ZNAPS؛ اتصال به آسانی و با سرعت بسیار زیاد

“ZNAPS” یک آداپور مغناطیسی است که به طور انعطاف پذیری با هر نوع دستگاه و شارژر و کابلی سازگار است، بنابراین شما با آسودگی و امنیت بیشتر وسیله الکترونیکی خود را شارژ می کنید.

(ZNAPS) یک راه حل ساده و مناسب برای کنار گذاشتن شارژر های آسیب دیده و مزاحم است که مشکلات بسیاری برای به ما وجود می آورند، مثلا صحنه ای را به خاطر بیاورید که گوشیتان در حال شارژ شدن بر روی میز است و ناگهان پای شما به شارژر گیر می کند و گوشی با زمین برخورد می کند،؛ و یا در تاریکی می خواهید گوشی را به شارژ بزنید اما نمی توانید، و یا زمانی که گوشی تان به داخل آب می افتد و مقدار زیادی آب از طریق محل شارژ که یک مجرا باز است وارد گوشی می شود و به آن آسیب می زند. همه این حوادث را می توان با (ZNAPS) مدیریت کرد. یک وسیله خیلی ساده اما کاربردی.

این آداپتور مغناطیسی خلاقانه باعث می شود شماخیلی راحت گوشیتان را شارژ کنید، بدون هیچ دردسری. مهم نیست چه کسی هستید و کجا زندگی می کنید، و یا چندساله هستید، مهم نیست که از کاربران اندروید هستید یا آیفون، اگر گوشی همراه دارید، (ZNAPS) برای شما مناسب است و شما میتوانید عادی ترین کار روزانه خود را بسیار سریع و راحت تر از قبل انجام دهید.

(ZNAPS) در واقع فرایند شارژ کردن را پیشتیبانی می کند و متناسب با کابل شارژLightning آیفون و کابل Micro-USB اندروید طراحی شده است. در واقع این سازگار کننده شارژر، برای هر دستگاه الکترونیکی که توسط کابل ها لایتینگ و یا Micro-USB شارژ می شود قابل استفاده است.

مراحل وصل کردن این آداپتور بسیار اسان است و شما می توانید در سه مرحله آن را انجام دهید:
۱- ابتدا قسمت مغناطیسی و استیل مانند این آداپتور را جدا کرده و به قسمت شارژ گوشی خود متصل کنید تا کاملا فیکس شود،این قطعه به صورت دائمی در این قسمت می ماند و به فرایند شارژ کردن کمک می کند. همچنین مانع از نفوذ آب به داخل گوشی می شود.

۲- سپس قسمت دیگر این آداپتور را که پوشش پلاستیکی دارد، به سر شارژر خود متصل کنید.

۳- حالاهر زمان که می خواهید گوشی تان را شارژ کنید کافی است که سر شارژر را به گوشی نزدیک کنید طبق خاصیت مغناطیسی شارژر به گوشی متصل می شود و دستگاه شروع به شارژ کردن می نماید.

حتی زمانی که می خواهید گوشی را از شارژ بکشید این کار به آسانی و با یک فشار کوچک جدا می شود. این ویژگی باعث می شود هنگام گیر کردن و یا تکان خوردن سیم شارژر در مواقع خطر، گوشی به راحتی از شارژر جدا شود و به زمین برخورد نکند.

حالت مغناطیسی این آداپتور باعث می شود که به آسانی به قسمت شارژ گوشی متصل شود، بدون آنکه بخواهید خودتان آن را در مجرای شارژ، قرار داده و فشار دهید. این قابلیت در محیط های تاریک که امکان مشاهده کابل و مجرا شارژ وجود ندارد بسیار کاربردی است. همچنین هنگامی که این شارژر متصل است در صورت تماس با آب هیچ ذره ای از طریق این مجرا شارژ وارد گوشی نمی شود، برخلاف شارژر های معمولی.

برخی ویژگی های دیگر این آداپتور به شرح زیر است:
• این آداپتور در اندازه و سایز کوچکی طراحی شده است که به آسانی در گوشی شما نصب می شود.
• یک چراغ LED کوچک بر روی آن تعبیه شده است که در هنگام شارژ رسانی روشن می شود.
• این طراحی باعث می شود به سر شارژر گوشی آسیبی وارد نشود و از آن محافظت می کند.
• انتقال اطلاعات را آسان تر و سریع تر می کند و گوشی به سرعت شارژ می شود.
• این اداپتور بسیار کوچک است و در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع ارائه شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.