بهترین بازی‌های آفلاین اندروید

بیشتر بازی‌های اندروید و IOS ویژگی‌های خود را محدود به استفاده آنلاین کرده و از این طریق درآمدزایی می‌کنند (از طریق نمایش تبلیغات آنلاین، ترغیب افراد برای بازی با رقبای آنلاین و …). اما بازی‌های آفلاین رایگانی نیز در بازار وجود دارند که می‌توانند شما را سرگرم کرده و بدون نیاز به اینترنت، تمام قابلیت‌های خود را در اختیار شما قرار دهند؛ در این مقاله با بهترین بازی‌های آفلاین اندروید آشنا می‌شوید.

بازی‌های اندروید آفلاین

بازی‌های اندرویدی در چند سال گذشته به قدری محبوب شده‌اند که حتی از برخی کنسول‌های بازی نیز پیشی گرفته‌اند. پیشرفت مداوم در زمینه تلفن‌های هوشمند باعث شده تا توسعه دهندگان بازی‌های برتر، بازی‌های خود را با بهترین کیفیت در فروشگاه گوگل پلی قرار دهند. البته بیشتر این بازی‌ها برای اجرا و استفاده از ویژگی‌های خود، به اینترنت نیاز دارند؛ این امر بر تجربه کاربران از بازی تأثیر می‌گذارد و در شرایطی که اینترنت در دسترس نداشته باشید؛ نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. بنابراین تصمیم گرفتیم فهرستی از بازی‌های رایگان اندروید را به شما پیشنهاد دهیم که به‌صورت آفلاین در گوشی و تبلت اندروید اجرا می‌شوند. با ما همراه باشید.

بازی‌های مسابقه‌ای اندروید (رایگان و بدون نیاز به اینترنت)

۱. بازی Trial Xtreme 4 (رایگان با خرید درون برنامه‌ای)
  • اندروید ۴.۰ به بالا
  • حجم بازی: ۲۳.۹ مگابایت

در این بازی شما باید از مسیرهای پر پیچ‌وخم و موانع زیادی عبور کرده و موتورسواری کنید. موتورسواری در این محیط و گرافیک سه بعدی بازی، هیجان انگیز است؛ در هر سطح بازی نه تنها مهارت‌های موتورسواری شما بیشتر می‌شود؛ بلکه قدرت تصمیم گیری و تفکرات استراتژیک شما به چالش کشیده خواهد شد. در ادامه شما می‌توانید ظاهر موتورسیکلت را با تجهیزات سخت‌افزاری بهبود ببخشید.

۲. بازی Hill Climb Racing (رایگان با خرید درون برنامه‌ای)
  • اندروید ۲.۲.۰ به بالا
  • حجم بازی: ۱۹ مگابایت

این بازی یکی از اعتیادآورترین و سرگرم کننده ترین بازی‌های رانندگی است؛ در این بازی شما با نیوتن بیل، جوان مسابقه‌ای ملاقات می‌کنید. او قصد دارد سفری را آغاز کند که او را به مقصدی می‌رساند که تاکنون هیچ کس به آنجا نرفته است. از Ragnarok تا یک نیروگاه هسته‌ای، همه این مکان‌ها، مسیرهای مسابقه‌ای متنوعی هستند که این فرد از آن‌ها عبور می‌کند. در این بازی شما با چالش‌های رانندگی با اتومبیل‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد که باید با ترفند جسورانه تمام سکه‌های مسیر را جمع‌آوری کنید و به مقصد برسید.

۳. Red Bull Air Race 2 (رایگان با خرید درون برنامه‌ای)
  • اندروید ۵.۱ به بالا

این بازی در دسته اتومبیل و موتورسواری قرار ندارد؛ بلکه یک بازی هواپیما سواری است. این بازی دارای بیش از ۴۰۰ مسابقه و رویدادهای بی‌شماری است که بازیکنان می‌توانند در آن شرکت کنند. در این بازی از گرافیک خارق‌العاده استفاده شده است؛ شما در این بازی می‌توانید یک مسابقه هوایی برگزار کنید و با سرعت بالا، ارتفاع کم و مانورهایتان هیجان مسابقه را بیشتر کرده و از آن لذت ببرید. به‌مرور در بازی پیشرفت کرده و هواپیما خود را ارتقا دهید و از قابلیت‌های بیشتر و کاربردی‌تری استفاده نمایید. این بازی به‌صورت آفلاین اجرا می‌شود؛ اما برای برگزاری مسابقات با بازیکنان حقیقی، باید به‌صورت آنلاین آن را اجرا کنید.

