پنج جایگزین مناسب برای ارز دیجیتالی بیت کوین

ارزهای دیجیتال یک فرم از پول الکترونیکی هستند که به منظور امنیت بیشتر و حذف واسطه ها طراحی شده اند. ارزهای دیجیتال دسته‌ ای از ارزها هستند که با ارائه بیت کوین به دنیا معرفی شدند. امروزه قیمت بیت کوین افزایش فوق العاده ای یافته است. اما آیا این سکۀ دیجیتال تنها نوع سکه ای است که باید از آن استفاده کنید؟ در حقیقت، ۶ سکه وجود دارد که گفته می شود حتی از بیت کوین هم ارزش بیشتری خواهند داشت. در مطلب زیر با آن ها آشنا می شوید:

۱. بیت کوین (BTC)
در حال حاضر، به سختی می توانید یک جایگزین مناسب برای بیت کوین پیدا کنید. ما نمی توانیم این واقعیت را انکار کنیم که این سکه ها هنوز قابل اعتمادترین و محبوب ترین ارزها برای کاربران هستند. بیت کوین اولین سکه واقعی دیجیتال است که باعث می شود از سکه های دیگر با ارزشمندتر باشد. اعتراف می کنیم که انواع ارزهای دیجیتالی وجود دارند که حریم خصوصی تر، الگوریتم های پیشرفته تر و دوره های معامله بیشتری را پیشنهاد می دهند. به عنوان یک قاعده، مردم اعتقاد دارند که این ارزها مدت زمان زیادی طول می کشد. با این حال، ما باید منطقی باشیم و درک کنیم که بیت کوین قطعا قیمت بالایی دارد و تصمیم نهایی آن بر عهده خودتان است. اگر آماده هستید تا پول خود را سرمایه گذاری کنید، می توانید از بیت کوین استفاده کنید.

۲. Zcash یا ZEC
این ارز برای کاربرانی که می خواهند حریم خصوصی آن ها رعایت شود بسیار عالی است، زیرا این سکه ها مشابه Monero می باشند. این که شما یک فرد معمولی هستید یا اینکه مقام بالایی دارید هیچ فرقی نمی کند، شما می توانید همه مزایای Zcash را درک کنید. در اینجا معاملات شما خصوصی هستند و به راحتی برای دیگران قابل دسترس نیست. قانونا شما باید تنها کسی باشید که هزینه های زندگی خود را دنبال می کند و اطلاعات مالی و اطلاعات شخصی شما فقط باید متعلق به خودتان باشد.

۳. دیجیتال نوت (XDN)
قبلاً از این ارز به عنوان DarkNote نام برده می شد. بعدها این نام تغییر پیدا کرد و در حال حاضر آن را دیجیتال نوت می نامند. نام جدید به نظر بسیار بهتر از نام قبلی است. علاوه بر انجام معاملات خصوصی، این ارز مزایای دیگری هم دارد. اول، شما می توانید از یک دستگاه رایانه ای معمولی برای معامله با این نوع سکه استفاده کنید. دوم، نرخ بهره کارمزد آن ۰.۵٪ و ۱٪ است که باعث می شود کاربران بیشتر از آن استفاده کنند. در نهایت، در مقایسه با سکه های دیگر، روشی امن و سریع است. این ارز نسبت به ارزهای دیگر گران نیست.

۴. لایت کوین
اجازه دهید ببینیم چه چیزی در مورد ارز لایت کوین بسیار ویژه است. این ارز بر اساس رویکردی کاملا متفاوت ساخته شده است. الگوریتم آن متفاوت تر از آن چیزی است که برای بیت کوین یا سایر سکه های ذکر شده در بالا استفاده می شود. این ارز برای مدت های زیادی قابل استفاده بوده است. این ارز در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد. زبان این ارز نیز با سایر ارزها متفاوت است. امید است که در آینده نزدیک لایت کوین محبوبیت خود را در میان مشتریان حفظ کند.

۵. اتریوم یا (ETH)
آیا می دانید اکثر متخصصان فکر می کنند که ارز اتریوم پول اصلی دیجیتال خواهد بود؟ این سکه را می توان به عنوان یک پلت فرم ایجاد قراردادهای هوشمند استفاده کرد. این ویژگی به شما امکان می دهد چارچوب دیگری برای سایر ارزها و سکه ها در کنار این ارز ایجاد کنید. اگر هر کدام از مارک های پیشرو مانند مایکروسافت تصمیم گرفتند یک سکه دیجیتال پاداش دهند، احتمالا سکه آنها بر اساس اتریوم خواهد بود. ما می توانیم این ارز را با اینترنت مقایسه کنیم. اتریوم به ایجاد ارزهای جدید کمک می کند و ارز را بسیار ارزشمند می سازد. اتریوم هم مانند بیت کوین می تواند به عنوان ارز دسته بندی شود اما کاربردهای اتریوم بسیار متفاوت است.

۶. مونرو (XMR)
آیا مایل هستید اطلاعات بیشتری در مورد مونرو کسب کنید؟ این یک سکه دیگر است و کسانی که آن را اختراع کرده اند بیشتر بر امنیت و حریم خصوصی آن تمرکز کرده اند. این ارز متفاوت از بیت کوین است. همانطور که می دانیم، معاملات انجام شده از طریق بیت کوین عمومی هستند، در حالی که معاملات مونرو کاملا قابل مشاهده نیست و بخشی از آنها پنهان است. اگر به حفظ حریم خصوصی نیاز دارید، مونرو را انتخاب کنید، در نهایت می توانید ارزی را برای مدت طولانی داشته باشید. بعضی گمان می کنند که مونرو ممکن است توسط جنایتکاران مورد استفاده قرار بگیرد چون می خواهند نامرئی باقی بماند، اما این ناسازگاری قبل از ایجاد مونرو از بین رفت، بنابراین شما هیچ تاثیر منفی نخواهید داشت. علاوه بر این، افرادی که سابقه کیفری ندارند و کار غیرقانونی هم نمی کنند تمایلی ندارند که کسی اطلاعات آن ها را بداند. پنج سکه که قبلا ذکر شد ممکن است محبوب شوند، اما تضمین ۱۰۰٪ وجود ندارد.

1 نظر
  1. […] خود جذب کند. در ابتدا بهتر است یک توضیح مختصر در مورد بیت کوین داشته باشیم. بیت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.