مشکلات اینستاگرام و روش‌های رفع آن

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی است که عده‌ای از آن کسب درآمد می‌کنند. شاید شما هم یکی از افرادی باشید که به تازگی کمپین بازاریابی اینستاگرام خود را آغاز کرده باشید و به طور مرتب مطالب با کیفیت ارسال می‌کنید. با این حال، دیر یا زود، ممکن است متوجه شوید که اینستاگرام یکی از کارآمدترین روش‌های بازاریابی نیست و مانند سایر شبکه‌های اجتماعی معایبی دارد. ارسال پست در زمان های مناسب برای دریافت مشتریان بیشتر می‌تواند کاری سخت باشد. با این حال با دانستن مشکلات اینستاگرام و روش‌های رفع آن می‌توانید موفق شوید.

۱. ارسال پست در زمان بهینه

حساب‌های کسب و کار اینستاگرام تجزیه و تحلیل‌ها را نشان می‌دهند که این به شما امکان می‌دهد زمان آنلاین بودن مخاطبان خود را کشف کنید. این زمان‌ها، زمانی است که شما به ارسال محتوا نیاز دارید تا بتوانید بیشترین مشارکت را داشته باشید. با این حال، ممکن است زمان آنلاین بودن مخاطبان با برخی از فعالیت‌های دیگر تداخل داشته باشد. این مشکلات اینستاگرام می‌تواند یک کار خسته کننده باشد. بر خلاف فیسبوک، نمیتوان یک پست را در اینستاگرام از قبل برنامه ریزی کرد. با این حال، ابزارهای متعددی وجود دارد که میتواند این مشکل اینستاگرام را حل کنند. شما می‌توانید از ابزارهایی مانند Iconosquare استفاده کنید. Iconosquare برنامه‌ای جهت تحلیل، مدیریت و تعیین میزان اثرگذاری اکانت‌های کاربران در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. برای انتشار پست‌ها، میتوان جدول خاصی ایجاد کرد که قابلیت برنامه‌ریزی و زمان‌بندی انتشار اتوماتیک پست را دارد و قبل از ارسال پست هشدار می‌دهد. موارد دیگر عبارتند از:

الف. برنامه Buffer
Buffer یک برنامه کاربردی عالی است که نه تنها اینستاگرام را ساده‌تر می‌کند، بلکه رسانه‌های اجتماعی دیگر را هم برای شما آسان می‌کند. از طریق این برنامه، شما می‌توانید چندین پست را با کمی تلاش برنامه‌ریزی کنید. تنها کاری که باید انجام بدهید این است که تصویر را انتخاب کرده و عنوان را وارد کنید. سپس با Buffer پست‌های اینستاگرام را جلوتر از زمان برنامه ریزی کنید. در ضمن می‌توانید هشتگ‌ها را به درستی در خود برنامه ریز اضافه کنید.

ب. برنامه Later
برنامه Later برنامه‌ای است که به طور خاص به اینستاگرام اختصاص داده شده است. این برنامه می‌تواند به شما کمک کند بارگیری‌های مشکلات اینستاگرام را حل کنید. شما می‌توانید کل فید خود را برای ایجاد یک پروفایل زیبا برنامه‌ریزی کنید که می‌تواند توجه بینندگان را جلب کند. این برنامه، برای برنامه‌ریزی مطالب به شیوه بهتر، از یک تقویم محتوای بصری استفاده می‌کند. این به شما امکان می‌دهد پست‌های خود را با درک زمان انتشار آنها برنامه ریزی کنید. اگر شما یک نمایه کسب و کار دارید، برنامه از عملکرد انتشار خودکار نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین لازم نیست منتظر بمانید تا هر اعلان را ضربه بزنید و سپس آن را به صورت دستی منتشر کنید. این برنامه همه کارها را برای شما انجام می‌دهد.

مشکلات اینستاگرام

۲. پاسخ به نظرات

اگر به تازگی کار خود را شروع کرده‌اید، پس تعداد کامنت‌هایتان کم است و می‌توانید به آسانی به آنها پاسخ دهید. همانطور که می‌دانید برای حفظ تعامل با مشتریان، باید با پاسخ دادن به کامنت‌ها با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. با این حال، با گذشت زمان که تعداد مشتریان و نظرات افزایش می‌یابد، پاسخ دادن به آنها سخت‌تر می‌شود. برای حل این مشکلات اینستاگرم، می‌توانید از Iconosquare استفاده کنید. این ابزار لیستی از آخرین پست‌های شما را در یک صفحه نمایش می‌دهد. علاوه بر این، به شما اجازه می‌دهد تا به تمام نظرات پاسخ دهید. این باعث می‌شود که کار شما برای پیدا کردن و پاسخ دادن به نظرات بسیار آسان باشد، به ویژه اینکه شما می‌توانید به آن‌ها در همانجا پاسخ دهید.

