چگونه اسپاتیفای را فعال کنیم؟

Spotify یک سرویس استریم موسیقی دیجیتال است که به شما این امکان را می‌دهد تا به میلیون‌ها آهنگ و پادکست از هنرمندان سرتاسر جهان دسترسی داشته و بدون آنکه حافظه دستگاهتان پر شود به آن‌ها گوش دهید. اسپاتیفای یک سرویس جذاب است و شما از طریق آدرس ایمیل و یا اتصال به فیس‌بوک تان به محتوای این سرویس به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت. البته این سرویس اسپاتیفای دارای نسخه‌های رایگان و پولی می‌باشد. بین Spotify Free و Premium تفاوت‌هایی وجود دارد؛ مثلاً نسخه رایگان آن دارای تبلیغات است. در این مقاله قصد داریم در مورد سرویس اسپاتیفای، ویژگی‌های آن و روش‌های فعال سازی اسپاتیفای پرمیوم حرف بزنیم.

استفاده از این سرویس استریم موسیقی بسیار ساده است؛ کافی است وارد سایت آن شده و از طریق ایمیل یا فیس‌بوک تان عضو شوید. عضویت از طریق فیس‌بوک این امکان را به شما می‌دهد که دوستانتان را در این سرویس استریم موسیقی پیدا کرده و در صورت تمایل موسیقی‌های موردعلاقه‌تان را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. به شما پیشنهاد می‌دهیم با پرداخت هزینه از Spotify Premium استفاده کنید تا برخی ویژگی‌های اختصاصی و قابلیت استفاده از آن در دستگاه‌های مختلف به شما داده شود. نسخه Premium قابلیت‌هایی مانند پخش آفلاین در دسکتاپ و گوشی، استفاده از کیفیت‌های بهتر و بالاتر و … را در اختیار شما قرار می‌دهد و مانند نسخه رایگان محدودیت ندارد.

فعال سازی اسپاتیفای

هنگامی که Spotify Mobile را راه اندازی می‌کنید؛ با وارد کردن رمز و یوزنیم می‌توانید به آن وارد شوید. در صورتی که  برای اولین بار وارد این سرویس موسیقی می‌شوید؛ در ابتدا با پذیرفتن ضوابط و قوانین آن، باید در این سرویس ثبت نام نمایید. بعد از ثبت نام می توانید، وارد مرحله فعال سازی اسپاتیفای شوید.

ثبت نام در اسپاتیفای

برای ثبت نام در این سرویس در ابتدا باید وارد  سایت سرویس اسپاتیفای شوید که از طریق لینک زیر در دسترس می‌باشد.

لینک سایت اسپاتیفای

بعد از وارد شدن به سایت همانطور که اشاره کردیم شما دو راه دارید. یا به طور مستقیم و با استفاده از ایمیل در این سرویس عضو شوید و یا از طریق اکانت فیس‌بوک در این سرویس عضویت خود را ثبت نمایید.

  • روش فیس‌بوک

اگر بر روی مرورگرتان، در سایت فیس‌بوک لوگین شده‌اید، وقتی از روش فیس‌بوک وارد شده و گزینه SIGN UP WITH FACEBOOK را انتخاب می‌کنید؛ به سرعت وارد فیس‌بوک شده و ثبت نام شما تکمیل می‌شود. اما در غیر این صورت به محض انتخاب SIGN UP WITH FACEBOOK وارد صفحه‌ای شده و از شما رمز و یوزر نیم  فیس‌بوک تان را می‌خواهد و بعد از وارد کردن آن در سایت مذکور ثبت می‌شوید.

  • روش مستقیم با ایمیل

اما اگر از روش دوم استفاده می‌کنید؛ باید از طریق اطلاعات خود و ایمیل در این سایت عضو شوید؛ اطلاعاتی مانند نام کاربری، رمز، ایمیل، تاریخ تولد به میلادی و جنسیت از شما پرسیده می‌شود و در نهایت اکانت شما ثبت خواهد شد.

بعد از ثبت نام باید وارد برنامه اسپاتیفای شوید:

برای این کار باید برنامه اسپاتیفای را دانلود کرده و نصب کنید. در صورتی که از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنید؛ به App Store بروید. برای دانلود اسپاتیفای در اندروید از طریق Google Play Store اقدام کنید. در نهایت برای دانلود این برنامه برای سیستم عامل ویندوز و مک، وارد سایت اسپاتیفای شوید که در بالا لینک آن را قرار داده‌ایم.

برنامه اسپاتیفای را روی گوشی و یا  کامپیوتر نصب کرده و باز کنید.

وارد برنامه شده و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. سپس گزینه LOG IN را انتخاب نمایید. اگر از طریق فیس‌بوک ثبت نام کرده‌اید؛ گزینه مربوط به آن را انتخاب کرده و از طریق این شبکه اجتماعی وارد اسپاتیفای شوید.

لوگین اسپاتیفای

در صفحه ابتدایی آن با لیست آهنگ‌ها و هنر پیشه‌های پیشنهادی، لیست پخش محبوب موسیقی و سایر محتواها آشنا می‌شوید.

در سمت چپ می‌توانید به کتابخانه شخصی، لیست پخش موبایل، رادیو، آلبوم‌ها، هنرمندان، فایل‌های دسکتاپ، دانلودهای موبایل و … دسترسی داشته باشید.

همانطور که در ادامه توضیح داده‌ایم؛ می‌توانید از قسمت جست‌وجو دوستانتان را نیز پیدا کرده و آهنگ‌ها را به اشتراک بگذارید.

 نکات تکمیلی در مورد سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای
  • منظور از Your Library در سرویس اسپاتیفای چیست؟

کتابخانه یا لایبرری تمام چیزهایی است که شما در اسپاتیفای ذخیره کرده‌اید؛ لیست پخش، ایستگاه‌های رادیویی، آهنگ‌هایی که دانلود کرده‌اید، لیست آهنگ‌هایی که اخیراً پخش شده است و  هنرمندان و آلبوم‌هایی که ذخیره کرده‌اید؛ همگی  در این قسمت قرار می‌گیرند.  آهنگ‌های ذخیره شده و آهنگ‌های دانلود شده با هم تفاوت دارند. منظور از آهنگ‌های ذخیره شده آهنگ‌هایی است که شما آن‌ها را نشانه‌گذاری کرده‌اید تا در لیست، در دسترس شما باشند؛ اما این آهنگ‌ها دانلود نشده‌اند و قابلیت پخش آفلاین را ندارند. اما آهنگ‌های دانلود شده قابلیت پخش آفلاین دارند.

