ARCHISKETCH؛ ساده ترین وسیله برای طراحی داخلی سازمان

حتما این تجربه را داشته اید که به خانه یا محل کار جدیدی نقل مکان کرده اید و نمی دانید وسایل تان را چطور در آن قرار دهید؟ ساعت ها فکر می کنید و به صورت ذهنی یا از رو کاغذ طرح های پیشنهاد تان را مرور می کنید، اما با این حال نمی توانید تمام تفکرات و ایده هایتان را برای اطرافیانتان توضیح دهید. و یا از یک طراح داخلی کمک می گیرید و در نهایت متوجه می شوید که آنچه که دوست دارید در دکوراسیون لحاظ نشده است و خانه تان طبق رویاهایتان دیزاین نشده است. در این مطلب می خواهیم وسیله ای به شما معرفی کنیم که شما را به یک طراح داخلی تبدیل می کند.” Archisketch” یک وسیله نوآورنه در طراحی داخلی است. با استفاده از این دستگاه و اتصال آن به گوشی همراهتان، می توانید تصاویر سه بعدی و دو بعدی از محل مورد نظرتان را به دست آورید. در واقع با تکنولوژی تجسم سه بعدی در این دستگاه، شما می توانید مبلمان و وسایل خود را در یک فضای مجازی در خانه تان بچینید، طرح های آن را تغییر دهید و نظر دوستانتان را در مورد آن جویا شوید، زیباترین ورویایی ترین دکوراسیون را برای خود رقم بزنید.

این دستگاه کار شما را آسان می کند دیگر نیازی نیست که ماه ها آموزش بینید تا به وسیله نرم افزارهای گذشته طرح سه بعدی یک مکان را ترسیم کنید، فعالیت های گذشته هم زمان بر بوده و هم هزینه های زیادی را به وجود می آوردند. این دستگاه تمام وظایف سخت و دقیق اندازه گیری، شبیه سازی و برنامه ریزی را به صورت خودکار در عرض چند دقیقه انجام می دهد و شما می توانید با پلت فورم ارائه داده شده، طراحی مورد نظر خود را اعمال کنید و وسیله خانه تان را در آن بچینید. کافی است که گوشی همراهتان را در آن قرار دهید و آن دو را به هم متصل کنید، برنامه را روشن کنید، با استفاده از خطوط در تصویر، کنج های اتاق مورد نظرتان را علامت گذاری کنید، دستگاه به صورت اتوماتیک فاصله بین هر گوشه را تخمین می زند، و در عرض چند دقیقه مدل دو بعدی و سه بعدی آن را ارائه می دهد.

در مرحله بعد وارد ویرایشگر وب این برنامه می شوید، که اکنون تعداد زیادی از کاربران در سراسر جهان از آن استفاده می کنند، وسایل مورد نظر را از طریق دِرَگ (drag) کردن در محل مورد نظرتان قرار می دهید و در عرض چند دقیقه تنها از طریق نوک انگشت هایتان یک طراحی داخلی انجام می دهید و تمام خانه تان را از مبل و صندلی و وسایل مورد نظرتان تزئین کرده و طرح مورد علاقه تان را اجرا می کنید. در این قسمت می توانید طراحی خود را به همسر و دوستانتان نشان دهید تا با هم فکری هم مدل زیباتری را به وجود آورید.

با استفاده از قابلیت VR Head Mount می توانید در فضای طراحی شده قرار بگیرید و حس کنید که واقعا در آن محل حضور دارید و تمام ابعاد و زوایای دکوراسیون خود را به صورت واقعی تری مشاهده کنید. شما می توانید در دکوراسیون خانه جدیدتان، و یا نوسازی مکان فعلی تان و یا تغییر مبلمان و دکوراسیون تان از این دستگاه استفاده کنید و از آن لذت ببرید. این دستگاه با برنامه های دیگر نیز سازگار است و شما می توانید ورودی و خروجی کارتان را در نرم افزارهای دیگر وارد کرده و مشاهده کنید.

روش اندازه گیری این دستگاه بر طبق سنسورهای سخت افزاری و نرم افزار مبتنی بر تکنولوژی بینایی رایانه ای است ( بینایی رایانه ای شامل روش های مربوط به دستیابی تصاویر، پردازش، آنالیز و درک محتوای آنها توسط رایانه هاست: منبع ویکی پدیا). به همین دلیل شما می توانید اندازه دقیق خطوط، مناطق، و فضاهای محبوس شده در نقشه خانه را به دست آورید. سنسورهای موجود در بخش سخت افزاری دستگاه و نرم افزارهای برنامه به صورت نوآورانه ای شما را از نیاز به وسایل قدیمی و سنتی مبرا می کنند. این یک طراح داخلی در جیب شماست تا مانند یک دستیار، شما را در فرایند طراحی و دکوراسیون منزل یا محل کارتان یاری کند. این وسیله یک ابزار خودآموز، آسان، خودکار و قابل حمل است و از فاصله ۴۰ متری می تواند اندازه ها را تخمین بزند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.