کم وارد اجتماع می شدند. اما امروزه فعالیت زنان بیشتر شده است، آنها در محیط های اجتماعی کار می کنند، به سلامت و ظاهر خود اهمیت بیشتری می دهند و هنگامی که در خانه هستند به لطف شبکه های اینترنتی با دنیا اطراف خود بیشتر در تماس هستند. اما برخی زنان به دلیل فقدان شرایط یکسان اجتماعی، بیشتر دچار افسردگی می شوند، از خودشان راضی نیستند و از زندگی لذت نمی برند.

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای بزرگ با اعتماد به نفس فکر می کنند که از نیاز های مردم، مخصوصا زنان آگاه هستند، اما در واقع آنچه که می دانند چیزی نیست که مردم طلب می کنند. من همیشه با ذهن باز و بی طرفی به این مسئله فکر می کنم که جامعه از زنان چه می خواهد؟ آقای توبی پریس(Tobi Pearce) بنیان گذار باشگاه بدنسازی زنان و برنامه SWEAT است. او در حرفه خود بسیار موفق است و در فیسبوک و اینستاگرام فالورهای بسیار زیادی دارد که از اصول ورزشی او استفاده می کنند. او در لیست افراد تاثیرگذار سال ۲۰۱۷ قرار گرفته است. پیرس معتقد است که موفقیت باشگاه از طریق گوش کردن به سوالات و پاسخ گویی به آنها از طریق جامعه مجازی به وجود آمده است. او می گوید:” ما می دانیم که زنان بسیاری با اندام های متفاوت در دنیا وجود دارند که نیازها و اهداف متفاوتی دارند. ما به نیازهای همه آنها گوش می دهیم و جواب مناسب در اختیاشان می گذاریم”. برنامه ای که او به همراه همسرش (Kayla Itsines) طراحی کرده است یک برنامه کاهش وزن نیست، بلکه برای رساندن زنان سراسر جهان به مرحله‌ای است که از اندام خود رضایت کامل داشته باشند.

پیرس همیشه از توانمندی های زنان دفاع کرده است و موفقیتش را ناشی از درگیر کردن زنان در کسب و کار خود می داند. پیرس در مصاحبه اش می گوید، روی صحبت من با افرادی است که می خواهند وارد یک کسب و کار جدید شوند:

“زنان را درگیر کسب و کار خود کنید، به آنها انگیزه بدهید که بهتر باشند و آنها را توانمند تر کنید تا خودتان نیز به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید”.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.