  • آیا می‌توانید از سرویس اسپاتیفای موسیقی دانلود کنیم؟

با استفاده از Spotify Premium می‌توانید موسیقی را به صورت آفلاین در دسترس داشته باشید؛ اما این به معنای دانلود موسیقی به روش سنتی نیست. در واقع شما نمی‌توانید آهنگ‌هایی که دانلود کرده‌اید را به دستگاه دیگر کپی کرده و یا بر روی سی دی رایت کنید. در حالت آفلاین قابلیت استفاده از موسیقی می‌تواند بسیار مفید باشد. در برخی موارد شما به موسیقی نیاز دارید؛ اما اینترنت ندارید. با Spotify Premium شما می‌توانید تا ۳،۳۳۳ آهنگ در دسترس داشته باشید که قابلیت پخش در حالت آفلاین و در سه دستگاه مختلف را دارد.

  • سرویس اسپاتیفای چقدر از داده اینترنتی ما را مصرف می‌کند؟

مقدار داده و اینترنتی که توسط سرویس اسپاتیفای مصرف می‌شود به کیفیت موسیقی‌های پخش شده بستگی دارد. یک ساعت پخش موسیقی  با کیفیت معمولی حدود ۵۰ مگابایت داده اینترنتی شما را مصرف می‌کند. با کیفیت عادی می‌توانید ۲۴ ساعت موسیقی گوش کنید؛ در این صورت ۱ گیگابایت اینترنت شما از بین خواهد رفت. در صورتی که کیفیت موسیقی‌های شما خیلی زیاد باشد؛ با میزان ۱ گیگابایت اینترنت، تنها قادر هستید ۷ ساعت موسیقی گوش دهید. شما می‌توانید کیفیت استریم و دانلود موسیقی را در گوشی همراه خود تنظیم نمایید.

  • چگونه دوستانمان را در سرویس موسیقی اسپاتیفای پیدا کنیم؟

شما می‌توانید در ابتدا از طریق حساب فیس‌بوک عضو شده و حساب فیس‌بوک تان را به آن متصل کنید. در این صورت به راحتی قادر هستید؛ تمام دوستانتان را در این سرویس پیدا کنید. اگر شما در فیس‌بوک نیستید و یا نمی‌خواهید حساب کاربری فیس‌بوک خود را به Spotify متصل کنید، هنوز می‌توانید دوستان خود را پیدا کرده و دنبال کنید، اما این فرایند ممکن است کمی سخت‌تر باشد. علاوه بر این قابلیت جست‌وجو در این سرویس قرار داده شده است تا از این طریق کاربران و یا هنرمندان سرچ شوند؛ در پایین صفحه فید، یک کادر به نام “find friends” وجود دارد که از این طریق می‌توانید دوستانتان را پیدا کنید. شما باید در این بخش یوز نیم دوستانتان را وارد کنید. علاوه بر این می‌توانید از دوستانتان بخواهید تا لینک نمایه خود را برای شما ارسال کنند.

منبع: وب سافت

149 نظرات
  1. محمد می گوید

    من چند روز بود از spotify استفاده مسکردم اما اکانتم لا ک اوت شدو هر چقدر میام لاگین کنم نمیشه میگه رمزت اشتباه ولی گوشیه ایفون خودش رمزو سیو میکنه بخاطر همین نمیدونم چیکار کنم یه گزنیه هم داره باید برام ایمیل بفرسته امل نمیفرسته من چیکار کنم ؟ کمکم کنید لطفا

    1. Bab می گوید

      تو قسمت یوزرنیم ایمیلتو وارد کن

  2. صدرا می گوید

    سلام من قبلا در سرویس اسپاتیفای ثبت نام کرده بودم و هم در گوشی و هم در کامپیوتر به آهنگ گوش میدادم
    ولی یه روز لاگ اوت شد و من هر چقدر سعی کردم وارد بشم ارور داد رمز عبور یا نام کاربری اشتباهه و گفت ارور ۳
    من گزینه ریست پسورد رو زدم ولی گفت چنین اکانتی وجود نداره فکر کردم شاید اکانتم پاک شده باشه ولی وقتی رفتم دوباره ساین این کنم گفت این ایمیل قبلا فعال شده و شما نمیتوانید با این ایمیل وارد بشین
    الان واقعا گیج شدم نمیدونم چیکار باید بکنم!

    1. Ziba می گوید

      دقیقا مال منم اینطور شد و الان با یک ایمیل جدید رفتم نمیدونم جریان چیه واقعا

  3. ساناز نوروزی می گوید

    دوستانی که مشکل دارن و نمیتونن با اکانت وارد بشن برن تو سایت اصلی اسپاتیفای و اونجا کشور رو عوض کنن مجدد بیان بزنن ایمیل و…اونوقت مشکل حل شده و براحتی مجدد میتونن استفاده کنن.

  4. Benyamin می گوید

    با عرض سلام خسته نباشید آقا من زمانی که بر روی im not bot کلیک میکنم و مراجل رو انجام میدم باز هم میگه گزینه im not bot رو تکمیل کنید. اگه امکانش خست کمک کنید

  5. رزا می گوید

    سلام ممنون میشم کمک کنید…من الان دوماهه اکانت اسپاتیفایم باز نمیشه وقتیم وارد برنامش میشم همش میگه لاگین کنین وقتیم که لاگین میکنم میگه رمز عبور اشتباس
    تمام کارایی که بقیه بالا گفته بودنو انجام دادن ولی نتیجه نداد آخه من اصن بار اولی که وارد برنامش شدم با فیلتر شکن وارد نشدم
    اصن هیچوقت برای این برنامه فیلتر شکن استفاده نکردم
    دیگه چون دیدم راهی دیگه ندارم با یه ایمیل دیگم یه اکانت جدید درست کردم با اون وارد شدم(هرچند که دیگه هیچکدوم از پلی لیستاو… اینارو نداشتم همش تو همون اکانت قبلی بود)تا اینکه این اکانت دومیم یه هفته پیش دوباره همین مشکل براش پیش اومد😐😐دوباره مشکل لاگین نشدننننن
    واقعنن خیلی اعصابم بهم ریخته میشه بگید چیکار کنم؟؟؟

    1. Sara می گوید

      منم همین مشکل رو دارم هرچقدر سعی کردم نشد این سومین اکانتیه که درست میکنم..

