بهترین چراغ‌قوه اندروید

چراغ‌قوه وسیله کاربردی است که از باتری برای تولید نور استفاده می‌کند و شما می‌توانید از آن در مکان‌های تاریک بهره ببرید؛ با این حال این وسیله را نمی‌توان همیشه به همراه داشت. بنابراین توصیه می‌کنیم از نرم‌افزارهای چراغ‌قوه استفاده کنید تا این وسیله کاربردی همیشه همراه شما باشد. نصب و استفاده  از یک برنامه قدرتمند چراغ‌قوه، می‌تواند بسیار مفید باشد و در برخی موارد به امنیت شما نیز کمک کند. شما می‌توانید از بهترین چراغ‌قوه اندروید در محیط‌های کم نور مانند جاده‌ها و یا مکان‌هایی ماند سینما استفاده کنید. امروزه به راحتی می‌توان در فروشگاه گوگل پلی به تعداد زیادی از این برنامه‌های چراغ‌قوه اندروید دسترسی پیدا کرد. البته مراقب باشید برخی از این برنامه‌ها مخرب و جاسوسی هستند و  ممکن است به عکس‌ها و فیلم‌ها، محل استقرار و سایر اطلاعاتتان دسترسی داشته باشند. بنابراین ما سعی کردیم در یک لیست کوتاه تعدادی از برنامه‌های چراغ‌قوه اندروید را به شما معرفی کنیم. البته همه این چراغ‌قوه‌ها به مجوز دسترسی به دوربین گوشی شما نیاز دارند تا از طریق فلش آن، بتوانند نور ایجاد کنند.

این برنامه‌ها ممکن است کیفیت و روشنایی نور چراغ‌قوه‌های فیزیکی را نداشته باشند؛ اما دارای قابلیت‌هایی مانند توانایی تغییر رنگ نور، سیگنال‌های SOS، کف زدن برای روشن و خاموش شدن چراغ‌قوه و … می‌باشند که بسیار کاربردی بوده و به صورت رایگان در دسترس  شما قرار می‌گیرند. بنابراین شما می‌توانید از این مقاله استفاده کرده و باکمی مطالعه و تحقیق یک برنامه چراغ‌قوه اندرویدی برای خود تهیه کنید.

۱. بهترین چراغ‌قوه اندروید SIMGEARS

اولین چراغ‌قوه این لیست به چراغ‌قوه  SIMGEARS تعلق دارد که قابلیت‌های بسیار زیادی را با مجوزهای دسترسی اندک در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه تحت عنوان Flashlight اما متعلق به شرکت به نام SIMGEARS است. برنامه چراغ‌قوه مذکور از ۴ ویجت پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید نور را از طریق صفحه اصلی و بدون باز کردن نرم‌افزار کم و زیاد کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های خوب این برنامه خاموشی خودکار چراغ‌قوه بعد از قرار گرفتن در جیب است و از این طریق می‌تواند در مصرف باتری شما صرفه جویی کند. شما قادر هستید ظاهر برنامه و ویجت های آن را سفارشی سازی کنید. درون این برنامه تبلیغات وجود دارد؛ اما می‌توانید دسترسی به آن را از طریق  منو تنظیمات خاموش کنید.

۲. بهترین چراغ‌قوه اندروید PRIVACY

اگر کماکان به دنبال یک چراغ‌قوه کاربردی هستید؛ اما به دلیل امنیت و اطلاعاتی که در گوشی‌تان دارید؛ نمی‌توانید یک برنامه مناسب تهیه کنید چراغ‌قوه PRIVACY برای شما بسیار مناسب است و با حداقل دسترسی‌ها قابلیت‌های یک چراغ‌قوه را در اختیار شما قرار می‌دهد. این چراغ‌قوه بر خلاف سایر برنامه‌های موجود به اطلاعات شخصی، تماس تلفنی و فعالیت‌های شبکه دسترسی نداشته و شما را با تبلیغات خود آزار نمی‌دهد و همانطور که از نام آن مشخص است صد در صد حریم خصوصی شما را حفظ خواهد کرد. برای غیر فعال کردن چراغ‌قوه کافی است بر روی آن ضربه بزنید یا از برنامه خارج شوید. این برنامه هیچ گونه تبلیغات و  نرم‌افزار مخرب ندارد و  عملاً به هیچ گزینه دسترسی به جز حداقل‌های آن نیاز نخواهد داشت. حجم این برنامه بسیار کم است و فضای زیادی از  گوشی را اشغال نمی‌کند.

