معرفی بهترین ریمل‌های موجود در بازار

زیبایی و اهمیت به آن در ذات هر انسان نهفته است؛ انسان زیبایی را دوست دارد و با دیدن آن لذت می‌برد. در طول سالیان دراز معیارهای زیبایی تغییر کرده و دگرگون شده‌اند، شاید تا سال‌های پیش موهای کوتاه برای زنان جذابیت بیشتری داشت، اما اکنون موهای بلند یکی از معیارهای زیبایی به حساب می‌آید. در این میان، اهمیت به چشم‌ها و آرایش و زیبا کردن آن بسیار موردتوجه است. چشم‌ها مرکز توجه صورت هستند و با توجه به معیارهای زیبایی امروزه، هرچه مژه‌ها بلندتر، پر پشت‌تر و مشکی‌تر باشند، جذابیت چشم‌ها بیشتر خواهد شد. در این راستا محصولات بسیار زیادی وارد بازار شده‌اند که این معیارها را برای شما محقق می‌کنند. یکی از این وسایل زیبایی، ریمل مژه  نام دارد، البته نام اصلی این محصول ماسکارا (mascara) است، اما در ایران به اسم ریمل چشم آن را می‌شناسیم. با ما همراه باشید تا با بهترین و باکیفیت‌ترین ریمل‌های بازار آشنا شوید:

۱. Maybelline – The Falsies (میبلین – فالسیز)

این ریمل بی‌شک یکی از بهترین ریمل‌های موجود در بازار با قیمت مناسب است، با استفاده از این ریمل میبیلین هیچ توده یا ماده اضافه‌ای روی مژه‌های شما قرار نمی‌گیرد و تنها مژه‌ها را بلند و ضخیم خواهد کرد، درواقع این ریمل هم مژه‌هایتان را بلند می‌کند و در کنار این افزایش طول، باعث افزایش حجم آن‌ها نیز خواهد شد. اگر چند بار روی هم از این ریمل استفاده کنید در هیچ نقطه از مژه‌هایتان مواد جمع نمی‌شود. این ریمل به صورت ضد آب طراحی شده است و برس آن بسیار نرم و راحت و در یک تیوپ زیبا بنفش رنگ قرار دارد.

۲. ریمل تارت (Tarte – Lights Camera Lashes)

ریمل تارت یک ریمل مژه و ابرو مناسب است که بدون هیچ چسبندگی مژه‌ها را سیاه و پر پشت می‌کند. حتی اگر چند بار از این ریمل استفاده کنید بر اثر استفاده مداوم باعث چسبندگی و گلوله شدن آن‌ها نمی‌شود، این ریمل رطوبت کافی را به موهای شما می‌بخشد و مژه‌هایتان را ضخیم و شلاقی می‌کند و ماندگاری و کاور بالایی دارد.

۳. ریمل لانکوم هیپنوز (Lancôme – Hypnose)

این ریمل باکیفیت مژه‌های شما را بلند، پرحجم و زیبا می‌کند. علاوه بر مبحث زیبایی، این ریمل خاصیت درمانی نیز داشته و با وجود ویتامین، گلیسیرین و سیلیکون موجود در این ریمل، انعطاف‌پذیری مژه‌های شما را در طول روز زیادتر خواهد شد. با استفاده از این ریمل مژه‌های شما طبیعی و زیبا می‌شود و به هیچ عنوان مژه‌ها به هم نمی‌چسبند.

۴. مارک ریمل ولیوم فلش (Rimmel – Volume Flash)

با استفاده از این ریمل حجم مژه‌های شما چند برابر شده و هیچ چسبندگی ایجاد نمی‌شود. مواد درون این ریمل به تقویت و نرمی مژه‌ها کمک می‌کند. کاور بالایی دارد و برای افرادی که مژه‌های کم حجم دارند بسیار مناسب است.

۵. بنفیت بدگل لش (Benefit – Badgal Lash)

این ریمل با مشکی و بلند نشان دادن مژه‌ها و حجمی که به آن‌ها می‌دهد، چشمان شما را زیباتر و درشت‌تر نشان می‌دهد، در صورتی که چند بار روی هم استفاده کنید، مواد آن بر روی مژه‌هایتان جمع نشده و مژه‌ها به هم نمی‌چسبد. این ریمل به‌خوبی مژه‌های شما را رو به بالا می‌کند و حالتش را حفظ خواهد کرد.

