بهترین بازی‌های اندروید رایگان

در فروشگاه پلی استور اندروید، تعداد زیادی بازی‌ اندروید رایگان وجود دارد که شما را  وسوسه می‌کند. اما وقتی یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و دانلود می‌کنید؛ متوجه می‌شوید تنها چند مرحله از بازی رایگان است و برای ادامه بازی باید خرید درون برنامه‌ای انجام دهید. اگر خوش‌شانس باشید و یک بازی کاملاً رایگان پیدا کنید؛ مطمئن باشید آن‌قدر تبلیغات و نوتیفیکیشن برای شما ارسال خواهد شد که به سرعت آن را حذف می‌کنید و از خیر آن بازی می‌گذرید. ناگهان وسط بازی یک نوتیفیکشن تبلیغات ظاهر می‌شود و شما ناخودآگاه بر روی آن کلیک کرده و وارد صفحه جدید می‌شوید و این اصلاً خوشایند نیست. اما در این میان بازی‌های رایگانی نیز وجود دارند که همه آن‌ها جذاب هستند و هم درون آن‌ها خبری از پرداخت درون برنامه‌ای یا تبلیغات مزاحم نیست. در این مطلب با همراه باشید تا با بهترین بازی‌های رایگان اندرویدی آشنا شوید.

بازی اندروید رایگان: Battle for Wesnoth

این بازی جنگی و جذاب، سناریوها و مبارزات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید به‌صورت چند نفره بازی کنید. در این بازی شما یک قلمرو مشخص دارید که در طی جنگ‌ها و درگیری‌هایی که رخ می‌دهد باید از قلعه خود محافظت کنید. این بازی بسیار هیجان انگیز بوده و در سه سطح  مختلف قابل اجرا است. موزیک در حین بازی هیجان شما را بیشتر کرده و حس بهتری در شما به وجود می‌آورد. شما قادر هستید این بازی را انفرادی و با AI و یا چند نفره پیش ببرید.

این بازی استراتژیک شما را به یک فرمانده توانمند تبدیل می‌کند که می‌توانید به لشکر خود تعلیم داده و در دنیای پر از خطر و جنگ از قلمرو خود محافظت کنید. حجم بازی کم و به صورت کاملاً رایگان در سیستم‌عامل اندروید اجرا می‌شود.

بازی اندروید رایگان: Underhand

در بازی Underhand شما نقش رهبر فرقه خود را بر عهده دارید که باید با توجه به موقعیت و منابعی که در اختیار دارید بازی خود  را پیش ببرید. در طول بازی با کشیدن کارت‌ها رویدادهایی رخ می‌دهد که شما باید به صورت استراتژیک عکس‌العمل مناسبی در قبال آن‌ها انجام دهید. این بازی هیجان انگیز و رمزآلود با موزیک جذاب و هیجان انگیزی که بر روی متن آن قرار دارد شما را ساعت‌ها پای گوشی اندروید تان نگه می‌دارد. در طول بازی مشخص می‌شود که آیا شما می‌توانید به عنوان رهبر یک فرقه عمل کرده و در قبال اتفاقات عکس‌العمل خوبی نشان دهید و یا خیلی زود قربانی می‌شود.

بازی اندروید رایگان: Steps Brain Training

این بازی رایگان اندروید بدون هیچ تبلیغات مزاحم شما را ساعت‌ها سرگرم می‌کند. در واقع شما با بازی این پازل هیجان انگیز مهارت استراتژیک و برنامه ریزی خود را آزمایش می‌کنید. این بازی بسیار لذت بخش است و شما به آسانی می‌توانید آن را یاد بگیرید. این بازی در دو سطح قابل اجرا است و هرچه به مراحل جلوتر می‌روید سخت‌تر می‌شود.

