PIECE؛ تحولی در استفاده از گوشی های همراه

خلاصه: دو گوشی فعال در یک گوشی، دستگاهی برای مدیریت و کنترل گوشی دوم
همه ما ممکن است بنا بر دلایلی دوگوشی داشته باشیم. مثلا یک شماره برای خانواده و دوستان و یک شماره برای کار و بیزینس. بهرحال گوشی های هوشمند بسیاری وجود دارد که دو سیم کارته هستند و این مشکل را حل کرده اند، مانند بسیاری از گوشی های اندروید که اغلب دو سیم کارت و یا بیشتر را ساپورت می کنند. اما امروزه گوشی های هوشمند بسیاری تولید می شوند که قابلیت استفاده از یک سیمکارت را دارند، مانند انواع گوشی های ios. حمل دو گوشی کار راحتی نیست، و ممکن است مدیریت کردن آن بسیار سخت باشد، از طرفی خرید دو گوشی که امکانات مورد نظرتان را در اختیارتان بگذارد اندکی هزینه آور است. بنابراین در برخی موارد مجبور می شویم گوشی مورد علاقه خود را کنار بگذاریم و از یک گوشی دو سیم کارته استفاده کنیم و یا راه دوم را انتخاب کنیم و همیشه دو گوشی به همراه داشته باشیم.

به همین دلیل محققان و دانشمندان “PIECE “را اختراع کردند. (PIECE) یک دستگاه همراه کوچک است که این امکان را فراهم می کند، تا بتوانید یک سیم کارت در آن قرار دهید و از طریق بلوتوث به گوشی خود متصل شده و از سیمکارت دوم تان استفاده کنید. در واقع شما یک عدد گوشی دارید اما می توانید از هردو سیم کارت خود به صورت همزمان استفاده کنید، یعنی هر دو سیم کارت شما فعال است و می توانید به تماس های دریافتی از هر دو سیم کارت جواب دهید.

بنابراین با این وسیله می توانید گوشی مورد علاقه خود را بخرید و یک سیم کارته بودن شما را از خرید آن منصرف نمی کند. طراحی این وسیله بسیار شیک، ظریف و کوچک است و به راحتی در کیف پول، جیب جلو و پشت شلوارتان قرار می گیرد. اندازه آن مانند یک کارت اعتباری است و دلیل انتخاب نامش هم همین موضوع است.

این دستگاه با مدل گوشی شما هماهنگ است و طراحی باریک آن باعث شده شما به راحتی آن را به همراه خود داشته باشید بدون اینکه ایجاد مزاحمت کند. در حال حاضر این وسیله در دو رنگ سفید و مشکی ارائه شده است که شما می توانید مطابق با سلیقه یا رنگ گوشیتان، آن را انتخاب کنید.

باتری به کار رفته در این وسیله از جنس باتری های لیتیومی و بسیار پرقدرت است و قدرت آن ۵۵۰ میلی آمپر می باشد.در حالت استندبای، بعد از ۱۵۰ ساعت به شارژ احتیاج دارد. این دستگاه با انواع گوشی های IOS و اندروید سازگار است و از طریق بلوتوث به آنها وصل می شود( بلوتوث ۴؛ از فاصله ده متری). در این وسیله می توانیم از دو زبان انگلیسی و چینی استفاده کنید، اما در اینده نزدیک زبان های بیشتری به آن اضافه خواهیم کرد.

البته PIECE فقط یک سازگارکننده سیم کارت نیست، اگر شما آن را در کیف پول خود قرار دهید، و به صورت ناخوادگاه کیف تان را در مکانی بیندازید، هنگامی که این وسیله به اندازه ۱۰ متر از شما فاصله بگیرد، هم گوشی و هم دستگاه PIECE شروع به زنگ زدن می کنند و هشدار می دهند و از این طریق شما متوجه می شوید که کیف پولتان را گم کرده اید و یا از شما دزدیده شده است. این کار به صورت برعکس نیز انجام می شود، یعنی در مواردی که شما گوشی همراهتان را در یک محل فراموش کنید، PIECE شروع به زنگ زدن می کند و شما می توانید برگردید و گوشی تان را بردارید. اگر باز هم نتوانستید کیف پول خود را پیدا کنید می توانید از طریق برنامه نصب شده در گوشی همراهتان، هشدار PIECE را فعال کنید و تا زمانی که آن را نیابید این هشدار ادامه خواهد داشت و PIECE در حال زنگ زدن است.
کار با این دستگاه بسیار آسان است:

• ابتدا سیم کارت دوم خود را وارد PIECE کنید.
• بلوتوث گوشی را روشن کنید و PIECE را جستجو کنید و باهم جفت شوید.
• حال برنامه PIECE که بر روی گوشی هوشمندتان نصب شده است را اجرا کنید.
• شما از طریق آیکون این برنامه در گوشی تان می توانید به تمام شماره ها، پیام ها، تلگرام و هر اکانت مخصوص به سیمکارت خود دسترسی داشته باشید و با آنها تماس بگیرید و یا به تماس های آنها جواب دهید.
همچنین با استفاده از این دستگاه شما می توانید دیگر وسایل الکترونیکی خود را به یک گوشی همراه تبدیل کنید. مثلا برنامه PIECE را بر روی آیپد خود نصب کنید و آن را تبدیل به یک گوشی همراه کنید.

ویدیو:
https://www.indiegogo.com/products/piece-add-a-phone-number-to-any-smart-device

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.