۶. ریمل ضد آب دیور دیور شو (Dior – Diorshow)

این ریمل از مدل‌های جدید ریمل دیور است، در ساختار مواد این ریمل از میکرو فیبرهایی استفاده شده که باعث زیبایی فوق‌العاده مژه‌های شما می‌شود. بدنه آن به‌گونه‌ای است که هیچ هوایی به درون آن نفوذ نکرده و خشک نمی‌شود.

 

۷. ریمل بنفیت (Benefit – They’re Real)

این ریمل حجم و طول مژه‌های شما را زیادتر می‌کند؛ ماندگاری بالایی دارد و حتی ریزترین مژه‌های شما را مشکی و حالت دار می‌کند. مژه‌ها را به هیچ عنوان به هم نمی‌چسباند و کاملاً به بالا لیفت شده و حجیم‌تر به نظر می‌رسند.

۸. ریمل ایزادورا- فلشینگ ولیوم (Isadora Flashing Volume )

این ریمل دارای قابلیت حجم دهندگی و بلندکننده مژه است؛ در صورت تعریق و یا رطوبت روی صورت این ریمل پخش نمی‌شود. برس آن به گونه‌ای طراحی شده که تمامی مژه‌های بلند و کوتاه را کاور می‌کند و پوشش دهندگی بالایی دارد. در صورتی که چشم حساسی دارید بهتر است از این ریمل بدون رایحه استفاده کنید.

۹. ریمل بورژوآ – پوش آپ ولیوم(Bourjois Push Up Volume Glamour )

این ریمل مانع از چسبندگی مژه‌ها به هم می‌شود، و مژه‌ها را حجیم و حالت دار نشان می‌دهد با ماندگاری بالای خود نیازی نیست بعد از چند ساعت آن را تجدید کنید. رنگ‌دانه‌های این ریمل کاملاً مشکی بوده و باعث بزرگ شدن چشم و زیباتر شدن آن می‌شود.

 

۱۰. ریمل مکس فاکتور (Max Factor – Masterpiece Max)

این ریمل باکیفیت برای حجم و حالت دادن به مژه‌ها بسیار عالی است و مژه‌ها را بلندتر، تیره‌تر و ضخیم‌تر می‌کند؛ مژه‌ها به هیچ وجه به هم نمی‌چسبند و گلوله نمی‌شوند و کاملاً جدا از هم و حالت دار به نظر می‌رسند.

۱۱. ریمل بابی براون (Bobbi Brown – Black Smokey Eye)

ریمل حجم دهنده اسموکی بابی براون، دارای خاصیت حجم‌دهندگی و بلندکنندگی بسیار زیادی است. در این ریمل پیگمنت‌ها بسیار زیاد است که به‌خوبی مژه‌های شما را پوشش داده و رطوبت مژه‌های شما را حفظ می‌نماید. همچنین در برابر تعریق مقاوم بوده و دوام طولانی بر روی مژه‌های شما دارد.

۱۲. ریمل توفیسد بتر دَن سکس (Too Faced – Better than Sex)

این ریمل ضد آب است، اما  بر روی چشم به صورت خشک و غیرطبیعی قرار نمی‌گیرد و حالت طبیعی و زیبایی دارد. شما به راحتی می‌توانید این ریمل ضد آب را تمیز کنید، این ریمل مژه‌ها را کاملاً بلند و تمیز می‌کند و باعث پر و زیباتر نشان دادن مژه‌ها می‌شود.

۱۳. مارک ریمل (Rimmel – Scandaleyes Flex)

این ریمل حجم دهنده است و حاوی مواد نرم‌کننده‌ای است که مژه‌ها را نرم و لطیف کرده و حجیم و بلند نشان می‌دهد، مژه‌ها جدا شده و هیچ‌گونه چسبندگی در آن وجود ندارد. برس آن به صورت ماهرانه طراحی شده تا ریزترین مژه‌ها را نیز کاور کند و هیچ ماده اضافه‌ای روی آن قرار نگیرد.

۱۴. ریمل انیکا -مینرال (Inika – Mineral)

ریمل همه کاره انیکا، با فرمولاسیون بی‌نظیر خود هر آنچه از یک ریمل انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد، در این ریمل از مواد معدنی و طبیعی استفاده شده که به‌سلامت چشم و مژه‌های شما آسیبی وارد نمی‌کند. برس آن طراحی زیبایی دارد و ریزترین مژه‌ها را کاور کرده و همه را به صورت یکدست پوشش می‌دهد.  ریمل انیکا قابلیت حجم دهندگی و بلندکنندگی دارد و بسیار سبک و مرطوب است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.