قلعه های قدیمی در سراسر جهان که تبدیل به هتل شده اند

قلعه یک مکان فوق العاده جذاب و مرموز است و زیبایی مبهم آن هر فردی را جذب می کند. بعضی از این قلعه ها معروف هستند زیرا مدیران خلاق، این قلعه های باستانی را به هتل های زیبا تبدیل کرده اند. در اینجا هتل های شگفت انگیزی بیان شده است که با سفر به این مکان ها از دیدن آن بسیار لذت می برید:

۱. قلعه Château de la Ballue، در فرانسه
منطقه بریتانیای فرانسه به لطف این هتلِ فوق العاده، محبوبیت چشمگیری به دست آورده است. این قلعه در قرن هفدهم ساخته شده است و دارای ساختار برجسته ای است که طبیعت و منظره زیبایی آن را احاطه کرده است. این قلعه، حیاطِ شسته و رفته ای دارد که پر از علف های سبز و یکدست است. شما می توانید در میان مجسمه های متعدد آن پیاده روی کنید و از میان این مجسمه های زرق و برق دار به یک باغ پر پیچ و خم بروید. لازم به ذکر است که فضای داخلی آن نیز بسیار قابل توجه است. بسیاری از آثار هنری و شومینه های جالب و راحت در داخل قلعه وجود دارد که در کنار سالن موسیقی این فضا را جذاب تر کرده است. شما می توانید زمان خود را در اتاق های اداری یا کتابخانه صرف کنید و به مطالعه بپردازید.

قلعه Château de la Ballue

۲. قلعه Hever؛ دارای تختخواب لوکس و صبحانه عالی، ادنبریج، کنت، انگلستان
تاریخچه این قلعه به قرن ۱۳ می رسد و یک واقعیت چشمگیر است. این قلعه یک تاریخ جالب دارد و در حال حاضر یک هتل بسیار زیبا و معروف است که پذیرای مهمانان و بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر جهان می باشد. این هتل توسط باغ های دوست داشتنی امکانات مدرن و بی نظیری ارائه می دهد که یکی از ویژگی های هتل های مدرن است. طرفداران تنیس و گلف می توانند در مسابقات آن شرکت کنند زیرا دوره های شگفت انگیزی در آنجا برگزار می شود. خانواده ها نیز می توانند با بچه های خود به این مکان سفر کنند، زیرا این قلعه زمین بازی و نقاط دیدنی بسیاری دارد.

قلعه Hever

۳. قلعه Ruthin، روتن، ولز
این قلعه در زمان پادشاه ادوارد ساخته شده است و بیش از ۸ قرن قدمت دارد. این قلعه می تواند حرف های زیادی از خیانت، جنگ و دیگر رویدادهای مهم مربوط به سلطنت بریتانیا داشته باشد و شما را با تاریخ آن آشنا کند. داستان ساخت و ساز این قلعه باور نکردنی است. در حال حاضر این قلعه، یک هتل گرم است که از گردشگران بسیاری از سراسر جهان استقبال می کند. شما می توانید با بهره گیری از کتابخانه بزرگ، آبگرم، تپه ها و حومه های خیره کننده آن یک آخر هفته عالی را برای خود رقم بزنید.

قلعه Ruthin

۴. قلعه Clontarf، نزدیک دوبلین، ایرلند
قلعه Clontarf دور از دوبلین نیست. این قلعه شاهد رویدادهای مهم تاریخی است که در گذشته در ایرلند اتفاق افتاده است. در حال حاضر این هتل لوکس از پذیرایی شما خوشحال خواهد شد. دیوارهای این قلعه ۱۷ قرن است که با پیچک پوشیده شده است. هنگامی که وارد این قلعه می شوید نمی توانید در برابر زیبایی های فوق العاده آن مقاومت کنید. این هتل از اتاق های بزرگ، شیک و حرفه ای برخوردار است، همچنین این هتل ها بسته های سرگرم کننده ای نیز به خانواده ها ارائه می دهند.

قلعه Clontarf

۵. کاخ Xara، مدینا ، جزیره مالت
آیا تا به حال در یک هتل مجلل اقامت کرده اید؟ اگر نه، ما پیشنهاد می کنیم که حتما به کاخ Xara در جزیره مالت سفر کنید. این کاخِ پر زرق و برق توسط دریای مدیترانه احاطه شده است. خوشبختانه، این هتل به اندازه کافی لوکس می باشد تا بتوانید در آن بهترین تعطیلات زندگی خود را بگذرانید. از شما دعوت می شود تا بهترین نوشیدنی ها و غذا ها را در آنجا امتحان کنید و از خورشید، دریا و آب و هوای فوق العاده آن لذت ببرید.

کاخ Xara

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.