COMET؛ گوشی هوشمند ضد آبی که بر روی آب شناور می ماند

افتادن گوشی در آب و غرق شدن آن یکی از بدترین حوادثی است که ممکن است برای یک گوشی هوشمند اتفاق بیافتد. شاید خیلی از ما این حادثه را تجربه کرده باشیم و یا برای دوستانمان پیش آمده باشد، طبق آمار ۸۲.۵ میلیون گوشی هوشمند در دستشویی، استخر، سواحل و اقیانوس ها از دست رفته اند، گم شده اند و یا کارایی خود را از دست داده اند. بسیاری از گوشی های جدید به صورت ضد آب طراحی می شوند و این تکنولوژی تا حدی به کمک ما آماده است، اما اگر گوشی همراهمان در آب افتاد و نتوانستیم آن را پیدا کنیم آیا این تکنولوژی مفید است؟؟ واضح است که جواب سوال منفی است.

گوشی هوشمند (Comet)  این مشکل را حل کرده است، این گوشی هوشمند بر روی سطح آب شناور می ماند، و شما می توانید به راحتی گوشی همراهتان را پیدا کنید، بدون آنکه قطره ای آب در آن نفوذ کند.

سیستم عامل این گوشی اندروید ۵.۱ است، که قابل ارتقا به اندورید ۶ می باشد. دوربین های جلو و عقب گوشی با کیفیت بسیار خوب و ۱۶ مگا پیکسلی است، که باعث می شود فیلم ها و عکس های شما با کیفیت بسیار خوبی ثبت شوند. این گوشی علاوه بر خاصیت شناور بودن بر روی سطح آب و ضدآب بودن، خاصیت ضد گرد و غبار نیز دارد.

طراحان این گوشی هوشمند، بر روی بدنه آن یک چراغ LED قرار داده اند، عملکرد این نشانگر بسیار جالب است در واقع با تخمین زدن دمای بدن، احساسات کاربر را نمایش می دهد، هر رنگ این نشانگر نشان دهنده یک نوع احساس در کاربر است، مثلا بر همه احساس ها از جمله شادی، هیجان، شور و شوق و عصبانیت و …. یک رنگ خاص نمایش می دهد.

سرعت این گوشی بسیار بالاست ، و از تراشه اسنپ دراگون کوالتوم ۸۱۰(Qualcomm Snapdragon)، ۲گیگاهرتزی استفاده شده است. که باعث شده پردازنده قوی تری داشته باشد و با انواع بازی های جدید و فرمت های ویدیویی سازگار شود. ۴گیگ رم دارد و مجهز به اندروید استوک است، در واقع نسخه استوک یا خالص اندروید بهترین نسخه محسوب می‌شود که امنیت و عملکرد آن بهتر است. صفحه نمایش ۴.۷ اینچی آن مجهز به تکنولوژی  HD AMOLED است، در این تکنولوژی پیشرفته نیازی به نور پس زمینه نیست و پیکسل ها از خود نور تولید می کنند، و امکان خاموش و روشن کردن پیکسل ها به صورت مجزا وجود دارد. در واقع بخش های سیاه عمیق تر و کنتراست تصویر بالاتر است.و باعث کاهش مصرف باتری می شود. اما در زمانی که همه پیکسل ها روشن باشد مصرف باتری آن بالا می رود. رنگ ها در این صفحه نمایش روشن تر و غلیظ تر هستند و کاربر از دیدن آن لذت می برد. باتری به کار رفته در این گوشی هوشمند ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که می تواند تجربه خوشایندی را برای شما رقم بزند. این دستگاه پهنای باند گسترده ای دارد، اطلاعات بیشتری را پردازش می کند که در سراسر جهان قابل استفاده است. حریم خصوصی در این گوشی به شدت رعایت شده است، هنگامی که با دوستانتان تماس می گیرید ویا پیام متنی می فرستید، به طور کلی هر کاری که با این گوشی انجام می دهید به صورت محرمانه صورت می گیرد و هیچ جای نفوذی در آن وجود ندارد پس نگران هکر ها نباشید. در این راستا دو نمونه از استاندارد های بکار رفته در گوشی به شرح زیر است:

– دارای گواهی استاندارد رمزنگاری پیشرفته Advanced EncryptionStandard) ) که به اختصار AES می گوییم.

– رمزگذاری RSA 2048 بیتی که شیوه‌ای برایرمزنگاری به روش کلید عمومی (Public Key) است.

در انتها خصوصیات بارز این گوشی هوشمند را با چند گوشی موجود در بازار مقایسه می کنیم تا با ویژگی های منحصر به فرد آن بیشتر آشنا شوید:

GALAX S6 EDGE iPHON 6S COMET
۱.۵ GHz & 2.1 Quad Core ۱.۸۵ GHz Dual Core ۲.۰ GHz Octa Core پردازنده
۳ GB ۲ GB ۴ GB رم
۳۲/۶۴/۱۲۸ GB ۳۲/۶۴/۱۲۸ GB ۳۲/۶۴ GB حافظه داخلی
۵.۱” ۱۴۴۰×۲۵۶۰ ۴.۷ “ ۱۳۳۴×۷۵۰ ۴.۷” ۱۹۲۵×۱۰۸۰ صفحه نمایش
۵ MP front 16 MP Rear ۵ MP front 12 MP Rear ۱۶ MP front 16 MP Rear دوربین
Only up to 1m NotrRated IPX7+ Bouyant ضد آب
۲۶۰۰ Mah ۱۷۱۵ Mah ۲۸۰۰ Mah باتری
Android 5.0.1 iOS9 Android 6.0 سیستم عامل

 

بنابراین اگر گوشی تان در آب افتاد نگران اطلاعات و یا خرابی گوشی همراهتان نباشید، شما می توانید با دنیای زیر اب اشنا شوید در حالی که COMET در دستان شماست، گوشی هوشمندی که علاوه بر شناور بودن بر روی سطح آب تکنولوژی های پیش رفته دیگری نیز در خود جای داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.