۳. ویرایش عکس در تلفن همراه

ویرایشگر عکس و فیلترهای اینستاگرام عالی هستند. با این حال، برای ویرایش عکس‌هایتان در صفحه نمایش کوچک روی گوشی باید کمی سختی را تحمل کنید. در حالی که اینستاگرام را می‌توان بر روی دسکتاپ مشاهده کرد، اما به شما اجازه نمی‌دهد که عکس‌ها را از طریق آن ویرایش یا آپلود کنید. این مشکلات اینستاگرام برای کسانی که ترجیح می‌دهند عکس‌ها را بر روی دسکتاپ ویرایش کنند، بسیار مشکل بزرگی است. با این حال، Iconosquare این مشکل را برای شما حل می‌کند. این ابزار در حالی که به شما اجازه می‌دهد پست‌ها را مشاهده کنید، آنها را لایک کنید و درباره آن‌ها نظر دهید همچنین اجازه می‌دهد تا مطالب را بر روی پلت فرم ارسال کنید. این می‌تواند کل پروسه را برای شما ساده‌تر کند. صفحه نمایش بزرگتر می‌تواند به شما کمک کند عکس‌های خود را به خوبی ویرایش کنید. در عین حال، یک صفحه کلید کامل، فرایند تایپ متن را ساده‌تر می‌کند.

۴. ارسال پست در تمام رسانه‌های اجتماعی

اینستاگرام به شما امکان می‌دهد پست‌های خود را در فیس بوک به اشتراک بگذارید. با این حال، اگر می‌خواهید آن را در سیستم عامل‌های دیگر به اشتراک بگذارید، باید لینک آن را در پست منتشر کنید یا آن را از برنامه خود به اشتراک بگذارید. چنین مشکلات اینستاگرام می‌تواند وقت گیر باشد. ما قبلا Buffer را معرفی کردم که می‌تواند به شما کمک کند پست خود را به طور همزمان در رسانه‌های اجتماعی مختلف ارسال کنید. با این حال، IFTTT می‌تواند این کار را به روش مشابه انجام دهد. با استفاده از این ابزار می‌توانید شرایطی را ایجاد کنید که اجرا می‌شود. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید هر بار که هشتگ مخصوصی در اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد، عکسی در توییتر ارسال کنید؛ تنها کاری که باید انجام بدهید این است که به IFTTT سر بزنید و یک “دستور العمل” ایجاد کنید. ابتدا باید “This” را تنظیم کنید. شما می‌توانید اینستاگرام را در این لیست انتخاب کنید. سپس باید یک گیره را انتخاب کنید که ابزار باید بر اساس آن عمل کند. هنگامی که شرایط برای گیره تنظیم شده است، شما به حرکت “That” نیاز دارید. این بار یک لیست از سیستم عامل‌های موجود را نشان می‌دهد. از این لیست، باید توییتر را انتخاب کنید. سپس، لازم است که اقدام لازم را انتخاب کنید. این ابزار به شما اجازه می‌دهد همه مشخصه‌های عمل را تنظیم کنید تا بتوانید به عقب برگردید. در نهایت، شما باید بر روی “ایجاد دستور العمل” کلیک کنید تا سفارش را خاتمه دهید.

مشکلات اینستاگرام

۵. اظهار نظر در پست‌های دیگر

اینستاگرام در تلاش برای مقابله با اسپم‌ها، نظرات را محدود کرده است. اگر این مشکل اینستاگرام را نمی‌دانید، ممکن است نظرات خود را چند بار رد کنید. به همین دلیل باید بدانیم که اینستاگرام نظرها را با این موارد نمی پذیرد:

– بیش از ۵ برچسب
– بیش از ۳۰ هشتگ در یک نظر
– یک نظر در چند پست به طور همزمان
مهم است که در هنگام توضیح پست ها در اینستاگرام، همه اینها را در ذهن داشته باشید. کاهش عوامل ذکر شده می‌تواند به شما در حل این مشکل کمک کند.

