برنامه‌های مدیریت شبکه‌های اجتماعی

برنامه‌های مدیریت شبکه‌های اجتماعی توانایی این را دارند که به شما کمک کنند حضور و فعالیت شبکه‌های اجتماعی خود را به یک سطح کاملا جدید برسانید. آن‌ها همچنین یک لحظه از انرژی و زمان شما را صرف تلاش خواهند کرد تا همه چیز را به صورت دستی ذخیره کنید. بهترین برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی، طیف وسیعی از راه حل‌ها را ارائه می‌دهند که می‌توانند به شما کمک کنند به راحتی چند حساب را سازماندهی کنید و اطلاعات را در چندین شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید بدون آنکه نیاز باشد هر چیزی را به طور جداگانه و به طور مستقیم از وب به حساب کاربری خود ارسال کنید. اگر چه بسیاری از ویژگی‌ها، پوسته‌ها و طرح بندی‌ها در هر برنامه متفاوت هستند، اما همه آن‌ها کاری را انجام می‌دهند که با حضور فعلی اجتماعی و استراتژی بازاریابی شما مطابقت دارد. در اینجا چندین ابزار محبوب مدیریت شبکه‌های اجتماعی بیان شده است. شما می‌توانید از آنها برای دلایل شخصی، وبلاگ، کسب و کار کوچک یا برند تجاری بزرگ خود استفاده کنید.

۱. مدیریت شبکه‌های اجتماعی با Hootsuite

Hootsuite مسلما محبوب‌ترین برنامه مدیریت شبکه‌های اجتماعی است که در این لیست وجود دارد. اپلیکیشن Hootsuit به منظور تسهیل مدیریت شبکه‌های اجتماعی توسعه یافته است و طیف گسترده‌ای از تنظیمات و ویژگی‌های پویا را ارائه می‌دهد. این برنامه کنترل چندین حساب کاربری را در شبکه‌های اجتماعی تسهیل می‌کند و شما می‌توانید به راحتی چندین شبکه محبوب از جمله پروفایل شخصی فیس بوک، صفحات کسب و کار، توییتر، لینکدین و غیره را نظارت یا مدیریت کنید. این اپلیکیشن ابزار‌های کاربردی بسیار خوبی ارائه می‌دهد که از جمله‌ می‌توان به امکان انتشار خودکار پست‌ها در تاریخ و زمان‌های تنظیم شده روی انواع شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد. این اپلیکیشن همچنین از ابزار تحلیل هم بهره برده است که میزان استقبال از پست‌‌های به اشتراک گذاشته را در قالب نمودار نمایش می‌دهد. برنامه‌های حرفه ای و سازمانی نیز در دسترس هستند.

مواردی که ما دوست داریم
– ابزار تحلیلی مفیدی برای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی می‌باشد.
– در شناسایی نفوذگران بسیار قابل اعتماد است.

مواردی که ما دوست نداریم
– بیشتر ویژگی‌های مفید آن رایگان نیست و باید بابت آن پول پرداخت کنید.
– محتوای گردآوری شده برای انتشار در سراسر سیستم عامل‌ها می تواند سنگین باشد.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

۲. مدیریت شبکه‌های اجتماعی با Buffer

بافر به شما کمک می‌کند تا برای سازماندهی و بروزرسانی شبکه‌های اجتماعی یک لیست برنامه ریزی کنید و آنها را در طول روز منتشر کنید. شما می‌توانید از آن برای فیس بوک، گوگل پلاس، لینکدین، توییتر، پینترست و اینستاگرام استفاده کنید. با وجود بافر می‌توانید در هر زمانی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید، حتی زمانی که خودتان آنلاین نباشید. زمان بندی در Buffer می‌تواند ساعتی، روزانه و یا هفتگی باشد و انتخاب آن با خود شما است. استفاده از داشبورد آن فوق العاده آسان است که به شما امکان سفارشی سازی کامل برنامه‌های ارسالی و توانایی مشاهده تجزیه و تحلیل را می‌دهد. این برنامه با تحلیل کوچکی از پست‌ها به شما در مدیریت پست‌ها کمک شایانی می‌کند. با استفاده از برنامه موبایل و افزونه مرورگر وب، می‌توانید به سرعت لینک‌های صفحه وب (شامل عنوان و تصاویر) را به برنامه بافر خود اضافه کنید. شما می‌توانید این برنامه را ارتقا دهید تا حساب‌های اجتماعی را مدیریت کنید و به پست‌های خود امتیاز دهید.

مواردی که ما دوست داریم
– برنامه‌های قیمت گذاری آن قابل تغییر است.
– با ابزار جمع آوری اخبار مانند Feedly ادغام شده است.
– از انواع شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی می‌کند.
– امکان زمان بندی دلخواه ارسال پست‌ها وجود دارد.
– پست‌ها به صورت خودکار در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

مواردی که ما دوست نداریم
– نسخه رایگان به Pinterest یا LinkedIn متصل نمی‌شود.
– فید محتوا دارای ویژگی جستجو نیست.