    2. مجی می گوید

      منم این مشکل و داشتم ولی باید تو قسمت تغییر پسورد دوباره پسورد جدید بزنی تا اکانت بالا بیاد

    3. سهیل می گوید

      اسپاتی فای یه مدت بین یه هفته تا یه ماه اجازه میده بدون پریمیوم کردن اکانت ازش بصورت رایگان استفاده کنید ولی اگه بعد اون مدت اکانت پریمیوم نباشه خود به خود اکانتو حذف میکنه

    4. Reza می گوید

      اره منم همین مشکل برام پیش اومد😓

  6. Jasmine می گوید

    وقت بخیر من از اسپاتیفای رایگان استفاده میکنم شافل پلی رو فعال کردم حالا غیر فعال نمیشه کلا همه چیز بهم ریخته…. چکار باید انجام بدم !؟

  7. درسا می گوید

    سلام ببخشید اهنگ های من از وسط پخش میشن چیکار کنم هیچ کدوم از اول پخش نمیشه

  8. Sahar می گوید

    سلام
    من وقت پیش اسپاتیفای رو نصب کردم و پاهاش کار میکردم که رفت بیرون از اکانت، اول دوباره وارد شدم ولی باز دوباره همین مشکل برام پیش اومده و اصلا وارد نمیشه
    لطفا بگین چیکار کنم

  9. مجید می گوید

    سلام چجوری در اسپاتیفای آپلود کنم

  10. ㅡㅏㅏ می گوید

    سلام من هم مشکل بقیه رو دارم تا الان سه تا از حسابام رو تو اسپاتیفای استفاده کردم ولی همون اتفاق میفته تو ایران هم نمیشه پریمیوم کنیم راه حلش چیه پس

  11. پردیس می گوید

    من یه سری خط های کنار هم میبینم کنار عکس های اهنگ ها که وقتی دوربین رو میزاری روش شروع به پخش اهنگ میشه. اون رو چجوری فعال کنم؟!

  12. محمدحسین می گوید

    سلام دوستان من هم این مشکلاتی که داشتین رو داشتم :اما اولین قدمی که انجام دادم به سایت اصلی Spotify رفتم و در سایت گزینه تغیر رمز را انجام دادم ویک ایمیل دستورالعمل از طرف برنامه Spotify دریافت کردم و البته این ایمیل را در برنامه Linked in باز کردم و رمزم را تغییر دادم قدم دوم :وارد برنامه شده و آدرس ایمیل و رمز جدید رو زدم خدا رو شکر به حساب اصلیم برگشتم و تمامی آهنگ هایی را که ذخیره کردم همگی صحیح و سالم هستن بدون اینکه آدرس ایمیلم رو تغییر بدم امیدوارم مفید واقع شده باشد.ممنون

  13. کیانا می گوید

    بابا همش کشکه بای پولی وارد شی تا لاگ اوتت نکنه

  14. سجاد می گوید

    اقا سلام لطفا پاسخ بدید، من میخام در اسپاتیفای با ایمیل ثبت نام کنم، اطلاعاتم رو که وارد میکنم، دکمه من روبات نیستم رو هم که می زنم بعدش هم میزنم (to register) بعد چند ثانیه خطا میزنه و ثبت نام نمیشه، مشکل از چیه؟

  15. haniye می گوید

    سلام من وارد سایت اسپاتیفای که میشم میخوام سینگ اپ کنم اطلاعات ام رو که میزنم این گزینه سینگ اپ همش هی سه نقطه میاد میره ولی ثبت نمیشه من چیکار کنم؟؟

  16. مهدیه می گوید

    سلام من هرچی ایمیل میزنم وارد شم وارد نمیشه چ کنم

  17. J می گوید

    ولی واس من اصلا اطلاعاتم ثبت نمیشه

  18. Fufhcl می گوید

    اسپاتیفای رو تازه دانلودکردم ایمیلم رو وارد میکنم میگه صبر کن تا تایید شه و هیچ وقت هم نه تایید نمیکنه و نه میگه ایمیلت درست نیس و همبنجور باید تا آخر منتظر باشم مشکلش چیه لطفا پاسخ بدید؟؟

  19. MELISA می گوید

    سلام
    من هم از طریق فیس بوک و هم از طرین لوگ این رفتم ، البته من فیس بوک ندارم *
    ولی از لوگ این که رفتم اصن ایمیلمو نمیخوند ، از طریق فیس بوک هم که میرفتم به پروفایل که میرسیدم بازم نمیخوند و اعمال نمیشد🙁
    ممنون میشم یه توضیح کوچیکی بهم بدید🙏🏻

  20. MELISA می گوید

    سلام
    من این برنامه رو از مایکت ریختم.
    بعد هم از طریق فیس بوک و هم طریق لوگ این رفتم ، البته من فیس بوک ندارم از طریق لینک رفتم*
    ولی از طریق لوگ این ایمیلمو نمیخومد از طریق فیس بوک هم به پروفایکه که میرسیدم بازم نمیخوند🙁
    ممنون میشم توضیح بدید بهم 🙏🏻❤

  21. غزال می گوید

    من وارد اسپاتیفای می شم ایمیلمو وارد می‌کنم امّا مرحله ی بعد نمی ره اگه کسی می دونه می شه راهنمایی کنه ؟

  22. Exo می گوید

    من از سایت میخوام ثبت نام کنم بعد از من ربات نیستم اصلا ثبت نمیشه و سه نقطه هی تکون میخوره
    از برنامه هم وقتی ایمیلو وارد میکنم فقط رو حالت loading میمونه و هیچ اتفاقی نمیفته و ثبت نام نمیشه…
    سه هفته س امتحان میکنم ولی نمیشه از فیلتر شکن هم استفاده کردم ولی مشد
    لطفا راهنمایی کیند.

