مشخصات و ویژگی‌های سامسونگ گلکسی نوت ۲۰

سری گلکسی نوت سامسونگ از مدتها پیش، انتخاب نخست کاربران حرفه‌ای دستگاه‌های اندرویدی بوده است. از طرفی سری گلکسی نوت به طور خاص به قشر مرفه جامعه تعلق دارد زیرا قیمت بسیار هنگفتی دارد و سامسونگ اخیراً با سری گلکسی نوت ۱۰ این مسئله را تغییر داده اما هم اکنون گلکسی s۲۰ اولترا galaxy s20 Ultra رویای دست نیافتنی برای کاربران دستگاه‌های اندرویدی شده است بنابراین باید گفت که ممکن است سری Ultra S 20 galaxy جایی در آینده، خط تولید سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ را متوقف می‌سازد اما کجا مشخص نیست. در حال حاضر، ما در روزهای نخست ارائه تکنولوژی‌های نوین در حوزه دستگاه‌های اندرویدی هستیم و هنوز اطلاعات کامل و دقیقی درباره سری ۲۰ Note نداریم اما همان مقدار اطلاعات ناچیز را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

نام محصول و تاریخ انتشار سامسونگ گلکسی نوت ۲۰

شرکت سامسونگ هنوز نام گوشی Galaxy Note 20 را به طور قطع تایید نکرده است اما فرض بر این است که احتمالاً این نام در سری‌های بعدی شرکت سامسونگ و در نسل‌های بعدی گوشی‌ها تکرار خواهد شد. خطوط تولید Galaxy Note سامسونگ طی سال‌های متمادی بسیار نزدیک به هم عمل کرده و خطوط تولید برندهای خود را به تناسب یکسان گسترش داده است و اخیراً نیز نام خط تولید Galaxy از ۱۰ به ۲۰ تغییر نموده است بنابراین این طبیعی و منطقی است که خط تولید Note نیز در ادامه ایجاد شود. خبرهای در گوشی می‌گویند که سری Galaxy Note 20 در آگوست سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شود.

XPA پرونده‌هایی را برای سه سری مختلف از کدهای پروژه XYZ ،canvas ،winner 2 پیداکرد و بیان داشت که پروژه canvas به احتمال زیاد مرجعی برای تولید سری گوشی‌های Galaxy Note 20 است و آن هم به دلیل پروژه C بوده است که قبلا با ساخت سری گوشی‌های Note 20 همکاری می‌کرده است. موارد گفته شده تنها اطلاعات کوتاهی بود که از نامگذاری خط تولید این مدل گوشی به این نام در دست ماست و جهت کسب اطلاعات بیشتر باید زمان بیشتری بگذرد. شرکت سامسونگ به احتمال زیاد امسال دو مدل از این نوع گوشی به نام گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس را منتشر خواهد کرد، از نظر فنی احتمال دارد که شرکت سامسونگ خط تولید گوشی نوت را با نام جدید و با پسوند Ultra روانه بازار کند اما فعلا پسوند plus محتمل‌تر است.

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰

تاریخ و زمان انتشار Galaxy Note 20

کره جنوبی در مورد تاریخ انتشار سری گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰ به تازگی اعلام کرده است که سری گلکسی نوت ۲۰ برای اکران در ماه آگوست آماده شده است اما بیماری جهان گیر covid-19 و گسترش کرونا ویروس فعلی در سطح جهان باعث شده است که راه اندازی دستگاه در آینده احتمالاً به عقب بیفتد و به زمان دیگری موکول گردد. جدیدا شرکت Herald کره اعلام کرده که احتمالا عرضه سنتی سری unpacked گوشی نوت ۲۰ به صورت سنتی نباشد و تنها به صورت آنلاین عرضه گردد.

سبک طراحی Galaxy Note 20
اطلاعات اولیه منتشر شده توسط مدیر خط تولید این گوشی و عکس‌های منتشر شده از سبک پوشش و قاب پشتی گوشی بیانگر این است که احتمالاً این مدل از گوشی دارای یک قالب گوش تیز و مستطیل شکل است. با انتشار تصویر قاب پشتی گوشی گلکسی نوت ۲۰ این احتمال قوت گرفته است که در مورد عملکرد گوشی و خصوصیات ظاهری احتمالی آن بشود این گونه نظر داد که:

۱- دوربین Galaxy Note 20
اگر به تصاویر فاش شده از مدل گلکسی نوت ۲۰ اعتماد کنیم احتمالا می‌توان اینگونه انتظار داشت که این گوشی دارای دوربینی محکم و بسیار قدرتمند است که بسیار شبیه به سری Galaxy S 20 ultra خواهد‌ بود.

