معرفی برنامه های کاربردی برای زنان

امروزه، بسیاری از ما انسان ها، برای انجام بیشتر فعالیت های روزمره خود به گوشی هایمان متکی هستیم. این مسئله بسیار غم انگیز و ناراحت کننده است. فعالیت های مانند سازماندهی کردن فعالیت های روزمره، ارتباط با اطرافیان، فعالیت های تناسب اندام، انجام تراکنش های مالی و نگهداری سوابق مالی، یادداشت برداری و ارسال دریافت ایمیل ها، انجام محاسبات و جست و جو برای راهکارهای مختلف در گوگل و سایر موتورهای جست و جو و …. به وسیله گوشی های همراه انجام می شوند و این وسایل به یک ابزار کمکی همه کاره و همراه تبدیل شده است.

شما هر روز از گوشی هوشمند خود استفاده می کنید و این وسیله کاربردی قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی در اختیار شما قرار می دهد و شما بسته به جنسیت تان نیز می توانید از برنامه های کاربردی بر روی پلتفرم آنها استفاده کنید.

برنامه های مختلفی وجود دارد که به بروز ماندن زنان کمک کرده و راهکارهای مناسبی درمورد سلامت جسمی و روحی در اختیارشان قرار می دهند. فرقی ندارد زن خانه دار هستید یا کارمند، با استفاده از این برنامه ها می توانید، از فناوری در راستای پیشرفت خود استفاده کنید. بسیاری از این برنامه ها و استارتاپ ها زندگی زنان را یکپارچه کرده و فواید بسیار زیادی در اختیار آنها گذاشته است.

ما قصد داریم در این مطلب، چند مورد از بهترین برنامه های کاربردی، برای تحول زنان را به شما معرفی کنیم:

Clue: برنامه ای برای سلامتی و عادت ماهیانه زنان
چرخه قاعدگی یا همان عادت ماهیانه بخش جدایی ناپذیر زندگی زنان است، در یک زندگی پر از استرس و مشغله، زنان باید این دوره ها را به خاطر سپرده و طبق آنها برنامه ریزی کنند. شما با استفاده از این برنامه می توانید پریود و دوره عادات ماهیانه خود را پیگیری کرده و از زمان های تخمک گذاری بدن خود مطلع شوید، این برنامه رایگان است و بر روی سیستم عامل اندروید و ios نصب می شود. این برنامه می تواند اطلاعات دقیقی در مورد چرخه قاعدگی شما، PMS، تخمک گذاری و باروری در اختیار شما قرار می دهد.

مادرشو: برنامه ایرانی برای زنان باردار
این برنامه به سلامتی پیش از بارداری و دوران بارداری می پردازد و سلامت زندگی زنان را ارتقا می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید زمان زایمان، خطرات دوران بارداری، یادداوری آزمایش ها و سونوگرافی های دوران بارداری، راهکار های کم کردن عوارض بارداری، زمان تخمک گذاری و تعیین وزن مناسب در این دوره را به خوبی یاد گرفته و با نکات مورد نظر در این زمینه ها بیشتر آشنا شوید.
علاوه بر موارد ذکر شده شما می توانید به مقالات تخصصی بسیار زیادی در زمینه زنان و بارداری دسترسی داشته باشید، برای خود و اطلاعات شخصی خود پروفایل تهیه کرده و به روزهای مناسب اقدام بارداری و یا پریود دسترسی داشته باشید.

Cozi : تقویم و لیست اشتراکی
آیا شما به علت مشغله های زیاد، بهره وری تان کاهش یافته است و برخی از فعالیت های روزمره خود را فراموش می کنید. مثلا هنگامی که به فروشگاه می روید مواد غذایی مورد نیازتان را به خاطر نمی آورید و در نهایت با یک سبد غذای دیگر به خانه بر می گردید؟ البته این مورد در مورد زنان بیشتر اهمیت دارند و آنها علاوه بر فعالیت های بیرون از خانه باید به امور داخل خانه نیز رسیدگی کرده و آن را ساماندهی کنند. با استفاده از این لیست می توانید تمامی امور روزمره خود را در قالب لیست های و تقویم ها مدیریت کرده و چیزی را از قلم نیندازند.

