Save my Water؛ یک قهرمان روزانه باشید

شما به وسیله یک سنسور هوشمند آب می توانید از مصرف روزانه خود را آگاه شوید، آن را کاهش دهید و تا ۶۰ درصد صرفه جویی کنید
همانطور که می دانید امروزه بسیاری از کشورها با مشکلات کم آبی مواجه هستند. آب مایه حیات است و بدون آن زندگی به پایان می رسد. تنها ٣درصد از کل آب های کره زمین که برای مصارف انسانی مانند کشاورزی و صنعت و شرب مناسب است و شیرین می باشد. از این مقدار نیز سه چهارم در یخ های قطبی و خارج از دسترس انسان است. بنابراین درصد بسیار کمی از آب دنیا برای ما قابل استفاده می باشد. برخی از این کشور ها دست به اقدامات اصلاح مصرف زده اند و بسیاری از کشور های دیگر راه حل مفیدی برای آن نیافته اند. دانشمندان هر روزه در فکر اختراع وسایلی هستند تا بتوانند مصرف اب را کاهش دهند و جهان را از کم آبی نجات دهند. در این راستا می خواهیم یک دستگاه هوشمند آب را به شما معرفی کنیم که می تواند الگوی مصرفی شما و خانوادتان را تغییر دهد.

این دستگاه دوش حمام شما را به یک سنسور هوشمند تبدیل می کند. و باعث می شود شما سالیانه مقدار بسیار زیادی آب صرفه جویی کنید و هزینه های خود را نیز کاهش دهید و این عادت و الگوی مصرف سالم را به کودکان خود نیز آموزش دهید. در این دستگاه هیچ نوع باتری و منبع انرژی تعبیه نشده است و بدین منظور احتیاج به شارژ کردن ندارد و این یکی از مزایای قابل توجه Save my Water است.

این دستگاه به آسانی به دوش شما متصل می شود اندازه آن به گونه ای است که برا ی هرنوع دوش حمامی مناسب است، بسیار سبک است و از طراحی زیبایی برخوردار است و شما می توانید با توجه به دیزاین حمام خود نوع رنگ آن را انتخاب کنید. برای شروع کار ابتدا باید برنامه مورد نظر را در گوشی اندروید و یا ios خود نصب کنید، این برنامه را می توانید از اپ استور و پلی استور دریافت کنید. بعد از نصب برنامه و ساختن اکانت شخصی خود، برای میزان مصرف روزانه و ماهانه و یا سالانه خود هدف تعیین کنید، قبل از اینکه به حمام بروید، بلوتوث خود را روشن کنید و اجازه دهید که گوشی هوشمند شما به دوش متصل شود. دوش بگیرید و بعد از آن اطلاعات خود را مشاهده کنید. این اطلاعات در گوشی همراه شما باقی می مانند و شما می توانید مصرف روزانه خود را مشاهده کرده و آن را برای ماه های پیاپی مقایسه کنید. اما اگر بنا به دلایلی گوشی شما دچار مشکل شد، نگران نباشید، حس گرهای تعبیه شده در این وسیله اطلاعات شما را تا ۱۵ روز حفظ می کنند بنابراین نگران از دست دادن اطلاعاتتان نباشید، شما می توانید در این فاصله اطلاعاتتان را بازیابی کنید و آنها را به گوشی خو بازگردانید.

شما می توانید حداکثر میزان آب را برای خود تعیین کنید و اطللاعات آن را وارد برنامه مورد نظر کنید، وقتی مصرف شما از میزان مجاز بالاتر رفت برنامه به شما هشدار می دهد، این هشدارها به روش های مختلفی انجام می شود و قابل تنظیم می باشد. شما می توانید برای مصرف روزانه، ماهانه و …. هدف تعیین کنید و این گونه میزان مصرف و هزینه آب مصرفی خود را پیش بینی کنید.

هریک از اعضای خانواده می تواند یک اکانت شخصی به نام خود داشته باشد و تمام اطلاعات خود را دریافت و ذخیره کند. این کار باعث می شود تمام اعضای خانواده برای به دست آوردن رکورد با یکدیگر رقابت کنند و مصرف آب خود را کاهش دهند. در واقع شما می توانید با اعضای خانوادتان وارد یک چالش شوید چالشی که کره زمین را نجات می دهد. حتی شما می توانید دوستان و اقوام خود را نیز وارد این چالش کنید. البته این اطلاعات محرمانه است و شما در صورت تمایل می توانید آنها را به اشتراک بگذارید.

ساختاراین دستگاه:
• بلوتوث کم انرژی ۴
• ۲ سال گارانتی
• ذخیره سازی اطلاعات به مدت ۱۵ روز در دستگاه
• بدون نیاز به باتری و منبع انرژی
• اندازه استاندارد: متناسب با هر نوع دوش
• ارائه شده در سه رنگ سفید، سیاه، نقره ای متناسب بارنگ دوش شما
• اندازه کوچک و سبک
• متناسب با اندروید وios وبرنامه رایگان

آب یکی از مهمترین منابع موجود در سطح زمین است، که فقدان آن مشکلات بسیار جدی به وجود می آورد. بنابراین علم و دانش و تکنولوژی باید در راستا ذخیره و حفظ این مایه حیات قدم بردارد و این وظیفه ماست که از این محققان و دانشمندان حمایت کنم و با تهیه کردن وسایلی مانند Save my Water، آب را ذخیره کنیم و سهمی در این حرکت بشردوستانه داشته باشم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.