معرفی ۱۵ فیلم ترسناک از سایت IMDb

فیلم های ترسناک از جمله فیلم هایی هستند که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند، به همین دلیل در این زمینه فیلم های بسیار زیادی ساخته می شود. در این مطلب می خواهیم بهترین فیلم های ترسناک از نگاه سایت IMDb به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید:

۱. (A Quiet Place (2018
امتیاز: ۷.۶

زمان: ۹۰دقیقه

رده: PG-13

درام، ترسناک، رمزآلود

فیلم ترسناک

فیلم موفق “یک مکان ساکت” ساخته  جان کراسینسکی یک اثر موفق در ژانر ترسناک است.  در این فیلم  یک سری موجودات وحشتناک وجود دارند که نابینا هستند اما از قدرت شنوایی بالایی برخوردارند،  و با صدای خیلی کمی بیرون می‌آیند و مردم را آزار می‌دهند. در این فیلم خانواده‌ای  نقش‌آفرینی می‌کنند  که در حومه شهر زندگی کرده و در سکوت کامل هستند، اما با بارداری اِوِلین تمام خانواده سعی می‌کنند مکان با عایق صدا درست کنند تا نوزاد بتواند در آن به دنیا بیاید. در این فیلم دیالوگ‌ها بسیار کم و  تنها از روی تصاویر و حرکات موضوع به بیننده منتقل می‌شود.

۲. (The Conjuring (2013
امتیاز: ۷.۵

زمان: ۱۱۲ دقیقه

رده: R

ترسناک، رمزآلود، هیجان انگیز

فیلم ترسناک

فیلم احضار روح از جمله فیلم‌های ترسناکی است که در سری‌های متعددی ساخته شده و تقریباً تمام این سری‌های موفق آمیز بوده است. در  سری فیلم‌های احضار،  یک شکارچی روح  به همراه همسرش سعی می‌کنند  حوادث ماوراء طبیعی که در خانواده‌ها رخ می‌دهد را کنترل کرده و آن‌ها را از شر این ارواح سرگردان و مزاحم رها کنند.

احضار روح دو،  در مورد خانواده‌ای است که دارای چند فرزندان است و در منزل مشغول  زندگی هستند،  اما خوابگردی دخترشان باعث ناراحتی آن‌ها می‌شود و اتفاقات ماورا طبیعی دیگری باعث می‌شود  تا پای دو زوج جن‌گیر به خانه آن‌ها باز شود.  البته طبق نظر برخی از کارشناسان احضار روح دو نسبت به سری اول خود ضعیف‌تر بوده و وارد کلیشه‌ها شده است.

۳. (The Possession of Hannah Grace (2018
امتیاز: ۸.۳

زمان: ۸۵ دقیقه

رده: R

ترسناک

فیلم ترسناک

فیلم مالکیت هانا گریس  ۲۰۱۸ یک فیلم در ژانر ترسناک است که بنا به گفته سازندگان فیلم در تاریخ ۹ آذر ۱۳۹۷ اکران خواهد شد، کارگردان این اثر Diederik Van Rooijen  نام دارد و ستارگانی مانند Shay Mitchell, ، Kirby Johnson،  Grey Damonو Stana Katic در آن نقش آفرینی می‌کنند. داستان فیلم به این گونه است که بعد از مرگ یک زن جوان در هنگام انجام مراسم جن‌گیری و انتقال جسد به سردخانه، مأمور شیفت سردخانه با وقایع وحشتناکی روبرو می‌شود.

۴. (The House That Jack Built (2018
امتیاز: ۷.۱

زمان: ۱۵۲ دقیقه

رده: R

ترسناک، درام، هیجان انگیز

فیلم ترسناک

فیلم ترسناک خانه‌ای که جک ساخت، اثری در ژانر وحشت روان‌شناختی به کارگردانی لارس فون تریه محصول ۲۰۱۸ است. تمام فیلم حول‌وحوش یک شخصیت به نام جک رخ می‌دهد که در یک بازه زمانی ۱۲ ساله در داستان به نمایش در می‌آید و اتفاقاتی که به مرور جک را به یک قاتل سریالی تبدیل می‌کند.

۵. (Saw (2004
امتیاز: ۶

زمان: ۱۰۳ دقیقه

رده: R

ترسناک، رمزآلود، هیجان انگیز

فیلم ترسناک

فیلم اره یکی دیگر از فیلم‌های ترسناک این لیست است که توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند، این فیلم در قسمت‌های مختلفی ساخته شد و هر قسمت آن نیز جذابیت منحصر به فرد خود را دارد. داستان فیلم در مورد قاتلی مبتلا به سرطان است،  که قصد دارد ارزش زندگی را به انسان‌ها بیاموزد بنابراین برای برخی از انسان‌های بد داستان،  تله‌های مرگباری  ایجاد می‌کند و به آن‌ها انتخاب می‌دهد تا خود را از این تله‌ها نجات دهند، تا به صورت انسان بهتری به اجتماع بازگردند.