  23. خواجوی کرمانی می گوید

    درود دوستان هرکسی مشکل ورود داره قبلا میتونسته وارد بشه . من دو روز استفاده کردم بعد اندختم بیرون خرچی میزدم میگفت پسورد یا ایمیل شما اشتباه است ۲ راه وجود داره باید انگلیسیتون خوب باشه یا مثل من از دیکشنری استفاده کنید ایمیل بزنید اونا ازتون عذر خواهی کرده و مدل گوشی مثلا سامسونگ a ۱۰ اندروید براشون بفرستید آزادتون میکنن شما مسدود شدی منم اول آمدم پیش کامنتا شما ولی کمک نکرد ولی من کنجکاو وپیگیرم راه سادتر از chrom وارد بشید اون خودش ترجمه میکنه براتون برنامه استیفای رو سرچ کنید توقسمت تماس یه جایی داره چت با مدیران راحت ایمیلتون رو برمیگردون براتون باید مدل گوشی و اندروید بودن یان رو براشون بفرستید امیدوارم کمک کرده باشم باتشکر

  24. سعید می گوید

    ثبت نام رو با فیلتر شکن امتحان بفرمایید، برای من جواب داد

  25. گلی می گوید

    چرا من نمیتونم ثبت نام کنم

  26. Niosha می گوید

    ما که اکانت نداریم چی نمیتونیم اکانت بزنیم هر کاری میکنیم

  27. Zahra می گوید

    سلا من نه از طریق وب سایت نه از طریق اپلیکین نمیتونم ثبت نام کنم! تو اپلیکیشنش که تو حالت لودینگ ایمیل میمونه تو وب سایتشم که تمام قست ها رو که پر میکنم بعد گزینه ساین آپ رو انتخاب میکنم فقط سه نقطه میچرخه و هیچ اتفاقی نمیوفته… چی کار باید بکنم؟

  28. Dorsa می گوید

    هرکاری میکنم میگه ی مشکلی وجود داره و نمیتونم ثبت نام کنم😑🤦🏻‍♀️

  29. رها می گوید

    واسه ی من اسپاتیفای تا یه مدت خوب بود باز میشد ولی بعد از دو سه روز که وارد برنامه شدم دیدم دوباره ازم ایمیل و پسورد میخواد که وارد بشم ولی هرچی پسورد و ایمیل و…. زدم باز نشد ..حتی آپدیتم کردم بازم نشد همش میزنه ایمیل و پسورد اشتباهه..چکار کنم ؟

  30. ملینا می گوید

    واسه ی من اسپاتیفای تا یه مدت خوب بود باز میشد ولی بعد از دو سه روز که وارد برنامه شدم دیدم دوباره ازم ایمیل و پسورد میخواد که وارد بشم ولی هرچی پسورد و ایمیل و…. زدم باز نشد ..حتی آپدیتم کردم بازم نشد همش میزنه ایمیل و پسورد اشتباهه..چکار کنم ؟

  31. رها می گوید

    واسه ی من اسپاتیفای تا یه مدت خوب بود باز میشد ولی بعد از دو سه روز که وارد برنامه شدم دیدم دوباره ازم ایمیل و پسورد میخواد که وارد بشم ولی هرچی پسورد و ایمیل و…. زدم باز نشد ..حتی آپدیتم کردم بازم نشد همش میزنه ایمیل و پسورد اشتباهه..چکار کنم ؟🥺🙁

  32. رها می گوید

    واسه ی من اسپاتیفای تا یه مدت خوب بود باز میشد ولی بعد از دو سه روز که وارد برنامه شدم دیدم دوباره ازم ایمیل و پسورد میخواد که وارد بشم ولی هرچی پسورد و ایمیل و…. زدم باز نشد ..حتی آپدیتم کردم بازم نشد همش میزنه ایمیل و پسورد اشتباهه..چکار کنم ؟ چون حتی با فیلتر شکن هم امتحان کردم واسه ثبت نام باز نشد !!🙁

  33. Army ~☆ می گوید

    من از طریق سایت وارد میشم ک ثبت نام کنم ولی اصن هیچ اتفاقی نمیوفته و ثبت نام نمیشم
    لطفا پاسخ بدیددددددد

  34. ☆~Army می گوید

    منم دقیقا مشکلم اینه ک نمیتونم ثبت نام کنم لطفا یکی کمک کنه

  35. M می گوید

    سلام عذر می خوام من قبلا یک بار یک اکانت فری در اسپاتیفای زدم و بعد از یه مدت این اکانتم انگار پرید و کلا رفت و هر چقدر تلاش میکنم از طریق sing up free یا log in اکانت بزنم نمیشه .نمیدونم چی کار کنم .از طرق خود سایت اسپاتیفای هم نتونستم ثبت نام کنم با فیلتر شکن و بدون فیلتر شکنم امتحان کردم ولی نشد .لطفا راهنمایی کنین .ممنون

  36. Ayda می گوید

    سلام من وقتی ایمیلم رو وارد میکنم قبول نمیکنه حتی یه ایمیل دیگه هم زدم اما همش اینو مینویسه:
    You seem to be using a proxy service please turn off these service and try again. For more help please contact customer service

  37. D می گوید

    ادمین خوابی؟!

