بهترین فیلم‌های کمدی ۲۰۱۸

در ساعت‌هایی که به شدت ناراحتید و یا حوصله هیچ کاری را ندارید؛ خنده دوای هر درد است. در واقع خندیدن و شاد بودن می‌تواند برای لحظاتی شما را از گرفتاری‌ها و مشکلات روزمره جدا کند. یکی از روش‌های مفید خندیدن تماشای فیلم‌های کمدی است. متأسفانه در سال‌های اخیر فیلم‌های کمدی قوی و خوبی بر روی پرده سینما نیامده است. اما در سال گذشته یعنی سال ۲۰۱۸، فیلم‌هایی ارائه شد که بسیار خنده‌دار و هیجان‌انگیز است. در این مطلب قصد داریم بهترین فیلم‌های کمدی سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی کرده و لحظه‌های شادی را به شما هدیه دهیم.

۱. فیلم کمدی Deadpool سری ۲ یکی از بهترین فیلم‌های کمدی ۲۰۱۸

فیلم ددپول در دسته فیلم‌های اکشن، کمدی و ماجراجویی قرار دارد. کارگردان این اثر کمدی دیوید لیچ بوده و بازیگرانی به نام جاش برولین، رایان رینولدز، تدی کروز و زازی بیتز در آن نقش آفرینی کردند. قسمت دوم ددپول همانند قسمت اول آن توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. در این فیلم رایان رینولدز همانند قسمت قبل به نقش آفرینی نقش ددپول می‌پردازد و توانسته این نقش را به خوبی ایفا کند. بعد از آنکه ددپول از اتفاقات قسمت اول رهایی پیدا کرد؛ به عنوان سرآشپز در کافه تریا مشغول کار می‌شود. این فیلم سرگرم کننده و خنده‌دار است و در بیشتر قسمت‌های آن صحنه‌های اکشن و جذاب مشاهده می‌کنید.

۲. فیلم کمدی Early Man یکی از انیمشن‌های کمدی ۲۰۱۸

انیمیشن انسان اولیه در دسته انیمیشن‌های استاپ موشن بوده و  توسط شرکت Aardman ساخته شده است. این انیمیشن در دسته انیمیشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و ورزشی قرار گرفته است. در آن یک دسته انسان‌های اولیه بر روی زمین را نشان می‌دهد که به بازی فوتبال علاقه داشته و بعد از هزاران سال از آن موضوع ورزشی به نام فوتبال در بین آن‌ها رواج پیدا می‌کند و این ورزش به‌صورت مؤثر و حیاتی در زندگی آن‌ها تأثیر می‌گذارد. نیک پارک کارگردان این انیمیشن کمدی و جذاب بوده و به مدت ۸۷ دقیقه طول می‌کشد.

۳. فیلم کمدی Tag

آقای Jeff Tomsic کارگردان این فیلم کمدی است و بازیگرانی مانند جان هام، جیک جانسون و اد هلمز  و … در آن  نقش آفرینی می‌کنند. در این فیلم ۵ مرد را نشان می‌دهد که یک ماه در سال را مشغول بازی Tag هستند و در این راستا هر گونه ریسکی را قبول می‌کنند تا بتوانند در این بازی موفق شوند؛ این فیلم در دسته فیلم‌های کمدی قرار گرفته است.

۴. فیلم کمدی The Eleven O’Clock یکی از بهترین فیلم‌های کوتاه کمدی ۲۰۱۸

یکی از نامزدهای اسکار سال جاری در بخش فیلم کوتاه به این فیلم تعلق می‌گیرد؛ این فیلم ۱۳ دقیقه‌ای به کارگردان Derin Seale ساخته شده است و این کمدی کوچک را ارائه می‌دهد . این فیلم کمدی یک بیمار روانی را به تصویر می‌کشد که خود را روان‌پزشک می‌داند.

۵. فیلم کمدی Set It Up یکی از بهترین فیلم‌های کمدی ۲۰۱۸

یک فیلم رمانتیک و کمدی به کارگردانی  Claire Scanlon در سال ۲۰۱۸ بر روی پرده نمایش رفت. ستارگانی همچون گلن پاول و زوئی دچو در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند. در این فیلم عاشقانه کمدی دو دستیار تلاش می‌کنند که با راهکارهای گوناگون رئیس‌هایشان را به هم نزدیک کرده و از این شرایط برای بهبود وضعیت خود استفاده کنند.

