چگونه با استفاده از پی‌پال بیت کوین خریداری کنیم؟

پی‌پال PayPal یک سرویس آنلاین بانکی است که می‌تواند هنگام خرید و فروش هر چیزی حتی بیت کوین Bitcoin استفاده شود. متاسفانه، خرید بیت کوین با پی‌پال PayPal به طور گستره پذیرفته شده نیست، اما امکان پذیر است. در این مطلب نکاتی بیان شده است که به ما می‌گوید چگونه با استفاده از پی‌پال بیت کوین خریداری کنیم؟

درک بیت کوین و ارز رمزنگاری شده

بیت کوین نوعی از ارزهای رمزنگاری شده است، در واقع بیت کوین یک فرم پیشرفته ارز است که توسط فن‌آوری بلاک چین blockchain طراحی شده است. تکنولوژی بلاک چین Blockchain باعث می‌شود که شبکه‌های رمزنگاری ارز نسبت به شبکه‌های پولی سنتی سخت‌تر هک شوند، به همین دلیل است که در محافل تکنولوژی محبوبیت فراوانی دارند.

بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده کاملا جهانی هستند و به هیچ کشور یا منطقه خاصی وابسته نیستند. ارزهای رمزنگاری شده هیچ فرم فیزیکی ندارند و صرفا ارزهای دیجیتال هستند. آنها نمی‌توانند در حساب‌های بانکی سنتی ذخیره شوند، زیرا تمام ارزهای رمزنگاری شده به طور همزمان درون بلاک چین‌های مربوطه موجود می‌باشند.

نکته: هر ارز رمزنگاری شده دارای بلاک چین منحصر به فرد است.

مالکیت سکه توسط یک کیفِ پولِ نرم افزار یا سخت افزار قفل می‌شود. برای دریافت و ارسال بیت کوین به یک کیف پول بیت کوین نیاز دارید اما بعضی از خدمات مانند Coinbase، کیف پول‌های آنلاین را فراهم می‌کنند که کاربران می‌توانند برای ذخیره سازی ارزهای دیجیتال و ایجاد معاملات به آنها دسترسی پیدا کنند.

برخی از ارزهای رمزنگاری شده دارای اسامی مشابه هستند، اما همه آنها کاملا متفاوت از یکدیگر هستند و از کیف پول‌های منحصر به فرد خود استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، Bitcoin با Bitcoin Cash و Bitcoin Gold متفاوت است.

خرید بیت کوین با پی‌پال

پی‌پال PayPal چگونه کار می‌کند؟

پی‌پال اساسا یک بانک آنلاین است که جایگزین مناسبی برای شیوه‌های سنتی نقل و انتقال وجه نقد می‌باشد. ایجاد یک حساب پی‌پال رایگان است و پس از انجام این کار می‌توانید از آن برای ارسال و دریافت کمک مالی به سایر کاربران PayPal استفاده کنید. پی‌پال (PayPal)، یکی از امن‌ترین و سریع‌ترین روش‌های انتقال پول در فضای اینترنت می‌باشد. پی‌پال (PayPal) در سال ۱۹۹۸ توسط پیتر تیل و مکس لوچین (Petel Theil & Max Levchin) راه اندازی شد، در واقع پی‌پال (PayPal) یک روش راحت و قابل اعتماد برای انتقال پول آنلاین است.

یک حساب PayPal می‌تواند برای دریافت و برداشت سپرده‌ها به یک کارت اعتباری یا حساب بانکی متصل شود و بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین پرداخت خود را از طریق پی‌پال PayPal انجام می‌دهند.

آیا می‌توانم اعتبار پی‌پال را به بیت کوین تبدیل کنم؟

پی‌پال PayPal نوعی ارز نیست بلکه پی‌پال PayPal یک سرویس آنلاین بانکی است که می‌تواند منابع مالی را به بسیاری از ارزهای واقعی مانند ین ژاپن، پوند انگلیس یا دلار آمریکا ذخیره کند.