  38. کامیار می گوید

    سلام من کلا وارد نمیشه به هیچ وجه میشه راهنماییم کنسد

  39. ارشام می گوید

    سلام خسته نباشید من وارد سایت میشم همه چیز رو مزینم اپلیکیشنش هم دارم ولی بالا نمیاد ارور میده جی میلم و رمزش هم درست است ولی ارور میده اگه میشه راهنمایی کنید

  40. *ناشناس* می گوید

    چرا هرچی رو سینگ اپ میزنم نمیاره؟؟؟؟

  41. امین کام می گوید

    از طریق ایمیل واسه اولین بار میخوام sign in شم و با نرم‌افزار شکن . ولی وارد نمیشه !!!!!!!! چرا ؟؟؟

  42. Ma می گوید

    سلام ببخشید من میخوام وارد شم وقتی میزنم روی ثبت نام میاره تایید کنید که روبات نیستید اما من تایید کرده بودم و وارد نمیشه چیکار باید بکنم

  43. Ar می گوید

    سلام
    من تازه اسپاتیفای رو نصب کردم
    الان که واردش میشم نمیتونم با ایمیل وارد بشم
    وقتی ایمیل رو میزنم میگه فیلتر شکنت روشنه در صورتی که روشن نیست چطوری وارد بشم لطفا راهنمایی کنید

  44. Saba می گوید

    اه نمیشه چرا ؟🤬😡

  45. Saba می گوید

    اه نمیشه چرا ؟🤬😡 بعده ایمیل تاریخ میخواد بعده تاریخ هم نمیدونم دقیقا چی میخواد نوشته wat s yor name اسممو که میزنم نمیشه لطفا راهنمایی کنید🙏

  46. محمد مهدی رمضانی می گوید

    سلام من الان یه روزه میخوام تو اسپاتیفای ثبت نام کنم همه چیزو درست میزنم تا میرسم به تست رباط تیک میخوره اونم ولی وارد نمیشه هی میگه تایید کنید رباط نیستید.میشه بگید باید چیکار کنم؟؟؟؟

  47. m_a می گوید

    اصلا ثبت نام هارو قبول نمیکنه فکر کنم کلا فیلتریم مثل برنامه تیک تاک.

  48. Paye می گوید

    اقا این اسپاتی فای چرا نمیشه صبت نام کرد؟هرچی میزنم نمیشه
    توی اپ خوده اسپاتی فای ایمیل میزنم میگه اشتباهه تو سایتشم میزنم نمیشه ارور میده بازم
    اگ بلدین بگین

  49. روژین می گوید

    من اسپوتیفای رو نصب کردم ولی هرچی ایمیلم رو میزنم میگه اشتباه
    اگه توضیح بدید ممنون میشم

  50. azim می گوید

    من همه مراحل انجام دادم ولی میگه تایید ربات رابزنید

  51. نگار می گوید

    من توی قسمتwhat’s your name موندم هرچی اسممو میزنم نمیشه چه کار کنم؟

  52. Amir می گوید

    سلام.من تازه میخوایم واردبرنامهspotifoyیشم.
    ولی ایمیل ورمزمومیزنم خطامیده؟؟؟

  53. امین کام می گوید

    مال من اصلا همون اولش از طریق ایمیل که میخواد اکانت بسازه ، پیغام somthing were rong یا use proxy vpn میده !! خیلی هم امتحان کردم . آخه چراااااااااا ؟؟؟ خدایا چرا ؟

  54. یه کاربر می گوید

    آیا باید با فیلتر شکن واردش شیم

  55. ramin می گوید

    برا من فقط اروو ۳ میاره چیکار کنم

  56. حافظ می گوید

    برای کسانی ک مشکل لاگ این دارند
    وارد بخش اکانتتون توی بروزر خودتون (گوگل_فایرفاکس_اکسپلورر و..)بشید و در انجا کشور خودتون رو عوض کنید
    معمولا وقتی اسپاتیفای به کشور شما شک کنه این اتفاق میوفته با تغییر کشور این مشکل حل میشه

  57. H می گوید

    سلام. من ثبت نام کردم ولی موقع ورود فقطمیچرخه هیچی قبول نمیکنه تو loge in هم مینویست درسته ولی داخل نمیشه چیکار کنم؟

  58. roya می گوید

    مشکل من اینه که هیچ جوره نمیتونم ثبت نام کنم و وارد برنامه بشم کلا نه با ایمیل نه با اکانت فیسبوک
    موقع ثبت نام باایمیل قسمت روبات نیستم و قبول نمیکنه
    با فیسبوک هم وارد نمیشه کلا

  59. .... می گوید

    ببخشید من وقتی وارد اسپوتیفای میشم بعد از ساین آپ میگه ک شما در حال استفاده از پروکسی هستید واونو خاموش کنید
    یعنی چی؟ چیکار باید بکنم؟

  60. rojeen می گوید

    سلام من اولین باره نصبش کردم و وقتی میخوا جووین شم نمیاره باید چیکار کنم ؟

  61. آزیتا می گوید

    سللم من اسپاتیفای دانلود کردم الان میخوام ثبت نام کنم ایمیل میزنم نمیشه بازنمیشه قبول نمیکنه همه چی میزنم میزنم میگه پسورد الان پسورد مینزنم نمیشه بازنمیشه توروخدا کمکم کنین خواهش میکنم لطفان

  62. Ftima ap می گوید

    دقیقا مشکل منم همینه لطفا بگید چه کار کنیم

  63. پوریا می گوید

    منم این مشکل رو دارم اگر تونستی درست کنی به منم بگو

  64. RM می گوید

    سلام‌ وقتتون بخیر. تو حساب معمولی اسپاتیفای شافل پلی رو چجوری میشه غیرفعال کرد؟ من حتی خودم فعالش نکردم از همون اول که اکانتو ساختم رو شافل پلی بود.

  65. zemira می گوید

    من وقتی با فیلتر شکن میرم، میگ با پروکسی اومدی قطع کن. بدون فیلتر شکن میرم میگ تایید که ربات نیستی در صورتی که اون تیک سبزه خورده (همونی که وقتی رو عکسای مربوطه کلیک میکنی)
    نمی‌دونم چیکار کنم.

  66. SAMIN می گوید

    من همچی رو پر کردم کیزنم سینگ اپ میگه تایید کنید که یه ربات نیسیتد من تایید میکنم ولی بازم نیتونم وارد شم لطفا کمکم کنید

  67. Ali می گوید

    سلام.من اطلاعات رو با فیلتر شکن روشن وارد میکنم ولی اخرش که ثبتو میزنم میزنه به نظ میرسه از فیلتر شکن استفاده میکنی باید قطعش کنم قطعشم میکنم دیگه اصلا لاگین نمیشه میشه لطف کنید و بگید مشکل از کجاست؟

  68. g786 می گوید

    من اصلا نمیتونم وارد بشم😭😭😭😭😭

  69. S می گوید

    سلام
    اخه برا من هنگام وارد کردن ایمیل خطا میاره میشه راهنمایی کنید

  70. hamidi می گوید

    سلام من هنوز نتونستم نصب کنم چکار کنم

  71. محمد حسن فتحی می گوید

    سلام.
    ببخشید هزینه ی پریموم این برنامه چقدر هستش.

