لوکس‌ترین خودروهای جهان

خودروهای لوکس یکی از بهترین، پیشرفته‌ترین و راحت‌ترین مدل‌های اتومبیل موجود در جهان هستند که طراحی ظاهری و داخلی فوق‌العاده‌ای دارند و تجربه بسیار خوبی برای شما و سرنشینان به وجود می‌آورند. منظور از یک خودرو لوکس خودرویی است که از بهترین و جدیدترین تکنولوژی‌های ایمنی و رفاهی  استفاده می‌کند تا سرنشینان از آن لذت ببرند. برندهای معروف دنیا این ماشین‌ها را در بهترین و زیباترین شکل ممکن ساخته‌اند و قیمت‌های نجومی برای آن در نظر دارند؛ در این لیست قصد داریم شما را با بهترین و لوکس‌ترین خودروهای جهان آشنا کنیم:

لوکس‌ترین خودروهای جهان

۱. خودرو لوکس رولزرویس فانتوم Rolls-Royce Phantom

رولزرویس فانتوم یک خودرو شیک با کابینی راحت و اختصاصی است که در این لیست خودنمایی می‌کند. کابین داخلی آن پر از آپشن‌ها و امکانات به روز و فوق‌العاده است؛ مواد به کاررفته در آن از جنس خوب و از چوب و چرم عالی ساخته شده و از دو نمایشگر بزرگ و ۱۳ اینچی در روی صندلی‌ها استفاده شده است. شیشه و مواد به کاررفته در آن عایق صدا است و امکانات زیادی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. این مواد باعث شده وزن خودرو اندکی بالا برود؛ اما بااین‌حال شتاب صفر تا صد را در ۵.۳ ثانیه  طی می‌کند. اندازه خودرو بزرگ است و ۶ متر طول و ۲.۵ متر عرض دارد. این خودرو دارای موتور ۶۷۵۰ سی سی با ۱۲ سیلندر است که می‌تواند ۵۶۵ اسب بخار نیرو و ۹۰۰ نیوتن بر متر گشتاور ایجاد کند. به منظور ایمنی بیشتر در این مدل از قابلیت‌هایی مانند اخطار برخورد با اجسام، اخطار خروج از لاین و خط رانندگی، اخطار ترافیک و راهبندان و دستیار هوشمند استفاده شده است و ایمنی خودرو را بیشتر کرده است.

لوکس‌ترین خودروهای جهان

۲. خودرو لوکس مرسدس میباخ مدل S650

این خودرو لوکس آلمانی با ظاهری کشیده و لوکس یکی از زیباترین و لوکس‌ترین خودروهای جهان به حساب می‌آید؛ طراحی داخلی این ماشین بسیار زیبا بوده و از چرم مرغوب ناپا و دوخت‌های سفارشی به رنگ مسی، نقره‌ای و طلایی استفاده شده است. هم قسمت راننده و هم سرنشینان دارای صندلی راحت با نورپردازی عالی هستند که امکانات زیادی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. مرسدس میباخ s650 دارای پیشرانه ۶ لیتری، موتور ۱۲ سیلندر توربو  با ۶۲۱ اسب بخار و ۱۰۰۱ نیوتن متر گشتاور است که قادر است شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر را در ۴.۶ ثانیه طی کند.