۳. بهترین چراغ‌قوه اندروید Super-Bright LED

این چراغ‌قوه از یک رابط بصری خوب و ساده تشکیل شده است و به راحتی با یک سوئیچ روشن و خاموش، فعال و غیرفعال می‌شود. علاوه بر این شما می‌توانید  حالت بارگذاری نور و حالت چشمک زن sos را از طریق حرکت دست به چپ و راست فعال نمایید. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید از  بیش از ۱۰ حالت چراغ چشمک زن از جمله  چراغ‌قوه نظامی استفاده نمایید. این برنامه از حداکثر نور فلش برای روشنایی استفاده می‌کند؛ روشنایی پایدار و بدون قطعی دارد و حجم برنامه آن نیز بسیار کم می‌باشد. این برنامه با گرافیک خیره کننده و رابط کاربری زیبا و طرح بندی مناسب به یکی از بهترین چراغ‌قوه‌های رایگان اندروید تبدیل شده است که به راحتی می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید.

۴. بهترین چراغ‌قوه اندروید رنگی COLOR 

این نرم‌افزار کم حجم به آسانی در گوشی اندرویدی شما نصب می‌شود و شما می‌توانید از نورهایی به شکل چراغ‌قوه رنگی، نور پلیس، نور دیسکو، شمع و بنر آل ای دی استفاده نمایید. این برنامه قابلیت آن را دارد که رنگ چراغ‌قوه را از طرق پنل صفحه نمایش تغییر داده و  از حداکثر نور صفحه نمایش استفاده کند و نور چراغ‌قوه را بنا به سلیقه شخصی‌تان تغییر دهید. شما می‌توانید در این برنامه برای هر برنامه درون گوشی‌تان یک رنگ هشدار تعیین کنید تا به محض دریافت نوتیفیکیشن از طریق رنگ‌ها متوجه شوید.

۵. بهترین چراغ‌قوه اندروید TINY+ LED

چراغ‌قوه اندروید Tiny Flashlight + LED یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌ها در این زمینه است که در فروشگاه  گوگل پلی به صورت رایگان در دسترس می‌باشد. این برنامه کاربردی از LED یا فلاش دوربین و یا صفحه نمایش دستگاه اندروید به عنوان چراغ‌قوه استفاده می‌کند. علاوه بر این برنامه تاینی دارای ویجت هایی است که باعث می‌شود بدون باز کردن برنامه و حتی از روی قفل صفحه نمایش به آسانی از این چراغ‌قوه استفاده نمایید. قابلیت بارق / چشمک زن با فواصل خاموش / روشن شدن قابل تنظیم، قابلیت Morse code با یک تابع Text to Morse code از ویژگی‌های کاربردی آن به حساب می‌آید. علاوه بر حجم کم، مصرف باتری آن نیز بسیار پایین است و یک چراغ‌قوه بهینه به حساب می‌آید.

۶. بهترین چراغ‌قوه اندروید Lighthouse

این چراغ‌قوه یکی از موفق‌ترین چراغ‌قوه‌ها در گوشی‌های اندرویدی است که شما از آن می‌توانید برای روشنایی در محیط تاریک استفاده کنید. به غیر از قابلیت‌های کاربردی و مشابه آن، این چراغ قوه قابلیت تغییر رنگ از طریق  انتخاب رنگ بر روی صفحه نمایش را در خود جای داده است. این برنامه رایگان است و قابلیت استفاده از کد مورس را دارد و در آن تبلیغاتی مشاهده می‌شود.