  72. Sara می گوید

    سلام ببخشید،من از طریق فیس بوک وارد اسپاتیفای میشم اما هرچقد شرایطو قبول میکنم،جلوتر نمیره میگه مشکلی پیش اومده داریم حل میکنیم.خودشم اجازه ی ثبت نام هم نمیده.میشه کمک کنید؟

  73. Monbebe می گوید

    من همش تایید میکنم که ربات نیستم ولی خب جواب نمیده همش میگه باید تایید کنی که ربات نیستی هزار بار عکسو زدم و انگار که هیچ فرقی نکرد.
    حتی تو برنامه شم نتوستم ساین اپ کنم اومدم سایتش که هیچی نشد

  74. Ava می گوید

    ایمیل منو قبول میکنه اما سر تعیین جنسیت میزنه به مشکل برخوردید:|||

  75. اميرحافظ آبادان می گوید

    سلام الان سه روزه گیرش هستم از هیچ طریقی فعال نمیشه😔😔

  76. پوریا می گوید

    سلام ،هر کار میکنم ک لاگین شه هی اخطار میده تایید کندی ریات نیستید با اینکه هم تیکش رو زدم و هم راستی آزمایی رو انجام دادم،لطفا جواب بدین ممنون

  77. تى می گوید

    سلام من با اکانت گوگل وارد شدم ولى هر چقدر تاریخ تولدم رو میزنم قبول نمیکنه همش میگه اشتباهه تاریخ بزرگتر هم زدم ولى نمیشه خواهشا کمکم کنید

  78. ر می گوید

    سلام خواهشا جواب بدید
    من هرررچى تاریخ تولدم میزنم قبول نمیکنه هى سال رو تغییر میدم ولى باز هم میگهsomething is wrong میشه بگید چیکار کنم

  79. Yoogi می گوید

    سلام
    من برنامه اسپاتیفای رو نصب کردم اما هر چقدر که جیمیل رو وارد میکنم میزنه اشتباهه
    چطور وارد برنامه بشم؟

  80. پویا می گوید

    یلام ببخشید من،ربات نبودن خودم را اثبات میکنم و تیک میخوره ولی وقتی میخوام ثبت کنم میزنه شما ربات بودن با نبودن خود را اثبات کنید با اینکه تیک خورده

  81. امیر می گوید

    سلام کسی میتؤنه اکانت اسپاتیفای رو رایگان درست کنه برام بهش یدونه عکانت کلش تاون ۵ میدم.

  82. امیرشاه هیت می گوید

    سلام هر کس بتونه یه عک اسپاتیفای رایگان برام بسازه بهش یه عک آف کلنز میدم

  83. idk می گوید

    من هرکاری ک میکنم اکانت ساخته نمیشه
    چرا خبببب

  84. bahar می گوید

    سلام
    من وقتی که میخوام از طریق فیسبوک ثبت نام کنم وقتی میزنم روش میره داخل خود برنامه فیسبوک و صفحه فیسبوک رو برام میاره اون صفحه ای که شما عکسش رو گذاشتین نمیاره چیکار کنم🤕😭

  85. bahar می گوید

    دقیقا از منم همینجوری میشه

  86. کاربر می گوید

    سلام من اسپاتیفای رو میخام از طریق فیس برم فیسمم پیدا میکنه اما تا ادامه میزنم میگه سیستم دچار اختلال تلاش کنید هرکاریم میکنم نمیگیره چیکار کنم؟؟؟

  87. sehun می گوید

    من میخوام توی لپ تاپ بزنم و جوین بشم…….ولی نمییییییشه
    لاگین و که میزنم هیییییییییییییییییییییچیییییییییی نمیشه:(((
    خدایااااا…آخه با رضایت خودم نیست که….خودش هی میاد روی صفحه لپ تاپ و میگه بیا اینو دانلود کن!
    دست از سرم برنمیداره

  88. Bahar می گوید

    سلام من اصلن نمیتونم وارد اسپاتیفای شم یعنی از طریق سایت که با اینکه گزینه ربات نیستم رو هم انجام دادم کاراشو و اون تیک سبزه ام خورده ولی بازم میزنه این گزینه رو نزدی . داخل برنامه ام که همینجور لودینگه

  89. سجاد می گوید

    اره منم دقیقا همچین مشکلی رو دارم
    یکی کمک کنه/:

  90. مهدی بختیاری می گوید

    سلام
    ببخشید من وقتی I’m not a robot را میزنم و sign up رو میزنم میگه باید دوباره I’m not a robot رو بزنی
    اگه میشه یه توضیحی بدید

  91. Ayda می گوید

    بچه‌ها منم مشکل ورود ب اکانتم داشتم و پسوردمو قبول نمیکرد ب ایمیلمم ک ورود از طریق ایمیل میزدم قبول نمیکرد میگف لینک باطل شده از سایتم رفتم ک میگف disableشده اکانتم رفتم از قسمت پشتیبانی و اینکه چ مشکلی دارم شروع کردم چت کردن با پشتیبانیشون از طریق برنامه لنز سریع میتونین سوالاشونو ترنسلیت کنین و از گوگل ترنسلیتم ج بنویسین اگ زبانتون خوب نیس فقط از طریق ایمیلم و اینکه اسم ی آهنگی ک تو مورد علاقه هام بودش اکانتمو در عرض ۲۰ دقیقه برگردوندن خیلیم واقن خوب برخورد میکردن و با حوصله مشکلتونو حل میکردن پیشنهاد میدم از اونجا اقدام کنید

  92. احمدزاده می گوید

    سلام من اصلا نمیتونم وارد بشم با اکانت فیس بوک ارور میده با ایمیل هم فقط مچرخه

  93. Mármy می گوید

    سلام
    من از طریق فیسبوک وارد میشم اونجایی که میگه جنسیتت چیه میزنم زن میگه مشکلی پیش اومده از طریق گوگل هم وارد میشم همینجوریه
    اگه میدونین میشه بگین مشکلش چیه؟؟

