شغل هایی که در سال ۲۰۱۸ شما را پولدار می کنند

امروزه بیشتر افراد به دنبال راه هایی برای پولدار شدن هستند؛ هر چند تعداد کمی از این افراد در راه خود موفق می شوند. اما اگر می خواهید موفق شوید، باید پول و وقت خود را در تحصیل سرمایه گذاری کنید. در اینجا پنج رشتۀ حرفه ای بیان شده است که میزان در آمدتان را افزایش می دهند:

۱- فیزیک
امروزه رشته مهندسی با سرعت فوق العاده ای در حال پیشرفت است و چندین حوزه وجود دارد که به مهندسان نیاز دارند. اگر هر یک از موارد زیر را انتخاب کنید می توانید موفق شوید.
– بیولوژی
– الکترونیک
– ارتباطات
افردای که به عنوان فیزیکدان یا ستاره شناس فارغ التحصیل شده اند حدود شش یا هفت سال است که از لحاظ شغلی رشد قابل توجه ای داشته اند. در حال حاضر، کارشناسانی که در زمینه بیوشیمی و بیوفیزیک تحصیل کرده اند ۶۰،۰۰۰ دلار حقوق دارند.

۲- علوم کامپیوتر
موقعیت های معتبر که توسط شرکت های معروف پیشنهاد می شود همیشه توسط بهترین متخصصان اشغال می شود. موسسه SAS و گوگل همیشه بهترین ها را استخدام می کند. در حال حاضر تقریبا غیرممکن است که بتوانید در یکی از این دو شرکت ها مشغول به کار شوید؛ زیرا تعداد افراد مراجعه کننده در آن بسیار بالا است. تنها نباید در این زمینه مدرک تحصیلی داشته باشید، بلکه انتظار می رود کارهای فوق العاده ای هم انجام دهید. توصیه می کنیم برنامه نویسی یاد بگیرید تا مدیران مهم شما را استخدام کنند. پس از آن، انتظار داریم حقوقتان حدود ۵۷،۵۰۰ دلار شود.

۳- متصدی سیستم کامپیوتر و اطلاعات
نگاهی به آخرین روندهای بردار شغلی بیندازید، در همۀ زمان ها رشتۀ فن آوری اطلاعات در حال توسعه و بهبود است. اطلاعات خود را به روز نگه دارید و درباره تمام اتفاقات اطلاعات کسب کنید. اگر اطلاعات کافی داشته باشید، کارفرمایان بسیار سپاسگزار خواهند بود، زیرا دانش لازم برای کسب موفقیت را دارید. افرادی که به علوم کامپیوتر یا ارتباطات علاقه مند هستند می توانند به عنوان مدیران استخدام شوند. اگر دارای مدرک کارشناسی هستید درآمد سالانه شما به ۱۲۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید. اما اگر استاد هستید، حقوق شما بالاتر خواهد بود. با این حال، مبتدی ها، بیش تر از ۷۵،۰۰۰ دلار حقوق ندارند.

۴- ریاضی کاربردی و عمومی
برخی ممکن است بر این باور باشند که تمام شغل ها به ریاضیات مربوط است. حقیقت این است که اگر یک آمار شناس یا یک مربی ریاضی نباشید، نمی توانید تبدیل به یک میلیاردر شوید. اگر می خواهید از سطح میانگین جامعه پول بیشتری کسب کنید، باید در برخی از کلاس های زیر را شرکت کنید تا اطلاعاتی کسب کنید:
– نویسندگی و ارتباطات
– مدیریت کسب و کار
– حسابداری
– علوم کامپیوتر
اگر علاوه بر مدرک تحصیلی برخی از گواهی های اضافی هم داشته باشید، این نشان می دهد بیشتر از یک فرد معمولی هستید، در نتیجه توسط شرکت هایی استخدام می شوید که میانگین حقوق و دستمزد آن ها ۹۵،۰۰۰ دلار است. اگر در پیش بینی خطرات مالی خوب عمل کنید و بدانید در این مواقع چگونه از دانش خود استفاده کنید، مطمئناً پول بیشتری می گیرید.

۵- مهندسی
افرادی که دارای مدرک مهندسی هستند، بیشترین میزان در آمد را دارند. بسیاری از زمینه های مختلف وجود دارد که به افراد فارغ التحصیل رشته مهندسی نیاز دارند. مدارک مهندسی در بسیاری از مناطق مورد نیاز است. برخی از آنها عبارتند از:
– شیمی
– کامپیوتر
– اتمی
– ریاضی
– محیطی
– الکتریکی
حقوق شما در صنایع ذکر شده بالا از بین ۶۱۰۰۰ تا ۶۹۰۰۰ دلار در سال شروع می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.