بازی فکری اندروید رایگان: Hidden Mahjong ،Penguin Play

این بازی فکری از گرافیک بالا، محیط زیبا و موزیک جذابی برخوردار است. شما می‌توانید در این بازی بوردهای زیادی را حل کنید و از آن لذت ببرید. اصول بازی به این صورت است که شما در هر بورد باید کاشی‌های مشابه را پیدا کنید و با کلیک روی آن‌ها، هر دو کاشی از صفحه محو می‌شود و کاشی‌های زیرین به سطح بالایی می‌آیند. با حل این پازل‌ها پاداش می‌گیرید و در صورت اتمام به مرحله بعدی می‌روید.

بازی اندروید رایگان: فرار از معبد Temple Run 2

این بازی با گرافیک بالا، یک بازی هیجان انگیز و ماجراجویی است که شما در آن در نقش شخصیت‌های متفاوتی باید از معبد فرار کنید و با دویدن و پریدن از آن دور شوید. در طول مسیر فرار، امتیازاتی قرار دارد که باید آن‌ها را جمع‌آوری کنید تا با دست پر به انتهای مقصدتان برسید. در طول مسیر و در حین فرار محیط‌های هیجان انگیزی مانند جنگل‌ها، معادن و … در مسیرتان قرار می‌گیرد که برای رد کردن موانع آن، باید انگشتان را به هر سمت بکشانید تا با آن‌ها برخورد نداشته باشید وگرنه متوقف خواهید شد. گرافیک این بازی بسیار خوب بوده و  کیفیت آن اچ دی است. شما در طول مسیر با موسیقی هیجان انگیز می‌توانید از بازی‌تان لذت ببرید و به انتهای مسیر برسید.

بازی مسابقه‌ای اندروید: Beach Buggy Racing 2

این بازی مسابقه‌ای علاوه بر  حالت سنتی خود که در آن با استفاده از ماشین به رقابت می‌پردازید؛ شرایطی را فراهم می‌کند تا  بتوانید در طول مسیر با استفاده از مواد منفجره رقیبان خود را از صحنه خارج کنید. علاوه بر این در طول مسیر دستاوردها و قابلیت‌هایی به دست می‌آورید که از آن می‌توانید برای افزایش سرعت خود بهره ببرید. محیط مسابقه کاملاً هیجان انگیز، زیبا و سه بعدی است و ماشین‌های مختلفی نیز در دسترس می‌باشد. گرافیک این بازی بالا و کیفیت آن اچ دی است و با حساب گوگلتان می‌توانید از آن به عنوان یک مسابقه جهانی استفاده کرده و با دوستانتان نیز بازی کنید.

بازی مسابقه‌ای اندروید: Disc Drivin’ ۲

این بازی مسابقه‌ای نیز با سلاح‌ها ادغام شده است و شما می‌توانید در طول مسیر مسابقه برای اینکه منحرف نشوید؛ از این سلاح‌ها بهره ببرید. در هر مرحله و با کسب امتیاز امکان ارتقا و بهبود سلاح وجود دارد. موسیقی متن بازی بسیار زیبا است و هیجان مسابقه را چند برابر می‌کند. گرافیک بازی نیز بالا و قابل قبول است و شما می‌توانید یک چالش مسابقه‌ای خاص و هیجان انگیز را برای چند ساعت تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

بازی مسابقه‌ای اندروید: اسفالت ۹

در این بازی شما می‌توانید از انواع مختلف ماشین‌های هیجان انگیز از برندهای معروف دنیا مانند لامبورگینی، پورشه، فراری و .. استفاده کنید و در مکان‌های معروف و هیجان انگیز دنیا رانندگی کنید. در این بازی به جزئیات بسیار دقت شده است و شما می‌توانید این ماشین‌ها را با تمامی ریزه کاری‌ها آن مشاهده کنید و از آن‌ها لذت ببرید. تجربه ماشین سواری از بین ۵۰ ماشین رؤیایی و زیبا و در ۷۰ مکان دیدنی جهان باعث می‌شود به این بازی معتاد شوید. این بازی قابلیت اجرا به صورت یک نفره و یا آنلاین را در خود جای داده است. گرافیک آن بسیار بالا است و شما قادر هستید از قابلیت‌هایی مانند نیتروژن برای پیشی گرفتن و سبقت نیز استفاده نمایید.

