با کنسول ایکس باکس وان، این بازی‌های هیجان انگیز را از دست ندهید

ایکس باکس وان، کنسول بازی‌های ویدئویی خانگی شرکت مایکروسافت است که در سه مدل ایکس باکس وان (Xbox One)، ایکس باکس وان ایکس (Xbox One X) و ایکس باکس وان اس (Xbox One S) ارائه می‌شود. در ابتدا با تفاوت‌های کلی این سه مدل آشنا شوید:

هر سه مدل پردازنده هشت هسته‌ای دارند اما در مدل ایکس باکس وان و ایکس باکس وان اس از پردازنده ۱.۵۷ گیگاهرتزی استفاده شده درصورتی‌که در مدل ایکس باکس وان ایکس این پردازنده قوی‌تر و ۲.۳ گیگاهرتزی است.

مدل ایکس باکس وان ایکس ازنظر ظاهری، حافظه رم، ظرفیت هارد از دو مدل دیگر بالاتر بوده و از رزولوشن ۴k پشتیبانی می‌کند. به منظور اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت مایکروسافت سر بزنید.

در این مطلب قصد داریم بهترین بازی‌های ایکس باکس وان را به شما معرفی کنیم ک در هر دو نسخه ایکس و اس آن قابل‌اجرا می‌باشد.

Forza Horizon 4

Forza-Horizon-4

– بازی سبک مسابقه‌ای (ریسینگ)

– نقشه باکیفیت

– تنوع مدل‌های اتومبیل

– صدا، جلوه‌های بصری و گرافیک عالی

– پلتفرم ویندوز ۱۰ و ایکس باکس وان

این بازی یکی از بازی‌های اتومبیل‌رانی جهانی فورزا هورایزن است که در پلتفرم ویندوز ۱۰ و ایکس باکس وان اجرا می‌شود. در نسخه ۴ این بازی اتومبیل‌رانی ، محیط‌های جدید مانند بریتانیا به نمایش گذاشته می‌شود، شما در هر فصل بازی با چالش‌ها و شرایط خاصی روبه‌رو می‌شوید که بازی را برای شما جذاب‌تر خواهد کرد. این بازی قابلیت اجرا به‌صورت آنلاین و آفلاین را در خود جای‌داده است که در حالت آنلاین تجربه بازی با سایر بازیکنان واقعی وجود دارد و نوعی بازی آنلاین مهیج را به وجود می‌آورد.

Far Cry 5

Far-Cry-5

– اکشن ماجراجویی، تیراندازی اول‌شخص

– جذاب و طبیعی

– صداگذاری و موسیقی خوب

– پلتفرم ایکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و ویندوز

این بازی جذاب برای ایکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و ویندوز ارائه‌شده است. در این بازی شما در نقش یک پلیس ایالتی به یک منطقه‌ای به نام هوپ کانتی می‌روید و کنترل آنجا را در دست می‌گیرید. در این منطقه فردی به نام جوزف سید به همراه دو برادر و خواهر خود سعی می‌کنند با افکار و عقاید خرافی مردم را به سمت بهشت هدایت کرده و به نحوی کنترل آن را به دست بگیرند و شما باید با این فرقه مبارزه کرده و منطقه را آرام کنید. استفاده از سلاح‌های سرد و گرم متنوع، روش‌های مبارزه گوناگون، امکان پیشبرد مراحل در پنهان‌کاری و وسایل نقلیه مختلف از نکات مثبت این بازی است، اما برخی از منتقدان از روایت داستانی ضعیف این بازی گلایه می‌کنند.

Resident Evil 7

resident-evil-7

– ترس و بقا، تیراندازی اول‌شخص

– صداگذاری خوب

– سرگرم‌کننده

– پلتفرم ایکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و ویندوز

این بازی در ژانر وحشت و ترسناک توسط شرکت کپکام ارائه‌شده است و در پلتفرم ایکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و ویندوز اجرا می‌شود. اول‌شخص بازی شما هستید که در نقش فردی به نام اتان قرار می‌گیرید که با بهره‌گیری از سلاح‌های سرد و گرم به رویارویی با دشمنان می‌رود. اتان به دنبال همسر خود است که سه سال پیش گم‌شده و داستان بازی در پی یافتن او است. در ادامه داستان اتان متوجه می‌شود شخصیتی به نام Eveline همسرش را تحت کنترل قرارگرفته و تبدیل زامبی کرده است. در نسخه‌های قبلی شما به‌عنوان سوم شخص بازی می‌کردید اما در این نسخه به‌عنوان اول‌شخص هستید.

