Lexip؛ موس دارای دو اهرمک

یکی از وسایلی که لذت بازی را چند برابر می کند و باعث می شود ساعت ها غرق بازی ها رایانه ای باشیم، موس است. این ابزار نقش مهمی در کیفیت بازی گیمرها دارد، وسیله ای که دستتان را خسته نکند و متناسب با ارگونومی بدن انسان باشد.

“Lexip” اولین موس سه بعدی جهان برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای است، که در آن دو اهرمک (joystick) تعبیه شده است و تجربه شگفت انگیزی را برای کاربران به وجود می آورد.

Lexip اولین موس طراحی شده در جهان است که تمام نیازهای شما را در انواع بازی های کامپیوتری پاسخ می دهد، این موس بسیار حساس، سریع بوده و دقیق عمل می کند. در این موس، دو اهرمک (joystick) قرار داده شده است که میزان عملکرد و کارایی آن را بسیار بالا برده است، و باعث می شود شما کنترل بیشتری بر بازی داشته باشید. در واقع اهرمک ها با زاویه ای که کاربران به آنها می دهند، اطلاعات خود را به صورت دوبعدی و سه بعدی به رایانه می فرستند و کاربران می توانند از این راه کنترل حرکت و فرمان را در بازی های رایانه ای به دست بگیرند.

محل قرار گیری اهرمک اول به صورت داخلی است، در واقع این موس به صورت شناوری بر روی این اهرمک قراردارد، و می تواند به صورت چپ و راست و بالا و پایین خم شود و این گونه عملکرد موردنظرتان را اجرا کند. در این حالت موس زاویه های ۲۰± درجه را به خود می گیرد و این اهرمک در حدود ۳۰۰.۰۰۰ موقعیت خود را به رایانه منتقل می کند.

اهرمک دوم را می توانید با انگشت شست خود کنترل کنید، این اهرمک به صورت نوآورانه در قسمت کناری موس، دقیقا جایی که انگشت شست شما قرار دارد، تعبیه شده است و برای شما این امکان را فراهم می کند که به صورت سه بعدی به بازی رایانه ای بپردازدید و بسیاری از عملکرد ها را اجرا کنید، بدون اینکه مجبور باشید چند دکمه را به صورت همزمان فشار دهید. این اهرمک زاویه ۳۰± درجه تشکیل می دهد و با دقت بسیار در این بازه حرکت می کند.

به طور مثال شما می توانید مانورهای پیچیده ای در بازی شبه فضایی شهروند ستاره (Star Citizen) انجام دهید، حرکات سریعی در بازی لیگ افسانه ها (League of Legends) و جهان وارکرفت (World of Warcraft) از خود بروز دهید و یا در بهترین لیگ های جهان فوتبال بازی کنید و ….به طور کلی شما می توانید از این موس برای انجام بازی های متنوع جنگی، ورزشی، فکری و هوشی، هیجانی و اکتشافی و …. بهر ببرید و عملکردتان را ارتقا ببخشید.

تیم تحقیقاتی ما از تعداد زیادی گیمر ها تشکیل شده است، با این کار ما به صورت دقیق و عینی تمام نیازهای شما را درک می کنیم. و وقتی صادقانه اعلام می کنیم که بهترن موس جهان را برای گیمر ها طراحی کرده ایم، در واقع منظورمان این است که تعداد زیادی از هم نوعان شما در شرکت ما کار می کنند که ما را با نیازها و علایق شما آشنا می سازند.

سازندگان این موس، ساختار آن را به گونه طراحی کرده اند که برای تمام گیمر ها متناسب باشد. در واقع هم گیمرهای حرفه ای و هم گیمرهای تفریحی بتوانند به اسانی با آن ارتباط برقرار کنند و در ذهن خود آن را درک کنند . هر دو این گروه می توانند با لذت زیاد به بازی های رایانه ای بپردازند و تجربه ای شیرین با Lexip رقم بزنند. با استفاده از این موس، گیمر ها می توانند حرکات را آزادانه تر و با سرعت بیشتری انجام دهند و بازی را بیشتر درک کنند.

در انجام بازی های رایانه ای هر فرد با فرد دیگر متفاوت است، بنابراین هر فرد می تواند به صورت سفارشی ساز دکمه ها و اهرمک های موجود در موس را با توجه به نیاز و خواست خود سفارشی ساز کند و آنطور که راحتر است آن را به کار گیرد. در واقع شما می توانید تمام قابلیت های این موس را بر حسب خواسته خود تغییر دهید و تجربه ای شیرین و طبیعی را بگذرانید گویی که واقعا در جریان بازی قرار دارید.

قابلیت های دیگری که در این موس تعبیه شده است به شرح زیر است:
• تنظیم و به کارگیری برنامه های مخصوص ماکرو (ماکرو ها برنامه های کوچکی هستند که برای خودکار کردن وظایف تکراری بکار میروند).
• سنسور DPI لیزری PixArt ADNS-9800 ) در یک موس، اگر Dpi بالاتر باشد، موس به حرکات، حساسیت بیشتری نشان می‌دهد. در این‌صورت کاربر با حرکات بسیار آرام و کوتاه موس‌‌ می‌تواند نشانگر را چند پیکسل حرکت دهد.
• دو عدد اهرمک (جوی استیک) بسیار حساس.
• تغییر رنگ نور RGB ( سه رنگ اصلی قرمز، سبز و آبی) در زیرموس. در واقع در سه ناحیه موس این نورها به صورت حرفه ای تعبیه شده اند و شما می توانید از طریق کنترل پنل رنگ دلخواه متناسب با خود را انتخاب کنید.
و….
این عوامل و بسیاری از عوامل دیگر که دراین مطلب گنجانده نمی شود، میتوانند اثربخشی شمارا در بازی های رایانه ای ارتقا ببخشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.