لوکس‌ترین خودروهای جهان

۳. خودرو لوکس بنتلی مولسان Bentley Mulsanne

خودرو بنتلی مولسان هنوز هم یک خودرو لوکس و بسیار زیبا و یکی از لوکس‌ترین خودروهای جهان به حساب می‌آید. طراحی داخلی زیبای آن با ترکیب چوب و چرم یک فضای دلنشین برای سرنشینان ایجاد کرده که به همراه امکاناتی مانند ماساژور، یخچال و استفاده از اینترنت پرسرعت لذت آن‌ها از ماشین‌سواری را چند برابر بیشتر خواهد شد. این خودرو بیشتر از هر خودرو دیگری در پروسه تولید می‌ماند و هنرمندان و مهندسان ساعات زیادی را به ساخت و طراحی آن به صورت دستی می‌پردازند. شما برای روکش‌های چرمی داخل ماشین می‌توانید از میان ۲۴ رنگ، یک رنگ مورد نظرتان را سفارش دهید. در قسمت جلویی از یک نمایشگر ۸  اینچی لمسی با قابلیت اتصال به اینترنت و فضای ذخیره‌سازی استفاده شده است و در صندلی‌های پشتی روبه روی هر صندلی یک تبلت ده اینچی فورجی قرار گرفته که به سیستم عامل اندروید و رابط کاربری بنتلی متصل می‌باشد. خودرو بنتلی مولسان از موتور v8 به همراه توربو شارژر دوقلو و ۵۳۰  اسب بخار استفاده می‌کند که شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در  ۴.۸ ثانیه طی می‌کند و یکی از سریع‌ترین ماشین‌های دنیا به حساب می‌آید.

لوکس‌ترین خودروهای جهان

۴. خودرو رولز رویس کالینان Rolls-Royce Cullinan

این خودرو لوکس شاسی بلند ظرفیت زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ در قسمت پشتی  آن دو صندلی تعبیه شده که با باز کردن آن می‌توانید از فضای پشتی خودرو استفاده کنید. طراحی داخلی خودرو به دو صورت است؛ طرح The Lounge Seat که صندلی پشتی  آن به صورت نیمکت بوده و ظرفیت سه نفر را دارد و The Individual Seat که ظاهر لوکس‌تری داشته و به صورت دو صندلی تک نفره جدا است و گنجایش دو نفر را دارد. دید در شب، مانیتور اطراف خودرو، مانیتور هلی کوپتری، اخطار برخورد با اجسام و هشدار خارج شدن از لاین از دیگر قابلیت‌های رفاهی و ایمنی آن به حساب می‌آید. از نظر فنی این خودرو دارای پیشرانه ۶.۷۵ لیتری  V12 بیتوربو با ۵۳۶ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور  است که قدرت و شتاب خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

لوکس‌ترین خودروهای جهان

۵. خودرو لوکس بنتلی بنتیگا Bentley Bentayga

این خودرو لوکس یکی از زیباترین و با کیفیت‌ترین و لوکس‌ترین خودروهای جهان است. طراحی داخلی آن فوق‌العاده و ترکیبی از چوب‌های طبیعی و  فریم فلزی و پوشش چرمی می‌باشد. از نظر رفاهی صندلی این ماشین دارای ماساژور و گرم‌کن و تهویه می‌باشند و شما می‌توانید آن‌ها را در ۲۲ جهت تنظیم کنید. صفحه نمایش ۸ اینچی این خودرو دارای ۶۰ گیگ حافظه و به صورت یک تبلت قابل‌حمل است که به وایفای و بلوتوث متصل شده و  امکانات زیادی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. شما می‌توانید رنگ‌های چرم، کف پوش و اندازه چرخ‌های آلومینیومی را به صورت سفارشی انتخاب کنید. از نظر فنی موتور ۱۲ سیلندری بنتلی با قدرتی معادل با ۶۰۰ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر است که در مدت زمان ۴.۱ ثانیه صفر تا صد را طی می‌کند.

لوکس‌ترین خودروهای جهان

۶. رولزرویس گوست Rolls-Royce Ghost

طراحی داخلی این خودرو بیشتر از هرجایی شما را شگفت انگیز می‌کند؛ صندلی‌های چرمی در کنار طراحی چوب و تزئینات استیل و شیک این ماشین را بسیار زیبا و جذاب کرده است. این خودرو لوکس با پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر توربو و با حجم ۶.۶ لیتر، ۵۶۳ اسب بخار قدرت را به همراه ۸۲۰ نیوتن‌متر گشتاور در اختیار شما قرار می‌دهد و قادر است صفر تا صد کیلومتر را در مدت زمان ۴.۷ ثانیه طی کند.

