QBen Wave، یک نیمکت هوشمند

نیمکت هوشمندی که باعث دسترسی شما به اینترنت و شارژ گوشی همراهتان می شود:
همه ما حداقل یک بار، چنین تجربه ای را داشته ایم، زمانی که در حال قدم زدن و صحبت کردن با گوشی همراهمان بوده ایم که ناگهان اخطار اتمام باتری به صدا در میاد و گوشی خاموش می شود. و یا به اینترنت نیاز داشتیم تا چیزی را گوگل کنیم اما ناگهان ارتباط اینترنتی مان قطع می شود و کارمان نیمه تمام می ماند. در این شرایط برای شارژ گوشی و دسترسی به اینترنت مجبور شدیم به خانه برگردیم و یا به یک کافی نت مراجعه کنیم. این کار ممکن است سخت و وقت گیر باشد. اما تصور کنید که یک نیمکت جادویی در جلو راه شما سبز شده و تمام این امکانات را در اختیار شما قرار دهد. ” QBen Wave” یک نیمکت هوشمند با قابلیت های شگفت انگیز است. تکنولوژی و پیشرفت های آن در دنیای امروزه، به نیمکت های پارک نیز سرایت کرده اند و آنها را به یک منبع انرژی مفید تبدیل کرده اند. نیمکت QBen Wave همه چیز را تغییر داده است و تمام این مشکلات را حل کرده است.

(QBen Wave) یک نیمکت با پانل هوشمند خورشیدی است که اینترنت پرسرعت ۳G/4G را فراهم می کند و شما می توانید به صورت باسیم از طریق USB و هم به صورت بی سیم؛ گوشی، تبلت و لپ تاپ و یا هر وسیله الکترونیکی خود را شارژ کنید. (QBen Wave) در واقع نوع تکامل یافته QBen Silver می باشد که برخی تغییرات در آن اعمال شده است. هر دو این نیمکت ها هوشمند هستند اما نمونه جدید امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد و طراحی آن شیک تر است. مثلا در نیمکت قبلی دو درگاه USB تعبیه شده بود اما در نیمکت کنونی ۴عدد درگاه قرار داده شده است. باتری مدل قبلی مدل AGM 72Ahبوده اما مدل کنونی از باتری LifePo4 200Ah استفاده شده است. مدل قبلی یک شارژ وایرلس داشت اما این مدل دو عدد دارد.

جنس بدنه این نیمکت از استیل مقاوم و پنل خورشیدی آن به صورن شیشه های نشکن است که در شرایط مختلف آب و هوایی دچار هیچ آسیب و خرابی و خردگی نمی شوند. طراحی این مدل بسیار نوآورانه و خاص و مدرن است و با نمونه قبلی که ظاهری مشابه یک نیمکت معمولی را داشتند، فرق می کند.

این نیمکت هوشمند را می توان در مناطق عمومی مانند پارک ها و سواحل و یا روستاها و مناطقی که به شارژر و اینترنت دسترسی ندارند، نصب کرد و از امکانات آن بهره برد. دیگر هیچ کس نگران تمام شدن باتری در خیابان نیست. هر زمانی که به اینترنت نیاز داشته باشید می توانید بر روی این نیمکت ها بنشنید و در حال استراحت از اینترنت پرسرعت و نامحدود آن استفاده کنید.

این نیمکت دوستدار محیط زیست است، از انرژی خورشیدی بی پایان استفاده می کند وباتری های خود را شارژ می کند تا در روزهای ابری نیز بتواند به کاربران خدمات مفیدی ارائه دهد (تا ده روز) . پانل های خورشیدی این نیمکت توانی به اندازه ۱۱۰ وات دارند و با قدرت خود می تواند در یک زمان چند دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنند. همچنین این پانل ها در روزهای آفتابی باتری های تعبیه شده در این نیمکت را برای روزهای ابری وشب ها شارژ می کنند، در واقع قرار دادن این باتری های پنهان باعث می شوند که در غیاب خورشید و در شب نیز بتوانیم از امکانات این نیمکت هوشمند بهره ببریم .به منظور استفاده بهتر، چراغ های LED نیز در زیر این نیمکت ها تعبیه شده است تا فضای روشن تری برای شما ایجاد کند. این چراغ ها از طریق GPS زمان غروب آفتاب را تشخیص داده و به محض تاریک شدن هوا، روشن می شوند. در این نیمکت سنسورهایی برای باران، کیفیت و رطوبت هوا و سیستم خنک کننده ای در نظر گرفته شده است تا نیمکت بتواند خود را با شرایط آب و هوایی وفق دهد.

لینک ویدیو:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.