۴. Traffic Rider (رایگان با خرید درون برنامه‌ای)

این بازی یک بازی موتورسواری هیجان انگیز است که به‌صورت آفلاین اجرا می‌شود؛ هدف بازی عبور از موانع و ترافیک و رسیدن به هدف است. نمای بازی به‌صورت راننده اول شخص بوده و گرافیک خارق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد؛ صدای موتور در این بازی به‌صورت واقعی ضبط و پخش می‌شود. در ادامه شما می‌توانید با ارتقا و خرید موتورسیکلت مسیر مسابقه را ادامه داده و به مأموریت‌های شغلی خود دست پیدا کنید. این بازی از ۱۹ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند که استفاده از برنامه را آسان‌تر کرده است.

۵. Asphalt 8 (رایگان با خرید درون برنامه‌ای)

یکی از معروف ترین و محبوب‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای در اندروید Asphalt 8 است که حجم بسیار زیادی دارد. این بازی یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای اندروید با گرافیک بالا است؛ در این بازی شما می‌توانید از بهترین و پیشرفته‌ترین ماشین‌ها و موتورسیکلت‌ها استفاده کنید و در محیط‌های متنوعی مانند کویر، شهر و … مسابقات هیجان انگیزی را انجام دهید. ماشین‌های مانند Lamborghini Veneno، Bugatti 16.4 Grand Sport Vitesse، Ferrari LaFerrari، و… در این بازی وجود دارند. میانبرهای بسیاری در این بازی پنهان شده است که آن را به یک بازی هیجانی‌تری تبدیل می‌کند. ابن بازی قابلیت آن را دارد که هم به‌صورت آنلاین و هم آفلاین بازی شود.

بازی‌های اکشن اندروید (رایگان و بدون نیاز به اینترنت)

۶. بازی Alto’s Odyssey

این بازی آفلاین از گرافیک خوبی برخوردار است؛ بازی فوق از نوع دوندگی است و در آن شخص اصلی به‌صورت اسکی سواری مسیر را طی می‌کند و در مسیر هیجان انگیز خود سکه‌ها را جمع‌آوری کرده و به مراحل بعدی می‌رود. شما می‌توانید در این بازی تپه‌ها، دره‌ها، معابد و بسیاری از مناطق فوق‌العاده دیگر را مشاهده نمایید؛ آلتو و گروه دوستانش در این ماجراجویی قرار گرفته‌اند. در طول بازی می‌توانید ۶ شخصیت منحصربه‌فرد را باز کرده و از ویژگی‌ها و توانایی آن‌ها استفاده کنید.

۷. بازی Noblemen

در این بازی شما به‌صورت یک فرد در زمان‌های قدیم زندگی می‌کنید؛ امکاناتی مانند تیم اسلحه، سفینه هوایی دارید تا با آن دشمن را سرنگون کنید. بازی Noblemen 1896 در قرن نوزدهم اجرا شده و در جریان جنگ جهانی اول است و شما در آن به‌صورت سوم شخص بازی می‌کنید. در این بازی شما می‌توانید برای حملات خود برنامه‌ریزی انجام دهید؛ آن‌ها را هدایت کرده و شجاعانه در کنار سربازان بجنگید؛ برنده شدن در نبردها و پیشرفت در بازی به شما کارت‌های برنده می‌دهد که قدرتتان را بیشتر خواهد کرد.

۸. بازی Ice and Fire :Dawn Break

این بازی تک نفره برای به چالش کشیدن مهارت‌های مبارزه‌ای شما ساخته شده و ماجراجویی زیادی برای شما به همراه دارد. برای نجات آینده شما باید از نبردها و استراتژی‌ها اطلاعات به دست بیاورید. در این بازی برخی از شخصیت‌های بازی Silver Phantom، Ice Crystal و Flame Warlock هستند که بازی را هیجانی‌تر کرده است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ سطح با استاندارد متفاوت و دشوار است شما می‌توانید داستان امپراتوری را بخوانید، با شخصیت‌های جدید دیدار کنید و در چالش‌ها شرکت کنید. لحظه کسل کننده‌ای در این بازی وجود ندارد.

۹. بازی DEAD RAIN 2 :Tree Virus

در این بازی باران مرگباری شروع به بارش می‌کند و باعث می‌شود که انسان‌ها به زامبی تبدیل شده و درون آن‌ها درخت‌هایی رشد کند. در این بین دختر شما گم شده است و سعی می‌کنید آن را پیدا کنید. شما باید برای زنده ماندن تلاش کنید. این بازی سطوح مختلفی داشته و در آن مهارت‌های متنوعی جریان دارد. در حین مبارزه با زامبی‌ها شما باید در هر مرحله عناصر پنهان را کشف کرده و مهارت‌های خود را ارتقا دهید.

