لباس هایی که مادران نباید بپوشند

امروزه پیروی از سبک ها و مدل ها روند چشمگیری داشته است و همه افراد اعم از کودک تا سالمند از سبک ها و مدل های روز تبعیت می کنند. اما نکته ای که اهمیت دارد این است که سبک ها و مدل ها بر اساس سن متفاوت هستند و بهتر است لباس هایی را انتخاب کنید که مناسب سن و سالتان باشد. در این صورت علاوه بر اینکه جذاب تر دیده می شوید با پوشش خود بیشتر احساس راحتی می کنید. موارد زیر برای زنان بالغ مناسب نیست، سعی کنید از آن ها اجتناب کنید:

۱. شلوار جین با کیفیت بالا
شورت و شلوار جین با کیفیت بالا طوری طراحی شده است که برای زنان بالغ مناسب نیست. این نوع شلوارها تنها باعث می شود قدیمی و از مد افتاده به نظر برسید. به یاد داشته باشید لباس هایی انتخاب کنید که آرام بخش باشند و شما را زیبا نشان دهند.

۲. دامن های میکرو مینی
دامن های میکرو مینی حتی برای دختران جوان نیز جالب به نظر نمی رسند. حتی اگر به پاهای خود افتخار می کنید و پاهای زیبا دارید بهتر است پوشیدن دامن های میکرو مینی را از ذهن خود بیرون کنید. این اقلام را با موارد مناسب دیگر جایگزین کنید.

۳. جوراب های شلوغ و طرح دار
آیا به پوشیدن جوراب های شلوغ و طرح دار فکر می کنید؟ خوب، آنها در ۵ سالگی بسیار زیبا هستند و کودکان از پوشیدن آن لذت می برند، اما برای یک فرد بالغ کمی مضحک و احمقانه به نظر می رسند. بهتر است واقع بین باشید، شما بچه نیستید و نباید تلاش کنید خودتان را متقاعد کنید که هنوز جوان هستید و می توانید این لباس ها را بپوشید.

۴. کیف پول غول پیکر
بعضی کیف ها بزرگ و غول پیکر هستند، این کیف ها برای افراد بالغ مناسب نیستند. سعی کنید از خرید کیف هایی با حاشیه های طولانی و الگوهای منحرف شده اجتناب کنید زیرا شما را از مد افتاده نشان می دهند. در ضمن، کیف هایی که از پارچه های بی کیفیت ساخته شده اند نیز برای افراد مسن مناسب نیستند.

۵- کفش های پاشنه بلند
کفش یکی از مواردی است که علاوه بر اینکه در تیپ شما تاثیر می گذارد، در سلامتی شما هم نقش کلیدی دارد. از پوشیدن کفش های پاشنه بلند اکیدا خودداری کنید، بهتر است کفش های اسپرت یا پاشنه کوتاه بپوشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.