لوکس‌ترین خودروهای جهان

۷. خودرو لوکس رنجرور ولار SVAutobiography

در طراحی داخلی این ماشین رنجرور از ترکیب چوب، چرم و آلومینیوم استفاده شده که بسیار زیبا و لوکس به نظر می‌رسد. این خودرو با قدرت ۵۴۲ اسب بخار به همراه  پیشرانه ۸ سیلندر V شکل با حجم ۵.۰ لیتر و مجهز به سوپرشارژر می‌باشد که صفر تا صد را در زمان ۵.۵ ثانیه طی می‌کند و به سرعت ماشین را به حرکت در می‌آورد.

لوکس‌ترین خودروهای جهان

۸. خودرو رولرزرویس داون Rolls-Royce Dawn

این ماشین اسپرت رولرزرویس از طراحی داخلی و خارجی زیبایی برخوردار است؛ صندلی‌های چرمی و زیبا در کنار طراحی چوبی و تهویه و صفحه نمایش روی داشبورد به صورت فوق‌العاده‌ای در کنار هم قرار گرفته است. موتور ۱۲ سیلندری با حجم موتور ۶۶۰۰ سی سی  و ۶۰۱ اسب بخار و گشتاور ۸۴۰ نیوتن متر، شتاب صفر تا صد را در ۴.۹ ثانیه طی می‌کند. این ماشین از نظر ظاهری و فنی می‌تواند نیازهای شما را رفع کرده و یک خودرو لوکس و با کیفیت برای شما باشد.

لوکس‌ترین خودروهای جهان

۹. خودرو لوکس مرسدس AMG S65 L

این خودرو روباز مرسدس بنز یکی از زیباترین مدل‌های این شرکت می‌باشد که با طراحی زیبا صندلی‌ها و چرم به کار رفته در آن حس لوکس بودن را به شما انتقال می‌دهد. قابلیت‌هایی مانند بررسی شرایط آب‌وهوا، سیستم صوتی، گرم‌کن صندلی‌ها،‌ ماساژور، سیستم نورپردازی صندلی‌ها و سیستم خوشبوکننده‌ی فضا از دیگر ویژگی‌های راحتی این مدل ماشین به حساب می‌آیند. این خودرو با پیشرانه ۱۲سیلندر وی شکل و توان خروجی ۶۲۱ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متری با شتاب بسیار زیاد، یک خودرو لوکس و با کیفیت را به شما ارائه می‌دهد. لوکس‌ترین خودروهای جهان

۱۰. خودرو لوکس پورشه پانامرا

این خودرو جذاب پورشه از ویژگی‌های ظاهری بسیار زیادی برخوردار است که نمای کلی بیرونی و داخلی آن را منحصربه‌فرد کرده است. صندلی‌های داخلی آن  به صورت الکتریکی قابلیت تنظیم دارند؛ شما می‌توانید ارتفاع، قرارگیری در جلو و عقب، زاویه و طول صندلی را تنظیم کرده و متناسب با بدنتان قرار دهید. طراحی داخلی ترکیبی از چرم مرغوب و آلومینیوم است و یک صفحه نمایش لمسی ۱۲ اینچی روی آن قرار دارد. از نظر فنی این ماشین پورشه با پیشرانه‌ی V8 با ۵۵۰ اسب بخار با گشتاور ۷۶۸ نیوتن متر همراه دو توربوشارژر کار می‌کند و سرعت صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را  ۳.۴ ثانیه می‌گذراند. دید نقاط کور و غیرقابل دسترس، ترمز ضد قفل، کیسه هوا در نقاط مختلف ماشین، کروز کنترل و بسیاری از قابلیت‌های دیگر نیز در آن در نظر گرفته شده تا شما با امنیت بیشتری رانندگی کنید.