۱۰. بازی West Gunfighter

اگر به بازی‌های ماجراجویی علاقه دارید بهتر است؛ این بازی را به پایان برسانید. در این بازی شما می‌توانید یک کابو در دنیای غرب باشید و در درگیری‌هایی که ایجاد می‌شود؛ پیروز شوید. در این بازی هر دو نسخه زن و مرد وجود دارد. هر شخصیتی را که انتخاب می‌کنید؛ وارد مأموریت‌هایی می‌شوید که می‌توانید برنده آن چالش‌ها باشید؛ جوایزی به دست بیاورید و گنج‌های درون این بازی را کشف کنید. اگر از ماجراجویی خسته شده‌اید، می‌توانید با نوشیدن در سالن‌ها، سوار شدن به اسب و غیره از جذابیت دنیای قدیمی لذت ببرید و با پیشرفت بازی، سلاح‌ها و لباس‌های مختلف را امتحان کنید.

۱۱. بازی World of Steel :Tank Force

بازی Tank Force یکی از بهترین بازی‌های آفلاین اندروید است؛ در این بازی شما می‌توانید تانک مورد علاقه‌تان را انتخاب کرده و سوار بر آن با دشمنانتان بجنگید؛ این بازی علاوه بر جنبه اکشن بودن، استراتژیک است؛ زیرا شما باید مکان دشمنانتان را تخمین زده و نقطه ضعف آن‌ها را پیدا کنید. در این بازی می‌توانید انواع محیط‌های جذاب از برفی گرفته تا بیابانی را تجربه کرده و از گرافیک بالای بازی لذت ببرید.

۱۲. بازی Blazing Sniper

این بازی یک بازی ساده و درعین‌حال جذاب است؛ تنها کاری که باید در این بازی انجام دهید این است که از تجهیزات خود برای دفاع از کشورتان استفاده کنید. شما باید از مردم در برابر حملات خارجی و ویروس‌های کشنده حمایت کنید. این بازی در سطح آسان و سخت اجرا می‌شود. با پیشرفت در بازی می‌توانید به سلاح‌های جدید دسترسی پیدا کنید. مهم‌ترین نکته‌ای که در این بازی وجود دارد؛ این است که رایگان بوده و هیچ گونه تبلیغاتی در آن نیست.

۱۳. بازی Subway Surfers

بازی Subway Surfers یکی دیگر از بازی‌های جذاب در سبک دونده است. در این بازی شما در نقش پسربچه‌ای هستید که در مترو از دست مأموران فرار می‌کند و در مسیر خود با موانعی روبه‌رو می‌شود که باید از آن‌ها عبور کند. برای به دست آوردن امتیاز بیشتر باید از مسیرهایی بروید که در آن سکه قرار دارد. گرافیک این بازی بسیار خیره‌کننده است و شما می‌توانید در مراحل بعدی از شخصیت‌های دیگری در بازی استفاده کنید. این بازی علاوه بر آفلاین بودن قادر است به‌صورت آنلاین نیز اجرا شود که در این صورت امکان اجرای مسابقات با دوستانتان را خواهید داشت.

۱۴. بازی Plants vs. Zombies 2

این بازی با گرافیک بالای خود یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اندرویدی به حساب می‌آید که بدون نیاز به اینترنت می‌توانید مراحل آن را پشت سر بگذارید. در این بازی مهیج زامبی‌ها به خانه شما حمله می‌کنند و شما می‌توانید با کاشتن گیاهان متنوع آن‌ها را سرنگون کنید. گیاهان بسیار زیادی در این بازی وجود دارند. هر گیاه و زامبی از قدرت دفاعی منحصربه‌فردی برخوردار است که از آن در برابر دشمن خود استفاده می‌کند. موسیقی زیبای این بازی در کنار اتفاقات هیجان انگیز آن ابن بازی را به یک بازی محبوب در گوشی‌های اندرویدی تبدیل کرده است.

منبع: بهترین بازی های آفلاین اندروید

2 نظرات
  1. سهیل می گوید

    بازی های خوبیه😍😍

  2. ناشناس می گوید

    سلام من چن سال پیش یه بازی داشتم که اسمش یادم نیست و هرچی میگردم پیداش نمیکنم گرافیکش شبیه west gunfighter بود و مثل اینم ماجراجویی بود اینطوری بود که یه مرد ک شبیه جن بود(گوش دراز و..) از خواب بیدارمیشد و میبردیش بیرون و سرزمینای مختلف داشت مثل جنگل و بیابون و اتشفشانی و یخی و.. و هرکدوم حیوونای مختلف داشتن که به این مرده حمله میکردن. اگه اسم بازیو میدونید ممنون میشم بگید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.