بهترین پخش کننده موسیقی اندروید

امروزه گوشی‌های اندروید با یک موزیک پلیر پیش فرض همراه هستند با این وجود ممکن است برخی افراد به دلیل جذاب نبودن ظاهر پیش فرض و نامناسب بودن رابط کاربری دنبال موزیک پلیر دیگری باشند. این روزها بسیاری از افراد به نوعی از سرویس پخش موسیقی مانند Pandora ،Spotify ،Google Play Music یا Apple Music استفاده می‌کنند. برخی افراد به مجموعه پخش کننده موسیقی وابسته هستند ولی پخش موسیقی سیستم آن‌ها به اندازه کافی خوب نیست. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، در اینجا بهترین برنامه‌های پخش کننده موسیقی برای اندروید را آورده‌ایم. البته، روش‌های زیادی برای گوش دادن به موسیقی در مکان‌های مختلف وجود دارد. برای دیدن لیست بهترین سایت‌های پخش موسیقی و پخش کننده موسیقی اندروید لیست زیر را بررسی کنید.

AIMP
BlackPlayer EX
DoubleTwist Music Player
MediaMonkey
Musicolet
Neutron Player
Oto Music
Phonograph
PlayerPro
Plexamp
Poweramp
Pulsar
Rocket Music Player
Stellio
Vinylage Music Player
USB Audio Player Pro

پخش کننده موسیقی blackplayer
BlackPlayer یکی از محبوب‌ترین پخش کننده‌های موسیقی است و یک قانون نرم افزاری با قابلیت تنظیم تم‌های زیاد را دارد

معرفی پخش کننده موسیقی برای گوشی‌های اندروید

پخش کننده موسیقی گوگل

گوگل پلیر قطعا بهترین پخش کننده موزیک در حال حاضر برای اندروید است و ظاهر بسیار مدرن، زیبا و در عین حال ساده‌ای دارد. این برنامه بسیار سریع است و همه فرمت‌های صوتی را پشتیبانی می‌کند. قابلیت تنظیم فاکتورهای مختلف صدا و هرچیزی که فکر کنید در این پلیر بی‌نقص پیدا می‌شود و قطعا از آنجایی که خود بنده فقط از این پلیر استفاده می‌کنم این برنامه را در درجه اول پیشنهاد می‌کنم. همچنین بیشترین کاربر را در بین سایر برنامه‌ها دارد و بالاترین امتیاز به این موزیک پلیر اختصاص یافته است. در این برنامه می‌توانید از مجموعه موسیقی انتخابی خود تا ۵۰۰۰۰ فایل موسیقی به این نرم افزار اضافه کنید، همچنین می‌توانید موسیقی مورد نظر خود را از وب دانلود کنید.

BlackPlayer

BlackPlayer یکی از محبوب‌ترین پخش کننده‌های موسیقی است و یک قانون نرم افزاری با قابلیت تنظیم تم‌های زیاد را دارد. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به اکولایزر، ویجت، ویرایشگر ID3، تم‌های متفاوت، پشتیبانی از اکثر فایل‌های موسیقی رایج و مهم‌تر از همه عدم وجود تبلیغات اشاره کرد. بلک پلیر یک پخش کننده موسیقی ساده اما زیبا است، این دستگاه بر روی یک ساختار شخصی سازی کار می‌کند و می‌توانید برگه‌ها را سفارشی کنید تا فقط از آنهایی استفاده کنید که واقعاً به آن‌ها نیاز دارید. علاوه بر این، این پخش کننده دارای اکولایزر و ویدجت‌ها است و برای کسانی مفید خواهد بود که به طراحی مینیمال علاقه‌مند هستند.

پخش کننده موسیقی jetAudio
موزیک پلیر اندروید JetAudio بهترین پخش کننده موسیقی اندروید است
jetAudio

موزیک پلیر اندروید JetAudio بهترین پخش کننده موسیقی اندروید است و ویژگی‌های متعددی برای پیشرفته‌تر کردن صدا در اختیار کاربران می‌گذارد. این برنامه از فرمت‌های wav ،mp3 ،ogg ،flac ،m4a ،mpc ،tta ،wv ،ape ،mod ،spx wm پشتیبانی می‌کند. این برنامه ظاهری کاربری، ساده و کلاسیک دارد و اکثر افراد می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

Rocket Music Player Premium

Rocket Music Player Premium نام یک موزیک پلیر پیشرفته است که برای علاقه‌مندان موزیک چه حرفه‌ای و چه آماتور تهیه شده است. رابط کاربری این پخش کننده ساده بوده و بدون اینکه کاربر را در میان انبوهی از منوها و دکمه‌های مختلف سردرگم کند، امکان جستجوی سریع فایل‌ها را فراهم می‌کند. در عین حال با دارا بودن آپشن‌های پیشرفته‌ای مثل اکولایزر داینامیک و امکان ایجاد لیست پخش‌های مختلف، به کاربر اجازه می‌دهد تجربه متفاوتی از گوش دادن به موسیقی داشته باشند. این برنامه قادر به پخش اکثر فایل‌های صوتی می‌باشد. همچنین قابلیت تنظیم اکولایزر در حالت‌های مختلف و دستی از امکانات این برنامه می‌باشد.

