Claw؛ کوچکترین ابزار همه کاره جهان

در این مطلب می خواهیم یکی از کوچک ترین و پرکاربردترین ابزار های موجود در جهان را به شما معرفی کنیم. ابزاری که با توجه به جسته ای که دارد، کارهای فوق العاده شگفت انگیزی انجام می دهد. ” Claw” وسیله کوچکی است که توسط تیم Malboro & Kane ارائه شده است و این احساس را به شما القا می کند که همیشه یک جعبه ابزار به همراه خوددارید. استفاده از این ابزار بسیار آسان است و تمام افرد حتی سالمندان و کودکان، می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

اندازه این ابزار ۰.۷ اینچ است، در واقع از سکه ۱ سنتی آمریکا هم کوچکتر است، با این تمثیل به راحتی می توانید اندازه این ابزار را تصور کنید. این ابزار در دو رنگ طلایی و نقره ای عرضه می شود و جنس آن از فولاد ضد زنگ است که توانایی مقاومت به خوردگی در اتمسفرهای خورنده و دماهای بالا را دارد. فولادهای ضد زنگ معمولی حاوی حداقل ۱۱ درصد کروم هستند که عامل اصلی مقاومت به خوردگی آنهاست.

Claw وظایف بسیار زیادی انجام می دهد و شما را شگفت انگیز می کند که در اینجا به صورت اختصار به آنها اشاره می کنیم:

• کوچکترین ابزار برای باز کردن درب شیشه های نوشابه و دلستر است، که در عرض چند ثانیه می توانید یک نوشیدنی خنک را به راحتی باز کنید و بنوشید.

• با استفاده از آن به آسانی می توانید پیچ ها و مهر ها را سفت کنید.

• انواع قوطی های رنگ و کنسرو ها، درب رب گوجه فرنگی، درب قلابی انواع روغن های جامد و … با آن باز می شود.

• انواع درب های پلمپی مانند درب ترشی، خیارشور،… به راحتی با آن باز می شود.

• شما به راحتی می توانید انواع باتری ها را از ساعت، گوشی و کنترل تلویزیونتان جدا کنید بدون آنکه ناخن تان آسیب ببیند.

• وسیله هایی مانند حلقه دسته کلید که به سختی باز می شوند، می توان با استفاده از این ابزار از هم جدا کرد و کلید ها را از آن بیرون آورد و یا به آن اضافه کرد.

• در مواردی که مجبور شوید سطحی را با ناخن بتراشید، می توانید از این ابزار کوچک استفاده کنید و به ناخن هایتان آسیب نزنید.

• به آسانی می توانید سوزن منگنه را از روی کاغذها و بسته بندی هایتان جدا کنید.

• می توان از آن به عنوان یک flint striker استفاده کرد: ابزاری که با توجه به جنسی که دارد در صورت تماس و ضربه ناگهانی با یک جسم فلزی و یا سنگ، جرقه آتش تولید می کند.

• Claw وسیله ای است که با استفاده از آن می توانید جعبه های بزرگ را باز کنید و دیگر نیازی نیست که از چاقو و تیغ برای این کار استفاده کنید.

شما به روش های مختلفی می توانید این ابزار کوچک را حمل کنید، زیرا باتوجه به جسته کوچکی که دارد ممکن است گُم شود. راه اول این است که این ابزار را در دسته کلید خود قرار دهید، همچنین می توانید آن را به راحتی در جیب کوچک کیف پولتان قرار دهید و یا آن را به گوشی همراهتان آویزان کنید، اینگونه همیشه یک ابزار کاربردی در کنار شماست.

“Claw” یک ابزار علمی، کاربردی است که در دسترس همه قرار دارد و در نهایت باعث سهولت در انجام کارهای روزانه شما می شود. شما می توانید با خرید این ابزار چند ابزار را به صورت همزمان در یک ابزار تجربه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.