این سری فیلم‌ها داستان پیچیده‌ای دارد و تمام قسمت‌های فیلم اره به صورت جالبی با هم در ارتباط هستند. این فیلم سرشار از خشونت، خون و خونریزی است بنابراین اگر به این نوع فیلم‌های ترسناک علاقه دارید بهتر است سراغ فیلم اره بروید.

۶. (۲۸ Days Later… (2002
امتیاز: ۶

زمان: ۱۱۳دقیقه

رده: R

درام، ترسناک علمی تخیلی

فیلم ترسناک

فیلم ۲۸ روز بعد به کارگردانی دنی بویل، در مورد میمون‌های ناقل بیماری است  که باعث می‌شود افراد  را مبتلا کنند و افراد بیمار نیز  به جنایات دیوانه کننده و اعمال خشونت باری  می‌پردازند. ویروس در ۲۸ روز  به تمام انگلستان منتقل شده و همه را مبتلا می‌کند. دراین فیلم در میان کارکترها امیدی برای رهایی از این شرایط وجود دارد شخصیتی به نام فرانک که با این امید زنده است و وقتی به بیماری مبتلا می‌شود از فرزندش می‌خواهد او را بکشد. این شخصیت در مقابل شخصیت‌هایی  که به صورت فریب‌کارانه رفتار می‌کنند،  تفاوت‌ها انسانی را نشان می‌دهد.

۷. (the  Cabin in the Woods (2012
امتیاز: ۷

زمان: ۹۵دقیقه

رده: R

ترسناک، کمدی

فیلم ترسناک

فیلم ترسناک کلبه‌ای در جنگل یکی دیگر از فیلم‌های ترسناک و محبوب این لیست است. در این فیلم ۵ جوان تصمیم می‌گیرند، که به کلبه‌ای در جنگل بروند، اما به محض ورود در کلبه زامبی‌ها به آن‌ها حمله می‌کنند. آنچه که در این فیلم به آن پرداخته شده ترکیب کمدی و با ژانر ترس است که بیشتر در نیمه دوم فیلم به صورت هم‌زمان مشاهده می‌شود. این فیلم حالت رمزآلود دارد و مخاطب را مجبور می‌کند تا با حس کنجکاوی خود به دنبال ادامه ماجرا باشد.

۸. (It (I) (2017
امتیاز: ۷.۴

زمان: ۱۳۵دقیقه

رده: R

ترسناک، هیجان انگیز

فیلم ترسناک

فیلم “آن” یا “آن چیز” بر اساس کتاب استیون کینگ ساخته شده است. شخصیت دلقک  ” پنی وایز ” یکی از شخصیت‌های ترسناک است که بسیار مورد توجه قرار گرفته و اکنون در قالب یک فیلم ترسناک پا میدان نهاده است. در این فیلم شخصیتی به نام جرج در زیر باران شدید با قایق کوچک کاغذی خود بازی می‌کند که ناگهان قایق وارد مجرای فاضلاب می‌شود و در آنجا با شخصیت پنی وایز رو به رو شده و سپس ناپدید می‌شود. در این داستان کودکانی هستند  که متوجه می‌شوند به صورت مشترک تحت آزار و اذیت این دلقک قرار می‌گیرند و سعی می‌کنند با کمک هم بر آن غلبه کنند.

۹. (Halloween (I) (2018
امتیاز: ۷.۱

زمان: ۱۰۶ دقیقه

رده: R

ترسناک، هیجان انگیز

فیلم ترسناک

فیلم هالووین یکی فیلم‌های ترسناک و هیجان انگیز که به کارگردانی دیوید گوردون ساخته شده و ستارگانی مانند جیمی لی کرتیس، جودی گریر، اندی متیچاک و … در آن نقش آفرینی می‌کنند.این فیلم در واقع دنباله‌ای بر فیلم معروف هالووین سال ۱۹۷۸ می‌باشد. در این داستان شخصیت لوری هم اکنون مادربزرگ است و نگران خارج شدن مایکل میرز از زندان می‌باشد. لوری در خانه‌ای بیرون از جنگل زندگی می‌کند و هر روز با تمرینات تیراندازی سعی می‌کند خود را آماده تر بسازد. حال زندانی قصه از زندان آزاد شده و تقابل این دو ماجرا فیلم را پیش می‌برد.

۱۰. (The Others (2001
امتیاز: ۷.۶

زمان: ۱۰۴ دقیقه

رده: PG-13

ترسناک، رمزآلود، هیجان انگیز

فیلم ترسناک

در فیلم ” دیگران” زنی به همراه دو فرزند خود در خانه‌ای به تنهایی زندگی می‌کنند، فرزندان او از نور هراس دارند و به همین دلیل تمام پرده‌های خانه کشیده شده است.  این خانه و ساکنان آن دست‌خوش اتفاقات ترسناکی می‌شوند که داستان را به جلو می‌برد. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی آلخاندرو آمنابار با بازی نیکول کیدمن تولید شده است.