OPI NAIL STUDIO: برنامه ای برای طراحی ناخن
با استفاده از این برنامه می توانید طراحی و رنگ مناسبی برای لاک ناخن های خود پیدا کنید. کافی است از دست خود عکس بگیرید و مدل های مختلف را بر روی آن قرار دهید و بررسی کنید کدام رنگ برای دستان شما بهتر است و با استفاده از عکس مراحل انجام دیزاین مورد نظر را بر روی ناخن خود انجام دهید. این برنامه می تواند نزدیک ترین سالن ناخن و یا فروشگاه مربوط را بر روی نقشه به شما نشان دهد.

MyFitnessPal: برنامه تغذیه و بدنسازی
همه زنان به بدن و تناسب اندام خود اهمیت می دهند، گوشی های هوشمند در این زمینه به کمک زنان آمده اند تا بتوانند در خانه و با امکانات محدود به این آرزو خود برسند. با استفاده از این برنامه می توانید گوشی خود را به یک مربی و متخصص تغذیه تبدیل کنید. مثلا با اسکن کردن بارکد غذاها، خواص آنها و میزان کالری شان را محاسبه کنید.
در این برنامه بیش از ۷۵۰ هزار مواد غذایی مختلف وجود دارد که در کاهش وزن به شما کمک می کند. همچنین می توانید تجربیات خود را در زمینه خوراک صبحانه، ناهار و شام ثبت کنید. شما می توانید با استفاده از این برنامه عادات بد غذایی خود را کنار بگذارید و زندگی سالم تری داشته باشید.

Houseparty: برنامه چت گروهی
با استفاده از این برنامه می توانید به صورت گروهی با دوستان خود چت وگفت و گوی تصویری داشته باشید. البته برای برقراری ارتباط شما و دوستانتان باید این برنامه را دانلود کرده و با نام کاربری در آن عضو شوید. شما می توانید با ۷ نفر گفت و گوی ویدئویی داشته باشید. این برنامه اکنون در مدارس برای برقراری ارتباط های چند نفره تیمی مورد استفاه قرار می گیرد.

Amazon Kindle: مطالعه و خرید کتاب ها و مجلات
با استفاده از این برنامه می توان به انبوهی از کتاب ها و مجلات دسترسی داشته باشید و مقاله ها و رمان های شگفت انگیز مطالع کنید. زنان با توجه به مشغله هایی که دارند نمی توانند به کتابخانه رفته و مطالعه کنند. بنابراین این کتابخانه سیار می تواند تا حدودی نیازهای آنها را به کتاب و کتابخوانی رفع کند.
کتاب ها و مجلات موجود در Kindle Storeدر دسترس کاربران است و شما می توانید به کتاب های Pride & Prejudice و The Adventures of Sherlock Holmes و مجلات The Economist و Reader’s Digest دسترسی داشته باشید. شما می توانید با استفاده از این برنامه به کتاب های رایگان، دسترسی داشته و آنها را مطالعه نمایید و کتاب های مورد نظر خود را خریداری نمایید. در این برنامه دیکشنری های مختلفی موجود است که می توانید انها را دانلود کنید.

اسنپ رز: سرویس حمل و نقل بانوان
یکی از مهم ترین برنامه هایی که باید در گوشی یک خانوم نصب باشد، برنامه ای حمل و نقل است. اسنپ رز یک سرویس حمل و نقل مختص بانوان است که از آن می توانید برای حمل و نقل شهری و بین شهری استفاده کنید. به منظور راحتی بانوان؛ رانندگان این ماشین ها خانم هستند و شرایط کاملا امنی را ایجاد می کنند. این برنامه باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود، شما می توانید هزینه سفرتان را به صورت حضوری و یا آنلاین پرداخت کنید، امکان سفر دو مقصده، تعیین مدت زمان توقف در مسیر، ذخیره آدرس های منتخب در برنامه و … از ویژگی های این برنامه است. در صورتی که شما دوستانتان را به این برنامه دعوت کنید به شما و دوستات یک سفر رایگان تعلق می گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.