کشورهایی که خوشبخت ترین جمعیت جهان را دارند

خوشبختی واژه ای زیبا و دلپذیر است که همه افراد به دنبال آن هستند. خوشحالی ملت به دولتی بستگی دارد که نیازهای مردم را تامین می کند. خوشبختانه، بسیاری از نمونه های مثبت در این زمینه وجود دارد. این یک واقعیت ثابت شده است که پنج کشور زیر، شادترین کشورهای سیاره زمین هستند. اما چه چیزی باعث می شود که این ۵ کشور ویژه و منحصر به فرد باشند؟

۱-سوئد
پایین ترین سطح فساد مربوط به کشور سوئد است. این کشور به مردم اجازه می دهد تا زندگی بهتری را تجربه کنند. داشتن سیستم شفاف یکی از الزامات اصلی این کشور است. سوئدی ها می دانند که رفاه آنها بستگی به میزان اعتماد آنها به دولت و مقاماتشان دارد. طبق آمار، ۹ نفر از ۱۰ نفر به دولت خود اعتماد دارند. نتیجه کارهایی که دولت انجام می دهد آشکار است: مردم مشاغل خوبی دارند، حقوق آنها بالا است، ساعات کاری مردم هرگز بیش از حد نخواهد بود و مردم زمان کافی برای استراحت و تفریح دارند. کودکان در سوئد تحت مراقبت زیادی هستند، آنها تحصیل می کنند و سواد بالایی دارند. یادگیری زبان های خارجی اجباری است بنابراین اکثر سوئدی ها هیچ مشکلی در درک و صحبت کردن زبان های دیگر ندارند.

۲- استرالیا
استرالیا یکی از قوی ترین قدرت های اقتصادی جهان است و در حال حاضر تولید ناخالص داخلی آن حدود ۱.۵ تریلیون دلار است. بیش از دو سوم جمعیت کشور مشغول به کار هستند. مردم به خوبی کار می کنند و سطح زندگی آنها بسیار بالاتر از افرادی است که در جاهای دیگر زندگی می کنند. حدود هشت نفر از ده نفر دارای مدرک تحصیلی بالا هستند. بسیاری از افراد در حوزه علوم، هنر و ادبیات تحصیل می کنند. با توجه به اینکه سطح دانشگاههای آن بسیار بالا می باشد، افراد بسیاری از کشورهای دیگر به این دانشگاه ها جذب می شوند.

۳- اتریش
اگر احساس امنیت و آرامش نکنید نمی توانید احساس خوشحالی کنید. امنیت یک عامل ضروری در یک کشور است و در اتریش دولت همه امکانات را در اختیار شهروندان قرار می دهد تا همه راضی باشند. اتریش یکی از امن ترین مکان های جهان است و میزان جرم و جنایت در آن واقعا پایین است. اگر با گروهی از مردم به اتریش سفر کنید هرگز مشکلی برایتان ایجاد نخواهد شد. علاوه بر آرامش و امنیت، این کشور کاملا تمیز و دارای ماهیت فوق العاده است. در اتریش جمعیت بزرگسال کار می کند. بهترین بخش آن این است که حتی اگر فرد به طور کامل کار هم کند باز هم زمان کافی برای استراحت و خانوادۀ خود دارد و می تواند از آن ها مراقبت کند. اتریشی ها از دوستان خود قدردانی می کنند و عاشق همکاری کردن هستند. به مردم این کشور تعطیلات زیادی داده می شود. آنها از وقت آزاد خود برای سفر کردن استفاده می کنند. آنها دوست دارند در مورد زندگی دیگران اطلاعاتی کسب کنند و همواره در مورد سنت ها، تاریخ و آداب و رسوم خود با افتخار صحبت می کنند.

۴- کانادا
کانادا در شمال امریکا واقع شده است. این کشور مکانی است که در آن شادترین مردم جهان زندگی می کنند! آنها زندگی خود را پر از شادی، رضایت و تجارب مثبت توصیف می کنند. متوسط درآمد این کشور ۳۰۰۰ دلار است. این مقدار درآمد، در آمد بسیار خوبی است تا مردم کاملا خوشحال باشند. اکثر کانادایی ها (تقریبا ۷۰٪) اتومبیل و خانه دارند. زندگی روزمره آنها بدون تنش و استرس است؛ زیرا دولت به مردم اجازه می دهد تا به اندازه کافی استراحت کنند. کانادایی ها از خانواده هایشان قدردانی می کنند و زمان زیادی را صرف فرزندان خود می کنند. فساد در این کشور کم است و کاهش جرم و جنایت باعث می شود تا مردم در کشور خود احساس امنیت کنند. در این کشور از بیکاران به خوبی مراقبت می کنند و آنها را با لباس، مراقبت های بهداشتی و غذا تامین می کنند. مردم هرگز به خاطر سن و نژادشان مورد توهین قرار نمی گیرند و هیچ گونه تبعیض نژادی وجود ندارد.

۵- سوئیس
سوئیس یک کشور کوچک است. با این حال، همه مردم در سراسر جهان آن را می شناسند. همه ما می دانیم که بانک های سوئیس امن ترین بانک ها هستند، همچنین به کیفیت ساعتهایشان نیز باور داریم. همچنین، شکلات های ساخته شده در کشور سوئیس طعم عالی دارند! با این حال، این موارد تنها مواردی نیست که مردم می خواهند در آن کشور زندگی کنند. این کشور از لحاظ اقتصادی بسیار پیشرفته است و میزان جرم و جنایت در آن کم است. کمتر از ۳ درصد از جمعیت کشور بیکار است. به همه کسانی که کار می کنند حقوق بسیار خوبی پرداخت می شود. شهروندان علاوه بر حقوق بالا، از مالیات کم و ساعات کاری کوتاه نیز بهره مند هستند. افرادی که در سوئیس زندگی می کنند، زمان زیادی را صرف خانواده می کنند، آن ها با دوستانشان قرار می گذارند و از خانواده ها و بچه هایشان مراقبت می کنند. آنها از فعالیت و سرگرمی های مورد علاقه خود لذت می برند، ورزش می کنند و از کشورهای خارجی بازدید می کنند. به طور متوسط، یک شهروند سوئیسی تا ۸۵ سالگی عمر می کند. علاوه بر سیستم بهداشت و درمان توسعه یافته، این کشور دارای وضعیت زیست محیطی شگفت انگیز و آب وهوای پاک هم می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.