۱۱. (Split (IX) (2016
امتیاز: ۷.۳

زمان: ۱۱۷دقیقه

رده: PG-13

ترسناک، هیجان انگیز

فیلم ترسناک

فیلم شکاف یک فیلم ترسناک  و هیجان انگیز است، در این فیلم شخص بیماری با ۲۳ هویت جعلی و مخفی نقش آفرینی می‌کند، پزشک او  از این شخصیت‌ها آگاهی دارد اما یکی از این شخصیت‌ها  مخفی است، شخصیتی ترسناک، بی رحم، قوی که دست به کارهای خطرناکی می‌زند. این فرد سه دختر را پس از جشن تولد می‌دزدد و مخفی می‌کند و سپس در قالب این ۲۳ شخصیت هر بار با یک شخصیت مجزا و متفاوت به سراغ این دختربچه ها می‌رود.

۱۲. (The Ring (2002
امتیاز: ۷.۱

زمان: ۱۱۵دقیقه

رده: PG-13

ترسناک، رمزآلود

فیلم ترسناک

فیلم حلقه چندبار ساخته شده است، نسخه اول آن در ژاپن و سپس نسخه آمریکایی ان وارد بازار شد. اما اکنون این  فیلم ترسناک در قالب نام حلقه‌ها پا میدان نهاده است.  در این فیلم یک زن و شوهر جوان وجود دارد که  مرد به خاطر تحصیلات خود باید همسر خود را ترک کند، اما پس از مدتی ارتباط آن‌ها قطع می‌شود و زن به سراغ همسر خود رفته  و متوجه می‌شود در آن مکان طلسمی وجود دارد که همسرش با گوش کردن به یک نوار گرفتار آن شده است. در این میان او باید به دنبال راه‌حلی باشد تا همسرش را از این طلسم و مرگ نجات دهد.

۱۳. (Suspiria (2018
امتیاز: ۷.۳

زمان: ۱۵۲دقیقه

رده: R

تخیلی، ترسناک، رمزآلود

فیلم ترسناک

سوسپیریا یک فیلم ترسناک و ماورالطبیعی و ساخته کارگردان ﻟﻮﮐﺎ ﮔﻮﺍﺩﺍﻧﯿﻨﻮ بر اساس داستان و فیلمی به همین نام و ساخته سال ۱۹۷۷  است. از ستارگان این فیلم می‌توانیم به ﮐﻠﻮﯾﯽ ﮔﺮﯾﺲ ﻣﻮﺭﺗﺲ (Kick-Ass)، ﺗﯿﻠﺪﺍ ﺳﻮﺋﯿﻨﺘﻦ (Doctor Strange)، ﻣﯿﺎ ﮔﺎﺙ (A Cure for Wellness) و ﺟﺴﯿﮑﺎ ﻫﺎﺭﭘﺮ اشاره کنیم. این فیلم در مورد فردی به نام سوزی است  که به شهر برلین می‌رود تا در آکادامی مارکوس حضور داشته باشد.  او یک فرد ماهر در زمینه رقص باله است و به همین دلیل  نظر کارگردان را به خود جلب می‌کند. اما به مرور و با بروز قتل‌هایی در این آکادامی، سوزی و دوستانش متوجه می‌شوند اتفاقات عجیبی در این آکادامی در حال وقوع است.

۱۴. (The Mist (2007
امتیاز: ۷.۲

زمان:۱۲۶ دقیقه

رده: R

ترسناک، علمی تخیلی ، هیجان انگیز

فیلم ترسناک

فیلم “مه” بر اساس داستانی با همین نام نوشته‌ی “استفان کینگ” ساخته شده است.  در این فیلم شخصیتی به نام دیوید به همراه پسرش زندگی می‌کنند که در یک روز بر اثر یک حادثه مجبور می‌شود به همراه دوست خود به فروشگاه مرکزی شهر برود، تا وسایل مورد نیازش را خریداری کند. در این  زمان مِه تمام شهر را فرا می‌گیرد و تمام این افراد در فروشگاه زندانی می‌شوند و هرکس که از فروشگاه خارج شده و وارد مِه می‌شود به طرز وحشتناکی کشته می‌شود. در این فیلم،  شخصیت هر فرد در مواقع خطر و بروز ترس به خوبی نشان داده می‌شود و هرکس به فکر نجات خود و عزیزانش است. امید در این فیلم به خوبی نشان داده شده است و به بیننده این حس را القا می‌کند که در هر شرایطی امید می‌تواند نجات بخش جان انسان‌ها باشد.  و در مقابل ناامیدی تنها ضعف و مرگ را به ارمغان بیاورد.

۱۵. (Insidious (I) (2010
امتیاز: ۶.۸

زمان: ۱۰۳دقیقه

رده: PG-13

ترسناک، هیجان انگیز، رمزآلود

فیلم ترسناک

فیلم توطئه آمیز داستان خانواده‌ای است که برای زندگی به خانه‌ای در حومه شهر می‌روند اما فرزند بزرگ خانواده وقتی در حال سرکشی به زیرشیروانی بود از پله‌ها سقوط کرده و به کما می‌رود. بعد از آن متوجه می‌شوند هیچ جراحتی در بدن او رخ نداده است و وقتی فرزندشان را به خانه می‌آورند متوجه اتفاقات عجیب‌وغریب در آن خانه می‌شوند. این فیلم موفق توانست در سری‌های مختلفی تولید شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.