QUARTZ؛ بطری تصفیه کننده آب

همه ما در روز آب زیادی مصرف می کنیم. یکی از راه های تهیه آب، خرید آب معدنی است. اما تا به حال به بطری های پلاستیکی آن فکر کرده اید که سرانجام آنها چه می شود؟؟ این بطری ها قابل استفاده مجدد نیستند و به سختی تولید می شوند و بقایای آنها در طبیعت باقی می مانند. طبق آمار در هر دقیقه در حدود ۱میلیون بطری آب در سراسر جهان استفاده می شود و بقایای آن وارد طبیعت می شود. واقعا این حجم از زباله چه بلایی بر سر طبیعت کره زمین می آورد؟ این یک آمار غم انگیز است که هیچ کدام از ما دوست نداریم در آن سهیم باشیم. بسیاری از ما از بطری ها و قمقمه های آب استفاده می کنم اما بعد از مدتی بو و طعم خاصی به آب می دهد، برای شست و شوی آنها دچار مشکل می شویم و احساس می کنیم آبی که درون این بطری ها نگه می داریم خالص نیستند. بنابراین محققان به فکر تولید یک بطری آب، با خاصیت پاک کنندگی افتادند و” QUARTZ” را طراحی کردند.

کوآرتز یک بطری آب دائمی است که می توانید همیشه از آن استفاده کنید. این بطری قابل شارژ (با USB) است و به صورت مهر و موم شده ای آب را در درون خود نگه می دارد و به صورت اتوماتیک آب و سطح داخلی خود را تمیز می کند و یک تصفیه آب قابل حمل به شمار می آید. شما می توانید با لمس یک دکمه بعد از ۶۰ ثانیه، آب پاکیزه دریافت کنید، آبی که از طریق تکنولوژی UVC درون این بطری تصفیه شده است. بنابراین اگر می خواهیم جزئی از آمار تاسف بار تولید زباله های پلاستیکی نباشید، بهتر است از این بطری جادویی استفاده کنید. کار با این بطری بسیار آن است، ابتدا آن را با نوشیدنی مورد نظر پر می کنید، دکمه روی درب را فشار می دهید تا فرایند پا کسازی فعال شود. بعد از ۶۰ ثانیه نوشیدنی شما آماده است و می توانید از آن لذت ببرید.

وقتی شما در حال پیاده روی هستید و یا در سالن بدنسازی وزنه می زنید، در محل کار یا خانه خود مشغول فعالیت هستید، نوشیدن آب و هیدراته کردن بدن می تواند شما را پر انرژی تر کند. حتی اگر در مسافرت هستید و به آب خالص دسترسی ندارید می توانید از منابع آب که خالص نیستند استفاده کنید، آنها را در کوارتز بریزید و بعد از ۶۰ثانیه اب پاکیزه و سالم بنوشید، آبی که تمام آلاینده ها و باکتری های آن از بین رفته است.

کوآرتز انرژی خورشیدی را با تکنولوژی روز ادغام کرده است تراشه های UVC LED در این بطری دارای کارایی خوب، بدون جیوه و بسیار مقرون به صرفه هستند. برخی از ویژگی های این بطری به شرح زیر است:

– فاقد بیس فنول آ (Bisphenol A) می باشد، دارای نشان Free-BPA است (یک ماده شیمیایی صنعتی است که از سال ۱۹۶۰ برای تولید انواع پلاستیک ها و رزین ها و بطری های آب معدنی مورد استفاده قرار می گیرد. مطالعات نشان داده است که BPA اثرات مخرب بر سلامت دارد. بعلاوه این اثرات مخرب در نوزادان و کودکان بیشتر است.).

– نسبت به بطری های پلاستیکی آب، بیشتر از ده هزار برابر بهداشتی تر هستند.

– با استفاده از آن حدود هزار دلار در سال صرفه جویی می شود.

– به وسیله USB شارژ می شود و باید هر دو ماه یک بار این کار را انجام دهید.

– در همه شرایط می توانید از آن استفاده کنید و یک منبع آب تمیز به همراه داشته باشید.

– اشعه یو وی به کار رفته در آن با طول موج ۲۸۰ نانومتر تمامی میکروب ها را از بین می برد، درواقع با تابش آن تمام باند های شیمیایی دی ان ای شکسته شده، میکروب ها و باکتری های درون آن از بین می رود. امروزه از این اشعه در بیمارستان ها برای ضدعفونی کردن اتاق بیماران استفاده می شود.

این بطری در طرح ها و مدل های مختلفی ارائه می شود و یک گام اساسی به سمت یک زندگی سالم تر است. بطری های مشابهی نیز در بازار وجود دارند اما بعضی از آنها خاصیت خودتمیزی ندارند و یا در عملکرد آنها از جیوه و یا BPA استفاده شده است و یا فیلتر آنها قابل تعویض نمی باشد. اما کوآرتز همه این قابلیت ها را باهم برای شما فراهم کرده است. پس این بطری را بخرید و آبی پاکیزه بنوشید و به طبیعت و دنیای خود کمک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.