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰

۲- سخت افزار گوشی Galaxy Note 20
همچنین می‌توانیم بگوییم که احتمالاً گلکسی نوت ۲۰ در سخت افزار گوشی دکمه‌های سخت افزاری را به گوشی سمت راست دستگاه منتقل نموده است و به احتمال زیاد سامسونگ در اقدامی آنها را به عقب برمی‌گرداند.

۳- صفحه نمایش و شکل ظاهری گوشی
به دنبال نشت عکس از قالب احتمالی گلکسی نوت ۲۰ این رندرها نشان می‌دهند که هر دو گوشی یعنی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پرو دارای صفحه نمایش بزرگ و ماژول دوربین کوچک و همچنین طرحی هستند که در مقایسه با Galaxy Note 10 تا حد زیادی بدون تغییر مانده است.

۴- نمایشگر ۶.۷
طبق گفته‌های مسئول خط تولید گلکسی نوت ۲۰ این گوشی از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی بهره‌مند است و در همین حال گفته می‌شود که نوت ۲۰ پلاس یا پرو از صفحه نمایش ۶.۹ اینچی و بزرگتری بهره گرفته است اما هر دو مدل گوشی از چهار دوربین پشتی و در واقع دوربینی چهارگانه بهره‌مند هستند.

۵- موقعیت مکانی قلم S pan
موقعیت مکانی قلم S pan در گوشی نوت ۲۰ ونوت ۲۰پلاس تغییر نموده است زیرا سامسونگ معمولا قلم را در سمت راست قرار می‌داده است اما تولیدکنندگان در این دو گوشی نشان داده‌اند که با تغییری کوچک آن را هم اکنون در سمت چپ قرار داده‌اند.

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰

ویژگی‌ها و مشخصات کاربردی
با توجه به شکل ظاهری قاب منتشر شده از این گوشی انتظار می‌رود که هر دو نوع گوشی گلکسی a۲۰ و ۲۰ پلاس یا پرو آن از آخرین پردازنده اسنپدراگون موجود یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کنند و قدرت شبکه ۵G دارند.

مقاومت ضد آب IP68
همچنین با توجه به شکل ظاهری قاب منتشر شده از گوشی انتظار داریم که مقاومت ضد آب IP 68 در این گوشی نصب شده باشد و یک رم حداقل ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی کمتر از ۲۵۶ گیگابایتی، شارژ بی‌سیم، اسکنر اثر انگشت بر روی صفحه نمایش و یک دوربین با چند سنسور مختلف وجود داشته باشد. همانطور که اطلاع دارید سری گوشی نوت ۱۰ پلاس از حافظه قابل ارتقا برخوردار بوده است و ما امیدواریم که این مدل گوشی نیز امسال این قابلیت را مانند سری ۱۰ پلاس آن داشته باشد.

مقاومت باتری
یک گزارش دیگر نشان می‌دهد که ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ از ۴۳۰۰ میلی آمپر شروع می‌شود که می‌تواند این مقدار بزرگتر و بیشتر از باتری استاندارد ۳۵۰۰ میلی آمپری گلکسی نوت ۱۰ باشد و امیدواریم که این مدل گوشی مانند گوشی مدل Galaxy S 20 ultra دارای ۵۰۰۰ میلی آمپر قدرت شارژباتری باشد.

توانایی گوشی Galaxy Note 20 و قیمت احتمالی آن
این مدل گوشی با Snapdragon 865 soc و قدرت شبکه ۵G توان ۵۰۰۰ میلی آمپری و ظرفیت بالای پردازش اطلاعات و ذخیره سازی زیاد از جمله برترین گوشی‌های مدرن امروزی با قابلیت‌های شارژ بی‌سیم و دوربین پیشرفته است که احتمالاً قیمتی بالاتر از ۱۰۰۰ دلار خواهد داشت. این موارد تنها اطلاعاتی بود که تاکنون در گوشی به دست ما رسیده است و به طور رسمی هنوز هیچ منبعی آن را تایید یا رد نمی‌کند بنابراین تا زمان انتشار رسمی چه به صورت آنلاین و یا سنتی باید صبر نمود و محتاطانه اظهار نظر کرد.

منبع: samsung galaxy note 20

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.