GOSPACE؛ دستگاه ذخیرسازی نوآورانه

همه ما ممکن است اطلاعات، فایل ها و فیلم های زیادی داشته باشیم که دوست داریم آنها را در یک هارد ذخیره کنیم، و یا این فایل ها را به راحتی انتقال دهیم و یا به دوستانمان نشان دهیم. اما این فرایند همیشه زمانبر است و ما برای انتقال آن به کابل و یا ابزارهای دیگر نیاز داریم.

” GOSPACE” یک دستگاه ذخیره سازی نوآورانه برای تمام وسایل الکتریکی می باشد، شما می توانید تمام فایل های خود را  با وایرلس سریع ۵G در این دستگاه نگه دارید و بدون هیچ اتصالی آن را در لپ تاپ یا گوشی خود مشاهده کنید. شما حتی می توانید این دستگاه را به حساب  Dropbox وGoogle Drive خود متصل کنید و از فایل های آن نیز بهره ببرید. این یک دستگاه انفرادی نیست بلکه به صورت همزمان ۸ دستگاه می تواند به این GOSPACE متصل شود، در واقع شما  و دوستانتان می توانید از طریق این دستگاه، عکس های ذخیره شده در اس دی کارت و یا یو اس پی و یا دراگباکس خود را به صورت همزمان از طریق گوشی هایتان مشاهده کنید.

این دستگاه بسیار کوچک و سبک است و به راحتی حمل می شود. ابعاد آن ۵.۴ اینچ در۲.۹ اینچ می باشد و ضخامت آن ۰.۵ اینچ است در این وسیله یک درگاه  SD Cardو یک USB-C و یک USB3.1تعبیه شده است با قرار دادن کارت های اس دی ۱۲۸گیگ و ۲۵۶گیگ در این وسیله شما می توانید از حجم نامحدود این کارت ها استفاده کنید و فایل های آنها را بدون هیچ اتصالی  با سرعت ۱۰ گیگ بر ثانیه ، به گوشی و لپ تاپ خود انتقال دهید و یا آنها را مشاهده کنید.

زمان طلا است. چرا عمر خود را برای دانلود یک فایل اتلاف می کنید؟؟ شما می تونید از طریق وایرلس این وسیله، فیلم و موسیقی خود را به صورت بی سیم با سرعت ۸۶۶ مگ بر ثانیه در لپ تاپ پخش کنید. و یا از طریق یو اس بی این فایل ها را با سرعت ده گیگ بر ثانیه منتقل کنید. عکس ها و فیلم های خود را با ۸ نفر از دوستانان به اشتراک بگذارید بدون اینکه مجبور شوید به صورت تک به تک این فایل ها را برای آنها ارسال کنید و یا در دراگباکس خود قرار دهید. مهم نیست چه دستگاهی دارید،انواع وسایل الکترونیکی از جمله گوشی های اندروید، آیفون، آیپد، تب لت ها، لپ تاپ و مکبوک، دوربین های دیجیتال و … با این دستگاه سازگار هستند.

شما این توانایی را دارید که از طریق برنامه GOSPACE  از گوشی همراه خود نسخه پشتبان تهیه کنید، یک ویدیو را به صورت بی سیم پخش کرده و یا حتی فایل های ورد و اکسل خود را ویرایش کنید، هنگامی که گوشی شما به صورت وایرلس به این دستگاه متصل است همزمان می تواند از اینترنت وایرلس نیز استفاده کند و این دو عملکرد هیچ تداخلی با هم به وجود نمی آورد.

شما حتی می توانید گوشی خود را به وسیله این دستگاه شارژ کنید. این کار را می توانید به دو صورت بی سیم و باسیم انجام دهید. از آنجا که GOSPACE از سیستم وایرلس QI پشتیبانی می کند، از طریق وایرلس، گوشی اندورید و یا اپل خود را که  با این فناوری سازگار است را شارژ می کنید در صورتی که گوشی هوشمندتان با این فناوری سازگاری ندارد، نگران نباشید شما از طریق سیم شارژر می توانید این کار را انجام دهید.

ای دستگاه از یک باطری ۵۵۰۰ میلی آمپری تشکیل شده است، سخت افزار و نرم افزارهای که در این دستگاه به کار گرفته شده است ، آن را به یک دستگاه قدرتمند تبدیل کرده است و به مدت یک هفته (روزی ده ساعت) در حالت آماده به کار می باشد. در کنار این دستگاه، کیف کوچک ضد ضربه نیز ارائه می شود که شما می توانید آن را به همراه سیم و کارت های ذخیره ساز خود در آن کیف نگه دارید.

ویژگی های این دستگاه در مقایسه با تکنولوژی های دیگر:

 

Wireless Stick SSD HDD GOSPACE    
Yes No No Yes انتقال بی سیم  

 

 

قدرت انتقال اطلاعات

No No No Yes Dual Band Wireless
No No No Yes USB3
No No No Yes فضای ذخیره سازی ابری(گوگل درایو و دراپ‌باکس)
No No No Yes Wifi Hub
No No No Yes Micro SD/SD Card Reader
No No No Yes ذخیره سازی نامحدود
Yes Yes Yes Yes Use no mobile data
Yes Yes Yes Yes Work outside network coverage
No No No Yes  
No No No Yes شارژ بی سیم  شارژ
Yes No No Yes باطری قابل شارژ
No No No Yes USB Power Output
Yes USB Power Delivery Input
Yes No No Yes(152گرم) سبک ویژگی های متفرقه

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.