۷. بهترین چراغ‌قوه GO Flashlight

این برنامه کاربردی با رابط کاربری خوب خود، قابلیت‌های زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ به طور مثال با یک دکمه می‌توانید نور آن را روشن و خاموش، کم یا زیاد کنید. قابلیت تبدیل صفحه نمایش به چراغ‌قوه با بیش از ده رنگ در این برنامه به کار گرفته شده است. در این برنامه قابلیت‌هایی مانند حالت‌های Strobe و چشمک زن، ایجاد ویجت اختصاصی برنامه بر روی صفحه نمایش، وجود دارد. این برنامه قابلیت تغییر فرکانس حساسیت با ضربه به صفحه را در خود جای داده است که می‌تواند به شما در استفاده از چراغ‌قوه  کمک کند. برنامه رایگان است و طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد.

۸. بهترین چراغ‌قوه اندروید TESLALED 

این برنامه کاربردی دارای ویجت های مخصوص به منظور استفاده آسان‌تر است؛ به طوری که استفاده از این چراغ‌قوه در زمانی که دستگاه قفل است و از رو صفحه قفل نیز مقدور می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از آن از قابلیت‌هایی مانند کد مورس، چراغ پلیس، چشمک زن آبی و قرمز و … استفاده کنید. با استفاده از این چراغ‌قوه می‌توانید صفحه نمایش را در رنگ مختلف روشن کند و از نور آن نیز استفاده  نمایید. با یک ضربه آسان بر روی برنامه، چراغ‌قوه روشن شده و با تماس مجدد خاموش می‌شود.

۹. چراغ‌قوه اندروید ArtLine 

چراغ‌قوه اندروید یک برنامه ساده در زمینه چراغ‌قوه‌های اندروید است که با نور صفحه نمایش شما و همچنن فلش گوشی‌تان کار می‌کند. این برنامه رایگان است؛ اما برخی تبلیغات در درون برنامه وجود دارند. طراحی آن بسیار زیبا است؛ ویجت درون آن این امکان را فراهم می‌کند تا بدون باز کردن برنامه و از طریق صفحه نمایش اصلی موبایل از چراغ‌قوه استفاده نمایید. وقتی صفحه نمایش خاموش و یا قفل می‌شود؛ برنامه به صورت اتوماتیک نور را به حداقل می‌رسند. نور تولید شده با این برنامه بسیار زیاد بوده و از حداکثر توان فلش استفاده می‌کند.

۱۰. بهترین چراغ‌قوه اندروید Icon Torch

چراغ‌قوه Icon Torch نماد یک مشعل برای برنامه‌های چراغ‌قوه اندروید است. این برنامه رابط کاربری ندارد و هیچ تنظیمات در آن لحاظ نمی‌شود؛ تنها آیکون این برنامه بر روی صفحه نمایش می‌تواند فلش گوشی‌تان را خاموش و روشن کرده و از آن به عنوان چراغ‌قوه استفاده کند. این فقط یک دکمه ساده است که چراغ‌قوه را روشن می‌کند و هیچ تنظیماتی مانند رنگ یا شدت نور و یا نورهای چشمک زن وجود ندارد. این برنامه رایگان هیچ گونه خرید درون برنامه‌ای یا تبلیغات آزار دهنده را شامل نمی‌شود و بسیار ساده است.

۱۱. چراغ‌قوه HD LED Pro

این چراغ‌قوه می‌تواند با لمس یک دکمه قوی‌ترین و روشن‌ترین نور را در اختیار شما قرار دهد و از حداکثر قدرت و نور فلش شما بهره ببرد؛ طراحی کاربری آن بسیار زیبا و استفاده از آن بسیار ساده می‌باشد. در مواقع ضروری از نور صفحه نمایش به عنوان نور راهنما نیز استفاده می‌کند. ویجت های این برنامه باعث شده تا به آسانی و بدون نیاز به باز کردن برنامه مورد نظر و از طریق صفحه اصلی گوشی، از چراغ‌قوه استفاده کرده و نور آن را روشن و خاموش کنید. این برنامه با گوشی‌های اندرویدی Sony Xperia، Samsung Galaxy S8، S7 Edge، S6، J7، Xiaomi Redmi Note، Oppo، Huawei، LG، Lenovo، Vivo، HTC، Alcatel، ZTE، Asus Zenfone، Motorola Moto G4، E2 و مدل‌های بیشتر سازگار می‌باشد. البته برای خرید قانونی آن باید پول پرداخت کنید و هزینه آن بسیار کم و در فروشگاه پلی استور در دسترس می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.