intelliPLUG؛ پلاگینی که وسایل شما را هوشمند می کنند

تکنولوژی در حال پیشرفت است و هرروز وسایل جدیدی وارد بازار می شوند، این پیشرفت وارد خانه های شخصی نیز شده و تمام وسایل به لطف آن هوشمند شده اند. اینترنت اشیا (IoT) در همه زمینه ها گسترده شده است و دیگر نیازی نیست وسایل را به صورت دستی و از نزدیک کنترل کنیم، در واقع می توانیم این کار را به آسانی و از طریق اینترنت اشیا انجام دهیم. اینترنت اشیا به‌ طور کلی اشاره دارد به بسیاری از چیزها ، از جمله اشیا و وسایل محیط پیرامون ‌مان که به شبکه اینترنت متصل شده و این امکان را به ما می دهد تا توسط اپلیکیشن‌های موجود در تلفن های هوشمند و تبلت آن را کنترل و مدیریت کنیم.

مثلا شما می توانید از چراغ های کنترل از راه دور استفاده کنید تا زمانی که خانه نیستید بتوانید آن را به آسانی خاموش و روشن کنید. یا هنگامی که در تخت خواب خود خوابیده اید با یک کلیک بر روی گوشی هوشمندتان، قهوه مورد علاقه تان و دوش آب گرم را آماده کنید. اما تعویض این همه وسایل الکترونیک و خرید وسایل هوشمند، هزینه های بسیار زیادی دارد که هر کس با هر سطح درامد از عهده آن بر نمی آید. در این مطلب می خواهیم یک پلاگین شگفت انگیز را به شما معرفی کنیم. پلاگینی که به وسیله آن تمام تجهیزات الکترونیکی خانه تان هوشمند می شود و دیگر نیازی به تعویض آنها ندارید.

اسم این پلاگین ” intelliPLUG ” است. از طریق این پلاگین می توانید لوازم خانگی مثل تلویزیون، اتو، چراغ ها و هر دستگاهی که به آن متصل شده است را از راه دور به وسیله گوشی همراهتان کنترل کنید.

” intelliPLUG ” یک وسیله بسیارکاربردی در خانه است. این گجت در اندازه کوچک و با طراحی بسیار زیبا، قابلیت های بسیارخوبی در اختیار شما قرار می دهد. جنس بدنه آن از مواد با کیفیت است و به صورت شگفت انگیزی دستگاه های الکترونیکی شما را به تجهیزات هوشمند تبدیل می کند، در واقع ” intelliPLUG ” کوچکترین وکاربردی ترین پلاگین موجود در بازار است، و این امکان را به شما می دهد به وسیله این پلاگین و تنها از طریق لمس انگشتانتان تمام وسایل الکترونیک منزلتان را از فاصله دور و خارج از خانه کنترل می کنید، کافی است که گوشی و تبلت خود را برداریدو برنامه ” intelliPLUG ” را اجرا کنید. این دستگاه امنیت و ایمنی بالایی دارد و به لوازم الکترونیکی شما آسیبی وارد نکرده و دچار اتصالی نمی شود در این راستا دارای تاییدیه UL(Underwriter’s Laboratory) سازمان آمریکایی به منظور تست ایمنی محصولات جدید، می باشد.

شما می توانید به آسانی و در کمتر از۶۰ ثانیه لوازم تان را هوشمند کنید. عملکرد این وسیله ۳ مرحله ایست. کافی است وسیله الکترونیک خود را از طریق این پلاگین به برق متصل کنید، بر روی بدنه آن یک دکمه برای روشن و خاموش کردن تعبیه شده است، دکمه را چند ثانیه نگه دارید. با گوشی همراه خود به شبکه وایفای متصل شده و بعد از دانلود و نصب نرم افزار این دستگاه، به آن متصل شوبد و تنها با یک اشاره از طریق گوشی هوشمند خود تمامی وسایل الکترونیکی خانه راتحت کنترل داشته باشید. همچنین زمانی که برای مدت طولانی از یک دستگاه استفاده نشود، این پلاگین هوشمند به صورت اتوماتیک جریان برق را قطع کرده و دستگاه را خاموش می کند.
عملکرد های مانند خاموش و روشن کردت تلویزیون، چراغ ها، روشن کرده قهوه ساز زمانی که در رختخواب هستید، خاموش کردن اتو برقی زمانیکه بیرون هستید و فراموش کرده اید این کار را انجام دهید. کنترل بازی های ویدیویی فرزندتان، زمانی سرکار هستید و … همه این کار ها از از طریق این وسیله کوچک امکان پذیر می باشد.

شما می توانید از طریق برنامه ” intelliPLUG ” برای هریک از وسایل الکترونیک خود یک پروفایل تعیین کنید که در هر روز چند ساعت روشن بمانند. از این قابلیت می توانید برای کنترل میزان استفاده فرزندانتان از تلویزیون و بازی های رایانه ای بهره ببرید. با استفاده از این دستگاه می توانید قبل از اینکه به خانه برسید تمام کارها را انجام دهید، قهوه را آماده کنید، چراغ ها را روشن کنید، سیستم گرمایشی را فعال کرده و یا موزیک ها را آماده پخش کنید. شما می توانید به وسیله این دسنگاه شب هایی که در خانه نیستید برق را روشن کنید، در این صورت هیچ دزد و سارقی ریسک نمی کند وارد خانه ای با برق های روشن شود. این دستگاه قابلیت سازگاری با الکسا (Amazon Alexa) و دستیار صوتی گوگل را دارد و شما از این طریق می توانید فرمان های صوتی خود را از راه دور اعمال کنید.

ویژگی های دیگر پلاگین” intelliPLUG “:
• اندازه: ۵۵×۲۷.۵×۴۸ میلی متر
• وزن: ۵۷گرم
• شبکه بی سیم: وایفای ۲.۴ گیگاهرتز
• مواد سازنده: پلی کربنات نسوز SABIC 945. برنج H62
• گواهینامه: cULus, FCC, RoHS
لینک ویدئو: https://www.youtube.com/watch?v=ZucIBMANkyk

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.