۶. پاک کردن فالوئرها

هنگامی که نام تجاری شما در اینستاگرام محبوب می‌شود، ممکن است دنبال کردن فالوئرها برایتان دشوار باشد، همچنین کسانی که شما را دنبال نکرده‌اند. برای حفظ تصویر برندتان، باید اطمینان حاصل کنید که فهرست فالوئران شما پاک و معتبر هستند. برای پاک کردن لیست خود، می‌توانید از Crowdfire استفاده کنید. این ابزار می‌تواند به شما در حل این مشکلات اینستاگرام کمک کند.

این ابزار به شما امکان می دهد که فالوئرهای خود را مرتب کنید. فیلترها به شما کمک می‌کنند تا بدانید:

فالوئران جدید شما کدامند
افرادی که شما را دنبال می‌کنند
کسانی که به دنبال شما نیستند
شما همچنین می‌توانید اقداماتی مانند لیست سفید یا لیست سیاه را انجام دهید. افراد لیست سفید به عنوان دوستان شما نمایش داده خواهند شد و افرادی که در فهرست سیاه قرار دارد، هیچ اطلاعاتی از آنها نخواهید شنید.

مشکلات اینستاگرام

۷. تبلیغ عکس‌ها در خارج از اینستاگرام

اینستاگرام ممکن است یکی از بهترین مکان‌ها برای پیدا کردن عکس‌ها و ویدیوهای کوتاه باشد. ماهانه بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال در آن جمع آوری شده است. با این حال، برای داشتن طرفداران بیشتر باید عکس‌ها را در مکان‌های مختلف به اشتراک بگذارید. با استفاده از ابزار IFTTT، می‌توانید پست‌های خود را در اینستاگرام به سایر شبکه‌های اجتماعی متصل کنید. به این ترتیب می‌توانید عکس‌های خود را به مخاطبین خود در Flickr ،Reddit ،Digg و غیره ارسال کنید. شما همچنین می‌توانید برای افزایش مخاطبان خود از Iconosquare استفاده کنید. با استفاده از این ابزار، می‌توانید یک لینک وب در نمایه خود ایجاد کنید تا کسانی که از اینستاگرام استفاده نمی‌کنند هم بتوانند تمام محتوای شما را ببینند. علاوه بر این، آنها قادر خواهند بود همه نظرات و عکس‌ها را مانند اینستاگرام ببینند. آنها حتی می‌توانند از طریق Iconosquare روی عکس‌ها کامنت بگذارند و عکس‌های شما را در رسانه‌های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارند. اگر می‌خواهید تصاویر اینستاگرام خود را در فیس بوک نمایش دهید، می‌توانید یک برنامه را در فیس بوک از طریق Iconosquare نصب کنید. این افراد می‌توانند فید اینستاگرام را در فیس بوک بررسی کنند.

۸. دنبال کردن حساب‌های دیگر

گاهی ممکن است این پیام خطا را دریافت کنید: “شما نمی‌توانید افراد بیشتری را دنبال کنید.” این پیام زمانی نمایش داده می‌شود که تعداد زیادی از افراد را دنبال می‌کنید، زیرا اینستاگرام تعداد حساب‌ها را محدود کرده است. تعداد این حسابها به ۷۵۰۰ محدود شده است. اگر با این مشکل اینستاگرام روبرو هستید، قبل از اینکه بتوانید موارد جدید را دنبال کنید، باید چند حساب را حذف کنید. اگر برخی از حساب‌ها بیش از ۷۵۰۰ نفر را دنبال می‌کنند، ممکن است به این دلیل باشد که قبل از اجرای قوانین جدید، این کار را انجام داده‌اند.

۹. تعویض بین حساب‌ها

این یکی از مشکلات درخشان اینستاگرام بود. برای تغییر حساب‌ها، باید از یکی خارج شوید و سپس به حساب دیگری وارد شوید. این در گذشته بسیار سخت بود. با این حال، با به روز رسانی‌های جدید اینستاگرام این مشکل حل شده است. تنها کاری که باید انجام بدهید این است که وارد حساب کاربری خود شوید و به نمایه بروید. شما قادر به مشاهده یک پیک کوچک در کنار نام خود در بالای صفحه خواهید بود و می‌توانید از این طریق به حساب مورد نظر بروید. هنگامی که روی این فلش ضربه بزنید، گزینه اضافه کردن یک حساب جدید را به شما نشان می‌دهد. هنگامی که روی آن ضربه بزنید، از شما خواسته می‌شود تا به حساب جدید وارد شوید. پس از وارد شدن به حساب جدید، در همان زمان می‌توانید به حساب‌های دیگر هم وارد شوید.

منبع: وب سافت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.