Ring Video Doorbell 2، زنگ درب هوشمند

۲ Ring یک زنگ درب هوشمند که به گوشی شما متصل می شود، این زنگ نوعی اینترنت اشیا به حساب می آید (Internet of Things: اینترنت اشیاء در واقع شبکه‌ای از اشیاء هستند که می‌توانند با کمک کامپیوتر و از طریق ارتباط اینترنتی با سایر اشیاء ارتباط برقرار کنند. “اشیاء” می تواند شامل هر “چیزی” باشد که قابلیت جمع آوری داده ها، کنترل شدن و یا ارتباط از راه دور را داشته باشد). در واقع یکی از سریع ترین ابزارهای اینترنت اشیاست (IoT) که رابطی فراهم می کند که شما با بازدیدکننده به صورت زنده وگفتگو کنید.

این سیستم به شما این امکان را می دهد که ببینید چه کسی پشت درب خانه تان است، در واقع محدوده حرکتی جلوی درب خانه تان را به خوبی نشان می دهد، که از نزدیک درب تا فاصله ۳فوتی که از طریق گوشی هوشمند شما قابل تنظیم است. حتی با این تکنولوژی متوجه می شوید که آیا کسی در خانه است یا خیر و با تلفن هوشمند، تبلت و یا رایانه خود با آن صحبت می کنید. در واقع با این دستگاه تصاویر و ویدیو به صورت زنده به گوشی شما ارسال می شود، هنگامی که زنگ به صدا در می آید، نور آبی رنگ در اطراف دکمه زنگ چشمک می زند و ویدیو با رزلوشن ۱۰۸۰p ضبط می شود و به صورت زنده به گوشی شما فرستاده می شود. در این زمان شما می توانید ویدیو زنده را بر روی گوشی هوشمند خود مشاهده کنید و یا با بازدیدکننده صحبت کنید. اگر تماس تلفنی را از دست بدهید و یا نخواهید به آن پاسخ دهید، می توانید بعد از ۳۰ثانیه ویدیو را بررسی کنید، و یا می توانید ویدیو ضبط شده را بعدا نگاه کنید، البته شما بعد از یک ماه باید حق اشتراک پرداخت کنید تا بتوانید فیلم ها را ضبط کنید و یا به اشتراک بگذارید در غیر اینصورت تنها به صورت زنده می توانید این ویدیو ها را مشاهده کنید و این ممکن است برای کاربران اندکی غیرقابل درک باشد.

کیفیت تصویر بسیار خوب است، البته تا حدودی به شرایط آب و هوایی و قدرت وایفای شما بستگی دارد و اینکه فرد مورد نظر تا چه اندازه به دوربین نزدیک است اگرقدرت و پهنای باند خوبی نداشته باشد ممکن است بین زنگ زدن و انتقال اطلاعات به گوشی شما وقفه ای ایجاد شود، همچنین ممکن است صدا قطع و وصل شود و حسگر برخی از حرکات را نشان ندهد. با پرداخت حق اشتراک می توانید، ویدیو های ضبط شده به وسیله این زنگ را در فیس بوک، ایمیل و یا متنی با URL به اشتراک بگذارید. دید در شب در این مدل ارتقا یافته و بهتر شده است و تصاویر واضح مانند تصاویر سیاه سفید در روز می باشد.

اندازه این زنگ تقریبا بزرگ است (۱۲.۸۳*۶.۳۵*۲.۷۴cm)، بخش عمده این دستگاه ، باتری آن است که با دو صفحه نمایش سیاه و نقره ای عرضه می شود. مکانسیم این زنگ به گونه ای است که با باتری کار می کند بنابراین در هر مکانی قابل نصب می باشد، برای شارژ آن باید باتری را جدا کنید و از طریق microUSB دستگاه مورد نظر را شارژ کنید، درواقع به میزان استفاده ای که از آن دارید مجبور می شوید هر چند ماه یک بار، این کار را انجام دهید.

شما می توانید هنگامی که در یک جلسه کاری هستید، هشدار زنگ را در گوشی خود غیرفعال کنید، این هشدار در همان لحظه می تواند بین چند نفر از ساکنان خانه به اشتراک گذاشته شود، البته باید هرکدام حساب شخصی جداگانه در این سیستم ایجاد کنند. این زنگ هیچ گونه تشخیص چهره حرفه ای را انجام نمی دهد. بنابراین اگر به دنبال یک زنگ درب پیشرفته با تشخصیص چهره هستید ۲ Ring گزینه خوبی نیست. نصب و راه اندازی این سیستم نیز بسیار آسان است و بدون هیچ گونه سیم کشی نصب می شود، فقط نیاز به اندکی حفاری و پیچ و مهره دارد.

۲ Ring یک مانع بین شما و دنیای بیرونی است. شما با این سیستم احساس امنیت بیشتری دارید، هنگامی که در خانه تان حضور ندارید، دیگر نگران این موضوع نیستید که چه تماس هایی را از دست داده اید و یا چه کسانی به خانه شما می آیند ، به طور کلی هر فردی که جلوی درب ورودی شما رفت و آمدهای مشکوک داشته باشد، تصاویر آن به طور کامل ضبط می شود و در اختیار شما قرار می گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.