  94. Esm_Nadareh می گوید

    سلام وقتی میرم تو سایت اسپاتیفای تبت نام کنم همه چی که میزنم مشخصم می کنم رباتم وقتی لاگ این می زنم میگه مشخص کنید شما ربات نیستید چرا؟

  95. S می گوید

    من وارد لینک ثبت نام میشم ولی قسمت من ربات نیستم همش اخطار میده صدبار امتحان کردم ولی بازم اخطار میده

  96. Sara می گوید

    من با اینکه تایید می کنم ربات نیستم باز میاد تایید کنید ربات نیستید چیکار کنم؟

  97. Mahshid می گوید

    سلام من میرم توی سایت و همه مراحل رو انجام میدم ولی وقتی روی ثبت نام میزنم نمیره اصلا همونجا میمونه :/

  98. محمد می گوید

    چرا ایمیل را وارد میکنم خیلی طول می‌کشه ولی بالا نمی یاره

  99. M می گوید

    سلام من الان اسپاتیفای رو نصب کردم و با هر حسابی میرم و تاریخ تولدم رو میزنم میگه یه مشکلی داره و هر چقدر دوباره تلاش کن رو میزنم هم کار نمیکنه چه با فیلتر چه بدون فیلتر باید چیکار کنم؟😭

  100. مهدی امانی می گوید

    من هر چی میرم تو سایت همش میگه به پروکسی وصلی و این چیزا

  101. Niloofar می گوید

    سلام من از توی سایت که میرم قسمت ربات نیستم رو تیک میزنم بازم میگه تایید کنین که ربات نیستین از خود اپ هم که میرم اصلا وارد نمیشه

  102. Nazi می گوید

    من تازه اسپاتیفای رایگان و دانلود کردم ایمیل و که میزنم میگه شما از خدمات پروکسی استفاده میکنی باید از خدمات مشتری استفاده کنی تا ایمیلت تایید شه
    ینی چی خدمات مشتری ،خدمات پروکسی ؟
    کسی میدونه؟

  103. Zahra می گوید

    من بعد از اینکه ثبت نام رو میزنم صفحه کلا سفید میشه هیچی نمیاره چیکار کنم؟
    میشه لطفا بگین

  104. gelareh می گوید

    اوفف هی میگه confrim your are not a robat من اون تیکو میزنم که میگه ربات نیستید بازم قبول نمیکنه

  105. هلیا دلشاد می گوید

    سلام ممنون میشم جواب سوال منو بدبن
    من میخام ثبت نام کنم ولی وقتی میاد قسمت اسم پروفایل هرکار میکنم نمیاد چکار کنم

  106. ناشناس می گوید

    سلام
    من تازه میخوام وارد اسپاتیفای بشم همه ی مراحل رو میرم اما قسمت اخر ینی اونجا ک باید اسممون رو انتخاب کنیم میگه مشکلی پیش اومده
    میشه بگید چیکار کنم ک درست شه؟
    ممنون میشم کمکم کنید…

  107. DARK _KNIGHT می گوید

    دوستان برای فعال کردن اسپوتیفای به برنامه wind scribe (نوعی vpn) نیاز دارید این برنامه تنها پراکسی ای هست که اسپاتیفای تشخیص نمی دهد برای من که کار کرد بعد از فعال کردن این برنامه وارد اپ اسپوتیفای بشین بعد با ایمیل مراحل ثبت نام رو رد کنید و بعد هم ۳ خواننده خودتون رو انتخاب کنید و از این اپ جهانی لذت ببرید
    امیدوارم کمک کرده باشم.

  108. DARK_KNIGHT می گوید

    دوستان برای فعال کردن اسپوتیفای به برنامه wind scribe (نوعی vpn) نیاز دارید این برنامه تنها پراکسی ای هست که اسپاتیفای تشخیص نمی دهد برای من که کار کرد بعد از فعال کردن این برنامه وارد اپ اسپوتیفای بشین بعد با ایمیل مراحل ثبت نام رو رد کنید و بعد هم ۳ خواننده خودتون رو انتخاب کنید و از این اپ جهانی لذت ببرید
    امیدوارم کمک کرده باشم.

  109. Dani می گوید

    سلام‌من‌نمیتونم حساب باز کنم همش میگه یک‌خطایی رخ داد بدن امتحان کنید

  110. احسان می گوید

    خدا خیرت بده برای من کار کرد

  111. حدیث می گوید

    سلام من از طریق خود برنامه میخوام ثبت نام کنم قسمتی که اسممو میپرسه رو که میزنم میگه something went wrong try again later باید چیکار بکنم؟؟
    از طریق سایتش هم نمیشه

  112. Saeed می گوید

    سلام من خاننده هستم و موزیکم را در اسپوتی فایو آپلود کردم ، و کلی هزینه کردم ، اما وقتی اسمم را مینویسم موزیک میاد اما بعد از پلی کردن موزیک دیگه ای پخش میشه ! واقعا چرا موزیک من پخش نمیشه ؟ اسم موزیک Saeed Aria DONYA

  113. پوریا می گوید

    سلام من وقتی وارد میشم میگه باید پروکسی رو خاموش کنید ولی نمیدونم پروکسی کجاست تمام وی وی ان هام خاموشه

  114. Pizza می گوید

    من وارد سایتش میشم ثبت نام کنم بلد که میزنم ثبت نام یه صفحه بالا میاد هیچ چیزیم نداره خالیه خالیه ۱۰ دقه هم صبر کردم چیزی نیومد😑

  115. …. می گوید

    من برنامه رو دان کردم تمام مراحل و با ایلمیل و اینا میرم ولی آخر سر وقتی کریت اکانتو میزنم میگه به پروکسی وصلید و باید پروکسی رو خاموش کنید وی پی انو خاموشم میکنم وارد نمیشه چه کنم؟؟

  116. محمد می گوید

    سلام
    من این نرم افزار رو نصب کردم ولی زمانی که با ایمیل ثبت نام میکنم در آخر که میخوام وارد بشم نام رو که وارد میکنم روی گزینه بعدی میزنم میگه شما از پروکسی استفاده می‌کنید لطفا خاموش کنید ولی فیلتر شکن من خاموشه لطفا کمکم کنید زود تر ممنون