پخش کننده موسیقی AIMP
AIMP یک برنامه موسیقی موبایل نسبتاً قدرتمند است
AIMP

AIMP یک برنامه موسیقی موبایل نسبتاً قدرتمند است. از رایج‌ترین انواع پرونده‌های موسیقی از جمله ستون‌های اصلی مانند FLAC ،MP3 ،MP4 و سایر موارد پشتیبانی می‌کند. همچنین شما می‌توانید انبوهی از گزینه‌های سفارشی سازی، طرح زمینه و سایر موارد جالب را بدست آورید. این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده است و برای جابجایی و گوش دادن به موسیقی مشکلی نخواهید داشت. این کار را با یک رابط مناسب طراحی Material ساده نگه می‌دارد. توسط نرم افزار AIMP به راحتی می‌توانید فایل‌های صوتی مورد نظرتان را از روش‌های Add Files ،Add Folder ،Add Playlist و حتی Drag and Drop ساده وارد نرم افزار کنید و سپس اقدام به پخش آنها نمایید.

DoubleTwist Music Player

DoubleTwist Music Player طی این سال‌ها فراز و نشیب‌های بسیاری داشت. گرچه در حال حاضر روند صعودی دارد و در کل بهترین پخش کننده موسیقی اندروید است. نسخه رایگان دارای یک پیشنهاد قوی شامل تقریباً تمام اصول اولیه است. استفاده از این برنامه بسیار ساده و آسان بوده و دارای یک رابط کاربری بسیار زیبا می‌باشد که برای پخش موسیقی، مدیریت پادکست‌ها و یا همگام سازی لیست پخش iTunes بکار می‌رود. علاوه بر این، نسخه رایگان به شما امکان می‌دهد به ایستگاه‌های رادیویی منطقه خود گوش دهید، بنابراین یک عنصر جریان موسیقی نیز وجود دارد. با این نرم افزار می‌توانید لیست پخش‌هایی بر اساس تعداد بیشترین پخش ایجاد کرده و سریع به موزیک‌ها و فیلم‌های خود دسترسی داشته باشید.

پخش کننده موسیقی MediaMonkey
MediaMonkey برنامه‌ای حرفه‌ای برای پخش و مدیریت فایل‌های مالتی مدیا برای سیستم عامل اندروید است
MediaMonkey

MediaMonkey برنامه‌ای حرفه‌ای و محبوب برای پخش و مدیریت فایل‌های مالتی مدیا (آهنگ، ویدئو و غیره) برای سیستم عامل اندروید است و ویژگی‌های پایه و اساسی مانند اکولایزر هم در این برنامه وجود دارد. این مجموعه ویژگی‌های بسیاری دارد از جمله ویژگی‌های سازمانی برای مواردی مانند کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها و امکان مرتب سازی آهنگ‌ها بر اساس مواردی مانند آهنگساز (به جای فقط هنرمند). همچنین دارای موارد اساسی مانند اکولایزر است. آنچه MediaMonkey را به یک پخش کننده موسیقی کاملاً منحصر به فرد تبدیل می‌کند، امکان همگام سازی کتابخانه موسیقی از طریق رایانه با تلفن (و پشتیبان) از طریق WiFi است. این تنظیم کمی پیچیده است، اما در واقع یک ویژگی منحصر به فرد است. به علاوه می‌تواند با نسخه دسک تاپ از طریق کابل تقریباً مشابه iTunes همگام سازی شود، بنابراین یکی از بهترین راه‌ها برای مدیریت کتابخانه‌ای محلی بزرگتر در دستگاه‌ها است.

Musicolet

Musicolet به عنوان یک موزیک پلیر ساده، کم حجم و در عین حال قدرتمند مخصوص اندروید می‌باشد که توسط Krosbits توسعه و منتشر شده است.‌ این اپلیکیشن یک برنامه پخش موسیقی بدون BS است و ویژگی‌های مطلوب بسیاری دارد از جمله بسیاری از مواردی که اغلب با برنامه‌های پخش کننده موسیقی مرتبط می‌کنید. این برنامه همچنین شامل یک تجربه واقعاً آفلاین، یک رابط کاربری سبک وزن و اندازه APK کوچک است. علاوه بر این برنامه دارای اکولایزر، ویرایشگر برچسب، پشتیبانی از متن‌های جاسازی شده، ابزارک‌ها، مرور پوشه و موارد دیگر است. طراحی مینیمالیستیک و سادگی بالای این پلیر یکی از نقاط قوتش می‌باشد که باعث شده کاربران زیادی را از سراسر جهان به سوی خود جذب کند. این برنامه یک گزینه عالی برای افرادی است که می‌خواهند فقط یک پخش کننده موسیقی بدون بسیاری از موارد اضافی موسیقی داشته باشند.

منبع: the best android music player

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.