با بالش هوشمند ZEEQ بیشتر آشنا شوید

امروزه تکنولوژی بر تمامی ابعاد زندگی انسان تاثیر گذاشته است و حتی در خواب نیز به کمک او شتافته و از طریق فراهم کردن گجت های کاربردی سعی دارد کیفیت خواب افراد را تحت تاثیر قرار دهد.

در این راستا در مطالب گذشته در مورد پتو های هوشمند مقاله ای را ارائه کردیم و توضیح دادیم این پتو ها با مکانسیم خود چگونه می توانند کیفیت خواب شما را بهبود بخشیده و از طریق ایجاد محیط مساعد با دمای مورد نظرتان باعث شوند که شما از خوابتان بیشتر لذت ببرید.

در این قسمت می خواهیم شما را با یک بالش هوشمند و جدید معرفی کنیم. این بالش ZEEQ نام دارد و شرایط ایده آل برای یک خواب لذت بخش را در محیط بدون تنش فراهم می کند.

بسیاری از انسان ها، در هنگام خواب موسیقی گوش می دهند و از این طرق به خواب می روند برخی دیگر نیز با اصلاح موقعیت بدنی و گردن شان، راحت تر می خوابند، زیرا موقعیت بد گردن در حین خواب می توانند مشکلات فیزیکی بسیار زیادی ایجاد کند و صدای خرو پف را بیشتر کرده و فرد و اطرافیانش را دچار مشکل کند.

بنابراین این بالش به میدان آماده است تا این شرایط را برای شما ایجاد کند، برای تان موسیقی پخش کرده، موقعیت گردن تان را اصلاح کند و از طریق تحلیل الگو های خواب تان شما را به یک خواب با کیفیت و لذت بخش برساند.

به طور کلی بالش های اصلاح کننده در سه نوع عرضه می شوند، نوع اول بالش های مخصوص خرو پف هستند این بالش ها به صورت ارتعاشی بوده و در صورت خرو پف کردن موقعیت گردن شما را تغییر می دهند و از این راه باعث می شوند که خروپف شما قطع شود.

بالش های نوع دوم بالش های با توانایی پخش آهنگ هستند که با اتصال به گوشی هوشمند می توانند موسیقی آرامش بخشی را در طول خواب برای شما پخش کنند. این موسیقی از طریق بلندگوهایی که در سراسر بالش قرار دارد به گوش شما منتقل می شود. تنها کاربر این موسیقی را می شنود و این کار برای اطرافیان او مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

بالش های ردیاب از طریق سنسور هایی که در آن به کار رفته است خواب شما را تحزیه و تحلیل می کنند، از طریق تعداد تکان هایی که در طول شب ایجاد می شود الگوهایی شناسایی کرده و آن را در اختیار کاربر قرار می دهد و با ارائه پیشنهاداتی سعی می کنند تا کیفیت خواب تان را بهبود ببخشد.

اما بالش هوشمند ZEEQ هر سه قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد و شما با تهیه آن دیگر نیازی به دیگر محصولات نخواهید داشت.

در ZEEQ SMART PILOOW یک آلارم به کار رفته است که در صورت تمایل می توانید آن را تنظیم کنید و در ساعت مشخص از خواب بلند شوید.

این بالش با دستیار های صوتی مانند الکسا، گوگل هوم کیت و IFTTT سازگار است و شما می توانید از این طریق، دستورهای صوتی را ابلاغ کرده و به وسیله سایر وسایل هوشمند، بالش را تحت کنترل گرفته و از آن استفاده نمایید.

این بالش با یک باتری داخلی کار می کند، که باید هر بار دو هفته شارژ شود. همانطور که اشاره شد برنامه کاربردی این بالش بر روی گوشی های هوشمند نصب می شود. این برنامه بسیار کاربردی است و رابط کاربر پسندانه ای داشته و قابلیت نصب بر روی گوشی های اندروید و IOS را در خود جای داده است.

مهندسین و طراحان این بالش آن را به گونه ای طراحی کرده اند که قابلیت اتصال به وایفای دارد و از این طریق به این برنامه نصب شده و عملکرد های مورد نظرتان را انجام می دهد. شما با استفاده از این برنامه می توانید کیفیت خواب خود را تجزیه و تحلیل کنید، و به اطلاعاتی مانند میزان خرو پف، میزان خواب واقعی، عمق خواب، و نمره خواب تان دسترسی داشته باشید. در این راستا این برنامه بر حسب نتایجی که از خواب شما به دست می آید، پیشنهادات بسیار زیادی را در اختیارتان می گذارد تا از این طریق یک خواب خوب و شیرین داشته باشید.

این بالش از اجزای مختلفی تشکیل شده است، روکش و کاور قابل مشاهده آن بسیار زیبا و با کیفیت است و به راحتی جدا می شود و شما می توانید آن را به وسیله دست یا ماشین ظرفشویی شست و شو دهید. در قسمت های زیرین از فوم های منعطف و با کیفیت استفاده شده است.

در قسمت داخلی آن دو موتور با کیفیت وجود دارد که با ایجاد لرزش خروپف های شما را از بین می برد.

۸ اسپیکر با تکنولوژیی وایفای در درون این بالش و به صورت یکنواخت بر روی سطوح آن قرار گرفته است و با اتصال به گوشی هوشمند، موسیقی های با کیفیتی را به گوش شما می رساند تا با آرامش بیشتری به خواب بروید. محدوده و برد این بالش برای پخش موسیقی ۱۰ متر است . بهتر است برای استفاده از این قابلیت گوشی خود را در حالت پرواز گذاشته و حتی المقدرور از خود دور کنید و تا فاصله ده متری قرار دهید تا امواج آن در هنگام خواب به شما آسیب نزند.

ریموت این بالش از طریق سیم به آن متصل است و شما از طریق آن می توانید قابلیت های ذکر شده را سفارشی سازی کنید. در قسمت انتهایی ریموت یک پورت USB قرار داده شده است که از آن طریق می توانید بالش را شارژ می کند. باتری به کار رفته آن از نوع لیتیوم یونی و با ولتاژ ۳.۷ ولت و قدرت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که قابلیت شارژ دارد و در هر نوبت ۵ تا ۱۵ روز کار می کند.

از طریق دکمه های روی آن می توانید بالش را آماده فعالیت کرده، یا صدای موزیک را کم و زیاد نمایید. چراغ های موجود بر روی آن می تواند وضعیت بالش شما را نشان دهند، در صورت که چراغ آبی روش است بالش در حالت خواب می باشد و در صورت روشن شدن چراغ سبز بالش در حالت بیداری و آماده به کار است . در صورتی که باتری بالش در حال اتمام باشد چراغ قرمز روشن می شود.

ویژگی های ظاهری این بالش به شرح زیر می باشد، ارتفاع آن ۱۶.۷۵ اینچ، عرض آن ۲۶.۵ و طولش ۵.۵ اینچ می باشد، وزن آن ۷ پوند و بسیار سبک است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.