Dishonored 2

dishonored-2

– اکشن و مخفی‌کاری

– دنیای جذاب حاکم بر بازی

– موسیقی فوق‌العاده بازی

– پلتفرم ایکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و ویندوز

در این بازی شما می‌توانید در نقش امیلی و یا کوروو بازی کنید و این حق انتخاب را دارید، اما شخصیت انتخابی تا انتها بازی همراه شما است و نمی‌توانید آن را تغییر دهید؛ شیوه و روش بازی هر یک از شخصیت‌ها باهم متفاوت است و شما دوست دارید این بازی را با هر دو شخصیت به پایان برسانید. درمسیر بازی می‌توانید با مخفی‌کاری و کشف رمز و رازهای نهفته بازی را پیش برده و آن را هیجانی‌تر کنید.

Gears of War 4

gears-of-war-4

– اکشن و تیراندازی سوم شخص

– سلاح‌های جدید

– تجربه بازی آنلاین چندنفره

– پلتفرم ویندوز ۱۰ و ایکس باکس وان

محیط بازی اندکی ترسناک و هیجان‌انگیز است و شخصیت اصلی در این قسمت، پسر مارکوس فینکس، شخصیت اصلی نسخه‌های پیشین به‌حساب می‌آید و دیگر خبری از قهرمان کاریزماتیک سه‌گانه اول به‌عنوان شخصیت اصلی نیست، در این بازی می‌توانید با بهره‌گیری از سلاح‌های جدید و وسایلی مانند موتورسیکلت‌ها و ربات‌ها بازی را ادامه دهید. این بازی به‌صورت تک‌نفره و یا آنلاین و چندنفره انجام می‌شود.

Cuphead

Cuphead

– اکشن و ۲D

– الهام از کارتون‌های دهه ۳۰ میلادی

– موسیقی فوق‌العاده

– تصویرسازی‌های جذاب و بصری

– پلتفرم ایکس باکس وان

این بازی ساخته‌ی هنرمندانه‌ی MDHR Studio با الهام از کارتون‌های دهه ۳۰ میلادی ساخته‌شده است و از این طریق نوع نوستالژی برای طرفداران ایجاد می‌کند. تمام المان‌های بازی ازجمله موسیقی آن، شخصیت‌های به‌کاررفته و مراحل آن به‌صورت کاملاً ماهرانه و در مدت ۷ سال طراحی و تولیدشده است و بازی فوق‌العاده‌ای را ارائه کرده است. در میان تمام بازی‌های بزرگ عرضه‌شده، بازی Cuphead توانست به‌عنوان بهترین بازی ایکس باکس وان شناخته شود.

Sea of Thieves

Sea-of-Thieves

– کشتی‌رانی، اکشن ماجراجویی، RPG

– گزینه‌های سفارشی بی‌شمار

– منظره‌ها و نورپردازی خوب در بازی

– پلتفرم ایکس باکس وان، ویندوز

در این بازی سرگرم‌کننده شما به‌عنوان دزد دریایی به غارت کردن گنج‌ها و غلبه بر دشمنانتان می‌پردازید و مسیر داستان را این‌گونه پیش می‌برید. این بازی به‌نوعی یک شبیه‌ساز کشتی‌رانی است ک به‌صورت بازی انفرادی و آنلاین و تیمی اجرا می‌شود. شما در مسیر سفرها و به دست آوردن گنجینه‌ها باید معماهای مختلفی را حل کرده و با افراد ترسناکی مبارزه کنید. هرچقدر که به جلو می‌روید مراحل سخت‌تر خواهد شد. در بازی تیمی یک نفر وظیفه راندن کشتی را بر عهده دارد، نفر دیگر به دشمنان شلیک می‌کند و نفر دیگر آسیب‌های واردشده به کشتی را تعمیر خواهد کرد تا غرق نشود.