چگونه با استفاده از کارت اعتباری پی‌پال بیت کوین خریداری کنیم؟

این ساده‌ترین راه برای خرید بیت کوین با پی‌پال است، به طوری که به شما اجازه خواهد داد تا با هر سرویس بیت کوین Bitcoin از اعتبار حساب خود استفاده کنید.

PayPal Prepaid MasterCard یک کارت اعتباری رایگان است که برای کاربران PayPal در ایالات متحده در دسترس است. هر کارت برای تهیه خریدها یک مسترکارت اعتباری منحصر به فرد دارد و این کارت برای پرداخت به حساب کاربری PayPal متصل می‌شود. این می‌تواند یک راه حل خوب برای کسانی باشد که امنیت شرکت‌های بزرگتر مانند Coinbase را می‌خواهند، اما قادر به گرفتن کارت اعتباری نیستند.

نحوه خرید Bitcoin با PayPal در VirWox

این یکی از محبوب‌ترین راه‌های خرید بیت کوین با پی‌پال است، اما یکی از پیچیده‌ترین روش ها هم می‌باشد. VirWox یک پلت فرم معاملاتی آنلاین برای ارزهای بازی‌های دیجیتال است و بیشتر برای خرید و فروش زندگی دوم Lindens استفاده میشود (لیندن Linden یک پول مجازی است که در بازی انلاین استفاده می‌شود).

VirWox

با استفاده از VirWox، شما باید SLL را با استفاده از PayPal خریداری کنید و سپس همه آنها را برای Bitcoin خریداری کنید.

قابلیت پی‌پال VirWox شناخته شده است و از زمانی به زمان دیگر کاهش می‌یابد، اما معمولا در عرض یک یا دو روز باز می‌گردد.

۱. از طریق لینک ثبت نام روی صفحه اصلی VirWox یک حساب رایگان VirWox ایجاد کنید، آدرس ایمیل خود را تأیید کنید و وارد شوید.

۲. روی لینک «Deposit» در گوشۀ بالای سمت چپ کلیک کنید.

۳. در جعبه PayPal Express Checkout، نوع مبلغ را تعیین کنید و با دکمه پی‌پال PayPal بر روی Check out کلیک کنید.

۴. از جعبه Exchange در منوی سمت چپ، روی USD / SLL کلیک کنید تا دلارهای سپرده شده خود را به پول SLL تبدیل کنید.

۵. پس از پایان دادو ستد، بر روی BTC / SLL کلیک کنید تا SLL جدید خود را به Bitcoin تبدیل کنید.

۶. کد منحصر به فرد ارائه شده در تمام سیستم عامل‌های معاملاتی مورد قبول است.

۷. در منوی حساب کاربری من، در سمت چپ صفحه، بر روی برداشتن کلیک کنید.

۸. در صفحه بعد، کل مقدار Bitcoin معامله شده و آدرس کیف پول Bitcoin خود را در زمینه‌های مربوطه وارد کنید. Bitcoin شما باید در عرض چند ثانیه تا ۳۰ دقیقه در کیف پول خود ظاهر شود، این زمان به میزان معاملات موجود در آن زمان بستگی دارد.

نحوه خرید Bitcoin با PayPal در LocalBitcoins

LocalBitcoins از جمله سایت‌های با سابقه و معتبری است که از طریق آن می‌توان در هر جای دنیا، بیت کوین‌های خود را خرید و فروش کرد. LocalBitcoins شما را با فروشندگان Bitcoin متصل می‌کند که پی‌پال را قبول دارند. به دلیل ماهیت یک به یک سایت، بسیار مهم است که تجارت را تنها با کاربران با شهرت انجام دهیم.

پس از وارد کردن نام کاربری خود می‌توانید با نگاه کردن به درصد درون براکت‌ها، اعتبار کاربر را مشاهده کنید. ۱۰۰٪ به این معنی است که آنها به طور کلی قابل اعتماد هستند، در حالی که افرادی که امتیاز کمتری دارند، ممکن است به طور بالقوه سابقه کلاهبرداری خرید داشته باشند.

