هزینه دریافت ویزای طلایی اسپانیا

آیا تمایل دارید در سال ۲۰۲۱ ویزای طلایی اسپانیا بگیرید؟ دولت اسپانیا مسیر دریافت ویزا را از این کشور آسان‌تر نموده است دولت قانونی را در سال ۲۰۱۳ وضع نمود که اجازه اقامت را به سرمایه‌گذاران عضو کشورهای غیر اتحادیه اروپا به عنوان ویزای اقامت سرمایه گذاران یا ویزای گلد اسپانیا می‌دهد. این سرمایه‌گذاری نه‌تنها به اقتصاد این کشور کمک شایانی می‌کند بلکه راهی سریع و بی‌دغدغه برای اخذ اقامت ممتاز و ویژه در اسپانیا برای سرمایه‌گذاران و خانواده آنها خواهد بود.

ویزای گلد اسپانیا چیست؟

برنامه ویزای طلایی اسپانیا مسیر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای اخذ اقامت اسپانیا را ارائه می‌کند این بدان معنا است که به هر سرمایه گذار خارجی که شرایط را برآورده سازد و حداقل سرمایه ۵۰۰۰۰۰ یورویی در املاک و مستغلات و یا یک شرکت در اسپانیا سرمایه‌گذاری کند ویزای طلایی گلد اسپانیا را ارائه می‌کند تا فرد مورد نظر به همراه خانواده خود تجربه شیرین زندگی در اسپانیا را داشته باشد.

این ویزا هر ۲ سال یکبار تمدید می‌شود و پس از ۵ سال اقامت دائم و حدود ۱۰ سال تابعیت اسپانیایی ممکن می‌شود. هزینه‌های دولتی دریافت ویزای طلایی بسیار پایین است و روند کاری نیز بسیار سریع انجام می‌شود و در این روزها بسیاری از کاغذبازی‌های بی‌مورد اداری حذف شده است.

ویزای طلایی اسپانیا تا کنون توانسته است میلیون‌ها سرمایه‌گذار خارجی را به ویژه از آسیا، روسیه، ایالات متحده امریکا و خاورمیانه به اسپانیا برساند.

فواید دریافت ویزای گلد اسپانیا

دریافت ویزای اقامت و ویزای طلایی اسپانیا فواید بیشماری دارد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

هزینه دریافت ویزای طلایی اسپانیا

– سریع‌ترین راه برای رسیدن و کسب اقامت اسپانیا برای خود شریک زندگی و سایر اعضای خانواده است.
– نوع جدیدی از ویزاست که به شما این امکان را می‌دهد که وارد این کشور شده و حتی تا مدت ۱ سال در این کشور سکونت یابید (با امکان افزایش یک دوره معمول ۹۰ روزه برای افراد غیر مقیم).
– این ویزا به شما این امکان را می‌دهد که آزادانه وارد اسپانیا و ۲۶ کشور عضو اتحادیه اروپا مانند اسپانیا، فرانسه، آلمان، استرالیا، دانمارک، فنلاند، اسلونی، ایتالیا، لوکزامبورگ، اسلواکی، سودان و استونی شوید.
– با داشتن این ویزا شما می‌توانید در اسپانیا زندگی، کار و تحصیل کنید و در همان جا نیز بازنشسته شوید.

نیازمندی‌ها و ضروریات اخذ ویزای گلد اسپانیا

– آورده شما به این کشور باید حداقل ۵۰۰۰۰۰ یورو بدون مالیات و با وجوه مستقیماً متعلق به سرمایه گذاری باشد.
– اثبات این مقدار سرمایه گذاری باید به همراه اسناد مربوط به گواهی ثبت احوال مبنی بر تایید این مقدار یا بیشتر از این سرمایه در محل سرمایه گذاری باشد.
– سرمایه شما می‌تواند در بخش سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، زمین‌های کشاورزی، زمین‌های توسعه یافته، ساختمان‌های در دست احداث، ویلاهای لوکس مسافری، منازل و آپارتمان‌های شهری سرمایه گذاری شوند.
– منبع سرمایه گذاری باید از منابع شفاف و منطبق با اصل قانون مربوط به پولشویی تامین گردد.
– فرد سرمایه گذار نباید هیچ گونه منع قانونی برای ورود یا خروج و اقامت در اسپانیا داشته باشد.
– اعضای خانواده فرد سرمایه گذار شامل همسر و کلیه فرزندان زیر ۱۸ سال می‌شوند و فرزندان بالای ۱۸ سال در صورت داشتن شرایط لازم می‌تواند واجد شرایط سرپرستی شوند.
– شما به عنوان فرد سرمایه گذار و سرپرست خانواده باید در طول اقامت در اسپانیا منبع اقتصادی کافی برای خود و اعضای خانواده خود را فراهم کنید یا از نظر تامین منابع از قبل برنامه‌ریزی داشته باشید.

هزینه دریافت ویزای طلایی اسپانیا

هزینه‌های دریافت ویزای گلد اسپانیا

هزینه وکیل برای پردازش امور مربوط به اخذ ویزای طلایی برای افراد سرمایه گذار و متقاضی و اعضای خانواده اعمال می‌گردد؛ مبلغ این هزینه‌ها بسته به شرایط خانواده و تعداد افراد متفاوت است. توصیه می‌شود که حدود ۳۵۰۰ یورو برای یک درخواست اقامت خانوادگی داشته باشید و علاوه بر این مبلغ حدود ۷۰ یورو برای هر فرد هزینه پردازش یا ۲۱٪ مالیات دولتی را اضافه کنید که می‌شود مبلغی حدود ۴۲۰۰ یورو.

همچنین خرید ملک و مستغلات و ایجاد یک سرمایه گذاری برخی از مالیات‌ها ازجمله: هزینه‌های دولتی و حق تمبر را نیز به مبلغ مورد نظر اضافه می‌کند. ما به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کنیم تا حدود ۱۱ تا ۱۲ ٪ از سرمایه خود را در اسپانیا سرمایه‌گذاری کنند. علاوه بر این مبلغ، مبلغی را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده و هزینه‌های انتقال سند نیز به پروژه سرمایه‌گذاری اضافه کنند هزینه انتقال حدود ۱ ٪ از کل قیمت خرید ملک خواهد بود.

نکته قابل توجه اینکه:
مقدار ۵۰۰۰۰۰ یورو که شما آن را برای سرمایه گذاری آورده می‌آورید باید پول خودتان باشد و در حساب دیگری یا برای دیگری و یا رهن یا اجاره نباشد. شما همچنین می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را گسترش دهید و به مبالغ بالاتری از این مقدار سرمایه گذاری کنید و یا حتی چندین ملک بخرید که ارزش هرکدام کمتر از ۵۰۰۰۰۰ یورو باشد و ارزش همگی با هم ۵۰۰۰۰۰ یورو باشد. همچنین می‌توانید هم اکنون ۱۵۰/۰۰۰۰ یورو برای یک ملک هزینه کنید ۱۵۰/۰۰۰۰ یوروی دیگر برای سال بعد و ۲۰۰/۰۰۰۰ یورو نیز برای سال بعدتر و به طور کلی پس از چند سال ۵۰۰۰۰۰۰‌ یورو سرمایه گذاری دوره‌ای اجازه اقامت بگیرند.

منبع: golden visa spain

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.