Sobro؛ یک میز قهوه خوری همه کاره

تکنولوژی در زندگی روزمره تاثیرات زیادی دارد، سبک زندگی افراد را تغییر داده است و باعث شده کارها آسان تر صورت بگیرد، اگرچه بعضی تاثیرات تکنولوژی بر زندگی انسان به صورت منفی و مضرر است، اما جنبه های مثبت بسیاری نیز در استفاده از تکنولوژی وجود دارد. از گذشته تا کنون دکوراسیون و مبلمان نقش مهمی در زیبایی خانه ایفا می کردند، میزها فقط مصرف تزئینی داشتند و تنها کاربرد آنها جاساز کردن وسایل در کشو ها و یا استفاده از سطح آنها بود. اما امروزه میزها نیز هوشمند شده اند و می توانند قابلیت های بسیار زیادی در اختیار شما قرار دهند.

یک میز هوشمند نه تنها دکوراسیون شما را زیباتر نشان می دهد بلکه می تواند آهنگ مورد نظرتان را نیز پخش کرده و شما را شگفت زده کند. شما می توانید کشو آن را باز کنید و نوشیدنی خنک بنوشید . “Sobro” یک میز هوشمند است که شما می تولنید از آن در اتاق خواب و یا پذیرایی خود استفاده کنید، این میز شامل یک یخچال، اسپیکر بلوتوثی، پورت شارژر، و چراغ LED می باشد، و حتی می توانید آن را با یک ریموت کنترل کنید.

این میز نوعی دکوراسیون در زندگی مدرن به حساب می آید، جنس آن از چوب است، سطح رویه آن از جنس شیشه می باشد که بسیار مقاوم است و به راحتی تمیزمی شود. “Sobro”در سه رنگ سیاه و سفید و چوبی ارائه می شوند. امکانات این میز شامل موارد زیر است:

۱- کشوی با قابلیت یخچال:
یکی از کشوهای این میز قابلیت یک یخچال را دارد، شما می توانید انواع نوشیدنی ها، غذا های سرد را در آن قرار دهید تا همیشه در دسترس باشند. مثلا اگر این میز را درکنارتختخواب تان می گذارید، و نیمه شب تشنه تان می شود می توانید به راحتی درب کشو را باز کنید و آب خنک بنوشید. در این کشو یک کمپرسور تعبیه شده است که باعث می شود این کشو مانند یک یخچال عمل کنند، همچنین شما می توانید با استفاده از دکمه های لمسی رو میز، میزان دمای کشو را تغییر دهید.

۲- اسپیکر با تکنولوژی بلوتوث
این میز مجهز به تکنولوژی بلوتوث می باشد و از این طریق می تواند به گوشی و یا هر دستگاه پخش کننده موزیک متصل شود؛ و آهنگ های مورد علاقه شما را پخش کند. بلندگویی در این میز قرار داده شده است که صدای رسا و باکیفیت ایجاد می کند.

۳- چراغ های LED
چراغ های در این میز قرار داده شده است که شما می توانید از طریق دکمه های لمسی آن را خاموش و روشن کنید ودر هنگام شب از نور ملایم و زیبای آن استفاده کنید.

۴- پورت USB برای شارژ
دو پورت USB در کنار میز طراحی شده است که از طریق آن می توانید وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنید، در واقع از طریق کابل USB گوشی اندروید و یا ios خود را به آن وصل می کنیدو به راحتی دستگاهتان را شارژ می کنید، همچین می توانید دستگاه های دیگر مانند لپ تاپ را از طریق درگاه مناسب برق شارژ کنید، بنابراین دیگر احتیاج نیست لپ تاپ را به پریز برق دیوار نزدیک کنید.

۵- اتصال به تلویزیون از طریق بلوتوث
“Sobro” از طریق تکنولوژی بلوتوث به تلویزیون متصل می شود و شما می توانید صدای تلویزیون خود را از طریق اسپیکر های این میز، با کیفیت و شدت بیشتری گوش دهید و لذت ببرید.

۶- کلید های لمسی
همانطور که گفتیم دکمه های لمسی بر روی میز تعبیه شده است، از طریق آن شما می توانید بلوتوث را روشن کنید، صدا اسپیکر و درجه حرارت یخچال را کم و زیاد کنید، چراغ ها را خاموش و روشن کنید، بدون آنکه نرم افزاری نصب باشد.

۷- کشو
در کنار کشو یخچالی، یک کشو دیگر قرار داده شده است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا ریموت کنترل، کابل های شارژر، تنقلات و یا مجله های خود را در آن قرار دهید و به فضای اطراف میز نظم بخشید.

روش کار این میز هوشمند بسیار ساده است و در واقع از هیچ باتری و یا نرم افزار خاصی استفاده نمی کند؛ این میز از طریق جریان برق کار می کند و به وسیله یک کابل به جریان برق خانگی متصل میشود و از این طریق انرژی لازم را برای سرد کردن یخچال، شارژ کردن گوشی، روشن کردم چراغ و پخش کردن آهنگ فراهم می کند.

لینک ویدیو:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.