۳. مدیریت شبکه‌های اجتماعی با TweetDeck

TweetDeck یکی دیگر از برنامه‌های محبوب وب برای مدیریت توییتر است. این پلتفرم برای حمایت از سایر شبکه‌های اجتماعی به کار انداخته شد، اما بعدها توسط توییتر خریداری شد و به طور خاص برای مدیریت حساب‌های توییتر به کار برده شد. TweetDeck کاملا رایگان است و برای کسانی مناسب است که می‌خواهند چندین اکانت توییتر خود را مدیریت کنند، محل قرارگیری ستونها را تغییر دهند، ستونی را حذف یا اضافه کنند و دسترسی همزمان و راحتی را به قسمت‌های مختلف توییتر داشته باشند. شما می‌توانید تمام چیزهای مورد نیاز خود را در ستون‌های جداگانه سازماندهی کنید تا بتوانید تمام آن را در یک صفحه ببینید. به یاد داشته باشید که TweetDeck فقط برای وب دسکتاپ طراحی شده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید از جزئیات هر توییت اطلاع پیدا کنید مثلا نوع دستگاهی که از طریق آن توییت توسط کاربر منتشر شده است.

مواردی که ما دوست داریم
– نیازی نیست کاربران توییتر یک حساب جداگانه ایجاد کنند.
– به طرز قابل توجهی یک ابزار رایگان قدرتمند است.

مواردی که ما دوست نداریم
– راه اندازی آن مدتی طول میکشد.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

۴. مدیریت شبکه‌های اجتماعی با SocialOomph

SocialOomph به شما کمک می‌کند تا حساب‌های توییتر، پینترست، لینکدین، فید آراس‌اس و… را به صورت رایگان مدیریت کنید، برنامه‌های خود را توییت کنید، کلمات کلیدی را دنبال کنید، پروفایل‌های خود را ارتقا دهید، URL‌ها را کوتاه کنید، صندوق پستی پیام‌ها را به طور مستقیم پاک کنید و تعداد نامحدودی از حساب‌های نمایه را به صورت رایگان ایجاد کنید. با یک حساب کاربری رایگان می‌توانید بسیاری از ویژگی‌های عالی را دریافت کنید. اعضای حق بیمه به جای ماهانه هر دوهفته صورتحساب می‌گیرند.

مواردی که ما دوست داریم
– شما می‌توانید محتوا را دوباره به صورت اتوماتیک به طور مرتب بارگذاری کنید.
– در آن اسناد کمکی گسترده‌ای ارائه میشود.

مواردی که ما دوست نداریم
– اپلیکیشن موبایل ندارد.
– رابط کاربری ضعیفی دارد.

۵. مدیریت شبکه‌های اجتماعی با IFTTT

IFTTT یک ابزار کاربردی است که شما را قادر می‌سازد تا اقدامات خود را به صورت خودکار انجام دهید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید همه عکس‌های اینستاگرام را به صورت خودکار به پوشه عمومی حساب Dropbox خود ذخیره کنید، می‌توانید این کار را با ساختن دستور العمل IFTTT انجام دهید، بنابراین هرگز این کار را به صورت دستی انجام ندهید. هیچ محدودیتی برای تعداد دستور العمل‌های ایجاد شده وجود ندارد و این ابزار تقریبا در هر وب سایت اجتماعی محبوبی کار می‌کند. در این سرویس شما می‌توانید از دستورالعمل‌های آماده استفاده کنید یا برای خودتان دستورالعمل بسازید.

مواردی که ما دوست داریم
– استفاده از برنامه تلفن همراه برای iOS و Android بسیار آسان است.
– با بسیاری از برنامه‌ها، سرویس‌ها و دستگاه‌های هوشمند هماهنگ است.

مواردی که ما دوست نداریم
– به جای استفاده حرفه‌ای برای استفاده شخصی بهتر است.
– به طور خودکار هشتگ‌ها را به همه پست‌ها اضافه می‌کند.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

۶. مدیریت شبکه‌های اجتماعی با SpredFast

SpredFast ابزاری است که در یکپارچه سازی داده‌ها بسیار عالی است. شما می‌توانید داده‌های جمع آوری شده از انواع شبکه‌های اجتماعی را مدیریت و اندازه گیری کنید تا ببینید چه تعداد از افراد به آن دسترسی پیدا می‌کنند و یا اینکه مخاطبان مورد نظر شما با محتوای شما مناسب هستند یا خیر. داده‌ها در نمودارهای فرمت شده ارائه شده‌اند که می‌توانید از آن برای مقایسه و معیارهای مبارزه علیه سایر استراتژی‌ها استفاده کنید. قبل از اینکه بتوانید از آن استفاده کنید، باید نسخه نمایشی را درخواست کنید.

مواردی که ما دوست داریم
– خدمات مشتری آن عالی است.
– برای گروهی از افراد ایده‌آل است که در کمپین شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند.

مواردی که ما دوست نداریم
– هیچ راهی برای ترفیع تنظیمات سفارشی وجود ندارد.
– محتوای توییتر اغلب چند دقیقه به تأخیر می‌افتد.

