برچسب اصالت کالا و نحوه دریافت لیبل سلامت

چاپ برچسب اصالت کالا برای محصولات گوناگون ضروری است. برچسب ‌های اصالت کالا به عنوان نوعی لیبل شناخته می ‌شوند که جنس آنها کاغذی می ‌باشد. این برچسب ‌ها به گونه ‌ای طراحی شده ‌اند که اطلاعات مد نظر روی آنها درج می‌ گردد. اهمیت وجود برچسب‌ های اصالت کالا روی محصول بسیار زیاد است. اگر این برچسب روی محصولات قرار نگیرد مشتریان محصولات مد نظر را فاقد اعتبار و غیرقانونی به شمار می‌ آورند. در ابتدا که برچسب ‌های اصالت کالا را تولید می‌ کردند تنها روی محصولاتی که به صورت مستقیم با سلامت انسان ارتباط داشتند آنها را نصب می‌ نمودند. اکنون استفاده از این برچسب روی تمامی محصولات ضروری می ‌باشد.

ضرورت استفاده از برچسب اصالت کالا

چاپ و درج برچسب اصالت کالا روی محصولات، اجباری خواهد بود. اگر شرکتی از درج این برچسب روی محصولات گوناگون خودداری نماید نمی‌ تواند محصول مد نظر را وارد بازار نماید. این نکته موجب شده است که شرکت ‌های تولید کننده تمامی محصولاتی که مربوط به سلامتی انسان هستند را با استفاده از برچسب‌ های اصالت کالا وارد بازار نمایند. تمامی کالاهای وارداتی مانند محصولات برقی، خانگی و یا کالاهایی که پرکاربرد هستند باید برچسب اصالت کالا داشته باشند.

مزیت های چاپ برچسب اصالت کالا

مزیت‌ های چاپ برچسب اصالت کالا موجب شده است که بسیاری از شرکت‌ های تولید کننده از این برچسب استفاده کنند. هدف اصلی طراحی برچسب، مبارزه با قاچاق می ‌باشد. متاسفانه از آنجایی که نوسانات قیمت روز به روز افزایش می ‌یابد ورود کالاهایی که قاچاق هستند بیشتر شده است. تولید محصولات تقلبی نیز به دنبال ورود کالاهای قاچاق افزایش می‌ یابد. در بسیاری از موارد افرادی که سودجو هستند با فروش کالاهایی که تاریخ مصرفشان گذشته است آسیب‌ های مالی و جانی زیادی به مصرف کنندگان وارد می‌ کند. ورود غیرقانونی و قاچاق انواع محصولات موجب نوسان در قیمت هر یک از کالاها شده است.

این امر موجب می ‌گردد که فروشندگان و همچنین وارد کنندگان با مشکلات زیادی مواجه گردند. اجباری شدن هک برچسب اصالت کالا روی محصولات، مشکلات به وجود آمده را برطرف کرده است. مصرف کنندگان زمان خرید به دلیل فرهنگ سازی که به تازگی صورت پذیرفته از این برچسب استفاده می‌ کنند تا سلامت کالا را بررسی نمایند. این امر در مورد محصولاتی که سلامت محور هستند اهمیت بی‌نظیری دارد. عدم مصرف محصولات اصل امکان دارد موجب آسیب جانی و جسمی گردد که افراد به این مسئله توجه زیادی دارند.

مراحل چاپ برچسب اصالت روی کالا

برای چاپ برچسب اصالت کالا مراحل متفاوتی طی می ‌شود. امروزه تکنولوژی‌ های زیادی برای چاپ این برچسب به کار گرفته می‌ شوند. دستگاه‌ های گوناگون جهت چاپ لیبل اصالت کالا تولید شده‌ اند. هر یک از دستگاه‌ ها خدمات ویژه‌ ای را به شرکت ‌ها ارائه خواهند داد. دستگاه ‌هایی که به صورت اختصاصی برای چاپ لیبل هستند دارای ویژگی ‌های منحصر به فردی می ‌باشند. این دستگاه‌ ها به طور معمول در بسیاری از چاپخانه‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند. برای چاپ لیبل‌ های اصالت کالا شما باید به بهترین چاپخانه مراجعه کنید.