بازی فکری اندروید: Mekorama

این بازی در دسته بازی‌های فکری و به صورت پازلی است. شما در چارچوب این بازی نقش یک ربات را دارید که در قسمت‌های مختلف یک سازه قرار می‌گیرد و باید از موانع و تله‌های آن عبور کند. در این بازی شما باید از دو طریق به هدفتان برسید؛ اول اینکه زمان‌بندی‌تان درست و دقیق باشد و همچنین مسیر درست را تخمین بزنید تا به مقصد و هدف برسید.  این بازی بر خلاف ظاهر ساده‌ای که دارد چالش برانگیز است، گرافیک آن بالا است و به صورت سه بعدی به نمایش در می‌آید.

بازی فکری اندروید: ۲۰۴۸

بازی ۲۰۴۸ یک بازی فکری و پرطرفدار است. در محیط بازی شما ۱۶ خانه خالی مشاهده می‌کنید که  تنها دو خانه آن پر شده است. در طول بازی شما باید سعی کنید که اعداد یکسان را در کنار هم قرار دهید تا با ضرب آن‌ها به عدد اصلی و نهایی برسید. در این بازی می‌توانید موزیک را نیز بشنوید و با آرامش بیشتری فکر کنید. البته بهتر است حرکات را با اطمینان انجام دهید زیرا بعد از آن دیگر نمی‌توانید شانس خود را امتحان کنید.

دانلود بازی اندروید: Fast Like A Fox

در این بازی شما نقش یک روباه را دارید که با دویدن در محیط‌های گوناگون گنجینه‌هایی را پیدا کرده و به صاحب خود باز می‌گرداند. در طول مسیر سکه‌ها و الماس‌هایی وجود دارد که شما باید آن را جمع‌آوری کنید و امتیازهای خود را بیشتر و بیشتر کنید. آنچه در این بازی جالب است شیوه  شما در حرکت دادن و دواندن روباه است. در واقع شما با ضربه زدن به قسمت پشتی گوشی خود روباه را به حرکت در می‌آورید. در واقع این بازی از سنسورهای داخلی دستگاه برای تشخیص حرکات و حرکت به جلو استفاده می‌کند.

دانلود بازی فکری: ULTRAFLOW

این بازی فکری مهارت‌های ذهنی شما را درگیر می‌کند. بنابراین اگر به بازی‌های فکری و معمایی علاقه دارید اولترا فلو را از دست ندهد.  در هر مرحله از این بازی شما باید معما را حل کنید و نیاز به سرعت و امتیاز ندارید. در این برنامه ۹۹ سطح  وجود دارد که طیف وسیعی از بازی‌های ساده تا دشوار را شامل می‌شود. محیط کاربری آن جذاب است و شما را ساعت‌ها درگیر خود می‌کند.

بازی فکری اندروید: دره یادبود ۲ Monument Valley

در این بازی شما مأموریت دارید تا یک مادر و فرزند را از راه‌های پر پیچ‌وخم و مرموز عبور داده و به مقصد برسانید. در این مسیر کاخ‌ها، معابد و مکان‌های دیدنی بسیار زیادی را مشاهده  می‌کنید که بسیار واقعی طراحی شده و  محیط سه بعدی را در جلو چشمان شما قرار می‌دهند. یکی از موارد هیجان انگیزی که در این بازی به کار برده شده است؛ خطای دید است که شما را وادار به عکس‌العمل های اشتباه می‌کند.

بازی اندروید رایگان: Lumino City

این بازی یک محیط کاملاً جذاب، زیبا و رؤیایی دارد که به وسیله اشیای منیتاتوری ساخته شده است. در این بازی یک دختربچه به دنبال پدربزرگ خود است و باید در طی بازی و گذشتن از شهر و حل معماهای پیچیده رمزهای بازی را کشف کند و پدربزرگ خود را نجات دهد. این بازی طراحی و گرافیک خوبی دارد و صداگذاری آن عالی است. شما می‌توانید بازی را ضبط کرده و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اگر به بازی‌های معمایی و متفاوت علاقه دارید؛ بهتر است بازی لومین را دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.