Prynt Pocket؛ دستگاه پرینت برای اندروید

در قدیم آلبوم های عکس منبع تمام خاطرات تلخ و شیرین ما بودند. همه ما دوربین های قدیمی که عکس را به صورت فوری ظاهر می کرد را بخاطر داریم، در یک لحظه خاطره ای را ثبت می کردیم و در آلبوم یادگاری خود نگه می داشتیم و آن را بارها نگاه می کردیم. اما پیشرفت تکنولوژی این دوربین ها و آلبوم های عکس را به فراموشی سپرده است. اکنون گوشی های هوشمند ما آلبوم خاطراتمان هستند که ممکن است ماه به ماه هم به عکس های آن نگاه نکنیم. ممکن است براثر یک اشتباه انسانی کل این عکس ها با یک کلیک پاک شوند و ما تمام خاطراتمان را از دست بدهیم. اما این دوربین ها هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارند، با این حال همه افراد نمی توانند این دوربین ها را داشته باشند و از پس هزینه های آن بر نمی آیند، ما در این مطلب خبر خوبی برای طرفداران این نوع دوربین ها داریم، می خواهیم دستگاهی به شما معرفی کنیم که این نوستالژی را برای شما زنده می کند. دستگاهی که با استفاده از آن می توانید خاطرات و لحظات شیرین خود را چاپ کنید و در آلبوم خود برای همیشه نگه دارید. ماموریت این دستگاه برگرداندن تمام خاطرات شما به یک آلبوم امن و زیبا است. این دستگاه به گوشی همراه شما وابسته است و آن را به یک دوربین چاپگر فوری تبدیل می کند.

” Prynt Pocket ” یک دستگاه سازگار با گوشی هوشمند است. و شما می توانید این دستگاه را به گوشی همراه خود متصل کنید و بعد از آماده سازی آن، در جشن تولد و یا سالگرد ازدواج تان و یا هر نوع مناسبت دیگر، عکس های خاطر انگیز بسیاری را ثبت کنید و عکس ها را فورا چاپ کنید و آن را به دوستانتان هدیه دهید. البته تعدادی از گوشی های هوشمند با این دوربین سازگار هستند، شما می توانید از طریق سایت این پرینتر، مدل گوشی خود را بررسی کنید، اما به مرور بر تعداد این گوشی ها سازگار افزوده می شود.

این دستگاه از تکنولوژی چاپ بدون جوهر زینک بهره می‌برند، کاغذ زینک درواقع یک ماده‌ی چندلایه‌ای است که از کریستال‌های رنگ ‌شده تشکیل می‌شود. این کریستال‌ها بر سطح لایه‌ی اصلی قرار دارند. کریستال‌ های شفاف در ابتدا نامرئی هستند، اما هنگامی که فعال می‌ شوند، رنگ آنها مشخص می‌ شود. وقتی که شما تصویری را ثبت می‌کنید، پرینتر به کریستال‌ها حرارت می‌ دهد تا بدون استفاده از جوهر تصویر را چاپ کند. تصاویر حاصل ضد رد انگشت و ضد آب هستند، و همچنین به راحتی پاره نمی‌شوند. همین باعث می‌شود که کودکان هم بتوانند از این دوربین استفاده کنند. طرز کار با این پرینتر بسیار آسان است، در ابتدا این دستگاه را بر روی گوشی خود قرار می دهید، احتیاجی نیست که به وای فای یا بلوتوث وصل شوید، بعد از اینکه دستگاه را آماده کردید و کاغذ ها در آن گذاشتید، دوربین گوشی خود را روشن می کنید، عکس می گیرید، و می توانید عکستان را فوتوشاپ کنید و با یک دکمه در عرض چند ثانیه عکس خود را ظاهر کنید. شما حتی می توانید عکس هایی که در شبکه های اجتماعی و یا گالری گوشیتان است را چاپ کنید، شکلک های زیبا به آن اضافه کنید برای آن قاب بگذارید و نور آن را کم زیاد کنید. شما حتی می توانید یک ویدیو کوتاه ضبط کنید و آن را در قالب یک عکس در گالرتان ذخیره کنید و یا به اشتراک بگذارید.

هر بسته شامل یک دستگاه Prynt، یک بسته ده عددی کاغذ زینک، کارتریج، سیم شارژ، دفترچه راهنما و تعدادی استیکر است. در هر بسته از این دستگاه ده عدد کاغذ متناسب با آن ارائه می شود که ضد لک بوده و در برابر رطوبت نیز از دوام بالایی برخوردار است. شما می توانید برنامه این دستگاه را از گوگل استور دانلود کنید و کاغذ های خود را از آن طریق سفارش دهید. بسته های ۲۰، ۴۰، ۶۰ عددی موجود است ، حتی شما می توانید به صورت نامحدود اشتراک این کاغذ ها راخریداری کنید و بی نهایت عکس چاپ کنید بدون اینکه نگران اتمام کاغذ های خود باشید. پشت این کاغذ ها حالت برچسب دار و استیکر دارد که شما می توانید با این قابلیت عکس هایتان را در یک مکان فیکس کنید.

این دستگاه در رنگ های مختلفی عرضه می شود و شما می توانید متناسب با رنگ گوشیتان، آن را انتخاب کنید و لحظات خود را با کمترین هزینه ثبت کنید و در آلبوم خانوادگی تان نگه دارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.