۶. فیلم To All the Boys I’ve Loved Before

فیلم “به تمام پسرهایی که قبلاً دوستشان داشتم” یک اثر کمدی  و عاشقانه به کارگردانی سوزان جانسون است که برای گروه سنی نوجوانان بسیار  جذاب می‌باشد. این فیلم داستان زندگی دختری را نشان می‌دهد که نامه های عاشقانه مخفی آن زندگی‌اش را تغییر داده و تهدید می‌کند. در این فیلم بازیگرانی مانند لانا کاندر، نوا سنتینو و جان کوربت و… نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم در دسته فیلم‌های درام، رمانتیک و اندکی کمدی قرار دارد.

۷. فیلم کمدی Blockers

این فیلم در ژانر کمدی ساخته شده و داستان سه پدر و مادر است که تلاش می‌کنند در مراسم شب پرام فرزندان خود را کنترل کرده و جلو بازیگوشی و شیطنت آن‌ها را بگیرند. کارگردان این اثر کِی کنن است و بازیگرانی همانند جان سینا، کاترین نیوتن و لزلی من و .. در آن حضور دارند. در این فیلم از شوخی‌های بسیار زیاد و در برخی موارد جملات جنسی نا متعارف حتی از زبان زنان استفاده شده است.

۸. فیلم کمدی Thoroughbreds

تروبردز یک فیلم کمدی زیبا تینیجری است که داستان دو دختر نوجوان را نشان می‌دهد. کارگردان و نویسنده این اثر کوری فینلی است که در آن دو نوجوان سعی می‌کنند به آرزوهای خود برسند و در این مسیر هر کار وحشتناکی را انجام دهند؛ به طور مثال از ناپدری لیلی (با نقش آفرینی آنیا تیلور) تنفر داشته و قصد قتل آن را دارند. بازیگرانی مانند آنیا تیلور جوی و الیویا کوک در این کمدی نقش آفرینی می‌کنند.

۹. فیلم کمدی Vice

فیلم کمدی و درام معاون یکی دیگر از فیلم‌های کمدی جذاب در سال ۲۰۱۸ به حساب می‌آید. این فیلم کمدی داستان مردی را نشان می‌دهد که از شخصیت آرام و کارمند گونه خود، به معاون و دستیار جورج بوش تبدیل شده و در تصمیمات کشوری بسیار تأثیرگذار می‌شود. فیلم معاون در دسته فیلم‌های تاریخی، زندگینامه درام و کمدی است و کارگردان آن آدام مک کی می‌باشد.

۱۰. فیلم کمدی Game Night یکی از بهترین فیلم‌های کمدی ۲۰۱۸

این فیلم هیجان انگیز و کمدی شب بازی، داستان زوجی را نشان می‌دهد که این بازی را شروع کرده و در آن با حوادثی مانند قتل رو به رو می‌شوند. بازیگرانی مانند ریچل مک آدام و جیسون بیتمن در این کمدی هیجان‌انگیز نقش آفرینی کرده‌اند. جان فرانسیس دیلی و جاناتاین گولد استاین کارگردانی این اثر را بر عهده دارند، در این فیلم از شوخی‌های زننده و گاه جنسی استفاده شده و برخی صحنه‌های خشونت آمیز نیز در آن قرار دارد.

۱۱. فیلم کمدی BlacKkKlansman

کمدی بلکککلنزمن به کارگردانی اسپایک لیی در سال ۲۰۱۸ به یکی از کمدی‌های جذاب این سال تبدیل شده است. در این فیلم صحنه هایی درام، جنایی در کنار کمدی‌های پراکنده قرار گرفته و یک داستان جذاب را به وجود آورده است. این داستان در مورد یک شخصیت سیاه پوست است که به عنوان افسر پلیس فعالیت دارد اما خود را یک سفید پوست معرفی کرده و با گروه  نژادپرست “کو کلاکس کلان” وارد یک بازی می‌شود.

۱۲. فیلم کمدی Love, Simon

کمدی “با عشق سایمون” به کارگردانی Greg Berlanti یکی دیگر از کمدی‌های موفق سال ۲۰۱۸ است. سایمن یک همجنسگرا است و این مسئله را پنهان کرده است و به‌صورت مجازی با یک شخص ناشناس در ارتباط می‌باشد. کارگردان سعی کرده با داستان‌های عاشقانه بین نوجوانان موضوع همجنسگرایی را به میان بیاورد. دراین کمدی بازیگرانی مانند نیک رابینسون و کاترین لنگفورد نقش آفرینی می‌کنند.

