XVIDA؛ سیستم نصب و نگهداری تلفن همراه با تکنولوژی شارژ Qi

اختراعات و تکنولوژی و وسایل الکترونیکی که در دنیای ما وجود دارند باعث می شوند سبک زندگی ما تغییر کند و ما بسیاری از کارها را به اسانی انجام دهیم، با گوشی همراه خود مسیرمان را پیدا کنیم، به خرید برویم و با دوستانمان ارتباط تصویری و صوتی داشته باشیم. اما همه این امکانات به یک منبع انرژی احتیاج دارند، وقتی شارژ گوشی ما تمام می شود، تکنولوژی برای لحظه ای متوقف خواهد شد، بنابراین ساخت و طراحی وسایلی که منبع تغذیه این گوشی های هوشمند هستند بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این راستا می خواهیم یک شارژر با قابیت نگه داری و شارژ با تکنولوژی Qi را به شما معرفی کنیم.

شارژر های بی سیم XVIDA با تراشه جدید شرکت آمریکایی تگزاس اینسترومنتس (Texas Instruments) امکان انتقال حداکثر شارژ را برای گوشی شما فراهم می کند. این شارژ با قدرت بسیار زیاد خود، ۵۰ درصد قوی تر از شارژر های Qi موجود در بازار عمل می کند. در این شارژر با قدرت مغناطیسی که در آن تعبیه شده است گوشی شما را محکم در موقعیت شارژ، ثابت نگه می دارد و شما می توانید گوشی تان را به صورت افقی و یا عمودی بر روی شارژر وصل کنید.

این شرکت با طراحی قاب های مجهز به قدرت مغناطیسی متناسب با شارژر XVIDA ، فرایند شارژ کردن را بسیار آسان تر کرده است. در واقع این قاب ها پد مغناطسیس (StickyPad) در پشت خود دارند و با این مکانسیم به شارژر متصل می شوند بدون کمترین حرکت و لغزشی. این قاب ها بسیار زیبا هستند در واقع شما می توانید به صورت دائمی از این قاب ها استفاده کنید و دیگر مجبور نیستید در هنگام استفاده از شارژر های Qi، قاب خود را از گوشی جدا کنید. تا کنون این قاب ها برای تعدادی از مدل های گوشی های مجهز به Qi طراحی شده است. شما مانند قاب های معمولی دیگر، گوشیتان را در این قاب قرار می دهید و آن را به شارژر نزدیک می کنید و شارژ می شود. به همین سادگی. این قاب ها به گونه ای طراحی شده اند که حتی بدون جدا کردن آنها، می توانید به صورت سیمی نیز گوشی خود را شارژ کنید.

این وسیله درانواع مختلفی عرضه شده است که شما می توانید متناسب با موقعیتی که در آن قرار دارید از این شارژر استفاده کنید. در سه مدل اولیه آن، XVIDA به جریان برق متصل می شود و از این طریق خود را تغذیه می کند. مدل اول ” Wall Charger” نام دارد که به آسانی بر روی دیوار نصب می شود، شما می توانید آن را به دیوار اتاقتان نصب کنید و در موقع لزوم کافی است تنها گوشی تان را به آن نزدیک کنید با قدرت مغناطیسی خود، گوشی را به سمت خود جذب کرده ثابت نگه می دارد. مدل دیگر آن ” Car Charger” می باشد، مثلا هنگامی که در حال رانندگی با ماشین و یا دوچرخه سواری هستید می توانید از این شارژ با پایه های مخصوص آن استفاده کنید و بدون هیچ لرزشی، در هنگام شارژ، از جی پی اس و یا دیگر امکانات گوشیتان نیز بهره ببرید. همچنین می توانید آن را برروی شیشه ماشین، داشبورت و یا هر قسمتی از ماشین تان که شرایط نصب را دارد، به راحتی قرار دهید. این پایه به گونه ای طراحی شده است که به آسانی می توانید گوشیتان را به صورت افقی عمودی قرار دهید و یا به ۴ جهت اصلی خم کنید.

در شارژر های Qi موجود در بازار، در صورتی که گوشی اندکی تکان بخورد و از مرکز جا به جا شود، ممکن است شارژ قطع شود و یا سرعت آن کاهش بیابد. اما با وجود ثدرت مغناطیسی تعبیه شده در این شارژر دیگر نگران این موارد نباشید. در مدل ” Desk Charger” نوعی پایه به صورت شیک برای محل کار طراحی شده است که بر روی میز قرار می گیرد. این پایه ها در سه رنگ زیبا و جذاب ارائه شده است.
این شارژر در واقع تکنولوژی شارژر های قدیمی و سیم دار را با تکنولوژی Qi ادغام کرده است، با این تفاوت که دیگر نیازی ندارید سوکت شارژر را به گوشی وصل کنید، شارژر شما همیشه و با قدرت آماده شارژ کردن است، کافی است گوشی همراهتان را به آن نزدیک کنید، این شارژر با هر گوشی که از فناوری Qi پشتیبانی می کند سازگار است.

ویدیو:
https://www.amazon.com/XVIDA-Wireless-Charging-Case-iPhone/dp/B01N24OAUP?th=1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.