لوکس‌ترین خودروهای جهان

۱۱. بی ام و سری ۷ BMW 7 Series

این خودرو زیبا، با طراحی هوشمندانه خود و با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، یکی از زیباترین و لوکس‌ترین خودروهای جهان موجود در این لیست به حساب می‌آید. صندلی‌های چرمی در کنار مواد با کیفیتی که در بدنه آن به کار رفته است؛ در کنار نورپردازی زیبا فضای دلنشین و راحتی را برای سرنشینان و راننده ایجاد می‌کند. صفحه نمایش لمسی و بزرگ روی داشبورد و دو صفحه نمایش برای صندلی‌های عقب امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند. سقف پانورامای شیشه‌ای در کنار این قابلیت‌ها، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. از نظر فنی این ماشین با پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر V شکل ۶.۶ لیتری، ۶۰۰ اسب‌بخار قدرت، ۸۵۰ نیوتن‌متر گشتاور حرکت کرده و سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را  در زمان ۳.۸ ثانیه طی خواهد کرد.

لوکس‌ترین خودروهای جهان

۱۲. آئودی Audi A8

یکی دیگر از لوکس‌ترین و پیشرفته‌ترین ماشین‌های این لیست به آئودی اختصاص دارد. آئودی در این مدل از ویژگی‌هایی مانند ماساژ پا، طراحی زیبایی داخلی،  انتقال صندلی‌ها به جلو و عقب، سیستم گرمایشی و … استفاده کرده است. صفحه نمایش لمسی در کنار یک نمایشگر لمسی آب‌وهوا با قابیلت تشخیص   دست خط، درکنار دو نمایشگر برای سرنشینان عقب از قابلیت‌های خوب این ماشین به حساب می‌آید. موتور ۸ سیلندری  ۴.۰ لیتری با سیستم هیبریدی ملایم و توربوشارژر دوقلو قادر به تولید ۴۶۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۸ نیوتون متر گشتاور است. سرعت موتور این خودرو در مدت زمان کمتر از  ۵.۶ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این ماشین از سیستم تعلیق خودکار بهره می‌برد که در واقع تنظیم فنربندی ماشین بر اساس تحلیل جاده است.

لوکس‌ترین خودروهای جهان

۱۳. خودرو لوکس جگوار Jaguar I-Pace

این خودرو الکتریکی جگوار توانسته جایزه بهترین خودرو اروپای سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص دهد. این خودرو لوکس یک ماشین شاسی بلند ۵ نفره است که از هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد. در طراحی داخلی از روکش‌های چرمی استفاده شده و  سقف شیشه‌ای پانوراما دارد. درون کابین از یک نمایشگر لمسی اچ دی ۱۰ اینچی و یک نمایشگر ۵ اینچی بر روی کنسول مرکزی قابل‌کنترل استفاده شده که قابلت اتصال به دستیار صورتی الکسا و کنترل از طریق گوشی را در خود جای داده است. خودرو جگوار دارای دو موتور الکتریکی ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۶۹۶ نیوتن متر است و قدرت خود را از یک باتری لیتیوم یونی ۹۰ کیلو وات ساعتی به دست می‌آورد.

لوکس‌ترین خودروهای جهان

۱۴. خودرو لوکس لکسوس Lexus LS

این خودرو ژاپنی ممکن است در کلاس رقبا و سایر ماشین‌های معرفی شده در این لیست نباشد؛ اما یکی از لوکس‌ترین خودروهای جهان به حساب می‌آید و کاملاً راحت است. مواد بدنه آن از آلومینیوم سبک و مقاوم بوده که باعث شده وزن آن کمتر شده و شتاب بیشتری داشته باشد. در طراحی داخلی آن از چرم مرغوب و چوب استفاده شده و نورپردازی نیز به صورت سفارشی قرار می‌گیرد. صندلی‌ها در ۲۸ جهت قابلت تنظیم دارند و همه آن‌ها مجهز به سردکن، گرم‌کن و ماساژور می‌باشند. علاوه بر این شما می‌توانید پشتی صندلی‌های جلو را تا ۴۸ درجه بخوابانید. لکسوس آل اس دارای پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 بنزینی -هیبریدی  به همراه دو توربو می باشد؛ موتور آن ۴۱۵ اسب بخار و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور است و شتاب صفر تا صد آن ۴.۵ ثانیه می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.