معرفی پنج هتل برای تعطیلات بعدی شما

سفر یکی از مواردی است که بر روحیه و سلامتی افراد تأثیر می گذارد، به همین دلیل درخواست بیشتر مسافران این است که تعطیلات خود را به صورت عالی برگزار کنند. این خواستۀ آن ها بستگی به کیفیت خدماتی دارد که هتل ها، خطوط هوایی، اپراتورهای تور و سازمان ها ارائه می دهند. برای اینکه که به خواسته خود برسید بهتر است از هتل های زیر دیدن کنید.

۱- جزیره کنراد مالدیو رانگالی یک تعطیلات فراموش نشدنی را رقم می زند. این مکان لوکس برای مسافرانِ چابکی مناسب است که در جستجوی یک مکان خاص و منحصر به فرد هستند. این مکان در دو جزیره گرمسیری توسط اقیانوس هند احاطه شده است. بهشت در زمین چیزی است که ما به این مکان می گوییم، در آنجا اقامت کنید و از وقت خود لذت ببرید.

جزیره کنراد مالدیو رانگالی

۲- آیا می دانید مسیر ۶۶ افسانه ای است؟ این مکان به دلیل هتل های خیمه ای شکل معروف است، این پدیده از دیزنی پیکسار الهام گرفته شده است. این هتل در یک مکان مناسب قرار دارد و یادآور یک دهکده دنجی است که از ۱۹ خیمه تشکیل شده است. مسافرانی که به این هتل می روند می توانند یک احساس جدیدی را تجربه کنند.

مسیر 66

۳- اتانشیمس منطقه ای زیبا در اتریش است. این مکان به دلیل هتل داس پارک معروف است. چیزی که باعث می شود این مکان بسیار محبوب باشد ویژگی غیر معمولی آن است. برای ساختن این هتل از وسایلی استفاده شده است که برای لوله های فاضلاب کاربرد دارد. این مکان در بانکهای رود دانوب ساخته شده است. این دیدگاه کاملا سودآور و عجیب است. دیوارهای لوله توسط یک هنرمند اتریشی نقاشی شده است.

اتانشیمس

۴- تام و ویدگارد (Tham & Videgard) یک شرکت سوئدی است که بهترین طراحان را انتخاب می کند، آن ها آماده هستند تا فانتزی های خود را به واقعیت تبدیل کنند. یکی از آثار آنها Mirrorcube است. این هتل در Harads واقع شده است که فقط ۵۰ دقیقه از دایره قطب شمال فاصله دارد. این ساختمان آلومینیومی پایه یک درخت را می پوشاند. دیوارهای آینه ای آن محیطی را منعکس می کند که به دلیل اشعه مادون قرمز برای مردم غیر قابل مشاهده است، البته پرندگان می توانند آن را مشاهده کنند. اقدام تعجب آور دیگر این است که Mirrorcube در اطراف درخت آویزان است و فقط ۴*۴*۴ متر فضا دارد! در داخل هتل یک حمام، تخت دو نفره، تراس و سالن وجود دارد. باید ۱۲ متر از پل بالا بروید تا به داخل ساختمان وارد شوید و از اقامت خود لذت ببرید.

مکعب آیینه ای

۵- خانه بزرگ زرافه در دهه ۱۹۳۰ ساخته شده است. این ساختمان تاریخی در نایروبی واقع شده است که یکی از کشورهای آفریقای شرقی است. این ساخت و ساز نه تنها در مورد تاریخ منطقه به شما اطلاعاتی می دهد بلکه طبیعت آن را نیز به شما معرفی می کند. هر روز صبح مهمانان هتل به گله ای از هشت زرافه که در نزدیکی آن ها قرار دارند، خوش آمد می گویند. خانه بزرگ زرافه تنها نقطه ای از سیاره زمین است که در آن بازدید کنندگان مجاز به عکس برداری از زرافه هستند.

خانه بزرگ زرافه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.