Halo 5: Guardians

halo

– تیراندازی اول‌شخص

– موسیقی زیبا بازی

– گرافیک و جزئیات عالی

– پلتفرم انحصاریXbox One

در این بازی شما کنترل دو شخصیت به نام  لاک و چیف را بر عهده دارید.این بازی به‌طورکلی شامل ۱۵ مأموریت است که در ۱۲ تای آن نقش لاک را خواهید داشت و ۳ مأموریت دیگر به‌وسیله شخصیت چیف اداره می‌شود. به همراه شما گروهی وجود دارد  که می‌توانید به آن‌ها دستور دهید، هوش مصنوعی دشمنان شما نیز خوب بوده و بازی را هیجانی‌تر می‌کند اما در این بازی بیش‌ازاندازه به داستان‌ها و انیمیشن پرداخته و اندکی کسل آور است.

Rise of the Tomb Raider

tomb-Raider

– ماجراجو و اکشن

– داستان زیبا و دیالوگ‌های به‌یادماندنی

– گرافیک و جزئیات عالی

– پلتفرم ایکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و ویندوز

شما در این بازی مهیج به‌عنوان یک دختر ماجراجو به نام لارا نقش‌آفرینی می‌کنید، لارا کرافت باستان‌شناس است که در هر مرحله از بازی به مکان‌ها  مخفی، گنج‌های ارزشمند؛ حیوانات و حیات‌وحش و شخصیت‌های دیگر روبه‌رو می‌شود. مقبره‌های باستانی که پیش رو لارا قرار می‌گیرند پر از راه های مخفی و معماهایی هستند که او باید حل کند.

Overwatch

Overwatch

– تیراندازی اول‌شخص آنلاین

– شخصیت‌ها با توانایی‌های متنوع

– سرگرم‌کننده

– گرافیک فنی عالی

– پلتفرم ایکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و ویندوز

بازیOverwatch دارای ۲۱ قهرمان قابل پخش با ۱۲ نقشه است. امکان بازی در کشور‌هایی مثل ژاپن، انگلیس، مکزیک، مصر، یونان و چند مورد دیگر در بازی وجود دارد. هر شخصیت منحصربه‌فرد است و ازنظر ویژگی‌های ظاهری، خصوصیات مبارزه‌ای  با بقیه فرق دارد و در ۴ دسته تانک، پشتیبانی، مهاجم و مدافع قرار می‌گیرند. هر قهرمان دو توانایی خاص و یک توانایی دیگر دارد که شارژ می‌شود. شما برحسب توانایی‌هایی که در به‌کارگیری این شخصیت‌ها دارید و همکاری گروهی که ایجاد می‌کنید می‌توانید در این بازی موفق شوید. شما می‌توانید این بازی را در حالت تک‌نفره و یا گروهی بازی کنید.

Ori and the Blind Forest

ori

– ماجراجویی

– داستان جالب

– گرافیک و صداگذاری عالی

-پلتفرم Xbox One، Xbox360 و ویندوز

در این بازی جانور خرس مانندی به نام نورا،  موجود کوچک و سفیدی به نام اوری را پیدا کرده و آن را بزرگ می‌کند. اوری بر اثر حادثه‌ای مادرخوانده خود را از دست می‌دهد. شما در این بازی در نقش اوری ظاهر خواهید شد که سعی می‌کنند در ادامه بازی جان تازه به جنگل ببخشد و آن را نجات دهد. در این بازی به مرور می‌توانید قابلیت‌ها اوری را افزایش دهید تا در مقابل با دشمنان موفق شود. در ادامه شخصیت‌های دیگری نیز به بازی اضافه خواهند شد.

Hitman

hitman

– اکشن و مخفی‌کاری

– گرافیک بسیار بالا

– آزادی در انجام مأموریت‌ها،

– طراحی بسیار عالی مأمور ۴۷

– پلتفرم ایکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و ویندوز

این بازی از سری بازی‌های شرکت آیدوس است. در این بازی شما در قالب یک مأمور به نام مأمور ۴۷ نقش‌آفرینی می‌کنید که در هر فصل برای شما اهدافی در نظر گرفته می‌شود  که باید به آن بپردازید.  شما در طول بازی می‌توانید با پوشیدن لباس مبدل و به‌صورت مخفی مأموریت‌های خود را انجام دهید. در این راستا سلاح‌هایی در اختیار شما قرار دارد که می‌توانید آن‌ها را سفارشی‌سازی کنید.

www.trustedreviews.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.