Morphcooker؛ اجاق گاز الکتریکی همه کاره و سیار

اگر اهل مسافرت و گردش های خانوادگی هستید، و یا دائم در کمپ های مسافرتی به نقاط مختلف سفر می کنید، و یا اگر کوهنوردی هستید که هر آخر هفته به کوه می روید، حتما با مشکلات ناشی از پخت و پز برخورد کرده اید، به همراه داشتن وسایل پخت و پز یکی از موارد حیاتی سفرها طولانی مدت است، اما این وسایل نباید بیش از اندازه سنگین باشند و شما را با مشکل مواجه کنند. در واقع حمل این همه وسیله در سفر، زجر آور است. برای فرار از این مسائل در برخی موارد مجبور می شویم غذای حاضری مصرف کنید، که این مسئله به خودی خود یک عادت اشتباه است و نیازمند ساعت ها بحث است تا با مضررات آن آشنا شوید. در برخی شرایط مجبور می شویم این اجاق های بزرگ را با خود جا به جا کنیم، بعضی از آنها نیاز به شارژ گاز و یا سوخت ها این چنینی دارند و ممکن است در نیمه سفر از کار بیوفتند و ما را با مشکل مواجه کنند.

در این مطلب می خواهیم یک اجاق گاز سیار همه کاره را به شما معرفی کنیم. اجاق گازی که می تواند به شکل ۵ قابلمه با کارکردهای متفاوت تبدیل شود، در واقع دیگر احتیاج به حمل قابلمه هم ندارید، این اجاق گاز همه کار را باهم انجام می دهد.

“Morphcooker” یک اجاق گاز همه کاره، سیار، قابل شارژ و الکتریکی که در محیط امن، می تواند هر نوع غذایی را برای شما فراهم کند. نکته مهم به کار رفته در آن سطح امنیت این اجاق است. روشن کردن اتش و یا استفاده از سوخت های فسیلی می تواند برای شما بسیار خطرناک باشد، مخصوصا اگر در یک فضای بسته آشپزی می کنید. گازهای حاصل از سوختن آتش و گاز برای سلامتی انسان بسیار مضر است و ممکن است به چشم آسیب بزند و باعث سرفه شود. مکانسیم این اجاق به صورت شارژ با جریان برق است. شما می توانید این اجاق گاز را به وسیله جریان برق در خانه، و یا با استفاده از پنل های خورشیدی در محل مورد نظرتان شارژ کنید. مثلا در هر نوبت شارژ، این اجاق می تواند در دمای ۱۰۰درجه به مدت زمان ۵۲ دقیقه کار کند، به همین ترتیب در دمای ۱۵۰ درجه سانتی گراد در مدت ۳۹ دقیقه و در دمای ۲۰۰ درجه در مدت زمان ۲۶ درجه روشن می ماند. این عملکرد باعث می شود که در هنگام طبخ غذا هیچ دود و گاز مضرری متصاعد نشود، از طرفی به سلامتی شما کمک می کند، و از طرف دیگر مانع از آلودگی محیط زیست می شود. چه بسا افرادی که در سفرهای خود از تنه های درخت برای روشن کردن آتش و پخت و پز استفاده می کنند، که این عمل آسیب جدی تری به محیط زیست وارد می کند.

همانطور که گفتیم این اجاق گاز به گونه ای طراحی شده است که می توان از آن به عنوان ۵ نوع قابلمه پخت و پز، با کارکرد های متفاوت استفاده کرد. در واقع شما به کمک دفترچه راهنمای آن می توانید این وسیله را به ۵ مدل مونتاژ کنید و متناسب با نوع نیاز و ماده ای که می خواهید طبخ کنید ، از آن استفاده کنید. در اینجا به صورت اختصار به این مدل ها اشاره می کنیم، حالت “Hot Plate” برای سرخ کردن مواد غذایی، حالت “Fry Pan” که در آن لبه هایی اطراف این صفحه داغ قرار می گیرد، در حالت “Pot” این لبه ها بزرگتر شده و برای طبخ غذاهای که ممکن است به اطرف پرتاب شود مناسب تر می باشد، و قابلمه رژیمی “Grill Press” که دارای دو درب به هم متصل شونده است که به وسیله مگنت بر روی هم قرار می گیرند و حالت سرپوشیده ” Oven/Express Water Boiler”. این قابلیت شما را از حمل قابلمه های بزرگ و مخصوص آشپزی بی نیاز می کند و شما می توانید سبک تر سفر کنید.

این اجاق یک تحول بزرگ در مسافرت های امروزی است. مسافرت هایی که ممکن است به محیط زیست مان اسیب بزند و یا خودمان را دچار مشکل کند. ما می توانیم این اجاق قابل حمل را به خود همراه داشته باشیم و در هر مکانی از آن استفاده کنیم ، از سفرهای جاده ای گرفته تا در مسافرت های دریایی با قایق و کشتی. اما اگر فراموش کردید که این اجاق را شارژ کنید، امیدواریم که هوای آفتابی رابرای مسافرت انتخاب کرده باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.