 LocalBitcoins

۱. از صفحه اصلی LocalBitcoins، میزان سپرده مورد نظر، ارز (دلار)، محل فروش برتر (ایالات متحده) و روش پرداخت (PayPal) را وارد کنید و روی دکمه جستجو کلیک کنید. اگر می‌خواهید، می‌توانید دیگر مکان‌ها یا ارزها را انتخاب کنید.

۲. در صفحه بعد لیستی از فروشندگان ارائه خواهد شد که توسط نرخ ارز پذیرفته شده، طبقه بندی شده‌اند و از ارزان‌ترین به سمت گران‌ترین خواهند بود. روی دکمه خرید کلیک کنید و کسب و کار خود را با فرد مورد نظر ادامه دهید.

نکته: فراموش نکنید که در کنار نام کاربری خود اعتبار فروشنده را از درصد درون براکت‌ها بررسی کنید.

۳. در زیر گزینۀ چقدر می‌خواهید خرید کنید، مقدار پول سپرده گذاری شده و تعداد بیت کوین‌های دریافتی را ثبت کنید. زمینه‌ها باید با تنظیمات قبلی پر شود، اما اگر هر گونه تغییری انجام دهید، به صورت خودکار به روزرسانی انجام می‌شود، بنابراین به انجام جستجوی جدید نیازی نیست.

۴. وقتی همه چیز همانطور که می‌خواهید پیش می‌رود، روی دکمه درخواست ثبت، کلیک کنید.

۵. فروشنده اکنون درخواست شما را دریافت خواهد کرد و تصمیم می‌گیرد که آن را قبول کند یا رد کند. پذیرفتن درخواست ممکن است همان لحظه اتفاق بیفتد، اما اگر فروشنده آفلاین باشد و یا با معاملات زیادی روبرو باشد ممکن است تا یک روز هم طول بکشد.

برخی فروشندگان ممکن است از شما درخواست کنند یک کپی یا یک عکس از شناسنامه خود ارسال کنید تا هویت شما اثبات شود. اگر نمره اعتبار مثبتی نداشته باشید، بعضی از فروشندگان ممکن است پیشنهاد شما را رد کنند تا خودشان را از شر scammers پنهانی حفظ کنند.

نکته: فقط در وب سایت LocalBitcoins با فروشندگان ارتباط برقرار کنید. این امر باعث می‌شود که در صورت بروز جرایم اینترنتی عملکرد فروشنده را گزارش دهید.

۶. اگر درخواست شما پذیرفته شود، فروشنده به شما دستورالعمل‌هایی را برای مکان پرداخت PayPal ارائه می‌کند و همچنین آدرس کیف پول Bitcoin را برای ارسال Bitcoin درخواست خواهد کرد.

خرید بیت کوین با پی‌پال

دلیل عدم خرید Bitcoin با پی‌پال PayPal

در حالی که خرید بیت کوین با پی‌پال ممکن است روش خوبی برای خرید این رمزنگاری محبوب باشد، اما قبل از انجام این کار، باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید.

– به طور کلی پی‌پال PayPal در خدمات رمزنگاری اصلی پذیرفته شده نیست. تعداد زیادی از مبادلات و خدمات آنلاین وجود دارند که Bitcoin را برای یک معامله PayPal دادوستد می‌کنند. اما تنها بعضی از آنها مانند شرکت‌های بزرگ Coinbase، CoinJar یا Coinmama قابل اعتماد یا موثق هستند.

– هزینه PayPal میتواند بالا باشد مهم این است که به یاد داشته باشید PayPal هزینه‌های هر تراکنش را از شما می‌گیرد و حتی زمانی که تبدیل ارز انجام می‌شود هزینه‌های بیشتری را اتخاذ می‌کند.

– پی‌پال PayPal انگونه که فکر می‌کنید خصوصی نیست. برخی معتقدند خرید ارز رمزنگاری شده با حساب PayPal خصوصی‌تر از استفاده از یک بانک سنتی است اما این تصور غلط است. پی‌پال PayPal حساب‌ها را به IRS گزارش می‌دهد و همچنین از نظر قانونی مجبور است سوابق معاملاتی را برای هر گونه تحقیق احتمالی ارسال کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.