۵ جزیره منحصر به فرد که توسط بشر ساخته شده است

با پیشرفت فناوری جزایری شکل گرفتند که ساخته شدۀ دست بشر هستند. این جزایر بسیار زیبا هستند و حتماً باید به یکی از آن ها سفر کنید تا ببینید که چقدر خیره کننده و جذاب هستند. مقدمات سفر را آماده کنید و به یکی از مناطق زیر سفر کنید. این جزایر خاص تر و متفاوت تر از آن چیزی هستند که تا کنون دیده اید و تجربه کرده اید.

۱. جزیره دیرا، پالم جمیرا و پالم جبل علی
این سه جزایر توسط انسان ساخته شده اند، هر چند کمتر از جزایر طبیعی چشمگیر نیستند. آن ها در نزدیکی دبی و در سواحل بسیار وسیع منطقه وجود دارند. امارات متحده عربی به ساختن این جزایر افتخار می کند، این سه جزیره خواهر واقعا جزء مکان هایی هستند که هر بازدید کننده ای را شگفت زده می کند.

جزیره دیرا

۲. جزیره Balboa
این جزیره در نیوپورت بیچِ کالیفرنیا واقع شده است. در واقع، این جزیره شامل سه جزیره به نام جزیره کالینز، جزیره کوچک Balboa و جزیره Balboa است. قبل از اینکه این جزایر ساخته شوند، در زمین های اطراف آن هیچ چیز جز سیب زمینی و گلابی وجود نداشت. در حال حاضر این جزایر هزاران نفر را از سراسر جهان جذب می کنند. همچنین، این جزایر یک منطقه مسکونی به حساب می آیند که تقریبا ۳۰۰۰ نفر خانه وار دارند.

جزیره Balboa

۳. جزایر آموج
این جزایر یکی دیگر از جزایر ساخته شده دست بشر هستند که در نزدیکی بحرین واقع شده اند. این جزایر در خلیج فارس ساخته شده اند و در دریاهای کم عمق قرار دارند. این پروژه نسبتا جدید است و برای مردم فرصت های جدید سرمایه گذاری ایجاد می کند. زیرساخت های این جزایر به خوبی توسعه یافته است و این منطقه را تبدیل به یک منطقه مسکونی کرده است. این جزیره یک انتخاب عالی برای کسانی است که به سفر و کاوش در نقاط جدید و غیر معمولی علاقه دارند.

جزایر آموج

۴. جزایر ونیزی
گرچه این جزیره نام ایتالیا را یادآوری می کند، اما این جزایر در ایالات متحده واقع شده اند. این جزایر واقعا منحصر به فرد و متفاوت تر از جزایر مصنوعی دیگر هستند. این جزایرِ زنجیره ای شامل شش جزیره هستنند که در میامی واقع شده اند. آنها طوری طراحی شده اند که مردم می توانند در آنجا زندگی کنند. هنوز این جزایر برای کسانی که به دنبال مهمانی و زندگی شبانه هستند، گزینۀ مناسبی نیستند.

جزایر ونیزی

۵. جزایر اروس
فرهنگ پرو، شگفت انگیز است. در اینجا مردم موفق شدند در اطراف دریاچه تیتاکاکا جزیره ای ایجاد کنند که در آن نی رشد می کند. این جزیره یک ساختار شناور دارد که در آن خانه های زیادی وجود دارد، بزرگترین بخش جزیره در برج مراقبت وجود دارد. متاسفانه، این جزیره وضعیت زیست محیطی غم انگیزی دارد و به نحوی در گردشگری تاثیر منفی می گذارد.

جزایر اروس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.