۱۳. فیلم کمدی The Favourite یکی از بهترین فیلم‌های کمدی ۲۰۱۸

فیلم مورد علاقه یا سوگلی یکی دیگر از فیلم‌های موفق ۲۰۱۸ است. این فیلم داستان دو زن را روایت می‌کند که برای رسیدن به قدرت دست به هر کاری می‌زنند. کارگردان این اثر بوگوس لانتیموس است. دو زن  طمع کار این داستان اما استون و ریچل وایس هستند که با رقابت با هم سعی می‌کنند؛ به ملکه بیمار با نقش آفرینی الیویا کلمن نزدیک شوند. داستان این فیلم به صورت تاریخی و در قرن ۱۸ رخ می‌دهد و خیانت‌های سلطنتی را با چاشنی طنز به بیننده  ارائه  داده و یکی از موفق‌ترین‌ها در این لیست می‌باشد.

۱۴. فیلم کمدی The Death of Stalin یکی از بهترین فیلم‌های کمدی ۲۰۱۸

کمدی سیاه مرگ استالین اثر کارگردان آرماندو یانوچی یکی از کمدی‌های این لیست به حساب می‌آید؛ در ابتدا فیلم بدن استالین را می‌بیند که دچار سکته مغزی شده و حالا مشکل بر سر اداره کشور است. در واقع این فیلم اتفاقات روزهای آخر عمر استالین و بعد از مرگش را به تصویر می‌کشد. این فیلم از یک رمان تصویری الهام گرفته شده و گروهی از افراد از جمله آرماندو یاونچی آن را نوشته است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ در بریتانیا و در سال ۲۰۱۸ در آمریکا اکران شده است.

۱۵. فیلم کمدی Blindspotting

در این کمدی  دیوید دیگوس نقش یک مرد سیاه پوست به نام کالین را ایفا می‌کند که با دوست خود مایلز وارد ماجراهای جدید می‌شود؛ کالیتن چند روز آخر حبس خود را می‌گذراند؛ این فرد شاهد یک اتفاق بوده و این امر باعث شده برای او مشکلاتی به وجود بیاید. فیلم  Blindspotting در ژانر کمدی، جنایی و درام است و Carlos López Estrada کارگردانی این اثر را برعهده دارد. این فیلم برای افراد زیر ۱۶ سال توصیه نمی‌شود.

۱۶. فیلم کمدی Eighth Grade

این فیلم یک فیلم کمدی، خانوادگی و درام است. کلاس هشتم ساخته بو بنهام بوده و بازیگرانی مانند جاش همیلتون، السی فیشر، جیک رایان، امیلی رابینسون و … در آن نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم ماجرا یک دختر ۱۳ ساله است که روزهای آخر کلاس هشتم را می‌گذراند تا وارد مقطع جدید دبیرستان شود.

۱۷. فیلم کمدی Sorry to Bother You

فیلم کمدی ببخشید مزاحم شما شدم؛ اثر کارگردان بوتس رایلی یوده و داستان مردی را روایت می‌کند که فروشنده تلفنی است. از انجایی که این شخصیت سیاه پوست است؛ نمی‌تواند در این شغل موفقیت چندانی به دست بیاورد و به توصیه یکی از دوستانش خود را یک فروشنده تلفنی سفید پوست معرفی می‌کند.

۱۸. فیلم کمدی Paddington 2

پدینگتون ۲ یک فیلم کمدی به کارگردانی پل کینگ است؛ پدینگتون خرسی است که با کت آبی و کلاه قرمز رنگش شهرت دارد. در این سری پدینگتون تلاش می‌کند تا برای نامادری اش یک کادو  بخرد. در این فیلم از شوخی‌ها و دیالوگ های خنده‌داری استفاده شده که لبخند را روی لبان خواننده می‌آورد. صداپیشگی این شخصیت را بن ویشاو بر عهده گرفته و بازیگرانی مانند هیو گرانت و برندن گلیسون در این فیلم نقش آفرینی می‌کند.

منبع: وب سافت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.