  117. Selma_A_2007 می گوید

    ببخشید یه سوال من میخوام برای بار اول وارد برنامه بشم در مرحله آخر میگه با فیلتر شکن نباشین و وقتی فیلتر شکن قطع میکنم میگه نتورک مشکل داره و واسه همین درست نمیشه و بالا نمیاد که من بتونم آهنگ گوش بدم مشکلش چی میتونه باشه؟؟

  118. Mohsen می گوید

    سلام مال من وقتی میخوام sign up کنم با فیسبوک گزینه im not robot رو میزنم بعد چند ثانیه دوباره قطع میشه چرا

  119. طاها می گوید

    من نصبش کردم همه جوره شو زدم همه جوره میشه فقد زمانی ک میخام اسممو بزنم میزنه پروکسی وصله قط میکنم میزنه مشکلی پیش اومد لطفا کمک کنید ممنونم

  120. .... می گوید

    من اطلاعات رو وارد میکنم میگه پروکسی بازه ولی باز نیست

  121. Samane می گوید

    اول که به خوبی نصبش کردم ولی چن روز که ازش استفاده نکردم دیگ نمیارع باید دوبارع ثبت نام کنم هر چقد رمزو اینارو میزنم مرحله رو تایید میکنه ولی باز میاد همون صفحه قبلی اصن نمیرع تو برنامه چ کار کنم/:

  122. مهدی می گوید

    همه مراحل رو میرم ولی میگه شما به پروکسی وصلید
    اما تمام وی پی انام خاموشه

  123. فاضل می گوید

    سلام من همه چیزو درست وارد میکنم ولی قبول نمیکنه
    Vpn هم روشن نیس

  124. ... می گوید

    سلام،چرا اسپاتیفای لاگ این نمیشه،؟میشه راهنمایی کنین؟

  125. ترانه می گوید

    سلام
    برای من همش ارور میده که شما به وی پی ان وصلید برای همین نمیتونید اکانت درست کنید
    من وی پی انم رو خاموش و حتی حذف کردم گوشی رو ریست کردم و حتی از دستگاه که هیچ وی پی انی نداشت امتحان کردم اما باز هم این ارور رو میده

  126. مریم می گوید

    من کل مراحل رو رفتم ولی باز هم وارد نشد

  127. Maryam می گوید

    سلام میشه یکی بگه تو قسمت تایید ایمیل ک باید دوباره ایمیل و بزنی
    چرا خطا میده 😐

  128. اسماعیل می گوید

    برای من همه رو درست میزنم آخرش میگه به دستگاه پراکسی وصلید فیلتر شکن خاموش میکنم دوباره میگه

  129. اسماعیل می گوید

    دقیقا برا منم

  130. گیسو می گوید

    بله منم همین مشکل رو دارم باید چیکار کنم؟

  131. علی می گوید

    سلام من یخ اکانت اسپاتیفای ازتیست دارم یه مدت نبود الان وقتی اسم خودمو سرچ میکنم چیزی بالا نمیاره کسی میدونه چرا

  132. میا می گوید

    ببخشید من وقتی وارد اسپاتیفای میشم همش میزنه مشکل از اینترنته درحالی که نتم مشکلی نداره
    بعدش از اکانتم خارج شدم که دوباره بیام ولی الان باز نمیتونم وارد بشم

  133. Faik می گوید

    سلام من هر کاری میکنم ثبت نام نمیشه ، میگه به پروکسی یا وی پی ان وصل هستید در حالی که اصلا وصل نیستم حای وی پی ان رو حذف کردم که شاید وارد بشم اما بازم وارد نمیشه میشه بهم بگید چیکار کنم لطفن

  134. Hadis می گوید

    من وقتی که واردش میشم با ایمیلم همه ی چیزاشو میطنم بعد اون قسمت که میگه یه اسم برای خودتون داخل اسپانیفای انتخاب کنید وقای میزنم اسممو دیگه نمیره

  135. Life goes on. می گوید

    دوستان اسپاتیفای برای همیشه رایگان میمونه و اصطلاحا فری-تریال نیست من حدود ۶ماهه دارم ازش استفاده میکنم.
    اگر نمیتونین ثبت نام کنین با فیلتر شکن windscribe برید و روی atlanta توی US centra,l بزنین. یکم دردسر داره ولی به نظرم ارزششو داره که وقتتونو براش بزارین.
    خلاصه اسپاتیفای خیلی خفنه حتی اهنگ ایرانی هم داره.
    میتونین اونجا استریم خواننده های مورد علاقتونو بزنین و ازش حمایت کنین.

  136. باران می گوید

    سلام برای من اخطار میده فیلترشکن را خاموش کنید
    فیلترشکن خاموش ولی باز این اخطار رو میده

  137. هلیا می گوید

    سلام. من همه موارد رو انجام دادم حتی تا قسمت اسم هم برام انجام میشه اما اونجایی که میخوام وارد بشم میگه something went wrong try again later

  138. arsham می گوید

    چرامیگه به پراکسی وصلین ولی من به هیچی وصل نیستم

  139. Salma می گوید

    سلام وقتی من میخوام حساب باز کنم میگه پراکسی رو خاموش کنم کسی میدونه چجوریه؟

  140. Zahra می گوید

    وای خدا یه روز کامل وقت گذاشتم ولی وارد نمیشه همه راهارو رفتم نمیشه فقد دلم میخواد گوشیو بکوبم به دیوار کاش از اول با برنامش اشنا نمیشدم🥺

  141. گیسو می گوید

    من همه این مراحل و از طریق ایمیل رفتم ولی در اخر گفت که به پروکسی یا وی پی ان وصلی
    منم قطع کردم وی پی ان رو ولی دوباره هم این رو گفت

  142. Selen می گوید

    سلام من هر کاری میکنم نمیاد میگه پروکسی وصله پروکسی هم قط کنم باز نمیکنه چیکارش کنم

  143. Selen می گوید

    سلام من هر کاری میکنم نمیاد میگه پروکسی وصله پروکسی هم قط کنم باز نمیکنه چیکارش کنم
    کمکم کنید 🥺

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.