مراحلی که مربوط به چاپ لیبل اصالت هستند به ترتیب طی می ‌شوند. پرینترهای صنعتی با استفاده از انواع نرم‌ افزارهایی که مربوط به چاپ لیبل می‌ باشند فعالیت می ‌نمایند. نرم ‌افزارها تمامی اطلاعاتی که لازم است روی برچسب ‌ها درج گردند را به صورت کامل هک می‌ کنند. در مرحله بعدی باید اسکرچ روی بخش مخصوص بارکد برچسب قرار بگیرد. در این مرحله بارکد باید به طور کامل پوشانده گردد. مصرف کنندگان بعد از خرید انواع محصولات به راحتی می ‌توانند اسکرچ را بخراشند و بارکد اعداد را چک نمایند. این نمونه برچسب ‌ها به صورت تخصصی و صنعتی تولید می‌ گردند. البته در کنار این برچسب‌ ها انواع لیبل ‌هایی وجود دارند که با استفاده از انواع دستگاه‌ های تجاری چاپ می‌ شوند و مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

برچسب اصالت کالا

برچسب اصالت کالا

اهمیت چاپ برچسب اصالت کالا در داروهای خارجی و داخلی

چاپ برچسب اصالت کالا روی داروهای داخلی و خارجی انجام می شود. . داروها یکی از مهم‌ترین محصولاتی هستند که وجود برچسب اصالت برای آنها ضروری است. برای داروهای داخلی، پیش از شروع پروسه تولید، تمامی ویژگی‌ها و متریال مصرفی، شرایط تولید دارو، مکان تولید و همه موارد دیگر، بررسی و بازرسی می‌شوند. پس از تایید بازرس، تولید کنندگان برای کسب لیبل اصالت، اقدام می‌کنند. بنابراین به طور معمول وجود این لیبل برای داروهای داخلی، نشانه اصل بودن آن‌ها است.

در داروهای خارجی، شرکت‌های بازرگانی مرتبط، واردات آن‌ها را بر عهده دارند. اگر از طریق مراحل قانونی برای واردات دارو اقدام شود، لیبل اصالت کالاها، در زمان خرید محصول، زمان تحویل بار، زمان تحویل دارو از گمرک و در زمان پخش شدن میان داروخانه‌ها، به طور جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند. مشکل وقتی به‌وجود می‌آید که این داروها به صورت قاچاقی از مرزهای کشور وارد شده و در میان کالاهای با برچسب اصالت واقعی، در میان مردم پخش می‌شود.

برچسب اصالت روی کالا

برچسب اصالت روی کالا

نکاتی در مورد چاپ برچسب اصالت روی کالا

برای چاپ برچسب اصالت کالا نکات زیادی باید رعایت شود. مهم ‌ترین قسمت ‌ها در لیبل اصالت کالا باید هک گردن تا مشتری از محصول اطلاعات بیشتری به دست آورد. برچسب ‌ها نیاز است که کیفیت خوبی داشته باشند. این مسئله که قدرت چسبندگی برچسب ‌ها بسیار بالا باشد مهم است. برای کاغذ برچسب‌ ها از چسب‌ های مخصوص استفاده می ‌شود تا سریعا روی کالا قرار بگیرند. نکته دیگری که در مورد لیبل اصالت کالا اهمیت دارد پوشش اسکراچ است. این پوشش باید به گونه‌ای روی لیبل قرار بگیرد که به راحتی نتوانیم آن را پاک کنیم. لایه قرار گرفته روی بارکد باید ضخامت مناسبی داشته باشد تا به وسیله مشتری خراش بخورد.

چاپ بارکد در قسمت زیرین اسکرچ ضروری است. با توجه به این مسئله که برای از بین بردن اسکراچ نیاز است آن را بخراشیم باید از بهترین متریال ‌ها استفاده شود تا بارکد آسیب نبیند. یکی دیگر از نکاتی که در مورد چاپ برچسب اصالت کالا اهمیت دارد بررسی اندازه آن می ‌باشد. اندازه هر یک از برچسب ها به وسیله مشتری مشخص می‌ گردد. در لیبل‌ های اصالت کالا می‌ توانید تغییراتی ایجاد کنید تا آنها را روی کالاهای گوناگون نصب نمایید.

معتبرترین شرکت های چاپ لیبل اصالت

در ادامه نام ۴ شرکت معتبر و فعال در زمینه چاپ انواع برچسب و لیبل اصالت کالا را عنوان خواهیم کرد. این مراکز در کنار چاپ انواع برچسب ها، کارهای مربوط به دریافت مجوز لیبل ها را نیز انجام می دهند.

  • شرکت سلامت دارو ایرانیان | salamatdarou.com
  • شرکت پاپیروس پارس مهر | https://label-esalat.com/
  • شرکت پیشتازان دانش و تندرستی دریا (پیشتازان اصالت) | pishtazanesalat.com
  • شرکت کیمیا تجارت سیب سبز (اصالت چاپ) | esalatchap.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.