۷. مدیریت شبکه‌های اجتماعی با SocialFlow

برنامه SocialFlow مانند SpredFast یک رویکرد مبتنی بر داده‌ها را به شبکه‌های اجتماعی می‌دهد. این برنامه دارای ابزارهایی است که به شما اجازه می‌دهد تبلیغات خود را زمانی منتشر کنید که بیشترین کاربران فعال هستند. اگر واقعا به فعالیت‌های اجتماعی خود نیاز دارید این برنامه همان برنامه‌ای است که به دنبالش می‌گردید. این یکی دیگر از برنامه‌هایی است که شامل درخواست نسخه نمایشی می‌شود قبل از اینکه بتوانید ثبت نام کنید و در کمپین بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بعدی شرکت کنید. این معمولا به این معنی است که توسط سازمان‌های بزرگتری استفاده می‌شود که مخاطبان بزرگی دارند .

مواردی که ما دوست داریم
– محبوب‌ترین پست‌ها را در زمان واقعی به شما می‌گوید.
– نمره پیش بینی شده، ایده‌ای را فراهم می‌کند که چگونه ممکن است محتوا قبل از ارسال آن، انجام شود.

مواردی که ما دوست نداریم
– ویژگی‌های اتوماسیون می‌تواند بهتر باشد.
– تعامل بین حساب‌ها دشوارتر از آن است که باید باشد.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

۸. مدیریت شبکه‌های اجتماعی با Sprout Social

Sprout Social یک برنامه برای بازاریابان جدی شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. این برنامه می‌تواند به راحتی در انواع سیستم عامل‌های اجتماعی منتشر شود. این ابزار برای ارائه خدمات عالی مشتری از طریق شبکه‌های اجتماعی ساخته شده است و به دنبال فرصت‌های مشارکت پنهان است. یک دوره آزمایشی رایگان وجود دارد، اما پس از آن برای استفاده از تمام ویژگی‌های پیشرفته Srout Social باید حداقل ۶۰ دلار در ماه بپردازید.

مواردی که ما دوست داریم
– صندوق ورودی هوشمند، اعلان‌ها، یادداشت‌ها و پیام‌های خود را در یک فید قرار می‌دهد.
– برنامه موبایل شامل اطلاعیه‌های اجباری است.

مواردی که ما دوست نداریم
– برنامه موبایل شامل تجزیه و تحلیل نیست.
– در مقایسه با گزینه‌های دیگر گران قیمت است.

۹. مدیریت شبکه‌های اجتماعی با Everypost

در حال حاضر وب اجتماعی بر محتوای بصری رشد می‌کند و این دقیقا همان چیزی است که شما می‌توانید از Everypost استفاده کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد محتوای چند رسانه‌ای را در فیس بوک، توییتر، گوکل پلاس، لینکدین، پینترست و تامبلر به اشتراک بگذارید. با این برنامه می‌توانید پست‌های خود را سفارشی کنید، آنها را برای انتشار در آینده برنامه‌ریزی کنید، با دیگر اعضای تیم همکاری کنید و به تمام تحلیل‌های اجتماعی خود دسترسی داشته باشید. حساب رایگان، یک پیشنهاد بسیار محدود از ویژگی‌های اساسی را با محدودیت‌های شدید ارائه میدهد، اما چهار نوع حساب پولی وجود دارد که برای هر استراتژی بازاریابی اجتماعی کوچک یا بزرگ مقرون به صرفه است.

مواردی که ما دوست داریم
– به شما اجازه می‌دهد تا مجوزها را برای کاربران مختلف تنظیم کنید.
– طرح‌های قیمت گذاری آن انعطاف پذیر است.

مواردی که ما دوست نداریم
– سازگاری آن تنها به اینستاگرام محدود شده است.
– گاهی اوقات رابط کاربری آن ضعیف است.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

۱۰. مدیریت شبکه‌های اجتماعی با Tailwind

برنامه Tailwind مانند Everypost بر محتوای اجتماعی بصری به ویژه Pinterest و Instagram متمرکز است. در Pinterest، می‌توانید از این ابزار برای برنامه‌ریزی پست‌ها استفاده کنید، تمایلات و گرایشات را از طریق بینایی پیدا کنید، مارک تجاری خود را نظارت کنید، مسابقه و تبلیغات خود را راه اندازی کنید و به تجزیه و تحلیل و گزارش ها دسترسی داشته باشید. در Instagram، می توانید از ویژگی “گوش دادن” اینستاگرام استفاده کنید، پست‌ها را برنامه ریزی کنید، هشتگ‌ها را نظارت کنید، مخاطبان خود را مدیریت کنید، محتوای تولید شده توسط کاربر را مدیریت کنید و همچنین به تجزیه و تحلیل و گزارش‌ها دسترسی داشته باشید.

مواردی که ما دوست داریم
– شامل پسوندهای مفید مرورگر برای Chrome، Safari و Firefox است.
– پیشنهادات خود را برای بهبود حساب Pinterest ارائه می‌دهد.

مواردی که ما دوست نداریم
– از نسخه موبایل پشتیبانی نمی‌کند.
– برای پست گذاشتن در فیس بوک و توییتر مفید نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.