ویژگی های ترموستات قابل حمل Embr Wave

زمانی را به خاطر بیاورید که در اتاق انتظار نشسته اید و منتظر نوبت خود هستید، تا یک مصاحبه کاری انجام دهید، در این حالت دمای بدن تان بالا رفته و بسیار گرم تان می شود و این ممکن است بر روی کیفیت ارائه و پرزنتیشن شما تاثیر داشته باشد. و یا زمانی که در اتومبیل خود نشسته اید و تمام افراد درون ماشین تقاضا می کنند که کولر را روشن کنید اما شما سردتان هست و از طرفی نمی خواهید مخالف با جمع رفتار کنید. در این موارد می توانید از یک ترموستات قابل حمل جادویی استفاده کنید و دمای بدن تان را تغییر دهید. مانند در دست گرفتن یک تکه یخ در هوای گرم تابستان و نوشیدن یک فنجان قهوه داغ در هوای سرد، بدن تان تغییر دما می دهد و حس بهتری در شما به وجود خواهد آورد.

Embr Waveیک ترموستات قابل حمل است که مانند ساعت مچی بر روی دست شما بسته می شود. این ترموستات دمای بدن شما را می سنجد و در صورتی که دمای بدنتان نامتعارف باشد سعی در متعادل کردن آن دارد. بنابراین هر زمان که احساس سرما و یا گرما دارید این مچ بند وارد عمل شده و مانند یک یخ بر روی دستان تان و یا یک شومینه عمل می کند.

بنابراین شما با فشردن یک دکمه بر روی آن می توانید بلافاصله دمای بدن تان را کنترل کنید. مکانیسم این مچ بند مانند پوشیدن جوراب مرطوب در یک روز گرم و یا نوشیدن چای داغ در یک روز سرد است.

همانطور که در یک روز سرد و زمستانی یک فنجای چای داغ می تواند دمای بدن شما را کنترل کرده و گرم کند، این ترموستات نیز می تواند با گرم کردن دمای نقطه ای بدن تان احساس گرما در بدن شما گسترش داده و بیشتر کند. احساس حرارتی ناحیه ای که این ترموستات ایجاد می کند باعث می شود مغز از گرمای آن لذت برده و به تنظیم حرارتی بدن بپردازد.

از انجا که این ترمستوتات بر دمای مرکزی بدن تاثیر نمی گذارد برای استفاده در حین فعالیت های ورزشی و یا دماهای محیطی بیشتر از ۸۵ درجه فارنهایت مناسب نیست.

برخلاف محصولات خنک کننده و گرمایشی ، احساس گرمایی که Embr Wave ایجاد می کند بسیار سریع، دقیق و به صرفه است و این امر به دلیل سه تکنولوژی نوآورانه ای است که در آن به کار رفته است.

سفارشی سازی
بخش اول شخصی سازی است. شما با استفاده دکمه روی بدنه و نوار نوری می توانید میزان درجه حرارت آن را تنظیم کنید.

رسانایی
بخش دوم رسانایی است، این دستگاه به صورت مستقیم با پوست شما در ارتباط است و از این طریق می تواند میزان دمای بدن شما را تشخیص داده و همچنین گرمایش و سرمایش خود را به پوست منتقل می کند.

انتقال
بخش سوم انتقال از طریق امواج است. امواجی که این دستگاه ایجاد می کند علاوه بر اینکه گرما و سرما را به پوست منتقل کرده، آن را به سطوح دورتری نیز منتقل می کند و از این طریق به مغز شما پیغام می دهد که به صورت طبیعی دمای بدن شما را کم و زیاد کند.

اگر احساس گرما دارید به راحتی می توانید در قسمت راست این نوار را فشار داده تا دستگاه به صورت اوتوماتیک دمای بدن تان را اندازه گیری کند و با تکنولوژی خود سعی در خنک کردن آن دارد. با این کار این حس در شما تداعی می شود که در گرمای زیاد، دست خود را در یک تشت پر از آب یخ فرو برده اید و از آن لذت می برید.

در صورت احساس سرما نیز می توانید همین کار را انجام دهید، با این تفاوت که باید قسمت چپ این نوار را بفشارید تا دستگاه شروع به گرم شدن شود و با تکنولوژی خود این امواج گرمایی را از طریق پوست به قسمت های دیگر منتقل کرده و در مغز این پیام را ایجاد کند که بدن گرم تر است، این کار می تواند احساس خوردن یک فنجان چای و یا نشستن در کنار شومینه را در شما تداعی نماید.

طراحی این ترموستات بسیار زیبا و شیک است. سطح صفحه آن از جنس آلومینیوم آنودایز بوده که به صورت بسیار براق و زیبا طراحی شده است ، ابعاد آن ۵۰×۱۳×۳۲ میلی متر است ،بر روی آن یک رابط نواری نوری وجود دارد که دارای دو طیف رنگ آبی به معنای سرد بودن و قرمز به معنای گرم بودن می باشد که از این طریق برای نمایش و کنترل درجه حرارت به دستگاه کمک می کند.

دستنبد آن نیز از جنس نوار فلزی ضد زنگ با کیفیت است که به وسیله قفل آهن ربایی بسته می شود و شما می توانید با توجه به سایز مچ دستتان اندازه آن را تنظیم نمایید، سایز این مچ بند برای دست های که مچ آنها به اندازه ۱۳۰ تا ۲۱۰ میلی متر است، مناسب می باشد. قسمت زیرین این صفحه که در تماس با مچ دست شما است دارای سنسورهایی است که گرما و سرما را به پوست شما منتقل می کنند.

این دستگاه دارای ۱۶ سطح درجه حرارتی است که از بسیار سرد تا بسیار گرم را در بر می گیرد و شما با توجه به میزان درجه حرارت بدن تان می توانید آن را تنظیم کنید. در این دستگاه علاوه بر قطعات ذکر شده از یک ماژول خنک کننده ترمو الکتریک نیز استفاده شده است. این مچ بند بسیار سبک است و تنها ۳ اونس وزن دارد بنابراین هیچ احساس فشاری بر مچ دستتان وارد نشده و احساس خستگی نمی کنید.

این ترموستات قابلیت آن را دارد که به دو صورت بر روی مچ شما قرار گیرد، شما می توانید آن را بر روی قسمت جلویی و یا پشتی مچ دست خود قرار دهید و قفل مگنتی آن را متناسب با اندازه مچ دستتان تنظیم نمایید، البته سعی کنید که این مچ بند را بسیار سفت و یا شل نبندید زیرا در این صورت ممکن است به دست شما آسیب وارد شده و یا میزان عملکرد آن پایین بیاید.

این ترموستات همراه از طریق یک باتر لیتیوم یونی کار می کند که در هر بار شارژ می تواند تا ۲-۳ روز کار کند. بعد از آن باید آن را از طریق کابل میکرو USB شارژ کنید.

این محصول از سال ۲۰۱۳ در دست طراحی و تولید است و در این راه دچار تغییرات و تحولات بسیار زیادی شده است و اکنون با حداکثر کارایی در اختیار شما است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.